Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Haziran 2015, 01:31
#6841
fatih. adlı üyeden alıntı
böyle sanki deponun orda bir vida gevşemiş motor devirlendikçe zırırdıyor
Koca firma fabrika ufacık bir soruna bile çare bulamıyor
Tabi bizim servis agımız trde 1 numara sokak köşelerinde
stop etmeyi bile geçtim
ondan sonra millette çamur atıyorsunuz bilmem ne
sayın pazarlama müdürü
1 sene oldu denge sensörüne bile çare bulamıyorsunuz bumudur sizin satış politikanız
her 10 motorunuzdan 7si türkiye yollanında zırırdıyarak ve güvenli sürüş yaparak ilerliyor bundan gurur duyun
Bu bir eleştiri degil GERÇEK
sorunlarımıza çare bulun
Rölantide bi şey yok gaz verdikçe oluyo depoya bağlı yan kapakları sökeyim dedim süper sport mübarek yan kapağı sökmek ne zormuş bi türlü sökemedim denge sensörünün nerde olduğunu bilsem söküp atacam o derece denge sensörünün nerde olduğunu tam çözemedim servisin başını ağrıtacam inş çözülür yoksa satarım motoru geçerim ses geliyor işte kulağımızımı tıkayacağız sorunlu olması zoruma gitmiyor çözüm üretilmemesi zoruma gidiyor
Reklamlar
-
26 Haziran 2015, 01:40
#6842
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Rölantide bi şey yok gaz verdikçe oluyo depoya bağlı yan kapakları sökeyim dedim süper sport mübarek yan kapağı sökmek ne zormuş bi türlü sökemedim denge sensörünün nerde olduğunu bilsem söküp atacam o derece denge sensörünün nerde olduğunu tam çözemedim servisin başını ağrıtacam inş çözülür yoksa satarım motoru geçerim ses geliyor işte kulağımızımı tıkayacağız sorunlu olması zoruma gitmiyor çözüm üretilmemesi zoruma gidiyor
Boşuna ugraşma arkadaşım
söküp attıgın zaman motor sapıtıyor sürekli arıza ışığı veriyor
zırırdaya zırırdaya stop ede ede kullanıcaz başka çaresi yok
servisede gitme bu olay yüzünden
sana şöyle bir yan bakar haydi güle güle fabrikaya
-
26 Haziran 2015, 02:17
#6843
fatih. adlı üyeden alıntı
Boşuna ugraşma arkadaşım
söküp attıgın zaman motor sapıtıyor sürekli arıza ışığı veriyor
zırırdaya zırırdaya stop ede ede kullanıcaz başka çaresi yok
servisede gitme bu olay yüzünden
sana şöyle bir yan bakar haydi güle güle fabrikaya
Arama kısmından baktım çoğu kişide durum aynı Ekrem abi gelip şu kadar motor sattık der hepsi satış stratejisi
Sorun yaşamamamız umrunda olmaz kaç tane motor sattığına bakar cız bız mangal ziyafeti barbekü partileri oh ne güzel
-
26 Haziran 2015, 09:48
#6844
MFTaşkıran adlı üyeden alıntı
Herkese iyi forumlar. Benim galiba çok büyük bir problemim var. Geçen gün motoru yıkadım benzinlikte. Sonra çalıştırdım bir garip çalışıyordu gaz verdim stop etti tekrar çalıştırdım vitese taktım pat yine stop etti. Biraz bekledim sonra çalıştırdım benzinlik içinde bir kaç tur attım stop etmedi devam ettim. Bugün bir şey fark ettim ışıklarda kalkacaktım 5000 devire falan getirdim tam kalkacağım debriyajı saldım devir düştü yavaş yavaş kalktı sonra bunu neden yapmış olabilir. Çok tuhaf bir durum. Okuyan herkese şimdiden teşekkürler.
yıkarken göstergeye çok uzaktan su püskür çok ıslanmadan sonra bir bezle kurula diğer motor kısmınada çok tazikli su tutturma yada uzaktan tuttur yanı oto yıkamacılar lastın arasına sokup çamurlugu yıkıyorlar ya öyle yıkatma çalıştırmada sorun yasayabilirsin kalkma olayına gelince vitesin 1 de olduguna eminmisin eger birdeyse ıslanmaya baglı sorun yasamıssındır ben duzlukte debriyajla kaldırdım rolanti devrinde stop falan da etmedi
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
26 Haziran 2015, 10:39
#6845
Mardin İl Temsilcisi
Konuyu takip ediyorum, arkadaşlar tamam haklısınızda burda sizinle ilgilenen biri var Ekrem Ata ne güzel sorunlarınıza çözüm arıyor. Yahu biraz vicdanlı olun! Adam o kadar iş güç arasında size zaman ayırmak için çabalıyor size insancıl davranıyor ama siz neden her b*kta Ekrem Ata şöyle böyle diye yorum yapıyorsunuz! Adamın amacı zaten birşeyleri çözmek siz sorunu yazın servise gidin mail a tın , burda adamı rencide edecek sözler sarfetmenize gerek yok. Biliyorum bu ülkenin kültürü böyle ama siz fazla abartıyorsunuz.
-
26 Haziran 2015, 11:57
#6846
CompanERROR adlı üyeden alıntı
Konuyu takip ediyorum, arkadaşlar tamam haklısınızda burda sizinle ilgilenen biri var Ekrem Ata ne güzel sorunlarınıza çözüm arıyor. Yahu biraz vicdanlı olun! Adam o kadar iş güç arasında size zaman ayırmak için çabalıyor size insancıl davranıyor ama siz neden her b*kta Ekrem Ata şöyle böyle diye yorum yapıyorsunuz! Adamın amacı zaten birşeyleri çözmek siz sorunu yazın servise gidin mail a tın , burda adamı rencide edecek sözler sarfetmenize gerek yok. Biliyorum bu ülkenin kültürü böyle ama siz fazla abartıyorsunuz.
Sorun çözmek yerine satış rakamlarından bahsetmek yani artık olmuyo , kimse yemiyo oysa 1 sene önce böylemiydi Ekrem Abi gece gündüz forumdaydı her şey köprüyü geçene kadar '!
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
Benzin deposunu bi şekilde söktüm sabah çalıştırdım sanki hiç bi şey yoktu ilginç sensörü iptal edenler nasıl iptal etti bnde denemek istiyorum bakalım duruma nasıl olacak
Denge sönsörü denen zıkkım hangisi ?
-
26 Haziran 2015, 12:48
#6847
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Yokmu bişey yazacak motorumda ses var denge sensörümü değilmi öğrenmem gerek o gıcık sesi duydukca ben delleniyorum
https://www.youtube.com/watch?v=6_NAv6PqZGQ
Ben geçen sene bu ses ile ustaya gitmiştim denge sensörü denildi.
-
26 Haziran 2015, 12:58
#6848
Değerli arkadaşlar;
Hayırlı cumalar diliyorum…
Öncelikle bazı arkadaşların Ekrem ATA önceden çık sık yazardı, şimdi yok. Herhalde her şey satıncaya kadardı gibi söylemleri var. Böyle bir şey ne benim şahsi yapım itibarı ile ne de firma prensipleri açısından mümkün olamaz. Bir yıl önce foruma girerken de yeni bir markanın yetkili bir ağzından tamamen benim şahsi olarak aldığım bir karar çerçevesinde sizlerle beraber olmaya çalışacağım, ama zamanla bu azalacak ve bir müddet sonra elimden geldiği kadar sadece izlemekle yetineceğimi ifade etmiştim. Çünkü buna zaman olarak da imkân yok ve bu durum sürdürülebilir olamaz. Hatta bir arkadaşım burada satış sonrası hizmet birimi niçin yok gibi bir ifade kullandı. Takdir edin böyle bir durum mümkün olamaz. Ama gene de şahsen çok severek izlediğim bu forumdan kopmamaya çalışıyorum.
Bir arkadaşımızın geçirmiş olduğu kaza ile ilgili devam eden bir süreç var. Birçok yorumlar geldi. Ben kısaca şu şekilde toparlamaya çalışayım;
• Yaşanan üzücü kaza ile ilgili arkadaşımızın öncelikle hayati bir durumun olmaması bizim için en sevindirici yönü idi. Allah tüm motor severleri korusun,
• Olayın hemen akabinde ilgili bayimiz tarafından ürün servise alındı. Kendi yaptığı açıklama ile sebebi ne olursa olsun peşinen kullanıcının mağduriyetin giderileceği ifade edildi,
• Ürün üzerinde gerekli test ve analizler servis tarafından yapılıyor. Ayrıca ürün fabrikaya da alınacak ve gerekli analizler yapılacak.
30 dk. Önce BAJAJ Türkiye servis sorumlusu arkadaşımız ile uzun süren bir toplantıdan çıktım. Öncelikle şuna emin olun. Bizlere sorun olarak aktarılan her resmi evraklar tüm detayları ile tahmin edemeyeceğiniz kadar büyük bir titizlikle üzerinden geçiliyor, paylaşılıyor. Hatta sosyal forum üzerinden sizlerin yazmış olduğu bazı detayları dahi paylaştım. Özellikle bu stop etme olarak ifade edilmeye çalışılan hadise kendileri tarafından tüm ön yargılar bir tarafa bırakılarak tüm detayları ile yeniden ele alınıyor. Sebep olabilecek 3 ana faktör var;
1. Debriyaj kullanımı ve tam ayırmaması,
2. Rölanti motoru,
3. Ecu (elektronik kontrol ünitesi)
Biz şöyle bir anlayış içinde değiliz. Piyasada şu kadar Pulsar var. Bunun yüzde birinde bu sorun var. Öyle ise önemsizdir.
Genelde şikâyetlerin dile getirilip memnuniyetlerin çok az zikredilmesi genel bir kaidedir. Birçok sektörde böyledir. Ama bu demek değildir ki şikâyetler az, toplam içinde bir şey ifade etmiyor. Öyle ise sorun yok. Bu çok hastalıklı bir durumdur.
İstatistikçilerin anlattığı bir şey vardır. İnsan ortalama vücut sıcaklığı 36,5 derece. Ama adamın ayakları sobanın içinde yanıyor, başı da buzdolabının içinde donuyor. Ama ortalama sıcaklığı 36,5 derece. Bu adamın durumu iyi denirse kendimizi aldatmış oluruz. Önemli olan homojenliği sağlamak ve tüm noktalarda memnuniyeti sağlamaktır.
Burada şunu da söylemek isterim 2012 yılından itibaren KTM 125,200 ve 390 Duke ve RC modellerinde kullanılan BOSCH tarafından yazılan yazılımın aynısı PULSAR 200 NS’de kullanılmıştır.
Şimdi durum böyle iken markaya, şahsıma, firmaya maalesef etik ve adil olmayan yapılan bazı yorumları hakikaten üzülerek izledim. Bu yorumlara karşılık olarak bizi sessiz izleyen büyük bir çoğunluk kitlesine de doğru mesajları elbette vermem işin hakkı gereğidir. Pulsar 200 NS son yıllarda Türkiye pazarına en hızlı giriş yapmış, sınıfında satış liderliği elde etmiş, çok sevilen bir üründür.
Servislerimize gelen her yapıcı eleştirinin başımızın üstünde yeri vardır. Şu anda tahminim 150 civarında servisimiz var. Zaman zaman elemeler de yapıyoruz. Bunlar devam da edecek. Ama 2 ay süre ile sadece İstanbul bölgesinde bir bağımsız araştırma kuruluşu tarafından yapılan bir araştırma sonucu elimizde. BAJAJ ile sektördeki önemli aktörlerin kıyaslaması yapan Servis, ürün memnuniyet anketinin tüm detayları hakikaten yüz güldürücü. Bunları söyleyince hep iyi şeyleri söylüyorsunuz gibi itirazlar gelebiliyor. Ama genel fotoğrafı görmek açısından buna ihtiyacımız var. Hakikaten bu forum da dâhil olmak üzere oldukça yüksek bir kullanıcı kitlesi memnuniyetle ürünün tadını çıkarıyor. Özelden de birçok teşekkür mesajları alıyoruz. Hatta değerli netwara da çok güzel ifade etmiş (ayrıca tüm yazdıkları önemli bilgileri içeriyor, teşekkür ederim), sadece bu forum okunsa herhalde değil ürünü almak, yüzüne bile bakılacak ürün değil gibi bir algı oluşur. Ama toparlandığı zaman konu 3-4 detay etrafında dönüyor. Benim yazdıklarıma lütfen bu gözle de bakınız. Zira fiyat-performans olarak Pulsar 200 NS ürünün çok iyi bir seçenek olduğunu zaten sizler ispat ettiniz. Halen de öyle.
Eminim birçok soruya cevap verebildim. Atladıklarım mutlaka vardır. Tüm kullanıcılarımız şuna emin olsunlar. BAJAJ tüm birimleri ile gözü Türkiye üzerinde. Kısa bir dönem için gelmediler. Kalite ile fiyatın çok iyi bir yerde buluşabileceğini ispat için buradalar. Bunu da gösterdiler. Daha neler olacak hep beraber şaşırarak göreceğiz inşallah…
Selam ve saygılarımı sunuyorum…
-
26 Haziran 2015, 13:04
#6849
atii adlı üyeden alıntı
Videonuzu izlemiştim bende gaz verdikten sonra ses gelmeye başlıyo 2-3 devir gibi durum değişiyo bazen hiç duyulmuyo na yaparsın motora gözüm elim ayağım gibi bakıyorum göz görmesede kulak duyuyo tarifi yok durum bildiğin adama söver gibi dalga geçer gibi bi ses işte
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
Hayırlı cumalar diliyorum…
Öncelikle bazı arkadaşların Ekrem ATA önceden çık sık yazardı, şimdi yok. Herhalde her şey satıncaya kadardı gibi söylemleri var. Böyle bir şey ne benim şahsi yapım itibarı ile ne de firma prensipleri açısından mümkün olamaz. Bir yıl önce foruma girerken de yeni bir markanın yetkili bir ağzından tamamen benim şahsi olarak aldığım bir karar çerçevesinde sizlerle beraber olmaya çalışacağım, ama zamanla bu azalacak ve bir müddet sonra elimden geldiği kadar sadece izlemekle yetineceğimi ifade etmiştim. Çünkü buna zaman olarak da imkân yok ve bu durum sürdürülebilir olamaz. Hatta bir arkadaşım burada satış sonrası hizmet birimi niçin yok gibi bir ifade kullandı. Takdir edin böyle bir durum mümkün olamaz. Ama gene de şahsen çok severek izlediğim bu forumdan kopmamaya çalışıyorum.
Bir arkadaşımızın geçirmiş olduğu kaza ile ilgili devam eden bir süreç var. Birçok yorumlar geldi. Ben kısaca şu şekilde toparlamaya çalışayım;
• Yaşanan üzücü kaza ile ilgili arkadaşımızın öncelikle hayati bir durumun olmaması bizim için en sevindirici yönü idi. Allah tüm motor severleri korusun,
• Olayın hemen akabinde ilgili bayimiz tarafından ürün servise alındı. Kendi yaptığı açıklama ile sebebi ne olursa olsun peşinen kullanıcının mağduriyetin giderileceği ifade edildi,
• Ürün üzerinde gerekli test ve analizler servis tarafından yapılıyor. Ayrıca ürün fabrikaya da alınacak ve gerekli analizler yapılacak.
30 dk. Önce BAJAJ Türkiye servis sorumlusu arkadaşımız ile uzun süren bir toplantıdan çıktım. Öncelikle şuna emin olun. Bizlere sorun olarak aktarılan her resmi evraklar tüm detayları ile tahmin edemeyeceğiniz kadar büyük bir titizlikle üzerinden geçiliyor, paylaşılıyor. Hatta sosyal forum üzerinden sizlerin yazmış olduğu bazı detayları dahi paylaştım. Özellikle bu stop etme olarak ifade edilmeye çalışılan hadise kendileri tarafından tüm ön yargılar bir tarafa bırakılarak tüm detayları ile yeniden ele alınıyor. Sebep olabilecek 3 ana faktör var;
1. Debriyaj kullanımı ve tam ayırmaması,
2. Rölanti motoru,
3. Ecu (elektronik kontrol ünitesi)
Biz şöyle bir anlayış içinde değiliz. Piyasada şu kadar Pulsar var. Bunun yüzde birinde bu sorun var. Öyle ise önemsizdir.
Genelde şikâyetlerin dile getirilip memnuniyetlerin çok az zikredilmesi genel bir kaidedir. Birçok sektörde böyledir. Ama bu demek değildir ki şikâyetler az, toplam içinde bir şey ifade etmiyor. Öyle ise sorun yok. Bu çok hastalıklı bir durumdur.
İstatistikçilerin anlattığı bir şey vardır. İnsan ortalama vücut sıcaklığı 36,5 derece. Ama adamın ayakları sobanın içinde yanıyor, başı da buzdolabının içinde donuyor. Ama ortalama sıcaklığı 36,5 derece. Bu adamın durumu iyi denirse kendimizi aldatmış oluruz. Önemli olan homojenliği sağlamak ve tüm noktalarda memnuniyeti sağlamaktır.
Burada şunu da söylemek isterim 2012 yılından itibaren KTM 125,200 ve 390 Duke ve RC modellerinde kullanılan BOSCH tarafından yazılan yazılımın aynısı PULSAR 200 NS’de kullanılmıştır.
Şimdi durum böyle iken markaya, şahsıma, firmaya maalesef etik ve adil olmayan yapılan bazı yorumları hakikaten üzülerek izledim. Bu yorumlara karşılık olarak bizi sessiz izleyen büyük bir çoğunluk kitlesine de doğru mesajları elbette vermem işin hakkı gereğidir. Pulsar 200 NS son yıllarda Türkiye pazarına en hızlı giriş yapmış, sınıfında satış liderliği elde etmiş, çok sevilen bir üründür.
Servislerimize gelen her yapıcı eleştirinin başımızın üstünde yeri vardır. Şu anda tahminim 150 civarında servisimiz var. Zaman zaman elemeler de yapıyoruz. Bunlar devam da edecek. Ama 2 ay süre ile sadece İstanbul bölgesinde bir bağımsız araştırma kuruluşu tarafından yapılan bir araştırma sonucu elimizde. BAJAJ ile sektördeki önemli aktörlerin kıyaslaması yapan Servis, ürün memnuniyet anketinin tüm detayları hakikaten yüz güldürücü. Bunları söyleyince hep iyi şeyleri söylüyorsunuz gibi itirazlar gelebiliyor. Ama genel fotoğrafı görmek açısından buna ihtiyacımız var. Hakikaten bu forum da dâhil olmak üzere oldukça yüksek bir kullanıcı kitlesi memnuniyetle ürünün tadını çıkarıyor. Özelden de birçok teşekkür mesajları alıyoruz. Hatta değerli netwara da çok güzel ifade etmiş (ayrıca tüm yazdıkları önemli bilgileri içeriyor, teşekkür ederim), sadece bu forum okunsa herhalde değil ürünü almak, yüzüne bile bakılacak ürün değil gibi bir algı oluşur. Ama toparlandığı zaman konu 3-4 detay etrafında dönüyor. Benim yazdıklarıma lütfen bu gözle de bakınız. Zira fiyat-performans olarak Pulsar 200 NS ürünün çok iyi bir seçenek olduğunu zaten sizler ispat ettiniz. Halen de öyle.
Eminim birçok soruya cevap verebildim. Atladıklarım mutlaka vardır. Tüm kullanıcılarımız şuna emin olsunlar. BAJAJ tüm birimleri ile gözü Türkiye üzerinde. Kısa bir dönem için gelmediler. Kalite ile fiyatın çok iyi bir yerde buluşabileceğini ispat için buradalar. Bunu da gösterdiler. Daha neler olacak hep beraber şaşırarak göreceğiz inşallah…
Selam ve saygılarımı sunuyorum…
Çok şey istemiyoruzki rölanti dalgalanmasına çözüm bulunsun birde denge sensörü sesine zırıldamasının çaresine bakılsın tek istediğimiz bu
-
26 Haziran 2015, 13:37
#6850
Millet bu motoru problem yaşamak için mi aldı hergün sorun bir an önce sorunlu parçaların servislerde değişmesi gerek.
-
26 Haziran 2015, 14:19
#6851
ninja h2 adlı üyeden alıntı
Millet bu motoru problem yaşamak için mi aldı hergün sorun bir an önce sorunlu parçaların servislerde değişmesi gerek.
denge sensörünün hepsi sorunlu sıkıntı orda zaten :D yenisi ile değişse bile tekrar yapıyor. sensörün yeniden imal edilmesi gerek. bunu geçen yıl kuralkana ilettik onlar da bajaja iletti. çözüm için beklemedeyiz
-
26 Haziran 2015, 14:30
#6852
ninja h2 adlı üyeden alıntı
Millet bu motoru problem yaşamak için mi aldı hergün sorun bir an önce sorunlu parçaların servislerde değişmesi gerek.
Servislerdekilerde zaten uzman bu konuda bilinçlendirilmiş kişiler pulsar kullanlar gelsede sorunlarını gidersek diye yollarımızı gözlüyorlar
-
26 Haziran 2015, 15:45
#6853
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
Hayırlı cumalar diliyorum…
Öncelikle bazı arkadaşların Ekrem ATA önceden çık sık yazardı, şimdi yok. Herhalde her şey satıncaya kadardı gibi söylemleri var. Böyle bir şey ne benim şahsi yapım itibarı ile ne de firma prensipleri açısından mümkün olamaz. Bir yıl önce foruma girerken de yeni bir markanın yetkili bir ağzından tamamen benim şahsi olarak aldığım bir karar çerçevesinde sizlerle beraber olmaya çalışacağım, ama zamanla bu azalacak ve bir müddet sonra elimden geldiği kadar sadece izlemekle yetineceğimi ifade etmiştim. Çünkü buna zaman olarak da imkân yok ve bu durum sürdürülebilir olamaz. Hatta bir arkadaşım burada satış sonrası hizmet birimi niçin yok gibi bir ifade kullandı. Takdir edin böyle bir durum mümkün olamaz. Ama gene de şahsen çok severek izlediğim bu forumdan kopmamaya çalışıyorum.
Bir arkadaşımızın geçirmiş olduğu kaza ile ilgili devam eden bir süreç var. Birçok yorumlar geldi. Ben kısaca şu şekilde toparlamaya çalışayım;
• Yaşanan üzücü kaza ile ilgili arkadaşımızın öncelikle hayati bir durumun olmaması bizim için en sevindirici yönü idi. Allah tüm motor severleri korusun,
• Olayın hemen akabinde ilgili bayimiz tarafından ürün servise alındı. Kendi yaptığı açıklama ile sebebi ne olursa olsun peşinen kullanıcının mağduriyetin giderileceği ifade edildi,
• Ürün üzerinde gerekli test ve analizler servis tarafından yapılıyor. Ayrıca ürün fabrikaya da alınacak ve gerekli analizler yapılacak.
30 dk. Önce BAJAJ Türkiye servis sorumlusu arkadaşımız ile uzun süren bir toplantıdan çıktım. Öncelikle şuna emin olun. Bizlere sorun olarak aktarılan her resmi evraklar tüm detayları ile tahmin edemeyeceğiniz kadar büyük bir titizlikle üzerinden geçiliyor, paylaşılıyor. Hatta sosyal forum üzerinden sizlerin yazmış olduğu bazı detayları dahi paylaştım. Özellikle bu stop etme olarak ifade edilmeye çalışılan hadise kendileri tarafından tüm ön yargılar bir tarafa bırakılarak tüm detayları ile yeniden ele alınıyor. Sebep olabilecek 3 ana faktör var;
1. Debriyaj kullanımı ve tam ayırmaması,
2. Rölanti motoru,
3. Ecu (elektronik kontrol ünitesi)
Biz şöyle bir anlayış içinde değiliz. Piyasada şu kadar Pulsar var. Bunun yüzde birinde bu sorun var. Öyle ise önemsizdir.
Genelde şikâyetlerin dile getirilip memnuniyetlerin çok az zikredilmesi genel bir kaidedir. Birçok sektörde böyledir. Ama bu demek değildir ki şikâyetler az, toplam içinde bir şey ifade etmiyor. Öyle ise sorun yok. Bu çok hastalıklı bir durumdur.
İstatistikçilerin anlattığı bir şey vardır. İnsan ortalama vücut sıcaklığı 36,5 derece. Ama adamın ayakları sobanın içinde yanıyor, başı da buzdolabının içinde donuyor. Ama ortalama sıcaklığı 36,5 derece. Bu adamın durumu iyi denirse kendimizi aldatmış oluruz. Önemli olan homojenliği sağlamak ve tüm noktalarda memnuniyeti sağlamaktır.
Burada şunu da söylemek isterim 2012 yılından itibaren KTM 125,200 ve 390 Duke ve RC modellerinde kullanılan BOSCH tarafından yazılan yazılımın aynısı PULSAR 200 NS’de kullanılmıştır.
Şimdi durum böyle iken markaya, şahsıma, firmaya maalesef etik ve adil olmayan yapılan bazı yorumları hakikaten üzülerek izledim. Bu yorumlara karşılık olarak bizi sessiz izleyen büyük bir çoğunluk kitlesine de doğru mesajları elbette vermem işin hakkı gereğidir. Pulsar 200 NS son yıllarda Türkiye pazarına en hızlı giriş yapmış, sınıfında satış liderliği elde etmiş, çok sevilen bir üründür.
Servislerimize gelen her yapıcı eleştirinin başımızın üstünde yeri vardır. Şu anda tahminim 150 civarında servisimiz var. Zaman zaman elemeler de yapıyoruz. Bunlar devam da edecek. Ama 2 ay süre ile sadece İstanbul bölgesinde bir bağımsız araştırma kuruluşu tarafından yapılan bir araştırma sonucu elimizde. BAJAJ ile sektördeki önemli aktörlerin kıyaslaması yapan Servis, ürün memnuniyet anketinin tüm detayları hakikaten yüz güldürücü. Bunları söyleyince hep iyi şeyleri söylüyorsunuz gibi itirazlar gelebiliyor. Ama genel fotoğrafı görmek açısından buna ihtiyacımız var. Hakikaten bu forum da dâhil olmak üzere oldukça yüksek bir kullanıcı kitlesi memnuniyetle ürünün tadını çıkarıyor. Özelden de birçok teşekkür mesajları alıyoruz. Hatta değerli netwara da çok güzel ifade etmiş (ayrıca tüm yazdıkları önemli bilgileri içeriyor, teşekkür ederim), sadece bu forum okunsa herhalde değil ürünü almak, yüzüne bile bakılacak ürün değil gibi bir algı oluşur. Ama toparlandığı zaman konu 3-4 detay etrafında dönüyor. Benim yazdıklarıma lütfen bu gözle de bakınız. Zira fiyat-performans olarak Pulsar 200 NS ürünün çok iyi bir seçenek olduğunu zaten sizler ispat ettiniz. Halen de öyle.
Eminim birçok soruya cevap verebildim. Atladıklarım mutlaka vardır. Tüm kullanıcılarımız şuna emin olsunlar. BAJAJ tüm birimleri ile gözü Türkiye üzerinde. Kısa bir dönem için gelmediler. Kalite ile fiyatın çok iyi bir yerde buluşabileceğini ispat için buradalar. Bunu da gösterdiler. Daha neler olacak hep beraber şaşırarak göreceğiz inşallah…
Selam ve saygılarımı sunuyorum…
Bajaj kullananların yanında olmanız ve bilgilendirmeniz için ben de teşekkür ederim. Ben sadece yapılan haksız eleştirileri, rivayetlerle başkaları adına yapılmış (hatta AttilaXtreme bu tür bir şikayeti ortaya çıkarmıştı.) karalamalara karşı tavır aldım.
"Öncelikle şuna emin olun. Bizlere sorun olarak aktarılan her resmi evraklar tüm detayları ile tahmin edemeyeceğiniz kadar büyük bir titizlikle üzerinden geçiliyor, paylaşılıyor. Hatta sosyal forum üzerinden sizlerin yazmış olduğu bazı detayları dahi paylaştım. Özellikle bu stop etme olarak ifade edilmeye çalışılan hadise kendileri tarafından tüm ön yargılar bir tarafa bırakılarak tüm detayları ile yeniden ele alınıyor."
Benim bu motosikleti almamdaki en büyük etkende sizin, bu forum yolu ile bizimle etkileşiminizdir. Bu davranışınız diğer motosiklet markalarına da örnek olmalıdır. Bu arada büyük bir heyecanla Bajaj Pulsar CS400 naked beklediğimi de ifade etmek isterim.
-
26 Haziran 2015, 18:02
#6854
Arkadaşlar boy 1.64 bacak boyu 72 cm pulsara bu boy yeterli midir. Yani fazla zorluk yaşanırmı. Pulsarda amartisörlerle yukseklik azaltılabilirmi
-
26 Haziran 2015, 19:04
#6855
meskendor adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar boy 1.64 bacak boyu 72 cm pulsara bu boy yeterli midir. Yani fazla zorluk yaşanırmı. Pulsarda amartisörlerle yukseklik azaltılabilirmi
1.83 ile iki ayağımın tabanlarını yere rahat bir şekilde bastıramıyorum. Basıyo ama bacaklarım çok gergin. 1.64 boy ile heralde anca tek ayak yere basar motoru biraz yatırıp. Bu sorunuza daha kesin cevap almak için bir Bajaj bayiine gitmelisiniz.
-
26 Haziran 2015, 20:05
#6856
Denge sensörü zırıldaması çoğu pulsarda var ama Ekrem abi binde birinde bu sorun varsa çokta önemsiz diyor yani kobayız oysa geçen sene sabahlara kadar forumdan çıkmazdı şimdi ne oldu Mzi yediler Hyosungu yediler sırada bajaj var !
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------
Sensör zırıltısı 1 sene öncede vardı 1 sene önce ne yaptınki şimdi izlemekle yetiniyorsun sorunun cözümü ile ilgili olumlu bi şey göremedik 1 seneden beri !!
-
26 Haziran 2015, 20:33
#6857
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Denge sensörü zırıldaması çoğu pulsarda var ama Ekrem abi binde birinde bu sorun varsa çokta önemsiz diyor yani kobayız oysa geçen sene sabahlara kadar forumdan çıkmazdı şimdi ne oldu Mzi yediler Hyosungu yediler sırada bajaj var !
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------
Sensör zırıltısı 1 sene öncede vardı 1 sene önce ne yaptınki şimdi izlemekle yetiniyorsun sorunun cözümü ile ilgili olumlu bi şey göremedik 1 seneden beri !!
aaaa öyle deme bak toplantıdan çıkmışlar
ama aradan koca bir sene geçti biraz geç kalmadnızmı
sayın pazarlama müdürü
sizden ciddi anlamda çözüm bekliyoruz
Laf ve kelime oyununa dönmesin bu yazdıklarınız
bir kaç ay sonra nerde kalmıştık'tan devam etmeyelim
zırır zırır zırırdayan denge sönsörünüde unutmayın
-
26 Haziran 2015, 21:44
#6858
Anlaşılan benden başka herkes denge sensörünü sökmüş sürekli motor arıza ışığını yakmış ne tesadüf değilmi Ekrem abi
Alt tarafı 20 liralık sensör be nasıl mide bulandırıyor bilemessin zırıldamayan sensör getir parasını biz verelim
-
26 Haziran 2015, 22:22
#6859
Parasını niye vereceksinki ekrem amcan onu sana ücretsiz verecekmiş.
-
26 Haziran 2015, 23:23
#6860
Motorun sağ arka karenajına ufak bi çizik yapmışım ayağımı atarken sürtmüş olmalı. Kırmızının altından siyah çıkmış. Eski motorumda ayağımı atarken sürttüğüm yerde çanta demirinin aluminyumu var. Bazen ayakkabımın lastiği çıkıyo oraya, ovalayıp siliyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)