Motoru servise verdiğiniz anda tutanak tutulması lazımdı arıza için, motor serviste 1 gün yatmış ondan sonra yağı bitmiş demek iki taraf için de inandırıcı olmaz.
Motoru servise verdiğiniz anda tutanak tutulması lazımdı arıza için, motor serviste 1 gün yatmış ondan sonra yağı bitmiş demek iki taraf için de inandırıcı olmaz.
başında durdum yağın tam olduğunu gösterdim zaten,bajajın ustası işte atıyor tutuyor, yok yağsız kalmış felan , bende motoru düz konuma getirip gösterdim maxsimumda olduğunu yağın, zaten boşaltıncada belli oldu yağın tam olduğu, maksat kullanıcı hatası deyip, yağsız bırakmışsın hatalı sensin deyip haksız kazanç elde edicekler aklınca, başından ayrılmadım motorun bende, sonuç evdeyim bekliyorum motorsuz ve sinirli bir şekilde, servisler düzelmedikçe, hondada versen o ustaların eline hondayıda batırırlar, herşey ürünü aldıktan sonraki servis desdeği bakar, o servise ben 5 üzerinden 2 veriyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------
Eyvallah saol, tabiki kardeşim paylaşırım, herşey şeffah olsunki, böylece belki hatalardan ders çıkarılır, ve düzelir diye umut ediyorum.
Ekrem bey artık burayı okuyormusunuz bilmiyorum ama şikayetim direk size.. Sizinle yüzyüze konuştuğumuzda da söylemiştim ümraniye yaşar motorun faiş fiyatlarını..müşteriye kazık atma çabalarını.. neden bu adamları piyasada tuttuğunuzu sormuştum.. Bana, parça fiyatı internette yazan neyse odur, işçiliğe karışamayız serbest sermaye dediniz peki dedim..
Ancak, kuralkanın sitesinde 69tl olan zincire 85 tl deyip.. montaj içinde 30tl istemek hangi deftere sığar ?
artık şu yaşar motora gerekli yaptırımları lütfen yapın.. sizden aldığı parçayla sizi ve müşteriyi kazıklayan bi servis bu..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Arkadaşlar motosiklet dediğiniz bir motorlu taşıt rodajın doğru yapılıp yapılmaması motorun krank / piston vs dağıtıp kırmasına sebep olmaz olamaz. Ancak çok çok zorlamanız gerekir özellikle extrem şeyler yapmanız gerekir. Bu forumda artık motosikletler o kadar nazik ve hassas gösteriliyor ki sanki üzerine binip gitmeyeceksiniz bu aletlerin..
Şahsen yıllardır motor kullanıyorum 3-5 bin 10 bin km.de motoru dağıtmış bir tane Japon görmedim. CBR 125 Türkiyede en çok satılan motorlardan biri eski kasası dahil olmak üzere burada bir kişi çıkıp diyemez ki ben 5 binde motoru dağıttım.
Bu cihazlar bu kadar hassas olmamalı. Şu rodaj olayını abartmayın bu kadar. HAnginiz araba kullanırken acaba motoru dağıtacakmıyım diye düşünüyor??
Merhaba arkadaşlar, Pulsarın arkasında Oktay ustami var Kuralkan mi, neden herkes x yeri yapamadiysa motoru Oktay ustaya götür diyor? İstanbul da yaşamayan bu motoru almasin mi çünkü Oktay Usta İstanbul da. Yalnis anlasilmasin Oktay Ustaya kişiliğine ve işteki profesyonelligine saygı duyuyorum, sağolsun gecen günlerde bir konuda da telefonda yardımda bulundu bana. Benim sitemim kuralkana, ben motorumu bulunduğum ildeki servise goturemiyorum, biraz düzgün servise gidebilmek için 600km yol yapmam gerekiyor bir servis için bu kadar yorgunluk ve masraf yapılır mi Allaha revami bu? Lütfen rica ediyorum Kuralkana, servisleri motorla alakalı hic bir şey bilmiyormuş gibi en ince ayrıntıya kadar bilgilendirin herşeyi ogretin. a şehrindeki servisle b şehrindeki servis ayrı havadan calmasin; bilgi, donanım, tecrübe, fiyat her konuda bir standarti tutturun.
Rodaj çok kötü yapılırsa motora kesin bir şey olacak diyemeyiz ama ihtimal dahilindedir. Bunun forumda çok örneği var. Adam motoru alıyor bastıkça basıyor sonra motor kol çıkardı diyor. Tabi Pulsar kalitesinde bir motorda bu düşük bir ihtimal. Belki yağ pompası bozuldu ondan motor gitti.
Bu motoru f/p açısından piyasada alinabilecek iyi motorlar arasında görüp benim gibi alan motorunu memnuniyetle kullanan pek çok kişi var bunun yaninda şikayette bulunan problem yaşıyan kişilerde var. şikayetler giderilmesse problemler çözüme ulastirilmassa bu motor piyasada değer kaybeder müşteri kaybeder çünkü pek çok kişinin aklında bu motor var ve problemleri şikayetleri çözümleri takip ediyor. Motordan emin olamayıp başka motorlara yönelen insanlarda var. Benim basıma gelmedi Allaha şükür motorumda beni bugüne kadar uzmedi fakat bu motorun bazı kullanıcılarda stop etme problemi nedir çözümü nedir? Bu proble mi biran önce çözülmesi lazim. Şahsen ben korkuyorum acaba birgün bende bu problemi yasarmiyim diye 120 km hızla giderken bu sebepten ötürü kaza olursa yaşanacak olumsuzluklarin vebalini kim ödeyecek?
Rodajda motorun aşırı ısınmaması çok önemli özellikle yokuş çıkarken dikkat etmeli, onun dışında sıfır motordaki conta ve boya kokuları geçtikten sonra bu yaklaşık 400km sürüyor, Ufak ufak gazlamanın hiç zararı yok. Ben mesela ilk yağ değişimine kadar bütün viteslerde 8 bin devire kadar gazladım kompresyona bıraktım, bütün dişlileri alıştırdım. Normal çalışma ısısının biraz üzerine çıkartıp sonra kompresyona bırakınca piston silindir her yanından eşit olarak parlatılmış alıştırılmış oluyor. 6. viteste 5000 devirde 1000km yapmak da sağlıklı değil.
dostum bu tür durumları kuralkanın sitesine girip şikayet bölümünden bildirmen gerek. burda sadece yazmış olursun. ama oraya bildirirsen hem sana geri dönüş yapmak zorundalar hem de bu şikayeti bajaja iletmiş olursun. çünkü şikayetleri kuralkan ile birlikte bajaj da inceliyor.
Bir şey olmasa da kesin olan şudur ki o motorun ömrü rodajı düzgün yapılandan kısa olacaktır. Bu tabi bizim ortalama ve bencil insanımız için çok önemli olmuyor. "Benden sonraki düşünsün" deyip geçeriz. Keşke imkan olsa da şöyle 30 bin km'ye gelmiş iki motor açılıp hassas ölçüm cihazlarıyla çap ve boşluk ölçümü yapılıp karşılaştırılsa. Bana göre ilginç olan bir durum da, insanların her türlü taşıt aracını motorunun özelliklerine bakmadan kulanması. Mesela dizel araç kullanan bazıları vites değiştiriken devrini sonuna kadar dayayıp, arkadan siyah dumanlar attırıp öyle değiştiriyorlar. Zannediliyor ki her türlü aracı performanslı kullanabilmek için devrini sonuna kadar dayamak gerekir. Halbuki bir noktadan sonra güç artışı olmaz. Mübarekler sanki F1 aracı sürüyorlar. Tek silindirli, uzun stroklu motorların hiçbiri doğası gereği yüksek deviri sevmez. Bunları sürekli zorlarsanız sonunda arıza çıkartabilirler. Yüksek devirde iç kuvvetler, gerilmeler çok artıyor. Koca piston tek başına saniyede 100 - 150 kere inip çıkıyor. Titreşim artıyor, sesler başlıyor vs...
Bu üründe 2014 ile 2015 modelleri arasındaki farklar nelerdir (2015'te orta sehpa geliyor) bunun dışında bir değişiklik var mı ? (Konu içinde bir yerde revizyondan bahsediliyor).Nasıl bir değişiklik , eski motorlara uygulanabiliyor mu ?
Teşekkür ederim uyarın için ben revizyon aradığım için bulamamışım , 2015 yazınca sonuca ulaşmak daha kolay , şimdi kullananların geri dönüşleri okuyorum.
Ekrem bey yazmış oradan alıntılıyorum.
Ybr125 ile 38000 km sonunda bir kademe yükselmeye karar verdim , bajaj daha içimizden duruyor ve Mecidiyeköy'de çok kaliteli bir servisleri var , görünüşe bakılırsa aranıza katılacağım.Daha önce Pulsar kullananlar aşık gibi diye nitelendiriyordum herkeste ufak tefek sorunlar var ama herkes mutlu idi.Bu değişikliklerle umarım artık sorunsuzdur çünkü ybr o kadar hor kullanmama rağmen beni hiç üzmedi denilebilir.Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Değerli arkadaşlar;
13 NİSAN 2015 tarihinden itibaren sevkiyatına başladığımız PULSAR 200 NS modelimizde bazı iyileştirmeleri sizlere sunuyoruz;
1. Orta sehba standart hale geldi. Geçtiğimiz yıl bize çok kızdınız, biliyoruz. Ama bizden kaynaklanan bir durum yoktu. Mücadelemizle nihayetinde talebimizi BAJAJ’a kabul ettirdik. İnşallah bundan sonra standart olarak sunulacak,
2. Selede konfora yönelik malzemesinde ve kalınlığında düzeltme yapıldı. Daha rahat bir sürüş konforu elde edeceksiniz,
3. Lastik kalitesinde iyileşme sağlandı. Sizlerin yorumunu merakla bekliyorum,
4. Yakıt pompası contası o-ring conta olarak geliştirilmiş, yüksek sızdırmazlık özelliği kazandırılmıştır.
5. Açısı artırılıp, uzatılan debriyaj ve fren kolu ile kolay tutuş ve daha iyi kavrama özelliği kazandırılmıştır.
6. Hava filtre elemanı yüzey alanı büyütülerek daha fazla toz tutma özelliği kazandırılmıştır.
7. Dikey akü pozisyonu ile kolay montaj, kontrol ve bakım yapılması sağlanmıştır.
8. Denge sensörü bağlantı yeri değiştirilmiştir.
Tüm bu iyileştirmelerle sunduğumuz PULSAR 200 NS’in gene segmentinde 2015 yılı Pazar lideri olması en büyük arzumuzdur. Yeni modellerimizi bayilerimizde görebilirsiniz.
Selam ve saygılarımla…
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)