kimin dediğine inanacaz şaşırdık :D birisi övüyor diğeri entrika diyor Allah yol gösterecek bize galiba ))
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
peki eksikleri nelerdir ? iyi yönleri bunlar da beni daha çok kötü yönleri ilgilendirir
Arkadaşlar övülecek yönleri fazla olduğundan övüyorum, dövülecek yönlerinide döverim, üyelik tarihleriniz yeni olduğundan sanırım pek hakim değilsiniz konuya diye düşünüyorum. Ama 12 tane motor kullandım 8 i 250cc idi en tat aldığım 2. motor, 1.si yeni kasa cbr oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
Arada bir tam ısınmamışken felan rampa aşağı debriyajı sıkınca stop etme sorunu var, yüksek ihtimal denge sensöründen kaynaklı,
denge sensörü zırıltısı vardı, ki ben hiç rahatsız değildim çünkü alışmıştım.
birde çözümü basit olan eksoz boğazındaki vida gevşiyordu 2000 4000 km civarlarında bunlar dışında hiç sorun yaşamadım, şimdi bu motoru kötülemelimiyim ?
ya motor güzel oturdum üstüne rahat. kaslı yapısı var ama sadece bunlar görünüş. seyahatlerde kaç km kaldırır mesela aralıksız ? bana bunun gibi bilgiler lazım hiç biyerde bulamıyorum
Elleri biraktiginda ok gibi gidiyor demissin ben cok denedim 2 yada 3 saniue dayaniyor ya saga ya sola yatiyor hemen ama eller ustundeyken bir sorun yok acaba benim motordami var sikinti bilemedim mondialle fena birakiyom gidiyo ama pulsarda olmadi o is birde dun motorun zorlandigi hissettim giderken arka fren biraz tuhaf grldi bana gazi kapattimda hemen durma eylemindeydi motor aksam inceledim balatalar falan hersey normaldi guneste beklemisti biraz disk isinip balataya yapisma givi birseymi oldu diyecegim ama fren yaptigimizda surtunmeden zaten fazla fazla isiniyordur anlamadim gitti bugun sorunsuz surdum gayet iyidi frenler gidisat hersey
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Her türlü seyahati kaldırır. 5000 km Türkiye turu yapıldı ve aynı motorlar gidilen şehirlerde test motoru olarak kullanıma açıldı. Sitede yazısı var, okuyabilirsin. Almaya niyetin varsa test motoru olan bir bayide test et. Ayrıca 2015 modellerde bir dizi iyileştirme yapılmış.
Bu akşam iş çıkışı bi bakıcam Pulsara. bi 8450tl'ye var 2015 bide 8960tl'ye var 2015. Ucuz olanın tek farkı alt sehpaysa taktırmak bişey değil de lastikler önemli eskisi kötü diyorsunuz.
dostum bazı motorların direksiyon milinde tam sıkılmama durumları oluyor, giderken titreme kafa sallamaya felan sebep oluyormuş, ama şahsen ben ençokta dengesine hastaydım birde yavaş hızlarda naked olduğu için dengeyi çabuk kaybetmesi normal ben 40-50 üstündeyken deniyordum genelde.
Sadece onlar değil, daha önemlileri denge sensörünün yeri değişmiş, sele konforu arttırılmış ve yatay duran akü dik konuma getirilmiş.
100 km de 2 litre kim yakiyor bilmiyorum ama 5.000 km lik pulsar kullanicisi olarak yakitin 3 ile 3.5 litre arasi degistigini soyleyebilirim.
ozel mesajdan cevap vermedim seni konuyu okumaya tesvik etmek icin , ki senin gibi yeni almayi dusunen biri icin en dogrusu da o.
ote yandan kac km gider sorusu biraz tuhaf kaliyor.durmadan 1000km de gider daha fazla da.bir ust sinir yok yani.eski karburatorlu motorlar sisme vs.yapabiliuormus uzun yolda ama ben 2008 ybr ile turkiye turu yaptim onda bile bir sikinti yasamadim. Zaten yeni bir motor uzun yolda bir sikinti cikarmaz. Rodaji atlattiktan sonra istedigin mesafeye gozu kapali gidersin yani.
geçen gün yalan olmasın 2 3 gün önce pulsar kullanıcısıyla konuşmuştum yolda görmüştüm daha doğrusu yolunu kestim ) ben adamın yalancısıyım çok agrasif kullanırsan 2,9 3.2 arası gidiyor ama normal bir şekilde gazı açmadan kullanırsan 2,5 2,3 civvarlarında yakıyor demişti.
bundan 1 ay önce de bir motorcuyla konuşmuştum. Yine o kafama girdi tabiki motorlar 3 4 saatten sonra sorun çıkartır gitmez demişti. aklıma kuriyeler geldi adamlar akşama kadar kapatmıyor dedim ama yine tabiki mantığıma yatmadığından sormak istedim uyarılardan dolayı teşekkürler.
Şehir içi sakin kullanımda 3 - 3.2 arası;
Şehir dışı 90km/h ort ile 2.5 - 2.6 arası yakıtı
Pulsarı aldım alalı her yakıt alışımda olcmusumdur.
Bu arada s.içi 4 bin devir de vites yükselterek ve asla gaza abanmadan, tabiri caizse incitmeden kullanırım.
S.dışı genelde 85 e sabitlemeye çalışırım, sollamalarda ve dallamalar ile karsilastigimda çekinmeden redline lambasını yaktiririm ( 152 duz de son hızım )
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
AEA incelemesinde 50 km'si tam gaz, 50 km'si şehir içinde ortalama 2.9 litre yakmış. Sürekli uyarı ışığı yaktırarak vites değiştiriyorsanız tabi ki fazla yakacaktır.
almaya değer mi diyorsunuz yani yoksa bunu unutup z 250 yi mi almayı düşüneyim
şu anki kurla kawasaki avantajlı değil yakın zamanda da düşmesini bekleme. pulsar görsel olarak z250 SL den heybetli durur eğer kriterin göze de hoş gelsin ise hiç düşünme şu fiyatlarla kawayı
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)