Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Mayıs 2015, 18:59
#5941
Ben konuyu tam anlayamadım ama Sava'nın mc32'si var. Hem ekonomik hem kral lastik. Bir kaç kurye arkadaş bu lastiği kış/yaz kullanıyor ve çok memnunlar. Ben de önümüzdeki kışın başında mevcut lastiklerimi tüketeceğim ve kurye arkadaşların memnuniyetleri doğrultusunda yaz kış bindiğim için mc32 takacağım.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Reklamlar
-
15 Mayıs 2015, 21:43
#5942
Stop etme hayatı tehdit edici bir durum major bir arıza bundan ciddi tazminat davaları olabilir motorların geri çağrılması lazım eğer çözüm olursa
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------
Takdir edersiniz kardeşimin başlangıç motoru olacak motorda bunu yaşamayı göze almak istemem.
Kendim 10 yıldır kullanıyorum 1 kazam 1 ameliyatım var motor yüzünden.
-
15 Mayıs 2015, 21:59
#5943
Koca firma Fabrika bu soruna çözüm getiremedi
2015 modellerde iyileşme yapılmış sözde
2014 alanların elindemi patladı motor yani
şimdi kusurlu ürünmü aldık biz
-
15 Mayıs 2015, 22:03
#5944
Benim stop etme sorunum bu sekilde yolda giderkenden yapiyor kullanima bagli hatalar soz konusu degil zaten sonrasinda da hemen calismiyor calistirmasida ayri bir dert oluyor
-
15 Mayıs 2015, 22:08
#5945
Beyin uçmuş bildiğin, garantiden değiştirmeleri lazım.
-
15 Mayıs 2015, 22:21
#5946
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Beyin uçmuş bildiğin, garantiden değiştirmeleri lazım.
Aku degisince bu sorun ortadan kalkmisti bugunde 4 cu aku takildi sorudan eser yok simdilik ama sorun sadece akudemi aku zayiflayinca yada yetersiz kalinca boyle yapiyormus cihazda degerler normal cikiyor ben her sorun bas gosterdiginde akumu degistiricem yada sarj sistemiyle alakali bir sorun olabilirmi cunku hareket halindeykende bu olay olmakta belki konjektor yada adi herneyse bi devre disi yada gorevini yapmadigindanda olabilir bilmiyorum birdaha tekrar eder ise fabrikaya gondericez bakalim onlarinda gerekli yaptirimlari yapacagina inaniyorum kelle koltuk gezer oldum ne diyeyim ha etti ha edecek diye bu vesile ile yusuf yusuf adinda hayali bi artciyla geziyorum o degilde dun o kufurleri yemeseydim iyiydi o suruculerden icime oturdu valla
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
15 Mayıs 2015, 22:28
#5947
Fabrikadaki test motorunun debriyajını zorlayıp bitirmişler, bizim millete emanet mal verilmez ya illa canını çıkaracak. Elin adamı Pulsar'la 130'la viraja girer video çeker vay be deriz, bizimkiler durduğu yerde debriyaj yakar.
-
16 Mayıs 2015, 10:29
#5948
elcik koruma
S.a pulsarim icin elcik koruma nereden bulabilirim beyler. Ledli veya ledsiz. Kaliteli alabilcegim yer varmidir ? Istanbul taraflarinda olursa iyi olur.
-
16 Mayıs 2015, 11:35
#5949
full depoyla stop etme sorunu yaşayan var mı?
benim depo genelde yarıdan fazla dolu olutr hep.
geçen benzin almayı unuttum 2 gün , işaret yanana kadar sürdüm.
her gün indiğim yokuş aşağı giderken frene basında 2 kere stop etti.
ondan sonra aynı yolu full depoyla 2-3 gündür yine kullanıyorum , stop falan yok.
burda çok basit ve mekanik bir sorun var.
depoda benzin az olunca ve yokuş aşağı giderken frene basınca (benzin deponun önünde toplanıyor) rölanti de düşerken debriyaja basınca stop etdiyor.
benzin fitresi bir bariyer görevi görüyor da olabilir.
-
16 Mayıs 2015, 12:02
#5950
MD.Murat adlı üyeden alıntı
full depoyla stop etme sorunu yaşayan var mı?
benim depo genelde yarıdan fazla dolu olutr hep.
geçen benzin almayı unuttum 2 gün , işaret yanana kadar sürdüm.
her gün indiğim yokuş aşağı giderken frene basında 2 kere stop etti.
ondan sonra aynı yolu full depoyla 2-3 gündür yine kullanıyorum , stop falan yok.
burda çok basit ve mekanik bir sorun var.
depoda benzin az olunca ve yokuş aşağı giderken frene basınca (benzin deponun önünde toplanıyor) rölanti de düşerken debriyaja basınca stop etdiyor.
benzin fitresi bir bariyer görevi görüyor da olabilir.
şimdi bir örnek vereyim 1 ci viteste 7 bin devirde iniyosun debriyajı cekince devir bir anda düştüğü için stop ediyor ama 2 ci viteste 3 bin devirdesin debriyajı çektiğinde stop etmiyor zaten gazı acıp bir anda kapamak da doğru bir kullanım şekli değil nasıl kademeli kademeli açıyorsak aynı şekilde kademeli kısmamız gerekmektedir özelden bir kaç arkadaş video atmış stop ediyor ama kullanımdan kaynaklı bu bir arzamıdır tartışılır dün baya test ettik usta sagolsun kullanıcıdan kaynaklı stop etmeleri bir bir anlattı daha sonra uygulamaya gittik gerçektende dediği şekilde kullanımda etti benim stop etme videodaki gibi beyin resetleyerek yapıyor kullanımdan kaynaklı stop etmelerde resetleme meydana gelmedi dönüşlerdede yapıyorlar devri düşürmeden bir anda debriyajı kapatıyorlar stop ediyor enjeksiyonlu oldugu için bir anda devir düşünce ateşlemeyi kesiyormus onun yerine bir üst vitesle motor frenininde surulmesini öneriyorlar birde bu şekilde deneyin derim belkide sorun kullanım şeklinden kaynaklıdır resetlenme olayı olmuyor ise
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
16 Mayıs 2015, 12:34
#5951
MD.Murat adlı üyeden alıntı
full depoyla stop etme sorunu yaşayan var mı?
benim depo genelde yarıdan fazla dolu olutr hep.
geçen benzin almayı unuttum 2 gün , işaret yanana kadar sürdüm.
her gün indiğim yokuş aşağı giderken frene basında 2 kere stop etti.
ondan sonra aynı yolu full depoyla 2-3 gündür yine kullanıyorum , stop falan yok.
burda çok basit ve mekanik bir sorun var.
depoda benzin az olunca ve yokuş aşağı giderken frene basınca (benzin deponun önünde toplanıyor) rölanti de düşerken debriyaja basınca stop etdiyor.
benzin fitresi bir bariyer görevi görüyor da olabilir.
tamam işte boxer daki stop etme de aynı bu şekilde oluyor ama benzin az iken. depo kapağında kurumuş yağ oluyor ve depo hava almıyor vs. boxer sayfasında ali abi son sayfada açıklamış bir bakın derim.
-
16 Mayıs 2015, 12:36
#5952
Depo kapaktan hava almıyor ki tahliye hortumundan alıyo havayı, bütün motorlarda böyle.
-
16 Mayıs 2015, 17:13
#5953
ayzek adlı üyeden alıntı
şimdi bir örnek vereyim 1 ci viteste 7 bin devirde iniyosun debriyajı cekince devir bir anda düştüğü için stop ediyor ama 2 ci viteste 3 bin devirdesin debriyajı çektiğinde stop etmiyor zaten gazı acıp bir anda kapamak da doğru bir kullanım şekli değil nasıl kademeli kademeli açıyorsak aynı şekilde kademeli kısmamız gerekmektedir özelden bir kaç arkadaş video atmış stop ediyor ama kullanımdan kaynaklı bu bir arzamıdır tartışılır dün baya test ettik usta sagolsun kullanıcıdan kaynaklı stop etmeleri bir bir anlattı daha sonra uygulamaya gittik gerçektende dediği şekilde kullanımda etti benim stop etme videodaki gibi beyin resetleyerek yapıyor kullanımdan kaynaklı stop etmelerde resetleme meydana gelmedi dönüşlerdede yapıyorlar devri düşürmeden bir anda debriyajı kapatıyorlar stop ediyor enjeksiyonlu oldugu için bir anda devir düşünce ateşlemeyi kesiyormus onun yerine bir üst vitesle motor frenininde surulmesini öneriyorlar birde bu şekilde deneyin derim belkide sorun kullanım şeklinden kaynaklıdır resetlenme olayı olmuyor ise
Benim durum bu sekilde degil ya. Bende zaten stop etme problemi de yok gibi.ayda yilda 1 oluyor. O da bir tek yokus asagi dusuk hizda inerken frene basip debriyaji cekince oluyor. İste gecen fark ettim ki depoda az benzin olmasi da tetikliyor.
Yani bir sorun degil benim icin bu. Sadece mekanik olarak neden boyle oldugunu merak ediyorum
-
16 Mayıs 2015, 22:07
#5954
151km'yi gördüm stop etme, tekleme yok canavar. Devir kesiciye kadar 3-4 km daha yapardı ama yolda iniş bitti düzlüğe geldim Motora zarar vermeden stabil son hızı 125-130 arası bence. Tapagaz sürünce yakıt tüketimi 4 litrenin üzerinde, tam ölçmedim ama benzin göstergesi çok hızlı düştü.
-
16 Mayıs 2015, 22:12
#5955
Mengu16 adlı üyeden alıntı
151km'yi gördüm stop etme, tekleme yok canavar. Devir kesiciye kadar 3-4 km daha yapardı ama yolda iniş bitti düzlüğe geldim
Motora zarar vermeden stabil son hızı 125-130 arası bence. Tapagaz sürünce yakıt tüketimi 4 litrenin üzerinde, tam ölçmedim ama benzin göstergesi çok hızlı düştü.
Yalañññññ söylüyorsun mayk.
Motoru aldığın yerdeki eleman 1 litre ile 60 km demedi mi,?
Ne diy3 4 litrelere kadar cikariyorsun sen. Bu arada 159 tane servis açtık biz.
Eskişehir yolunda, milli kütüphane ile odtu arasındaki yolda maksimum kaç yapar?
Kem Kum yapmak yok. 25 santigrad derede 76 mmHG basınç altında ?
-
16 Mayıs 2015, 22:13
#5956
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
Yalañññññ söylüyorsun mayk.
Motoru aldığın yerdeki eleman 1 litre ile 60 km demedi mi,?
Ne diy3 4 litrelere kadar cikariyorsun sen. Bu arada 159 tane servis açtık biz.
Eskişehir yolunda, milli kütüphane ile odtu arasındaki yolda maksimum kaç yapar?
Kem Kum yapmak yok. 25 santigrad derede 76 mmHG basınç altında ?
O dediğin yol gibi çok hafif eğimde 140'ı görüyo yalan yok. Opel Reis/Shell'in önünde görür 140'ı
-
16 Mayıs 2015, 22:18
#5957
Mengu16 adlı üyeden alıntı
O dediğin yol gibi çok hafif eğimde 140'ı görüyo yalan yok. Opel Reis/Shell'in önünde görür 140'ı
115 ile de ben gidiyom. Cipies olcumumdur.
20 kmh için 10 bin lira vermeye değer mi diye düşünmeye başladım iyice. Acaba direk er5 en6 gibi manyakliklar mi yapsam?
-
16 Mayıs 2015, 22:25
#5958
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
115 ile de ben gidiyom. Cipies olcumumdur.
20 kmh için 10 bin lira vermeye değer mi diye düşünmeye başladım iyice. Acaba direk er5 en6 gibi manyakliklar mi yapsam?
Cg 150 Mondial MX grumble 120 görüyo orda. O motoru 219cc'ye yükseltsem her türlü eline verir bunun Bajaj'ın şekli var sesi var ama 120'den sonra nefesi kesiliyo. Bide su soğutma sözde. Yalnız enjeksiyon bile tek başına tercih sebebi, yüzlerce kere rölanti hava ayarı, ayrıca defalarca subap ayarı yapmama rağmen inatla hala rölantide stop ediyor gaz vermezsem, en fazla 20 saniyede çat gidiyo.
-
16 Mayıs 2015, 22:50
#5959
-
17 Mayıs 2015, 00:41
#5960
Arkadaşlar ben motorun plaka, ruhsat,sigorta işlemlerini tamamladım işlemleri tamamlamak adına , motorun yıllık vergisini nasıl yapacağız ? Motor ''0'' olduğu için 1 yıl kullandık dan sonra mı ödeyeceğiz ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 26 kullanıcı var. (0 üye ve 26 misafir)