Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Haziran 2015, 21:07
#6401
Ben bi günde 200-250km uzun yolda kullandım şimdilik. Biraz titremesi dışında uzun yolda rahatsızlık verici bişeyi yok. Nefesi iddia edildiği kadar çabuk kesilmiyo. Duble yolda sol şeridi kapayıp arada 160-180 basan manyaklara yol verme hariç saatlerce yol alabilirsiniz yaktığı benzine acımıyosanız. Km saatini hep gps'le kontrol ediyolar muhtemelen de navigasyon gps'i değildir kontrol ettiğiniz gps application'ıdır. Motor düşük devirlerde canlı değil ama şehiriçinde manevralarda gazı çok verdim yanladı gibi derdin olmadan rahat bi sürüş yapabiliyosun. Egzoz tek tek saymaz tabi enjeksiyonlu motor bu.
Reklamlar
-
11 Haziran 2015, 23:39
#6402
twona adlı üyeden alıntı
Bugün Pulsar almak için Düzceye bayiye gittim. Test motorunu 20 dakika kadar kullandım. İzlenimlerim şöyle...
Oturuş pozisyonu rahatsız, uzun kullanımda bilekleri çok ağrıtır. Göbeğim depoya yapışık seyahat ettim çok rahatsız edici geldi. Koltuk hala sert. Uuzn yol yapmak için düşünüyordum ama pulsar şehir içi kullanımı için kıvrak, seri ama konforsuz bir motosiklet. Ben 90 kiloyum motorun 120-125 km hızdan sonra düz yolda nefesi kesiliyor ki artçı ile binince bu hız dahada düşecektir . Bakmayın 157-160 yaptım diyenlere. Rüzgar arkadaysa ve eğim varsa evet yapar ama düz rüzgarsız yolda hız 125-130 km civarı. Ayrıca GPS ile baktığımdada 120 de 10-12 km fazla gösteriyor gösterge. Kısacası benim aradığım motor bu değil. Kötümü hayır değil ama dediğim gibi tarzım değil. Bir kere alt devirler çok cansız. Eğer gücü hissetmek istersen hep üst devirlerde kullanacaksınki buda yakıtı fazlalaştırır motorun ömrünüde kısaltır. 5-6 bin devir kullanayım dediğinde 150 lik bir motordan farkı yok. Plaka dahil 9 binlere yaklaşan bu motor yerine 2. el az km de SYM Wolf, Daelim Daystar, Hyo GV250 Hyo 250 gt yada gtr almak çok daha akıllıca diye düşünüyorum. İnanırmısınız Boxerdan aldığım o zevki Pulsarda bulamadım. Sesi falan çok itici geldi. Boxer daki o tek tek sayan egzos sesi malesefki pulsarda yok.
Neyse çok uzattım. Pulsar alma hevesim erkenden bitti. 250 lik bir maxi, naked yada cruiser şart oldu Boxer ın yanına...
Naptın hocam ya bütün hayallerim yıkıldı şuğan.
Ben de mondial vulture var çok memnunum ama uzun yolda anca sabit 90 la gidebiliyo buda az geldiği için 2-3 ay içinde satıp bu motoru almak istiyordum.
Ben şehir dışında sabit 100-110 gidebiiyim benzini de çok hesaplı olsun istiyorum ve tek seçeneğim bu motor diye düşünüyordum.
Şuğan bütün hayallerim yıkıldı cidden.
Pulsar sahiplerine sormak istediğim bu motorla şehir dışı 110 sabit hızla yaklaşık 550 km yol gidebiirmiyim? tabiki de mola vere vere.
Ve 550 km yolu sabit 110 km hızla gitsem ortalama ne yakar?
Şimdiden teşekkürler. İyi akşamlar.
-
12 Haziran 2015, 00:18
#6403
twona adlı üyeden alıntı
Bugün Pulsar almak için Düzceye bayiye gittim. Test motorunu 20 dakika kadar kullandım. İzlenimlerim şöyle...
Oturuş pozisyonu rahatsız, uzun kullanımda bilekleri çok ağrıtır. Göbeğim depoya yapışık seyahat ettim çok rahatsız edici geldi. Koltuk hala sert. Uuzn yol yapmak için düşünüyordum ama pulsar şehir içi kullanımı için kıvrak, seri ama konforsuz bir motosiklet. Ben 90 kiloyum motorun 120-125 km hızdan sonra düz yolda nefesi kesiliyor ki artçı ile binince bu hız dahada düşecektir . Bakmayın 157-160 yaptım diyenlere. Rüzgar arkadaysa ve eğim varsa evet yapar ama düz rüzgarsız yolda hız 125-130 km civarı. Ayrıca GPS ile baktığımdada 120 de 10-12 km fazla gösteriyor gösterge. Kısacası benim aradığım motor bu değil. Kötümü hayır değil ama dediğim gibi tarzım değil. Bir kere alt devirler çok cansız. Eğer gücü hissetmek istersen hep üst devirlerde kullanacaksınki buda yakıtı fazlalaştırır motorun ömrünüde kısaltır. 5-6 bin devir kullanayım dediğinde 150 lik bir motordan farkı yok. Plaka dahil 9 binlere yaklaşan bu motor yerine 2. el az km de SYM Wolf, Daelim Daystar, Hyo GV250 Hyo 250 gt yada gtr almak çok daha akıllıca diye düşünüyorum. İnanırmısınız Boxerdan aldığım o zevki Pulsarda bulamadım. Sesi falan çok itici geldi. Boxer daki o tek tek sayan egzos sesi malesefki pulsarda yok.
Neyse çok uzattım. Pulsar alma hevesim erkenden bitti. 250 lik bir maxi, naked yada cruiser şart oldu Boxer ın yanına...
kullanım tarzına bakarsak cruisera yönel derim.. daystar yada gv250 gerçi gv250 nin pazarıda almış başını gitmiş.. roadwinlerede bir bak derim sürüşü amortisörleri falan çok yumuşak.
-
12 Haziran 2015, 07:17
#6404
EsHero adlı üyeden alıntı
Naptın hocam ya bütün hayallerim yıkıldı şuğan.
Ben de mondial vulture var çok memnunum ama uzun yolda anca sabit 90 la gidebiliyo buda az geldiği için 2-3 ay içinde satıp bu motoru almak istiyordum.
Ben şehir dışında sabit 100-110 gidebiiyim benzini de çok hesaplı olsun istiyorum ve tek seçeneğim bu motor diye düşünüyordum.
Şuğan bütün hayallerim yıkıldı cidden.
Pulsar sahiplerine sormak istediğim bu motorla şehir dışı 110 sabit hızla yaklaşık 550 km yol gidebiirmiyim? tabiki de mola vere vere.
Ve 550 km yolu sabit 110 km hızla gitsem ortalama ne yakar?
Şimdiden teşekkürler. İyi akşamlar.
110 km sabitle heryere gidersin. Bu hizda ortalama 3.2 litre civari yakar. Pulsar sert motordur herkes kullanamaz. Konfor istesek araba alirdik zaten..
Konuyla alakasiz olacak ama 2 kere yazdigin icin hatirlatmak istedim. Turkcede şuğan diye bir kelime yok. Onun tabiri "şu an" dir.
-
12 Haziran 2015, 08:51
#6405
twona adlı üyeden alıntı
Bugün Pulsar almak için Düzceye bayiye gittim. Test motorunu 20 dakika kadar kullandım. İzlenimlerim şöyle...
Oturuş pozisyonu rahatsız, uzun kullanımda bilekleri çok ağrıtır. Göbeğim depoya yapışık seyahat ettim çok rahatsız edici geldi. Koltuk hala sert. Uuzn yol yapmak için düşünüyordum ama pulsar şehir içi kullanımı için kıvrak, seri ama konforsuz bir motosiklet. Ben 90 kiloyum motorun 120-125 km hızdan sonra düz yolda nefesi kesiliyor ki artçı ile binince bu hız dahada düşecektir . Bakmayın 157-160 yaptım diyenlere. Rüzgar arkadaysa ve eğim varsa evet yapar ama düz rüzgarsız yolda hız 125-130 km civarı. Ayrıca GPS ile baktığımdada 120 de 10-12 km fazla gösteriyor gösterge. Kısacası benim aradığım motor bu değil. Kötümü hayır değil ama dediğim gibi tarzım değil. Bir kere alt devirler çok cansız. Eğer gücü hissetmek istersen hep üst devirlerde kullanacaksınki buda yakıtı fazlalaştırır motorun ömrünüde kısaltır. 5-6 bin devir kullanayım dediğinde 150 lik bir motordan farkı yok. Plaka dahil 9 binlere yaklaşan bu motor yerine 2. el az km de SYM Wolf, Daelim Daystar, Hyo GV250 Hyo 250 gt yada gtr almak çok daha akıllıca diye düşünüyorum. İnanırmısınız Boxerdan aldığım o zevki Pulsarda bulamadım. Sesi falan çok itici geldi. Boxer daki o tek tek sayan egzos sesi malesefki pulsarda yok.
Neyse çok uzattım. Pulsar alma hevesim erkenden bitti. 250 lik bir maxi, naked yada cruiser şart oldu Boxer ın yanına...
Sen temizse şunu kap : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...14266488/detay
-
12 Haziran 2015, 11:39
#6406
EsHero adlı üyeden alıntı
Naptın hocam ya bütün hayallerim yıkıldı şuğan.
Ben de mondial vulture var çok memnunum ama uzun yolda anca sabit 90 la gidebiliyo buda az geldiği için 2-3 ay içinde satıp bu motoru almak istiyordum.
Ben şehir dışında sabit 100-110 gidebiiyim benzini de çok hesaplı olsun istiyorum ve tek seçeneğim bu motor diye düşünüyordum.
Şuğan bütün hayallerim yıkıldı cidden.
Pulsar sahiplerine sormak istediğim bu motorla şehir dışı 110 sabit hızla yaklaşık 550 km yol gidebiirmiyim? tabiki de mola vere vere.
Ve 550 km yolu sabit 110 km hızla gitsem ortalama ne yakar?
Şimdiden teşekkürler. İyi akşamlar.
Rahatlık ve az yakış istiyosan Sym Wolf'e yönel, 8 Bin devirde 140 km sabit hızla gidersin,
Pulsar acaba 140 ile gidebilmesi için kaç bin devir çevirmesi gerekiyo yakıt farkını hesap et
Sele rahatlığı inazumadan sonra en rahat motor, piyasada temizini bulabilme şansın da yüksek,
pulsarın tek artısı bence yedek parça fiyatları başka bi olayı yok.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
12 Haziran 2015, 12:50
#6407
Ses eksantrik zincir sesiymiş yağ değişince ses çok azaldı
-
12 Haziran 2015, 15:15
#6408
Arkadaşlar selam. Dün park yeri çıkışında motoru sağa yatırmak suretiyle arka fren pedalını yamultmuşum galiba biraz. Sabah evden çıkarken fark ettim yamukluğu. Eski haline getirmek için servisler yardımcı olur mu yoksa yoksa demirci vs bir yere mi gitmek lazım. Parça demir mi onu da bilmiyorum ya neyse.
Ha bir de koruma demiri de boya attı biraz tabi. orası nasıl boyanır? Sprey boya olur mu?
-
12 Haziran 2015, 20:32
#6409
noob adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam. Dün park yeri çıkışında motoru sağa yatırmak suretiyle arka fren pedalını yamultmuşum galiba biraz. Sabah evden çıkarken fark ettim yamukluğu. Eski haline getirmek için servisler yardımcı olur mu yoksa yoksa demirci vs bir yere mi gitmek lazım. Parça demir mi onu da bilmiyorum ya neyse.
Ha bir de koruma demiri de boya attı biraz tabi. orası nasıl boyanır? Sprey boya olur mu?
elınle cek duzelıyor aynısı bana oldu oyle duzelttım. demırı de arkasını kapatarak sprey boya ıle boya iş görüyor fren manetının ucuda sıyrılmıstır onada sprey boya sık
-
13 Haziran 2015, 16:08
#6410
Merhaba arkadaşlar.
Benim yağ lambası sorunum var.!
Motor soğuk iken yağ basınç lambası yanıyor.
Motoru çalıştırdıkdan bir kaç dakika sonra haraket ediyorum, 100 metre gittikden sonra yağ lambasını yakıyor.
Motor rolantide iken yanmıyor. Haraket ettikden 100 mt sonra yanıyor. biraz yol aldıkdan sonra stop edip tekrar çalıştırdığımda artık yanmıyor.!
Sadece soğuk iken yakıyor..!
Servis: ilk önce yağdan olduğunu düşündü. yağı ve filitresini değiştirdi, arıza tekrar edince yağ basınç müşürü değişti ve malesef sorun hala devam ediyor.!!
Yağ pompası olsa sıcak ikende yakar.
Çok sinir bozucu bir durum ile karşı karşıyayayım.!
Pulasarcılar arasında bu sorunun aynısını yaşayan varmı acaba.? eğer varsa sorun nasıl çözüldü paylaşırmısınız lütfen..
-
13 Haziran 2015, 17:09
#6411
Yarım saat önce Ankara tandoğan, Gümüş pastahanesi önünde 3-4 kere marş basıp anca motoru çalıştırabilen beyaz-siyah Pulsar'ın sahibi burda mı ? Benzinin bitmiş benzin almalısın
-
13 Haziran 2015, 21:38
#6412
Yedek benzin varmı varsa yedeğe nasıl geçiyoruz ?
-
13 Haziran 2015, 21:41
#6413
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Yedek benzin varmı varsa yedeğe nasıl geçiyoruz ?
Sanırım göstergedeki çizgiler tamamen bittikten sonra 2 litre daha kalıyor yedekte. ayrıca yedeğe geçmek için buton tuş vs yok bildiğim kadarıyla :D
-
13 Haziran 2015, 21:46
#6414
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Yedek benzin varmı varsa yedeğe nasıl geçiyoruz ?
Motor benzin göstergesinde hiç çizgi kalmadıktan 20-30 km sonra dur kalklarda stop etmeye başlıyo. Ondan sonra daha da benzin almamakta ısrar edersen ani kalkışlarda motora benzin gitmiyo gaz kesiyo. O durumda gördüğün ilk benzin istasyonuna giriyosun mecbur. 80-90km hızlarda sürersen göstergede çizgi kalmadıktan sonra 50km rahat götürür.
-
13 Haziran 2015, 22:51
#6415
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motor benzin göstergesinde hiç çizgi kalmadıktan 20-30 km sonra dur kalklarda stop etmeye başlıyo. Ondan sonra daha da benzin almamakta ısrar edersen ani kalkışlarda motora benzin gitmiyo gaz kesiyo. O durumda gördüğün ilk benzin istasyonuna giriyosun mecbur. 80-90km hızlarda sürersen göstergede çizgi kalmadıktan sonra 50km rahat götürür.
Kütahyadan Ankaraya dönerken başıma geldi shell bulucam diye inat ettim. 70-80 km hızla 40 küsür km kadar gittim o şekilde sonra petrol ofisine girdim demekki birazdaha inat etsem yolda kalıcaktım :D Shell PO dan 25 km falan sonra vardı :D
-
14 Haziran 2015, 02:26
#6416
Vites aralıkları çok kısa değilmi servis arkayı 2 diş küçültelim dedi işçilik dahil 80 tl
-
14 Haziran 2015, 02:43
#6417
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Vites aralıkları çok kısa değilmi servis arkayı 2 diş küçültelim dedi işçilik dahil 80 tl
Motor 6. viteste yokuşlarda çok zor tutunuyo, arka dişliyi küçülttünmü 6. vites iyice yokuş çıkmaz olacak.
-
14 Haziran 2015, 18:16
#6418
Pulsar sahiplerini şu konuya bir davet ediyorum : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/148159-tavsiye-alinir-bi-bak-konuya.html
Bizzat kullanan arkadaşların fikirleri benim için daha önemli.
Teşekkürler.
-
14 Haziran 2015, 22:34
#6419
arkadaşlar merhabalar motorum şu an 550 km de herhangi bir sorun görmedim henüz ilk aldığımda yağ sızdırma olayı vardı (vidaların gevşekliği ve aradaki contanın yırtık olmasından dolayı) Servis o işlemi halletti. Aynalar gerçekten kötüydü forumda araştırdığım kadarı ile çoğu kişi apache aynası ile değiştirmiş ben orjinalliği bozulmasın diye ayna kolundaki lastiği çıkarıp içindeki demiri kesip 2 cm ilave kaynattım aynalar güzel oldu hem orjinal hemde kılıfı olduğu için kaynak izi falan görünmüyor. Salı günü ilk bakım için servise bırakacam motoru. 500 km ye geldiğimde motorun titreşimi ve vites geçişleri biraz arttı gibi ama sanırım yağ değişiminden sonra düzelecek. Önceki motorlarımda da böyle sorunlar olduğunda yağ değişiminin geldiğini anlıyordum. Bir de devir saati dalgalanma olayı var onu da motorun sıcak veya soğuk olmasına bağlıyorum çünkü sabah ilk çalıştırdığımda devir 1.5 ten 2,0 a gidip geliyor birkaç kez sonra 1,5 te sabit kalıyor. motor yağı ile ilgili önerileriniz nedir? servisler sanırım castrol power kullanıyor. Daha önceki motorlarımda da castrol alıyordum memnundum fakat pulsarda nasıldır bilemem. Önerilerinizi bekliyorum.Teşekkürler şimdiden herkese
-
14 Haziran 2015, 23:08
#6420
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Yarım saat önce Ankara tandoğan, Gümüş pastahanesi önünde 3-4 kere marş basıp anca motoru çalıştırabilen beyaz-siyah Pulsar'ın sahibi burda mı ? Benzinin bitmiş benzin almalısın
yarım depo benzinim vardı :D ayaklık açık marşa basıp çalışmayınca hep öyle oluyo bende
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)