Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Haziran 2015, 13:38
#6661
ismo61 adlı üyeden alıntı
Gerçekten benimde merak ettiğim konu bu bugüne kadar kaç pulsar satıldı ve bunların içinden kaç tanesinde stop etme problemi var? Geçen gün antep servisindeydim bir kullanıcı stop etme nedeni ile servise başvurmuş problemde kullanıcı hatalıydı, yokuş aşağı giderken debriaj maneti sürekli sıkılarak sürüyormuş bu nedenden stop etme problemi yaşamiş ki normaldir de o şekilde motor kullanıldığı nerede görülmüş.
Kullanıcı hatası olmayan arkadaşlar üzerine alınmasın. Ama malesef ki aramızda nasıl vites değiştireceğini, debriaji nasıl kullanacağını bilmeyen arkadaşlar var motorda da ecu sistemi ve enjeksiyon olduğundan yanlış kullanımda hatalara sebebiyet verebiliyor. Ekrem Atabey bu stop etme problemi yaşıyan motor sayısını belirtme emkanı varsa belirtebilirse sevinirim bizde tabloyu daha iyi bir şekilde görebiliriz gerçekten coğunlukta böyle problem varmı yok mu veya nekadar kullanıcıda bu problem var.
Şimdi bazı yorumlarına nispeten katılıyorum evet bir arzanın bir motorda olması her motorda olacagı anlamında değil ben özellıkle bu problemın seri üretimle oldugunuda sanmıyorum 2015 model ilk partıydı ve formda suana kadar benım ve asuvara adlı abimizden başka kısıde bu sorun yok onun motorda benımkıyle aynı partı degıl partı hatası olsa ıdı 2015 ılk partıler bayagı sattı birçok kişi yazardı bu sorunu gel şimdi yokuş aşagı giderken debriyajı çekili gitmesi sonucu stop etmesi bana kalırsa kullanıcı hatalı olmamalı karburatorlu motorlarda bu olayı yaptıgında stop etmıyor ha dersenkı enjeksıyonluda bu boyle olabılır dıyecegım ama baska marka enjeksıyonlularda da olmuyor arabadan ornek vereyım belkı ıkısı aynı sey degıl adam ayak debrıjayda gıdıyor balatayı yıyıp bıtırıyor servıse gıdıyor kullanıcı hatası ama debrıyajda gıttıgı ıcın arac stop etmıyor belkıde bu motorda olay budur bır abıde yokus asagı 5 sanıye kadar basılı tut vıtes degıstırme stop edıyor dedi ama bu olayı 4000 - 5000 devir yukarısında yaptıgında oluyor altında gene stop etmıyor bunlar tartışılır şeyler sonuç olarak bu belki kronik değil ama bir arza bajaj da bu konu hakkında halen çalışmalarına devem ediyor
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Reklamlar
-
22 Haziran 2015, 13:42
#6662
Seko adlı üyeden alıntı
Yaparsın da, çalışırken titreşimden ikiye bölünür
V4 motor niye titresin biladerim Titreşimi iyice minimuma indirmek için üstten egzantrikli yapılabilir.
-
22 Haziran 2015, 14:13
#6663
:bus: adlı üyeden alıntı
Merhabalar. Bu gidon yükseltme aparatını kullanan arkadaşlar varmı? Artıları nedir acaba bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler..
İki farklı gidon yükseltme aparatı var. Birisi 2,5 cm diğeri 3,5 cm. 3,5 santimlik olanın gaz telini çektiğini vs vs vs problem yarattığını söylediler ben Oktay Usta'da 2,5 cmlik CNC kesimi paslanmaz olanı taktırdım. Benim açımdan orjinali ile dağlar kadar fark var arasında çünkü motoru enduro oturuşu ile kullanmayı seviyorum. Önceden yük kollarıma biniyor ve beni gereksiz yere yoruyordu. 2,5 santimlik olanı taktırdığım günden beri insan gibi motor kullanmaya başladığımı ve motora hakimiyetimin bin kat daha arttığını söyleyebilirim.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
22 Haziran 2015, 14:51
#6664
Ben Muhammed Kandemir arkadaşın imal ettiği yükselticiyi taktırdım 3.5 cm olani taktirdim kollara binen yük ortadan kalkiyor ve sürüş cok daha keyifli oluyor.kablolar da Herhangi bir kasma vs.hicbirseyde yok kaldi ki 6 arkadaşım daha kullaniyor onlarda da bir sorun yok.Fiyatı da çok uygun 60 Tl
-
22 Haziran 2015, 15:50
#6665
designserhat adlı üyeden alıntı
Ben Muhammed Kandemir arkadaşın imal ettiği yükselticiyi taktırdım 3.5 cm olani taktirdim kollara binen yük ortadan kalkiyor ve sürüş cok daha keyifli oluyor.kablolar da Herhangi bir kasma vs.hicbirseyde yok kaldi ki 6 arkadaşım daha kullaniyor onlarda da bir sorun yok.Fiyatı da çok uygun 60 Tl
çiftimi 60 tl ? birde bu ürünü nereden temin edebilirim
-
22 Haziran 2015, 15:51
#6666
arkadaslar ben muhammed. gidon yukseltmeleri 3 cm ve 3.5cm olarak urettim. herhangi bir kasma soz konusu degil sadece 3.5cmlikte gaz telinin gectigi yerle oynama yapiliyo.
oktay motordaki 2.5 cm 120liraydi.
benden rica ettiler uygun fiyatli urettik kullanicilar icin. merak ettiginiz sorular icin 0539 601 35 33.
bugune kadar 60 takimin ustunde satis yaptim sikayet almadim. zaten pulsar sayfasinda yazardi sikinti yasasaydi kullanicilar
takim fiyati 60 tldir
-
22 Haziran 2015, 16:22
#6667
Benim motorda 2015 ilk gelen partiden ama bir sorunu yok çok şükür.
Biniyoruz geziyoruz mis gibi tadını çıkartıyoruz .
-
22 Haziran 2015, 16:28
#6668
ben de muhammet kandemir arkadaşımızın imal ettiği gidon yükseltme aparatını kullanıyorum. gaz telinde falan herhangi bir kasma olmadı. her motorda olmuyor zaten bazılarında oluyor nedense. 2 aydır kullanıyorum güzel ürün
-
22 Haziran 2015, 16:36
#6669
enescanatar adlı üyeden alıntı
ben de muhammet kandemir arkadaşımızın imal ettiği gidon yükseltme aparatını kullanıyorum. gaz telinde falan herhangi bir kasma olmadı. her motorda olmuyor zaten bazılarında oluyor nedense. 2 aydır kullanıyorum güzel ürün
Enes 3 cm mi 3,5 cm lik mi kullanıyorsun ?
-
22 Haziran 2015, 16:42
#6670
mukureis adlı üyeden alıntı
arkadaslar ben muhammed. gidon yukseltmeleri 3 cm ve 3.5cm olarak urettim. herhangi bir kasma soz konusu degil sadece 3.5cmlikte gaz telinin gectigi yerle oynama yapiliyo.
oktay motordaki 2.5 cm 120liraydi.
benden rica ettiler uygun fiyatli urettik kullanicilar icin. merak ettiginiz sorular icin 0539 601 35 33.
bugune kadar 60 takimin ustunde satis yaptim sikayet almadim. zaten pulsar sayfasinda yazardi sikinti yasasaydi kullanicilar
takim fiyati 60 tldir
Tek parça imal etme şansınız yokmudur
-
22 Haziran 2015, 17:12
#6671
Bakış açınız hatalı çünkü bir araç alıyoruz , üzerinde sadece koruma giysileri ile biz varız.
Ayrıca ben bu motoru 85000 tl'lik bir araçla değil 5.480 tl'lik (zamlı fiyatı) eski motorumla kıyaslıyorum , 40000 km , iyi bakım yapmama rağmen ne hırıltı , ne zırıltı , ciddi bir sorun yaşamadım.Yerli firma benim için her zaman öncelikli , Billas'larla ilgili açtığım konuya bakabilirsiniz ve bu lastiği kullanıyorum.
Bu sorun ciddi bir sorun bir kişi kaza yaptı yarın belki sizin bakış açınızla foruma yazmayan birisi aynı nedenle kaza yapıp ölecek.Bu ihmal edilecek , görmezden gelinecek bir sorun değil.
sheriff87 adlı üyeden alıntı
Hay ağzına sağlık yeminle bende aynı şeyi düşünüyodum az önce. Sıkıntısı olan arkadaşlara diyecek bir sözüm yok fakat dünya kadar problemsiz pulsar kullancısı yerine sadece birkaç istisnai olayın konuşulması hiç adil değil. Ekrem Bey daha iyi bilir şuan trafikte kaç pulsar var böyle hata raporu aldıkları kaç tane var, O söyleyebilir. Fakat bende kullanıcı olarak söz söyleme hakkına sahibim. Saydıkların problemler içinde benim tek sorunum aynalar. O da değiştirip çözüm bulanlar var fakat hindistana rapor edilip en azından yeni sürümlerde çözülebilir bir durum. İkinci olarak denge sensörü zırıltısını bende yaşadım sadece ve sadece ilk bakım ile ara yağ değişimi (2000 kmde yaptım) süresince yaşadım sonra kendi kendine kesildi, şimdi 5000 kmyi devirdim ses seda yok. Allah nazardan saklasın. Kim ne derse desin Pulsar piyasadaki en iyi fiyat performans ürünü. Yok şöyle japon böyle alman diyen arkadaşlar var. Valla kusura bakmayın arkadaşlar benimde gönlümden bir 1200 GS geçiyor fakat gücüm pulsara yetiyor kalkıp 85 000 tl motorla karşılaştırırsam bir doktora gözükmem gerekir. Herkese selamlar.
-
22 Haziran 2015, 17:40
#6672
Açıkçası ben iki tutumuda uçlarda ve sorunlu görüyorum. Pulsar iyidir kötüdür şu kadar sattı bu kadar vs yazmaktan öteye 1 yıldır geçilemedi esas olan budur..
Ne bir ürünü kotulemek haktır nede olduğundan iyi göstermek. Bazı reailiteler var. Fiyat performans ürünü Pulsar evet ancak bu forumu takip edenler bilir giderilemeyen yada giderilmesi uzun süren sorunlar söz konusu oldu..
Pulsar neyi ile ön plana çıkıyor Fiyat / performansı ile.. Tamam buraya kadar güzel.. Yani SYM wolften ucuz ok, Inazumadan da, Duke 200 dende ucuz tamam burasını anladık. Ancak saydığım bu motosikletler içinde en çok sorun yaşanan motosiklet Pulsar gibi görünüyor buradaki forum içeriğine göre..
Bence motosiklette minimum arıza risk rasyosu , surprizlere maksimum seviyede kapalı olma, malzeme dayanıklılığı, kalifiye servis hizmeti gibi unsurlar başat önemli..
Kalite asla tesadüf değildir. Bir ürünün daha önce çok iyi kalitede ürünlerle aynı kefeye konulabilmesi için en az 3-5 yıl geçmesi gerekir.
Fiyat önemli bir unsur ancak kalite başka bişey..Eğer hintli kardeşlerimiz Pulsar ile uygun fiyatlı ve japonlar kadar kaliteli motosiklet yapmışlar ise gerçekten takdiri hakediyorlar. Ancak bu henüz rüştünü ispatlamış değil. Olumsuzluk yaşama oranı %5 bile olsa bu oran büyük bir orandır. Söz konusu olan şey motorlu taşıttır..
Eğri oturup doğru konuşalım emsal teşkil edecek diye hukuken markalar bu konuda değişim yapmamakta ısrar ediyorlar.. Oysaki bir ürünün hatalı üretimi montajı gayet mantıklıdır olabilir , bir ürün kusurlu üretilebilir.. Ancak markanın duruma müdehalesi net ve çözüm üretici olmalıdır. Oluyorsa değişime gerek kalmaz zaten yaparsın müşteriye teslim edersin sorun ortadan yok olur..
Yöntemlerde sorunlar var ve bu sorunlar müşteriyi sürekli tedirgin etmeye devam ediyor.
FOruma bakınca sorunsuz pulsar müşterileri çok mutlu ve Pulsarlarını çok seviyor ama diğerleride bir okadar mutsuz ve kızgın...Sizce sebep ne? Sıfır motosiklet satın alma psikolojisi başka birşey 1 yıl sonra aynı arızayı çıkarsa bu tepkilerin %90 ı gelmez eminim. Ama dün aldığın motorda bugun sorunlar yaşanıyorsa bu arızadan çok hatalı üretim yada montajı ifade eder.. İşte asıl çözülmesi gereken konu budur diye düşünüyorum..
Yani halen ne Bajaj anladı müşterisini, neden müşterisi anlayabildi problem yaşadığı Pulsarların çoğunda aslında hiçbir sorun olmadığını.. Bu boyle çözüm bulmaz vesselam..
-
22 Haziran 2015, 18:43
#6673
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Açıkçası ben iki tutumuda uçlarda ve sorunlu görüyorum. Pulsar iyidir kötüdür şu kadar sattı bu kadar vs yazmaktan öteye 1 yıldır geçilemedi esas olan budur..
Ne bir ürünü kotulemek haktır nede olduğundan iyi göstermek. Bazı reailiteler var. Fiyat performans ürünü Pulsar evet ancak bu forumu takip edenler bilir giderilemeyen yada giderilmesi uzun süren sorunlar söz konusu oldu..
Pulsar neyi ile ön plana çıkıyor Fiyat / performansı ile.. Tamam buraya kadar güzel.. Yani SYM wolften ucuz ok, Inazumadan da, Duke 200 dende ucuz tamam burasını anladık. Ancak saydığım bu motosikletler içinde en çok sorun yaşanan motosiklet Pulsar gibi görünüyor buradaki forum içeriğine göre..
Bence motosiklette minimum arıza risk rasyosu , surprizlere maksimum seviyede kapalı olma, malzeme dayanıklılığı, kalifiye servis hizmeti gibi unsurlar başat önemli..
Kalite asla tesadüf değildir. Bir ürünün daha önce çok iyi kalitede ürünlerle aynı kefeye konulabilmesi için en az 3-5 yıl geçmesi gerekir.
Fiyat önemli bir unsur ancak kalite başka bişey..Eğer hintli kardeşlerimiz Pulsar ile uygun fiyatlı ve japonlar kadar kaliteli motosiklet yapmışlar ise gerçekten takdiri hakediyorlar. Ancak bu henüz rüştünü ispatlamış değil. Olumsuzluk yaşama oranı %5 bile olsa bu oran büyük bir orandır. Söz konusu olan şey motorlu taşıttır..
Eğri oturup doğru konuşalım emsal teşkil edecek diye hukuken markalar bu konuda değişim yapmamakta ısrar ediyorlar.. Oysaki bir ürünün hatalı üretimi montajı gayet mantıklıdır olabilir , bir ürün kusurlu üretilebilir.. Ancak markanın duruma müdehalesi net ve çözüm üretici olmalıdır. Oluyorsa değişime gerek kalmaz zaten yaparsın müşteriye teslim edersin sorun ortadan yok olur..
Yöntemlerde sorunlar var ve bu sorunlar müşteriyi sürekli tedirgin etmeye devam ediyor.
FOruma bakınca sorunsuz pulsar müşterileri çok mutlu ve Pulsarlarını çok seviyor ama diğerleride bir okadar mutsuz ve kızgın...Sizce sebep ne? Sıfır motosiklet satın alma psikolojisi başka birşey 1 yıl sonra aynı arızayı çıkarsa bu tepkilerin %90 ı gelmez eminim. Ama dün aldığın motorda bugun sorunlar yaşanıyorsa bu arızadan çok hatalı üretim yada montajı ifade eder.. İşte asıl çözülmesi gereken konu budur diye düşünüyorum..
Yani halen ne Bajaj anladı müşterisini, neden müşterisi anlayabildi problem yaşadığı Pulsarların çoğunda aslında hiçbir sorun olmadığını.. Bu boyle çözüm bulmaz vesselam..
Bajajı bilmem ama birileri kullanıcı hatasıdır diyerek suçluyu bulmuşlar.
Fiyat konusunda kesinlikle ucuz değil kar marjı çok yüksek hepsini geçtim kuryelere soruyorum özellikle satmış olanlara 1200 km de sattım 900 km de sattım neden diye sorulduğunda ortak cevap yağ kaçırıyor stop ediyor denge sensörü zırıltısı hırıltısı çekilmez hocam diyorlar.
hala etrafda kuryeler görüyorum pazara iddalı giren bajaj pulsarı göremiyorum ya CBF 150 ya YBR 125 çoğunluğu honda marka kullanıyor. azınlık yamahada karar kılmış. pizzacılar genelde scooter oda honda pazara nerden girmişler neye göre başarılı olmuşlar çözmek zor.
Tiger 250 cc ilk çıktığında onuda bir güzel övmüşlerdi şöle motor böle motor polis motoru yapıcaz ihaleye girdik sonra ne oldu. yazık oldu
bitmedi GT 250R bu makina içinde japonda neymiş duruşsa duruş gidişse gidiş harika makina zımba gibi fişek gibi dediler. forumun eskileri hatırlar GT 250R kol çıkardı diye açılan konuları unutmadık. bunu yaşayan 1 kişi değildi.
nedense hep aynı holding bu konuları yaşıyor bence standart bir ÇİHİNLİ.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
22 Haziran 2015, 19:58
#6674
ÖH be arkadaş! ÖH be! Sonunda isyan ettirdiniz beni ya! Hakikaten kötülükle baş etmek zormuş...
Hemşerim ben eski kuryeyim. Çalıştığım yerin yan dükkanı motosiklet tamircisi. Hergün en az 10 motosiklet sahibi veya kullanıcısı ile muhattap oluyorum. Ayrıca işyerinin diğer tarafı bahçeli kahvehane olduğu için eski yeni motorcuların uğrak yeri. Kimmiş o Pulsar'ını menuniyetsizlikten satan. Boşverin bu işleri. Yok yağ kaçırıyormuş ta yok denge sensörü zırıltısı varmış ta yok motor pahalıymış ta. Başka yerde yazıp koyduk adisyonu bu motorun ilk fiyatına göre döviz bazında ucuzladığını. Saf kötülük bu yaptığınız. İkibin motor satmış bu adamlar üçünde beşinde problem çıkmış onu da en iyi şekilde halletmeye çalışıyorlar. Ayıptır ya! Deveye diken yaranırmış, ben onu anladım. Senelerce bu motor piyasasının sahipleri biz alt/orta gelir mensuplarına it muamelesi yapıp kazıkladılar. Aralarından birisi çıktı, en ekonomik koşullarda sıkı bir motor getirdi en üst düzeyde bizi adam yerine koyup ilgileniyor. Nerdeyse yemeğe çaya gelecek. Daha ne yapsınlar onu anlamıyorum. Bu fiyata bizi böyle bir motor sahibi yaptıkları ve böyle ilgilendikleri için Kuralkana ve hasleten Ekrem beye binlerce kez teşekkür ederim. Hakkını arayanın ve gerçekten yalansız dolansız motorun eksiğini yazanın başımın üzerinde yeri var. Diğerleri kötülüğe devam etsinler bakalım...
Bak benim çalıştığım işyeri ortadaki iddaa bayii. Solum motor tamircisi, sağım kıraathane/cafe.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
22 Haziran 2015, 20:05
#6675
Değerli arkadaşlarım iyi akşamlar.Burada yazılan şeyleri okuyunca bazı arkadaşlarımızın empatisinin zayıf olduğunu,kimilerininde basit kaygılarla burada feveyan ettiklerini görüyorum.
1.Bajaj kötü bir marka değildir.
2.Pulsar yurtdışında denenmemiştir,kötü kalitesiz bir motor değildir.Bu motor 250000 kilometre hariç ülkelerde kullanılmıştır.Duke 200 ile yakın kardeştir fakat ön amortisör ve motor yapısı ile daha uysal,kullanımı daha rahat bir motordur.Kullandım biliyorum.
3.Kuralakan servis hizmetleri kötü değildir fakat istisnai olarak pek iyi durumda da değildir.Daha iyisi yapılabilinir.Servis sağlayıcılar yüksek araba ayarında teknoloji ile başbaşadır.
4.Bu motorun tespit edilmiş kronik sorunu yoktur.
Ama bütün bunlar aracın uygunsuz zamanda durmasını,elektrik kesmesi(reset) gerçeğini yok etmiyor.Debriyaj sıkılarak yokuş inilebilinir arkadaşlar.Arabada da inilir motorda da inilir.Hayatında motor kullanmamış kişiler bu konuda yorum yaparken arabayı düşünsünler lütfen,yakıt sonuna kadar bitmedikçe sağlıklı motor durmaz.Bunların hepside basit açıklanalibir giderilebilir sorunlardır.Bunlar bir motorun kötü olduğunu göstermez.Bunlar bütün pulsarlarda yoktur olsa bile kötü olduğunu göstermez.Motorun ayrodinamiği bozuktur.Motor yetersizdir,fazladır,tekerlek çapı aks mesafesii,direksiyon amortisör açısı kötüdür,malzeme kalitesi kötüdür.Bunların hiçbirinden bu motorda bahsedilemez.Burada bahsedilen sorunlar mekanik yada elektriksel giderilebilinir sorunlardır.Bir motor rolantiye düştüğünde duruyorsa bunu durduran sebeb araştırılmalıdır.Yine bir motor anahtar on konumuna alındıktan sonra yeniden on konumuna alınırken yaptığı işlemi yapıyorsa buda araştırlmalıdır.Bunu yapabiliyor demekki elektrik yeterli.Bir kullanıcı bir sorun getirdiğinde teşhise yönelik başat olgu sorunun varlığına karşı tarafın (servis)inanmasıdır.Şimdi yaşanılan sorunda ne yapılmış.Teşhis yanlış konulmuş Tamer beyin aküsü tam dört defa değiştirilmiş.Demekki servis aküde yeterli elektrik olmadığını her seferinde görmüş fakat bunun nedenlerine inmeden üst üste akü değiştirmiş.Bir yerde elektiriği kesen, aküyü zayıf düşüren yada belirli bir zafıylama anında hatta giderken elektiriği kesken bir mekanizma yada iletişim sorunu var.Bununla ilgili çalıştıklarına ben eminim henüz iletilmiş bir sonuç yok.
Peki tamer beyin bu işteki sorumluluğu ne? Giderken aynayı düzelmesimi,sürekli elinin debriyajda olamamasımı yada tecrübesiz olmasımı hayır Tamer beyin burada hepsini yapsa da dört kez gittiği servise güvanmekten başka sorumluluğu yoktur.Ona bu güveni veren kurum yöneticileri,onu sorunu yine de aküde olduğuna dördüncüde de ikna cürretini gösteren servis sağlayıcılar sorumludur.Kişi çok sevdğini şimdi dahi ifade ettiği motorundan düşmüştür.Kişi bu motoru eşiyle de kullandığını onunda bu kazada yara almamasından ötürü mutluluğunu dile getirmektedir.Peki sevgili arkadaşlar sizin de başınıza böyle bir olay istemem ama yarın gelse yine aynı cesaretle bu yazılanlardan sıkılacmısınız.Yine tekrarlıyorum bu iyi niyetli arkadaşımızın motoru iade alınmalı yerine yenisi verilmelidir.Servisler bu iki konuda durma ve reset koularında teşhis koyduklarını duyurmalıdır.Bunlar Bajajın türkiye rotasını,Kuralkanın servis karnesini belirleyecektir.Biz müşteriler içinse müşteri memnuniyetini arttıracak severek bindiğimiz motorlarımıza bağlılığımızı pekiştirecektir.Aksi takdirde bu yazılanlar bize ait bu forum durdukça hem motorumuza hak etmediği bir kötü ün ve yine kuralkana da bir başarısızlık karnesi olacaktır.Hata kabul etmek bir ERDEM dir.Saygılar.
-
22 Haziran 2015, 20:09
#6676
Akhelmet adlı üyeden alıntı
Tek parça imal etme şansınız yokmudur
gereksiz yere zaman kaybi ve maliyet artiyor o sekilde
-
22 Haziran 2015, 20:48
#6677
fotoğraftaki motosikletlerin hepsi bajajmı tekmili kıyafetlemi geziyor ??
kötü niyetli değilm körde değilim.
her zamanki gibi 1 musibet 1000 nasihattan iyidir diyorum.
başkalarıda aynı dertten muzdarip olduğu zamanda yol kayganmış iyi sürücü değilmiş dersiniz.
neyi anlamakta zorlanıyor millet denge sensörü olayı masalmı stop etme sorunu ütopikmi yağ kaçırma olayı hikayemi.
kim kötü niyetli acaba illa birini 4 kolluda görüncemi bu makinada sorun varmış diyeceğiz.
-
22 Haziran 2015, 21:35
#6678
asuvara adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlarım iyi akşamlar.Burada yazılan şeyleri okuyunca bazı arkadaşlarımızın empatisinin zayıf olduğunu,kimilerininde basit kaygılarla burada feveyan ettiklerini görüyorum.
1.Bajaj kötü bir marka değildir.
2.Pulsar yurtdışında denenmemiştir,kötü kalitesiz bir motor değildir.Bu motor 250000 kilometre hariç ülkelerde kullanılmıştır.Duke 200 ile yakın kardeştir fakat ön amortisör ve motor yapısı ile daha uysal,kullanımı daha rahat bir motordur.Kullandım biliyorum.
3.Kuralakan servis hizmetleri kötü değildir fakat istisnai olarak pek iyi durumda da değildir.Daha iyisi yapılabilinir.Servis sağlayıcılar yüksek araba ayarında teknoloji ile başbaşadır.
4.Bu motorun tespit edilmiş kronik sorunu yoktur.
Ama bütün bunlar aracın uygunsuz zamanda durmasını,elektrik kesmesi(reset) gerçeğini yok etmiyor.Debriyaj sıkılarak yokuş inilebilinir arkadaşlar.Arabada da inilir motorda da inilir.Hayatında motor kullanmamış kişiler bu konuda yorum yaparken arabayı düşünsünler lütfen,yakıt sonuna kadar bitmedikçe sağlıklı motor durmaz.Bunların hepside basit açıklanalibir giderilebilir sorunlardır.Bunlar bir motorun kötü olduğunu göstermez.Bunlar bütün pulsarlarda yoktur olsa bile kötü olduğunu göstermez.Motorun ayrodinamiği bozuktur.Motor yetersizdir,fazladır,tekerlek çapı aks mesafesii,direksiyon amortisör açısı kötüdür,malzeme kalitesi kötüdür.Bunların hiçbirinden bu motorda bahsedilemez.Burada bahsedilen sorunlar mekanik yada elektriksel giderilebilinir sorunlardır.Bir motor rolantiye düştüğünde duruyorsa bunu durduran sebeb araştırılmalıdır.Yine bir motor anahtar on konumuna alındıktan sonra yeniden on konumuna alınırken yaptığı işlemi yapıyorsa buda araştırlmalıdır.Bunu yapabiliyor demekki elektrik yeterli.Bir kullanıcı bir sorun getirdiğinde teşhise yönelik başat olgu sorunun varlığına karşı tarafın (servis)inanmasıdır.Şimdi yaşanılan sorunda ne yapılmış.Teşhis yanlış konulmuş Tamer beyin aküsü tam dört defa değiştirilmiş.Demekki servis aküde yeterli elektrik olmadığını her seferinde görmüş fakat bunun nedenlerine inmeden üst üste akü değiştirmiş.Bir yerde elektiriği kesen, aküyü zayıf düşüren yada belirli bir zafıylama anında hatta giderken elektiriği kesken bir mekanizma yada iletişim sorunu var.Bununla ilgili çalıştıklarına ben eminim henüz iletilmiş bir sonuç yok.
Peki tamer beyin bu işteki sorumluluğu ne? Giderken aynayı düzelmesimi,sürekli elinin debriyajda olamamasımı yada tecrübesiz olmasımı hayır Tamer beyin burada hepsini yapsa da dört kez gittiği servise güvanmekten başka sorumluluğu yoktur.Ona bu güveni veren kurum yöneticileri,onu sorunu yine de aküde olduğuna dördüncüde de ikna cürretini gösteren servis sağlayıcılar sorumludur.Kişi çok sevdğini şimdi dahi ifade ettiği motorundan düşmüştür.Kişi bu motoru eşiyle de kullandığını onunda bu kazada yara almamasından ötürü mutluluğunu dile getirmektedir.Peki sevgili arkadaşlar sizin de başınıza böyle bir olay istemem ama yarın gelse yine aynı cesaretle bu yazılanlardan sıkılacmısınız.Yine tekrarlıyorum bu iyi niyetli arkadaşımızın motoru iade alınmalı yerine yenisi verilmelidir.Servisler bu iki konuda durma ve reset koularında teşhis koyduklarını duyurmalıdır.Bunlar Bajajın türkiye rotasını,Kuralkanın servis karnesini belirleyecektir.Biz müşteriler içinse müşteri memnuniyetini arttıracak severek bindiğimiz motorlarımıza bağlılığımızı pekiştirecektir.Aksi takdirde bu yazılanlar bize ait bu forum durdukça hem motorumuza hak etmediği bir kötü ün ve yine kuralkana da bir başarısızlık karnesi olacaktır.Hata kabul etmek bir ERDEM dir.Saygılar.
Duke ile yakın kardeş değildir..;
ön amrtisör ve motor yapısı (Pulsar tek eksantrik-Duke çift eksantrik,Pulsar 3 buji-Duke 1 buji),
fren sistemi tamamen farklı (Duke de radial bağlantılı 4 pistonlu kalper var-Pulsar klasik 2 pistonlu kaliper
arka amortisör Pulsarda gaz ayarlı,Duke ters konumlu (WP monoshock) var
Arka maşa Pulsar'da demir-Duke'de alüminyum döküm,
Göstergeler de çok farklı (Düke de yol bilgisayarlı full dijital tam donanımlı-Pulsarda hararet göstergesi ve vites göst. gibi temel bilgiler dahi yok,
Duke'de çelik örgülü fren hortumları(ön-arka)-Pulsar da kauçuk fren hortumları var,
Daha aklıma gelmeyen bir sürü farklılık...
En önemli fark ta Duke bozulmuyor,stop etmiyor,reset atmıyo,denge sensörü zırıldamıyor,yağ kaçırmıyor,orjinal lastikleri tükürük görünce kaymıyor...Nerden mi biliyorum...(4.600km'dir kullanıyorum(2014 abs siz)-abim 40.000km'yi devirdi(2013 model abs li) sıkıntısız...
Saygılar.
-
22 Haziran 2015, 21:50
#6679
Kullandığı kadarı ile degilde bildiği kadarı ile yorum yapanlar basmış burayı !
-
22 Haziran 2015, 22:01
#6680
Sayın dyavol77 iyi akşamlar gündem dışı bir konuşma olmuş.Konumuz motorlar değil.İkincisiBahsettiğiniz motoru bende kullandım tat alamadım.bence pulsar daha genel maksatlı kullanıma uygun.Bahse konu motorda Bajaj tarafından Hindistanda üretilmektedir.Hatta size şunu söyleyeyim.Pulsar kimi ülkelerde Kawasaki adı altında satılmakta.Ben bu fabrika bağlantısını kastetmiştim.Sizin yerinizde olssam bu kadar kesin yargılar koymazdım.Bu saydığınız özellikler bu segmente çokta aranan özellikler değildir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 46 kullanıcı var. (0 üye ve 46 misafir)