Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Haziran 2015, 16:08
#6521
söylenecek herşeyi söylemişsin @EQULIBRIUM
ayzek allah korusun hayatta olmasaydı, bu konu böyle devam edecekti belkide, şuna eminim bak bu bajajı bana versinler afedersin piston, sekman, blok bırakmam ortada, öyle dağılır altımda 3 ay veriyorum ömrüne :D servis iflas eder, gerçi servisleri de sadece akü değiştirebiliyolarmış baksana.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Reklamlar
-
16 Haziran 2015, 16:24
#6522
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Ayzek rumuzlu arkadaşım;
Öncelikle büyük geçmiş olsun. Allah sizleri korumuş. İnşallah tez zamanda bütün sıkıntılarınız sona erer. Eğer doğru tahmnin ediyorsam Tahir KOCAMAN arkadaşımız pulsar şenliğine de eşi ile katılmıştı. Şenliğin sonuna kadar bize eşlik etmişlerdi. Hoş dakikalar geçirmiştik. Hakikaten üzüldüm. Ama Allah'a şükür önemli bir şeyi yok görünüyor.
Ben burada kısaca şu açıklamayı size ve nezdinizde konuyu merak eden arkadaşlara yazmak durumundayım. Zira buna kendimi mecbur hissediyorum.
Bir motorun kilitlenmesi olarak ifade ettiğimiz hadise ancak zincirin kopması ve değişik yerlere sarılarak hareketi engellemesi, krankın kilitlenmesi, gene aynı şekilde dişlilerin bir şekilde kilitlenmesi gibi sebepler yüzünden meydana gelebilir. Aksi halde böyle bir hadisenin meydana gelmesi mümkün değildir. Yolda giderken eğer yakıtınız bitti ise ne oluyorsa, bir şekilde ürünün stop etmesinde de aynı hadise meydana gelir. Hatta kontağı kapatsanız, debriyaja basmasanız dahi krank döngüsü hız azalarak devam edecektir. Kaldı ki siz bir şekilde ürünle hareket ederek eve kadar geldiğinizi ifade ediyorsunuz.
Siz henüz sıkıntılı bir halde iken bunları yazmak istemezdim ama 3 günlük seyahatimin sonunda bugün sayfaya baktığımda gördüğüm yorumlar karşısında bunları ifade etmek zorunda kaldım. Aksi halde meselenin farklı yönlere çekildiği dikkatli gözlerden kaçmıyor.
Ürünün stop etmesi konusunda burada birçok defa yazdım. Tüm servislerimize konu hakkında bilgi verildi. Şikâyeti olan var ise servise gidebilir, eğer sorunun giderilmediğini düşünüyorsa fabrikamıza müracaat edilebilir bilgisini verdik. Halen bu çağrımız devam ediyor.
Benim ilk etapta konu hakkında arkadaşımızın söylemlerinden yola çıkarak diyeceklerim bunlardır. İlgili servisimiz de incelemesini yapsın ve açıklamasını yaparlar.
Dediğim gibi sebep ne olursa olsun böyle bir kazanın üzerine bu açıklamalar hoş görünmüyor belki ama durum bu şekilde.
En ufak bir olumsuzlukta Bajaj saldırısını kendine görev yapan 2-3 arkadaş var. Kendilerine özelden de yazdım. Gayelerinin ne olduğunu bildiğimi ve kendilerinden cevap beklediğimi ilettim. Ama cevap yok. Evet, Bajaj bazılarını rahatsız edecektir. Pulsar 200 ns 2014 yılında segmentinde satış birincisi olmuştur. 2015 yılında da ilk 5 ayda 2014 yılının üzerinde bir satışla yoluna devam etmektedir. Kalite, fiyat, performans seviyesi motor severler tarafından gerekli teveccühü görmüştür. İki gün önce Hatay ve Reyhanlı bölgelerinde idim. Birçok pulsarcı arkadaşlarım ile görüştüm. Hepsinden de teşekkürler aldık. Bizler de güveninize layık olmaya çalışacağız.
Arkadaşımıza tekrar geçmiş olsun diyor, en kısa zamanda tekrar aramızda görmek istediğimizi ifade etmek isterim. Eğer kabul buyururlarsa en kısa zamanda da ziyaretlerine geleceğim.
Saygılarımızla…
değerli ekrem ata bey En ufak bir olumsuzlukta Bajaj saldırısını kendine görev yapan 2-3 arkadaş var.
(Bu arkadaşlar kimdir eleştirenlerden biride benim fiyat olarak)
Kendilerine özelden de yazdım. Gayelerinin ne olduğunu bildiğimi ve kendilerinden cevap beklediğimi ilettim. Ama cevap yok.
Bana kimse özel mesaj atmadı bu konu hakkında ne siz nede bir başkası üstüme alınmama gerek yok demekki.
beni asıl etkiliyen sözünüzü yazıyorum.
Hakikaten üzüldüm. Ama Allah'a şükür önemli bir şeyi yok görünüyor.
Önemli bir şeyi olabilmesi için ne olması gerekiyordu ? benim vicdanım elvermez o söylemleri yazmaya siz yazın.
Yazınız uzun ve okunaklı ama inanın hiç bir şey anlamadım yada yanlış anladım.
Şunumu diyorsunuz arka teker kilitlenmemiştir dikkatsizliktir kullanıcı hatasıdırmı ?? daha açık olmak gerek.
ben fiyat konusunda eleştirirken bana en çok muhalif olan isim ''ayzek'' kullanıcı adlı arkadaşımdır. zaman zaman birbirimizide kırmışızdır.
ama böyle bir konuda al güvendiğin Kuralkan demem. İlk yazdığımdada bu konuyu dillendirmedim mağduriyetler üzerine bir algı oluşturmam.
Yalnız uzun yazınızda bir kere bile bu sorunu sizi mağdur etmeden en uygun şekilde holdingimiz tarafından karşılanacaktır cümlesini görmedim.
Konu hala çok sıcak bir an önce kişi ve kişilerin mağduriyetini gidereceğiniz umuduyla iyi günler.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
16 Haziran 2015, 16:43
#6523
"Hakikaten üzüldüm. Ama Allah'a şükür önemli bir şeyi yok" = "Kullanıcı hayatta, görünüşe bakılırsa bir sakatlık durumu vs yok, zamanla iyişleşecek" anlamında diye düşünüyorum. Cevap genel olarak biraz yuvarlak ama bu sözü farklı bir şekilde anlamamak lazım.
-
16 Haziran 2015, 16:50
#6524
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
söylenecek herşeyi söylemişsin @EQULIBRIUM
ayzek allah korusun hayatta olmasaydı, bu konu böyle devam edecekti belkide, şuna eminim bak bu bajajı bana versinler afedersin piston, sekman, blok bırakmam ortada, öyle dağılır altımda 3 ay veriyorum ömrüne :D servis iflas eder, gerçi servisleri de sadece akü değiştirebiliyolarmış baksana.
Arkadaşım konuyu sulandırmanın bir anlamı yok, farkındaysan ciddi birşeyler konuşulmaya çalışılıyor. Kullandığın Motosiklet kısmında pulsar yazmadığı halde Pulsar kullananlardan daha çok ve hep olumsuz yorum yapıyorsun amacının konuyu aydınlatmak veya mağduriyeti gidermek olmadığı çok açık. Motoru beğenmiyorsan takip etme bu forumu. Biz kullanıyoruz ve bu forumda sorunlarımızı paylaşıyoruz. Senin bizim sorunlarımız üzerinden başka şeyler çıkarman/kullanman doğru değil, vazgeç bu işlerden.
EQULIBRIUM arkadaşımın yazdıklarının hepsine katılıyorum.
Ekrem Bey, bu arkadaş giderilemeyen bir sorunu yüzünden kaza yaptı, teker kilitlenmesi kısmı odak noktamız değil. Kilitlenmese bile EQULIBRIUM arkadaşımızın açık ve anlaşılır yazdığı gibi virajlarda veya bu kalitedeki lastikler ile ani gaz kesilmesinin veya motorun stop etmesinin sonuçları zaten ortada yani arkadaşımız kaza yapmış.
Şimdi ivedilikle arkadışımızı ziyaret edip mağduriyetini gidermeniz gerekiyor.
Arkadaşımız nerden bilecekti yolda aniden alet kendini resetliyecek motor stop edicek? Her an tetikte mi olsaydı? Bir eli hep debriyajda mı olması gerekiyor? BU sorun yüzünden 4 kere servise gitmiş, akü değişmiş, üstüne bir de kaza gelmiş başına. Yani daha ne yapması gerekiyor?
Saygılarımla.
-
16 Haziran 2015, 16:53
#6525
Sayin ekrem ata beyin yazmis oldugu ilk paraf ve son kapanis cumlesi tamamen kendisin ve icinden gelerek yazdigi kanisinda en ufak bir suphem yok ama geri kalan yorumlarda firmanin ortak aldigi ve ekrem beyin soylemesi gerektigi sozler diye dusunuyorum ekrem bey cok iyi birisi oldugu konusunda suphem yok
-
16 Haziran 2015, 17:04
#6526
Ben de Equlibrium arkadaşla aynı fikirdeyim. Motor aniden durduğu için tekerlek kilitlendi ve kaydı, başka türlü açıklanamaz. Eğer başka bir sebep olsaydı (krank, zincir sıkışması vs), arkadaşımız motorunu çalıştırıp gidemezdi.
-
16 Haziran 2015, 17:14
#6527
enable adlı üyeden alıntı
Arkadaşım konuyu sulandırmanın bir anlamı yok, farkındaysan ciddi birşeyler konuşulmaya çalışılıyor. Kullandığın Motosiklet kısmında pulsar yazmadığı halde Pulsar kullananlardan daha çok ve hep olumsuz yorum yapıyorsun amacının konuyu aydınlatmak veya mağduriyeti gidermek olmadığı çok açık. Motoru beğenmiyorsan takip etme bu forumu. Biz kullanıyoruz ve bu forumda sorunlarımızı paylaşıyoruz. Senin bizim sorunlarımız üzerinden başka şeyler çıkarman/kullanman doğru değil, vazgeç bu işlerden.
Olur abi :( af buyur,
öle mi dersin, pulsar için olumlu yazdığım şeyleri açarım utanırsın burda ben olayı irdeliyorum, pulsar olmasın inazuma olsun farketmez, adam ölüyormuş arkadaş. sayenizde zam üstüne zam alan bi motorun bu hale gelmesinde siz pulsarcıların da payı var merak etme.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
16 Haziran 2015, 17:16
#6528
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Tüm işlemler tamamlandı, tabii görüş bildirmek yersiz olacak ancak gücü ürkütücü!, kompresyon dolayısı ile az kaldı yere kapaklanıyordum, lastikler ise "facia" değişmesi mutlak şart, ara ara stop edip can sıkıyor oda muhtemel yeni olmasından, ses bana kalsa daha sessiz olmasını tercih ederdim, ancak düşük devirde çok rahatsız etmiyor katlanacaz artık, özetle beygirleri kağıt üstünde değilmiş.
Yukarıda 21 Mayıs 2013 'te o sıralarda yeni ve kompresyonu tam olan yüksek sıkıştırmalı 11:5.3 xz250rm motorumla başıma geleni yazmışım.
Ayzek forumdaşa geçmiş olsun dileklerimle büyük badere atlatmış, Ekrem ağabey bu konuya ihtimamla yaklaşacaktır sorunu hall ettirecektir şüphem yok.
-
16 Haziran 2015, 17:18
#6529
Yazdıklarıma şunları da eklemek isterim;
Ben yukarıdaki mesajda sadece yapılan teknik yoruma katılmadığımı gerekçeleriyle anlatmaya çalıştım. Kesinlikle böyle bir sebepten kaza olmuştur gibi bir yorumda bulunamam. (Kimse bulunamaz) Fakat Ayzek beyin açıklamaları bu yönde.
Bu tarz durumlarda olayın çok detaylı incelenmesi gerekli. Motosiklet üzerinde herhangi bir modifikasyon var mı bundan tutun, fabrikadaki montaj hatasına kadar bunun pek çok sebebi olabilir.
Bundan dolayı bu tarz durumlarda çok fazla sansasyonel şeyler yazmak da doğru değil. Ekrem beyin de açıklamasını başka türlü yapmasını beklemek yanlış olur, çünkü onun da prestijini koruması gereken bir marka ve ürün var. İster sevelim ister sevmeyelim, ticaret bu şekilde yol alır.
Benim potansiyel bir Bajaj müşterisi olarak beklentim gerçekten böyle bir problem olup olmadığı ile, varsa çözümünün sağlandığı ile ilgili bir açıklama.
Umarım durum olgunlukla ele alınır ve sonuçları bizlere detaylı bir şekilde birincil ağızlardan bildirilir.
-
16 Haziran 2015, 17:29
#6530
Arkadaşlar, bu forum Pulsar 200 kullananların paylaşımlarını yaptıkları bir forum. Bu motoru alanlar aptal değil, herkes kendine göre bir araştırma/inceleme sonucunda karar verip 8-9 bin lira para verip alıyor. Her fırsatta motoru kötüleyenler, varsa motorlarını satıp forumu terketsinler. Beğenmiyorsan ne işin var burada?
Ben motordan anlamadığım için anlayanlardan yardım aldım, kullananlara danıştım, 45bin km yapmış kullanıcılar ile konuştum ve karar verip aldım, kullanıyorum ve memnunum. Motorun markasını duyan herkes motoru biliyor, aslında motor kendisini piyasaya zaten anlatmış.
Ayzek arkadaşım davasında haklıdır, mağduriyetinin giderilmesi gerekmektedir. Kendi adıma söyliyeyim bu sorun giderilmezse yeni gelecek 400'lük motoru alma düşüncemi kafamdan çıkaracağım.
Stop etme sorunun artık kabul edilmesi lazım, yabancı forumlarda çözülemeyen sorun olarak geçmektedir. Benim motorumda böyle bir sorun yok fakat bu sorunu ortadan kaldırmaz.
En kısa zamanda sorunluda olsa kendi motorumuzu yapıp binmemiz dileğiyle...
-
16 Haziran 2015, 17:39
#6531
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
söylenecek herşeyi söylemişsin @EQULIBRIUM
ayzek allah korusun hayatta olmasaydı, bu konu böyle devam edecekti belkide, şuna eminim bak bu bajajı bana versinler afedersin piston, sekman, blok bırakmam ortada, öyle dağılır altımda 3 ay veriyorum ömrüne :D servis iflas eder, gerçi servisleri de sadece akü değiştirebiliyolarmış baksana.
260 km 10-11.000 devir arası gittim merak etme 10.000 km çinliyide son gaz kullandım kolay kolay sorun olmaz pulsar basit bi motor değil enjeksiyonlu su soğutmalı çinliden sonra ilaç gibi geldi kullanmadığın motor hakkında böyle konuşursan biri çıkıp sana iyi bi saydıracak kullanıcılarının böyle sustuğuna bakma millet sabrediyo açıkça banlanmak istemiyo Sym Wolf sayfasına girip ileri geri konuşsam kullandığınız motorla ilgili acaba ne düşünürdün ? Sym servisi varmı yokmu o bile belli değil
-
16 Haziran 2015, 17:44
#6532
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
260 km 10-11.000 devir arası gittim merak etme 10.000 km çinliyide son gaz kullandım kolay kolay sorun olmaz pulsar basit bi motor değil enjeksiyonlu su soğutmalı çinliden sonra ilaç gibi geldi kullanmadığın motor hakkında böyle konuşursan biri çıkıp sana iyi bi saydıracak kullanıcılarının böyle sustuğuna bakma millet sabrediyo açıkça banlanmak istemiyo Sym Wolf sayfasına girip ileri geri konuşsam kullandığınız motorla ilgili acaba ne düşünürdün ? Sym servisi varmı yokmu o bile belli değil
umrumda olmassın git konuş istediğin gibi fikrini söyleyebilirsin. pulsar on numara hacılar devam edin :D
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
16 Haziran 2015, 17:46
#6533
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
umrumda olmassın git konuş istediğin gibi fikrini söyleyebilirsin. pulsar on numara hacılar devam edin :D
Yapacak bir şey yok biz sizin gibi fırsatçı değiliz .
-
16 Haziran 2015, 17:47
#6534
Konu yine Pulsar iyidir kötüdür noktasına geldi. Bu gereksiz motoru alan almış satan satmış..
Pulsar değil distributor kötüdür. Şu noktada bir arkadaş başına gelen teknik sıkıntıdan dolayı kaza yaptığını ve ölüm tehlikesi atlattığını söylüyor ise en önemli konu bu aşamada budur. Pulsar iyidir kötüdür tartışılmaz..Bu motor insan yapımı arıza verecektir ancak...
Teknik olarak %1 bile ihtimal olsa Ayzek arkadaşımızın başına gelen. Bugun itibarı ile tüm benzer stop etme sorunu yaşayan motosikletleri distributorun çağırması ve durum netleşene kadar ciddi bir araştırma yapması lazım.. Sonuçta küçük bir ihtimal bile olsa hayati bir meseledir.
Sen arkadaşına motorunu kullanmak için versen ve senin sorunlu motorunla arkadaşın kaza yapsa sakat kalsa yada ölse kendini ne kadar suçlu hissedersin? Çok değilmi? Evet çok kötü hissedersin...
Distributor bu kadar kötü hissetmiyor anlaşılan. Hissetse gereğini yapardı..Millet olarak laftan çok icraata ve sonuca baktığımız gün Hintlilerin esaretinden kurtulduğumuz gün olur.. Yoksa sipariş edip paramızla rezil oluruz çok..
-
16 Haziran 2015, 17:55
#6535
Konuyu başka yerlere çekmeyin. Ayzek in maduriyeti söz konusu. Bu maduriyetin giderilmeyeceği ima edildi. Hani nerede pulsar kullanıcıları, niye destek olmuyorsunuz bu arkadaşa. Benim pulsarda bu sorun yok falan demeyin gözünüzü seveyim. Daha önce de dile getirildi kaç kişi tarafından.
-
16 Haziran 2015, 18:06
#6536
slyman_b adlı üyeden alıntı
Konuyu başka yerlere çekmeyin. Ayzek in maduriyeti söz konusu. Bu maduriyetin giderilmeyeceği ima edildi. Hani nerede pulsar kullanıcıları, niye destek olmuyorsunuz bu arkadaşa. Benim pulsarda bu sorun yok falan demeyin gözünüzü seveyim. Daha önce de dile getirildi kaç kişi tarafından.
Her motor yatırana yeni motor mu verelim?
Olaya sizin açınızdan bakmak da yanlış. Kronik bir arıza olduğu aşikar ise motoru kullanmayacak, gerekirse tesbit için hukuki yollara basvuracaksiniz. Arızalı motoru kullanmak sureti ile maddi hasara yol açıp, daha sonra bu hasarın firma tarafından karşılanmasını beklemek firsatcilik olur. Bajaj parçası ucuz bir motor, arkadaş sağlığına kavuştuğu zaman motorunu toparlar ve kullanmak istemiyor ise satar.
Firma ona yeni motor verirse, yada hasarı karsilarsa bu emsal olarak değerlendirilip her kaza yapanın suçu ecu arızasına yükleyip aynı hakları talep etmesi ile sonuçlanır.
-
16 Haziran 2015, 18:16
#6537
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
Her motor yatırana yeni motor mu verelim?
Olaya sizin açınızdan bakmak da yanlış. Kronik bir arıza olduğu aşikar ise motoru kullanmayacak, gerekirse tesbit için hukuki yollara basvuracaksiniz. Arızalı motoru kullanmak sureti ile maddi hasara yol açıp, daha sonra bu hasarın firma tarafından karşılanmasını beklemek firsatcilik olur. Bajaj parçası ucuz bir motor, arkadaş sağlığına kavuştuğu zaman motorunu toparlar ve kullanmak istemiyor ise satar.
Firma ona yeni motor verirse, yada hasarı karsilarsa bu emsal olarak değerlendirilip her kaza yapanın suçu ecu arızasına yükleyip aynı hakları talep etmesi ile sonuçlanır.
Ben fabrikada hintli yetkililerede soyledim daha önceki akulerden kaynakli bazi sorunlar oldu ama artik yuasa ya gecildi bu sorunlar artik olmayacak dendi burda benim sucum ne? Sonucda bana bu bilgiyi yoldan gecen vatandas vermiyor degilmi dunde tam senin yazdigin konuyla ilgili cevap vermistim aslinda ama silinmis mj ben bu tarz kisilikte bir insan degilim 29 yillik hayatimda haketmedigim 1 tl bile bogazimdan gecmedi ben mu motorla 80-90 km hizlarla deli gibi kontralara giriyordum zaten lastiklere bakan anlar nereyse yanaklara kadar yemisimdir simdi bu hizlarda bunlari yapip 50-60 la duz yolda motoru yatiracak degilim isteyen istedigi gibi dusunmekte ozgurdur
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
16 Haziran 2015, 18:21
#6538
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
Her motor yatırana yeni motor mu verelim?
Olaya sizin açınızdan bakmak da yanlış. Kronik bir arıza olduğu aşikar ise motoru kullanmayacak, gerekirse tesbit için hukuki yollara basvuracaksiniz. Arızalı motoru kullanmak sureti ile maddi hasara yol açıp, daha sonra bu hasarın firma tarafından karşılanmasını beklemek firsatcilik olur. Bajaj parçası ucuz bir motor, arkadaş sağlığına kavuştuğu zaman motorunu toparlar ve kullanmak istemiyor ise satar.
Firma ona yeni motor verirse, yada hasarı karsilarsa bu emsal olarak değerlendirilip her kaza yapanın suçu ecu arızasına yükleyip aynı hakları talep etmesi ile sonuçlanır.
Bu konuya ve sonuçalarına göre değişir..
Motosiklet garanti kapsamındadır.. Arıza tipi aynen birkaç defa tekrarlamış ve türü de "CAN GÜVENLİĞİNİ TEHLİKEYE ATACAK" seviyededir.
Ayzek arkadaşımız birkaç kez foruma ilgili sorunu yazmış ve problemin giderilmediğini de belirtmiştir..
Ürününde bir arıza varsa giderirsin. ( doğgru düzgün marka ve distributorlerin yaptığı gibi. )
"Eğer doğru duzgun tespit ve onarım gerçekleşse idi zaten boyle bir kaza gerçekleşmeyecekti" Sanırım sizin anlayamadığınız şey tam olarak bu..
Dolayısı ile Marka / Distributorü ve servisi bu konudan diret sorumludur. Ve gerektiği zaman örn. ilk arıza ve/veya 2. arızada ilgili önlemi ve arıza giderme işlemini yapmadıkları / gideremedikleri içinde boyle bir kaza gerçekleşmiştir.
Bu aşamada Marka yada Distributor ben karışmam adamın kendi kaza yapmış vs. diyorsa ve bunu hala haklı bulan varsa. Onun akıl ve mantığından şüphe eder hayret ve şaşkınlıkla izlerim arkadaşım..
-
16 Haziran 2015, 18:45
#6539
Servislere bilgi gitti de ne yapacak servisler o konuda bir gelişme yok. Akü mü değiştirecekler aküden kaynaklanmadığı çok belli.
-
16 Haziran 2015, 20:24
#6540
ayzek adlı üyeden alıntı
Ben fabrikada hintli yetkililerede soyledim daha önceki akulerden kaynakli bazi sorunlar oldu ama artik yuasa ya gecildi bu sorunlar artik olmayacak dendi burda benim sucum ne? Sonucda bana bu bilgiyi yoldan gecen vatandas vermiyor degilmi dunde tam senin yazdigin konuyla ilgili cevap vermistim aslinda ama silinmis mj ben bu tarz kisilikte bir insan degilim 29 yillik hayatimda haketmedigim 1 tl bile bogazimdan gecmedi ben mu motorla 80-90 km hizlarla deli gibi kontralara giriyordum zaten lastiklere bakan anlar nereyse yanaklara kadar yemisimdir simdi bu hizlarda bunlari yapip 50-60 la duz yolda motoru yatiracak degilim isteyen istedigi gibi dusunmekte ozgurdur
Sen beni yanlış anlıyorsun, benim yazdıklarım senin durumundaki birisinin yapması gereken empati.
Dünde yazdığım gibi, firma bu topun altına girmez. Girerse de reklam için girer. Ayrıca kazanın sebebinin ecu olduğunu kanitlaman imkansız gibi bişey. Ama ben sana ihaleyi ecuya yikiyorsun demiyorum, Ekrem amca öyle diyor. Yazdığı ilk mesajı iyi oku, o Krank vs muhabbeti boşuna donmuyor. Satır arasında sana benim yazdıklarım söyleniyor.
Buna ek olarak, benim görüşüm, arızalı olduğunu bildiğin motoru kullanman hata. O zaman diyecektin ki 4 kere aku değişti, bu motoru geri alın. forumda defalarca bu ani stop etme olayının kazaya sebep olabileceği yazıldı ve sonunda oldu da.
RX3 facede forumunda birisi motordan şikayet etti diye firma yetkilisi de dahil 40 kişi adamın üzerine çullandılar, 2 el değerini düşürüyon dediler. Aynı durum pulsarda da oldu ise, gün geldi kazaya sebep oldu. Boşver motoru, sağlığına bak. Bende de 10 gün evvel kaza yaptım. Kolum alcida FTR görüyorum, 1000 lirayı yerine koyarım, o motoru götürür duvara carparim. Ama kas hücreleri kendini yenilemiyor.
Bununla geçmiş olsun ve bundan sonrakiler daha dikkatli olsun diyelim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)