Şehirdışını bilmem. Ben 9000'deyim şehiriçi 100 kilometrede 3,5 litre yakıyor. Şehirdışına çıkarsam tapagaz giderim yine aynı yakar bence. Sakin kullananı tebrik ederim. 85 ile bitmez o yol be abicim
Şehirdışını bilmem. Ben 9000'deyim şehiriçi 100 kilometrede 3,5 litre yakıyor. Şehirdışına çıkarsam tapagaz giderim yine aynı yakar bence. Sakin kullananı tebrik ederim. 85 ile bitmez o yol be abicim
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Z250 turkiyede kendine kulanici kitlesi olsuturamayacak gibi geliyor. Aslinda fiyati da uygun ama biraz ince oldugu icin bence cok tercih edilmeyecek gibi. Bu durumda sonraki zamanlarda satis isleri zor olabilir. Kullanim olarak ben pek fark oldugunu zannetmiyorum. Pulsar sagolsun başlangıçtaki kalite şüphelerimi giderdi. Suan motoruma guveniyorum ben. Yine olsa yine alirdim.
[QUOTE=saksı;3605107]Hocam kaç para alıyorsun övgü başına ? Bana az veriyorlar gibime geliyor. Şöyle ağız tadıyla bir entrika çeviremedik [/QUOTE
sen kac para alıyosun rakıp fırmalardan dıye sormazlarmı adama. cok ayıp yaptıgınız
z250 erkek arkadaşlarım alınmasın (alınacak bi durumda yok gerçi) bayanlara daha çok yakışacak ince zarif fıtı fıtı bir motosiklet kanımca.
Deponun üzerine Gopro'nun vantuzu yapışır mı ki ? 2 sene önce aldım hiç kullanamadım vantuzlu aparatı, cam gibi düz yüzey istiyo.
valla şuan z250 den soğuyorum yavaş yavaş bir arkadaşta gördüm fotodan da oyuncak gibi duruyor. kawasaninin koyduğu fotolarda olduğundan çok farklı.s
Z250 ve 250SL'nin hallerinin bu olacağını motorları gördüğüm gün söylemiştim. O motora tam gelecek adamın 165 cm'den büyük olmaması gerekiyor. 180'lik kullanıcılar rahatım deseler de motor altlarında ufak kalıyor. Tabi motora lafım yok, çok güzel motorlar ve Pulsar'dan kesinlikle iyi gidiyorlardır.
Resim atın ya şu alamadığım motorla hasretler gidereyim :D
Buyur sıfır aldım ama 3 aylık toz çiziği var neredeyse bayinin becerikliliği sonucu.
İlk izlenimlerim sıkı bi motor, sürüşü çinli gibi hissettirmiyor, balansörlü Cg'ler kadar titreşimi mevcut ancak devir arttıkça artmıyor. Aynalar berbat ötesi arkayı çok zor görüyorum kafamı çevirip baksam daha az dikkatim dağılır. Lastikleri idare eder gibi rodajdan sonra yakın takiplerdeki performansını da test ederim. Egzoz sesi çok hoş 5-7 bin devir arası güzel bir tonu var. Motoru aldım ama çok para yine de bence bu paraya da daha iyisi yok şu an ama.
Arkadaslar bu 2 2.5 litre yakanlar bunu nasil beceriyor.Ben de cok agrasif kullanmiyorum da 3.5 litre rahatlikla yakıyor.
Çok şekil ya bide canlı gorebilsem. Gelsene mardine :D
Ciğeri sağlam hoş bi motor, alışınca deli viraja girerim ben bunla ankara çevresindeki ilçelerdeki virajlı yollarda.
Yazık motora eskir o kadar yolda. Ben araba ile bile en fazla Malatya'ya kadar gittim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------
Bu arada benim gidon kilitlenmiyo, çinliyi de aldığımda sola kitlenirdi ama sağa kitlenmezdi gidonu sağa vurdurarak düzeltmiştim. Bu sağa zaten kilitlenmiyo da sola çevirip kilitlemem için vurdurmam mı lazım gidonu ?
Anahtarı önce bastır bırak sonra çevir gidonu kilitlemek için
Öyle yapıyorum zaten eski motorum da aynı o şekilde kilitleniyodu ama bunda olmuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------
Gidonu kilitlemek için anahtarı bastırmadan çevirmek gerekiyor. Akşam biraz daha gezdim 195km'ye geldim aynalar dışında herşey güzel, yoldan gözünü ayırmadan aynalara bakmak imkansız. Sanırım Cg aynası takıcam buna da, tipini bozarsa bozsun arkayı görememekten iyidir. 113 km hıza kadar çıktım yokuş aşağı 8 bin devire geliyor o hızda.
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)