Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Mayıs 2015, 22:57
#5861
Biraz değişiklik yapmışlar ama ben orta sehpa dahil 8450 liraya aldım, en yeni modelle aradaki farka plaka çıkarttım lastiklerinin kötü olduğunu düşünmüyorum. Benim gördüğüm sorunlara yönelik bir değişiklik de yapılmamış mesela en ciddi sorun kafayı çevirmeden aynaları görmenin imkansız ve buna yönelik bir değişiklik yapılmamış 1 senedir, sıfır motoru almışsınız rodaj yapıyosunuz sağ şeritten yavaş yavaş, sürekli arkayı kontrol ediyorum üzerime çıkan olmasın diye boynum ağrıdı başım döndü sürekli kafayı sol aşağı çevirmekten. Benzin deposu da çok küçük, benzin lambası yanıp sönmeye başladıktan sonra 8 litre alıyor, kullanılabilir hacmi en fazla 9-9.5 litre falandır diye tahmin ediyorum az bence. Ufak bi ön rüzgarlık da güzel olurdu hem şekil hem de rüzgarı kesmesi açısından.
Reklamlar
-
08 Mayıs 2015, 10:49
#5862
-
08 Mayıs 2015, 21:56
#5863
815km'ye geldim. Benim motorda da stop etme olayını gözlemledim ancak şu şekilde, benzin lambası yanıp sönmeye başladığı halde motoru kullanmaya devam ederseniz motor rölantide kafası karışıp stop ediyor. Depoda 1-2 çizgi benzin bile varsa asla stop etmiyor anca lamba yanıp sönecek. Bu durumda motosikletin kullanılabilir depo hacmi 8.5 litreye düşüyor. Dur kalk yapılmayan uzun yol sürüşlerinde 9.5-10 litreye kadar kullanabilirsiniz belki de. Deposu çok küçük sonuçta, 300 km garanti menzili var daha fazlası şansınıza kalmış belki gider belki yolda bırakır Orjinal lastikleri ıslakta veya yağmur yeni başlamışken hafifçe ıslak yolda düz giderken ani frenlemelerde asla kaymıyor, ancak ıslakta yatırmaya korkuyorum biraz dışarı kaçıyor gibi, uzun yola çıkıp biraz viraja girsem lastikler parlaklığını kaybedip iyileşebilir biraz daha.
-
09 Mayıs 2015, 11:19
#5864
Uzun bi araştırma sürecinden sonra bende istanbuldan 6900e 2. El 2014 model kırmızı siyah renk pulsar aldım. Siyah düşünüyodum ama kısmet değilmiş. Max. 7500 8000 e kadar bütçem vardı ve cruiser istiyordum ama o bütçe aralığında malesef doğru düzgün bişey bulamadım. Çokta istemeyerek pulsar aldım. . Motoru arkadaşım kullandı bende artçı olarak, ayni gün istanbuldan ankaraya geldik.yaklasik 500 km yol yapmışız. 3kere mecburen mola verdik. Gelelim bi aceminin gözünden deneyimlere. Rüzgar ikimizde perişan etti ve şu meşhur arka selenin acı gerçekleriyle tanışmış oldum. 50 km mesafe gittikten sonra popomu hissetmemeye başladım ve o şekilde 100 120 km mesafeye kadar zor dayanıp mola verdik ve mola surelerimizde totoşumuz kendine gelene kadar yarım saati buldu :D titreşimden bacaklarım uyuştu. Arkadaşım gelene kadar aynalarla uğraştı ama boşa uğraş aynalar kesinlikle çöp değisicez artık. 110 130 arası hızla geldik. En son ölçtugumde 46 TL ile 236 km yol yapmışız buda 0.194 krs. yapıyor. Lt. Hesabı yapmadım henüz sanırım 4 lt. Civarı belki biraz daha fazla. Neyse telefondan yazmak zor oluyor. Kısaca böyle tek söyleyebileceğim düşmanımi bile arkaya oturtmam şu saatten sonra insan evladına yapılmaz bu işkence :D kahvaltı yapıcam şuan sandalyeye oturamıyorum çok acıyor haha:D
-
09 Mayıs 2015, 15:20
#5865
oknglr adlı üyeden alıntı
Uzun bi araştırma sürecinden sonra bende istanbuldan 6900e 2. El 2014 model kırmızı siyah renk pulsar aldım. Siyah düşünüyodum ama kısmet değilmiş. Max. 7500 8000 e kadar bütçem vardı ve cruiser istiyordum ama o bütçe aralığında malesef doğru düzgün bişey bulamadım. Çokta istemeyerek pulsar aldım. . Motoru arkadaşım kullandı bende artçı olarak, ayni gün istanbuldan ankaraya geldik.yaklasik 500 km yol yapmışız. 3kere mecburen mola verdik. Gelelim bi aceminin gözünden deneyimlere. Rüzgar ikimizde perişan etti ve şu meşhur arka selenin acı gerçekleriyle tanışmış oldum. 50 km mesafe gittikten sonra popomu hissetmemeye başladım ve o şekilde 100 120 km mesafeye kadar zor dayanıp mola verdik ve mola surelerimizde totoşumuz kendine gelene kadar yarım saati buldu :D titreşimden bacaklarım uyuştu. Arkadaşım gelene kadar aynalarla uğraştı ama boşa uğraş aynalar kesinlikle çöp değisicez artık. 110 130 arası hızla geldik. En son ölçtugumde 46 TL ile 236 km yol yapmışız buda 0.194 krs. yapıyor. Lt. Hesabı yapmadım henüz sanırım 4 lt. Civarı belki biraz daha fazla. Neyse telefondan yazmak zor oluyor. Kısaca böyle
tek söyleyebileceğim düşmanımi bile arkaya oturtmam şu saatten sonra insan evladına yapılmaz bu işkence :D kahvaltı yapıcam şuan sandalyeye oturamıyorum çok acıyor haha:D
hayırlı olsun . bu arac tek kısı ıle sehır ıcınde kullanmalık bır arac yıne tek kısı ıle cok uzun olmayan yolculuklardada ıdare eder ama ıkı kısı tam bır ıskence ...
-
09 Mayıs 2015, 16:59
#5866
Altın elbiseli adam boşuna demiyor prostatta sızlama yapar diye o dürtmeden zevk alacak birini oturtmanız lazım diyordu geçmiş olsun
-
09 Mayıs 2015, 19:33
#5867
Bu motor için CBF'ye YBR'ye bindiğimde ne kadar titreşim hissettiysem bunda da o kadar hissettim diyenin ağzına biber sürmek lazım Balansörlü Cg 150'den bile fazla titriyor, Cg'nin tersine rahat çalışırken değil maksimum tork devrinde kastırırsanız titriyor, yani Cg zorlandıkça titreşimi azalır ya bunda motor zorlandıkça daha çok titriyor hem de daha düşük devirlerde olduğu halde. Benim rodaj bitti 996km'deyim ama hâla 100km sabit bile git dedim mi nazlanıyor biraz daha açılması lazım. Bu arada seleye bişeyler yapmak lazım popom ağrıdı
-
09 Mayıs 2015, 21:01
#5868
oknglr adlı üyeden alıntı
Uzun bi araştırma sürecinden sonra bende istanbuldan 6900e 2. El 2014 model kırmızı siyah renk pulsar aldım. Siyah düşünüyodum ama kısmet değilmiş. Max. 7500 8000 e kadar bütçem vardı ve cruiser istiyordum ama o bütçe aralığında malesef doğru düzgün bişey bulamadım. Çokta istemeyerek pulsar aldım. . Motoru arkadaşım kullandı bende artçı olarak, ayni gün istanbuldan ankaraya geldik.yaklasik 500 km yol yapmışız. 3kere mecburen mola verdik. Gelelim bi aceminin gözünden deneyimlere. Rüzgar ikimizde perişan etti ve şu meşhur arka selenin acı gerçekleriyle tanışmış oldum. 50 km mesafe gittikten sonra popomu hissetmemeye başladım ve o şekilde 100 120 km mesafeye kadar zor dayanıp mola verdik ve mola surelerimizde totoşumuz kendine gelene kadar yarım saati buldu :D titreşimden bacaklarım uyuştu. Arkadaşım gelene kadar aynalarla uğraştı ama boşa uğraş aynalar kesinlikle çöp değisicez artık. 110 130 arası hızla geldik. En son ölçtugumde 46 TL ile 236 km yol yapmışız buda 0.194 krs. yapıyor. Lt. Hesabı yapmadım henüz sanırım 4 lt. Civarı belki biraz daha fazla. Neyse telefondan yazmak zor oluyor. Kısaca böyle
tek söyleyebileceğim düşmanımi bile arkaya oturtmam şu saatten sonra insan evladına yapılmaz bu işkence :D kahvaltı yapıcam şuan sandalyeye oturamıyorum çok acıyor haha:D
Hayırlı olsun, güle güle kullan,Kardeşim aynayı deyişmen lazım, sürücü selesini yaptırman lazım, ön siperlik camı taktırman lazım, orta sepha çok işe yarıyor onuda taktırman lazım, ben yaptirimmi yaptırmayimmi diye düşündüm, sonra vaz geçtim satmak en doğrusu, herşeyi tam bir motor almak daha mantıklı geldi, tabi bununla birlikte beş milyar kadar bir mevla koymak lazım pulsarı üzerine ,ama olsun satarken para geri geliyor, pulsardan önceki honda pcx imi 5.650 aldım 2 sene kullanıp 6.150 ye sattım
-
09 Mayıs 2015, 21:32
#5869
Sele konforunu 2015 modellerde de denemek lazım. Titreşim ve konfor sorunu yüzünden bu motorun yerine CBF 150 almıştım. Benim de gözlemlediğim, eşimle birlikte bindiğimizde motorun çok daha fazla titrediğiydi. Keşke CBF kadar titrese de 20 BG olsa...
-
09 Mayıs 2015, 21:43
#5870
Yine üfürükçüler basmış forumu
Eeee başka nesi var motorun kötülenecek aman iyi düşünün unuttunuz bisey olmasın.
Ya ayıptır ayıp adamlar 5000 km yol geldi sizin kadar sızlanmadı çokta rahat oturuyorlardı kıclarinin üstünede ben canlı gördüm konuştum . biri çıkar yok servis bana sövdü biri çıkar uzun uzun araştırdım da aldım ama kicim uyustu üstüne oturamiyorum kahvaltı yapacam ama bilmemne . yahu arkadaşım sana hangi servis sövdü cevap yok . yahu arkadaşım sen madem bu kadar uzun uzun araştırdın da aldın bu motoru alırken araştırmalarında göremedinmi anlayamadinmi yada bukadar uzun neyi arastirdin yada ?
Aslında ben sizleri çok iyi anlıyorum gecen yıl 7-8 bin fiat aralığında sıfırını aldığınız motorun bu yıl ikinci eli bu rakamları çok rahat görüyor olması motorun tutulduğunu ve prim yaptığını gösterir bence.
Ancak sizin bu paraya aldığınız motordan 15 binlik performans ve rahatlık beklemeniz en büyük çelişki . Attila abi hemen hemen her sayfada yazdı bu motor bu paralara alınabilecek en güzel en mantıklı motor senin madem üstüne koyacak fazladan 5 binin daha var mesele yok tartışılacak bi konuda yok bence .
Varsa bu paraya daha mantıklı daha ucuz yedek parçası olan daha ekonomik ve performanslı bi motor varsa bizede söyleyin bizde alalım .
-
09 Mayıs 2015, 22:17
#5871
Ben bu motoru şehiriçi kullanıyorum ve benzin göstergesinde çizgi bittiğinde 10lt benzin alıyor. 8aydan beri de %90 bu şekilde yaptım, tüm faturalar duruyor. Çizgi bittikten sonra da 30-35km kadar gidip 11lt aldığım da oldu, bu kullanımlar hep 7bin ve üstü devirli kullanım. Benzin az iken rölantide stop etme hiç olmadı. Siz nasıl "kullanılabilir 8,5-9lt, deposu küçük".vs diyebiliyorsunuz anlayamıyorum. Kaldı ki benzin deposu 12,3lt mi ne alıyordu motorun teknik bilgilerine göre yanlış hatırlamıyorsam. Benim motor mu farklı acaba??!
-
09 Mayıs 2015, 22:19
#5872
maktama adlı üyeden alıntı
Ben bu motoru şehiriçi kullanıyorum ve benzin göstergesinde çizgi bittiğinde 10lt benzin alıyor. 8aydan beri de %90 bu şekilde yaptım, tüm faturalar duruyor. Çizgi bittikten sonra da 30-35km kadar gidip 11lt aldığım da oldu, bu kullanımlar hep 7bin ve üstü devirli kullanım. Benzin az iken rölantide stop etme hiç olmadı. Siz nasıl "kullanılabilir 8,5-9lt, deposu küçük".vs diyebiliyorsunuz anlayamıyorum. Kaldı ki benzin deposu 12,3lt mi ne alıyordu motorun teknik bilgilerine göre yanlış hatırlamıyorsam. Benim motor mu farklı acaba??!
Benzin lambası yanıp sönmeye başladıktan sonra taşacak kadar benzin aldığımda 8.3 litre alıyor. Şamandıra bozuk diyecem de benzin az kaldığında stop etmeye başlıyor benzin o seviyedeyken daha kullanamam ki.
-
09 Mayıs 2015, 22:32
#5873
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Benzin lambası yanıp sönmeye başladıktan sonra taşacak kadar benzin aldığımda 8.3 litre alıyor. Şamandıra bozuk diyecem de benzin az kaldığında stop etmeye başlıyor benzin o seviyedeyken daha kullanamam ki.
Acaba benzin filtreniz tıkanmış falan olabilir mi? Ya da benzin pompasında bir sorun falan..Belki şaçma gelebilir, ama ne biliim, 9aydır hafta içi hergün kullanıyorum işe git gel 50km. Yolum aynı ve devirli kullandığım için her hafta benzin alıyorum neredeyse. Bu da 250-300km'de bir yapıyor ortalama. Hep de 10 lt alıyorum,depo boğazın altına kadar doluyor sadece(orta ayağım yok, yan ayakta) Benim de tecrübem bu şekilde. Sizin motor niye öyle bilemedim gerçekten.
Ekleme:benzin göstergesinde 1çizgi kaldığında gösterge yanıp sönmeye başlıyor. Ben hiç çizgi kalmayınca alıyorum hep. Ama ikisi arasında çok değil,15-20km falan gidiyorumdur sanırım. Tam emin değilim, ona da dikkat edeyim bi.
-
09 Mayıs 2015, 22:37
#5874
maktama adlı üyeden alıntı
Acaba benzin filtreniz tıkanmış falan olabilir mi? Ya da benzin pompasında bir sorun falan..Belki şaçma gelebilir, ama ne biliim, 9aydır hafta içi hergün kullanıyorum işe git gel 50km. Yolum aynı ve devirli kullandığım için her hafta benzin alıyorum neredeyse. Bu da 250-300km'de bir yapıyor ortalama. Hep de 10 lt alıyorum,depo boğazın altına kadar doluyor sadece(orta ayağım yok, yan ayakta) Benim de tecrübem bu şekilde. Sizin motor niye öyle bilemedim gerçekten.
Motor daha 996km'de, sanmıyorum filtrede pompada sorun olduğunu. Bizim motorda yakıt pompası deponun içinde mi bazı motorlarda pompayı deponun içine koyuyorlarmış bu durumda yakıtı çok bitirmemek gerekliymiş pompa benzin ile soğuyormuş.
-
09 Mayıs 2015, 22:46
#5875
Pompanın benzin ile soğutulma olayını biliyorum ancak bizimkisi de öyle mi onu bilmiyorum işte :/
-
10 Mayıs 2015, 00:26
#5876
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motor daha 996km'de, sanmıyorum filtrede pompada sorun olduğunu. Bizim motorda yakıt pompası deponun içinde mi bazı motorlarda pompayı deponun içine koyuyorlarmış bu durumda yakıtı çok bitirmemek gerekliymiş pompa benzin ile soğuyormuş.
Benim RX3 için de öyle demişlerdi falan filan.Ama 17 litrelik bi depoda 9 litreden sonra benzin ışığı yanması,ne bileyim bana saçma geldi.Zamanla asıl sebebini öğreniriz umarım.
Burası forum sitesi,herkes yaşadığı deneyimleri,olumsuzlukları,artı yönleri paylaşıyor.Pulsarı olmayıp olumsuz eleştirenlere kızanları anlarım ama Pulsar sahibi olup titreşimiydi,yakıtıydı vs. hakkında olumsuz yazılara kimsenin kızmaya hakkı yok.
Bir motora takmışsan,hakkında ne yazılırsa yazılsın alırsın.sırf ikinci eli değer kaybetmesin diye bir motoru 4-4 lük anlatmaya kimsenin hakkı yok.Motor sevdasını ticarete dönüştürenlerden,ona göre fiyatlandıranlardan sıkıldım artık.Motorundan zevk alıyosan olay bitmiştir.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
10 Mayıs 2015, 01:37
#5877
Hayırlı geceler diliyorum. Biraz önce Pulsar 200SS sayfasına (200 RS olacak) yazmış olduğum aşağıdaki mesajı buraya da aynen alıyorum. Özellikle mesajın sonundaki davetimizi tüm pulsar kullanıcılarına sunuyorum. Hepiniz davetlimizsiniz. Büyük bir şenlik olacak. Ayrıntılarını önümüzdeki hafta içinde bildireceğiz. Selam ve saygılarımla...
Değerli arkadaşlar;
Servis konusunda bize intikal eden her sorun ile ilgili gerekli geri beslemeler yapılıyor. Bazı arkadaşlarımın ifadeleri kırıcı da olsa dozunda olmak koşulu ile, biraz da forumun gereği olarak kabul ediyoruz ve aslında ne yaşanmış onu bulmaya çalışıyoruz. Zira bizim kızmaya veya küsmeye hakkımız yok diye düşünüyorum. Şahsen bu yolla birçok düzeltmeler de yapıldı. Özelden bize bazı yaşanmış hadiseleri sunan arkadaşlara da bu vesile ile çok teşekkür ediyorum.
Şunu da söylemek isterim. 2015 yılı sonunda yapmış olduğumuz bayiler toplantısında tüm bayilerimize servislerimize söylediğim bir cümleyi buraya aktarıyorum. İsteyen arkadaşım dergiden görebilir. Hatta bir bayim bu söylediklerime itiraz ettiği halde kendisine gerekçeleri de söyledim. Şunları söylemiştim;
"Müşteri yalan söylemez, belki abartabilir. Ama mutlaka bir sıkıntısı vardır. Böyle inanın, buna göre davranın. Kendinizi o müşterinin yerine koyun. Sizle muhatap olan
olan, şikayet eden müşteriden asla korkmayın. Onu her zaman kazanabilirsiniz. Küsen müşteriden korkun. Çünkü sizi terk eder, gider ve o artık ebediyen kayıptır. "
Kuralkan bünyesi altında 375 civarında servis varken Bajaj servisi sadece 149 adettir. Belirli kriterler çerçevesinde bu servislikler verilmektedir. Öncelikle bunun bilinmesini isteriz. Her geçen gün askıya alınma, iptal edilme gibi örnekler de yaşanmaktadır.
Ayrıca geçen hafta sonuçlarını aldığımız çok detaylı bir araştırma yaptırdık. Servis memnuniyetini ölçümleyen tamamen bağımsız araştırma kuruluşu tarafından yapılan detaylı sonuçlar elimizde. Ciddi bütçeli ve tamamen tüketiciler üzerinden yapılan kapsamlı bir araştırma. Eğer bazı kriterlerin açıklanmasında hukuki bir sorun yok ise bazı detayları size sunmak isterim. Konuyu araştırıyorum. Bazı önemli markaların servis memnuniyetlerini de kullanıcıları vasıtası ile ölçümledik. Bütün veriler ve kıyaslamalar elimizde.
Açıkçası sonuçlar yüzümüzü güldürdü. Genel olarak söyleyebileceğim Bajaj servislerinde memnuniyet seviyesi yüksek ve markaya bağlılık, aidiyet derecesi oldukça tatmin edici. Benim gözlemlediğim en büyük eksiklik memnuniyet derecesinin homojen dağılımında bazı sorunlar olduğu. Yani oldukça yüksek oranda memnun olunan noktalar var. Ancak bazı noktalarda ise memnuniyet seviyesi aşağılarda. Bu noktaları da düzelteceğiz. Yani ortalama yüksek deyip durmayacağız.
Hatta istatistikte ortalama hesabın anlaşılması için bir hikâye örnek olarak anlatılır. Meselenin açıklanması için iyi bir örnek. Adamın başı sobada yanıyor, ayakları ise buzdolabında donuyor. Gövdesi ise normal sıcaklıkta. Bu durumda ortalaması iyi denilmez. Adam ölüyor. Önemli olan memnuniyeti homojen dağılım ile sağlamak. Burada biraz daha alınacak mesafemiz var.
Kısaca servislerin sizler için ne kadar önemli olduğunu biliyoruz. Yolumuza devam edeceğiz.
Ayrıca 31 Mayıs 2015 Pazar günü İstanbul Park’da tüm pulsarcıların davetli olduğu çok güzel bir etkinlik yapacağız. Adeta bir pulsar şenliği olacak. Şimdiden pulsar kullanıcılarını davet ediyorum.
Selam ve saygılarımı sunuyorum.
-
10 Mayıs 2015, 12:06
#5878
LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı
Yine üfürükçüler basmış forumu
Eeee başka nesi var motorun kötülenecek aman iyi düşünün unuttunuz bisey olmasın.
Ya ayıptır ayıp adamlar 5000 km yol geldi sizin kadar sızlanmadı çokta rahat oturuyorlardı kıclarinin üstünede ben canlı gördüm konuştum . biri çıkar yok servis bana sövdü biri çıkar uzun uzun araştırdım da aldım ama kicim uyustu üstüne oturamiyorum kahvaltı yapacam ama bilmemne . yahu arkadaşım sana hangi servis sövdü cevap yok . yahu arkadaşım sen madem bu kadar uzun uzun araştırdın da aldın bu motoru alırken araştırmalarında göremedinmi anlayamadinmi yada bukadar uzun neyi arastirdin yada ?
Aslında ben sizleri çok iyi anlıyorum gecen yıl 7-8 bin fiat aralığında sıfırını aldığınız motorun bu yıl ikinci eli bu rakamları çok rahat görüyor olması motorun tutulduğunu ve prim yaptığını gösterir bence.
Ancak sizin bu paraya aldığınız motordan 15 binlik performans ve rahatlık beklemeniz en büyük çelişki . Attila abi hemen hemen her sayfada yazdı bu motor bu paralara alınabilecek en güzel en mantıklı motor senin madem üstüne koyacak fazladan 5 binin daha var mesele yok tartışılacak bi konuda yok bence .
Varsa bu paraya daha mantıklı daha ucuz yedek parçası olan daha ekonomik ve performanslı bi motor varsa bizede söyleyin bizde alalım .
Valla benim amacım tamda buydu. Motoru kötülemek. Sırf onun için İstanbula otobüsle gidip aldım. 500 kmde yol geldim motorla. Hepsi bu motoru kötülemek içindi :D görevimi yaptığıma göre motoruda elden çıkarabilirim artık
Neden butür yorumları kendinize görev ediniyosunuz anlamıyorum. Evet artçı selesi çok kötü 500 km boyunca arkadaşım kullandı ve ben arkaya oturdum. Şimdi kalkıpta ya millet kötülüyo ama aslında çok iyi mi demeliyim sırf motoru satın aldım diye . Şimdiye kadar hep konuşuldu zaten forumdada okudum bende ufak bir tecrübemi dile getirdim bu motoru kötülemek karalamak değildi .zaten bilinen bişeyi bende tecrübe etmiş oldum. Motoru aldıktan sonra herhangi bir sürprizle karşılaşmadım , hakikaten dedikleri gibiymiş dedim sadece. nolur giderim bende kaplatırım seleyi sorunu çözerim. yada aynamı değiştiririm onuda çözerim . Bu size niye dert oldu onu anlamadım . Forumda yazılanları incelemeleri izleyip okuyorsunuz ama tecrübe etmeden ne kadar emin olabilirsinizki. Benim uzun araştırmalarım tam olarak pulsar ile ilgili değildi. 7-8 bin bütçem var bu bütçeye ne alabilirim ne alırsam üzmez beni en doğru tercihi nasıl yaparım yönündeydi ve + ları - lerini bilerek tercihimi pulsardan yana kullandım 1 ay daha araştırsaydım bu bütçeye yine pulsar alıcaktım büyük ihtimal. Aklımdan şu geçmedi hiç '' ya forumda kötülüyolar yok selesi kötü yok aynası berbat '' bu motoru almiyim ben en iyisi Aldık geçtik bundan sonraki sorunları yada memnunyeti tamamen benim sorunum
Edit: Cevap yazdığım arkadaşta banlanmış niyeyse boşa yazdık okadar
Şunuda eklemek istiyorum pulsar ilk geldiğinde fiyatından çok yakınmıştım bende. Ama Allahın çinlisi regal raptorun fiyatları bile 10000 leri geçtiğine göre şuan makul geldi. Ve bu fiayt aralığında alınabilecek tek tercih olduğunu düşünüyorum bende.
İyi dilekleri olan arkadaşlarada teşekkür ederim şimdilik pulsarlayız yakın zamandada değiştirmeyi düşünmüyorum zaten.
Bu arada Ankara'da önerebileceğiniz servis varmı. Motoru aldığım kişi tanıdık çıktı tesadüfen hiç bişeyine baktırmadan aldık geldik bir servise göstereyim diyorum yağını suyunu falan değiştirelim , yardımcı olursanız sevinirim.
-
10 Mayıs 2015, 12:19
#5879
Arka sehpanın yayı arka fren pedalının altına temas ediyor, motoru sehpadan indirirken sehpanın pedalına basarak indiriyordum zaten çok şiddetli düştüğü için motor ama buna da bişey yapmak lazım, sehpanın takozunu 1.5-2 santim uzatmak kurtarır gibi. Aynı fotoğrafta 1000km'de boyası soyulan fren pedalını görebilirsiniz. Krom kaplama olsaymış keşke, Mondi'min krom kaplama fren pedalında bi gram pas yok kışın karda bile binildiği halde.
-
10 Mayıs 2015, 13:55
#5880
Arka sehpa dediğin orta sehpa mı ? Sen orta sehpayı sonradan taktırmamış mıydın ? Belki montajında veya sehpanın boyutlarında bir sıkıntı vardır.
Şu stop etme ve benzin bitme bağlantısını düşündüm de acaba motorda benzin bittiğinde motoru stop eden bir sistem mi var ? Eğer böyle bir şey varsa ve bu bilgiyi şamandıra vasıtasıyla alıyorsa o zaman yokuşlarda, frenlemelerde ya da virajlarda yani benzinin depo içerisinde yer değiştirmesine sebep olan durumlarda motor stop edebilir. Bir arkadaşın motoru (şu piston silindir değişimine giden arkadaş) yokuş aşağı fren yapınca stop ediyordu ya, oradan bu aklıma geldi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)