Değerli newmoto 76;
Öncelikle hayırlı geceler diliyorum. Açık söylemem gerekirse sizin yorum ve değerlendirmelerinizin forum sayfalarının içinde çoğu zaman sektör ile ilgili esaslı değerlendirmeler içerdiğini görüyorum ve bunlardan istifade ediyorum. Eminim birçok arkadaşım da böyledir. Ama konu Bajaj olunca ön yargılarınızın olduğunu görüyorum. Mutlaka bir sebebi vardır ama açıkçası bunlara takılmıyorum. Zira şahsınızda doğruları tüm arkadaşlara anlatmanın bir görev olduğunu biliyorum. Kısa satırbaşları halinde yazmam gerekirse;
1. Eskisi gibi forumu takipte zamanım yok. Elimden geldiğince izliyorum. Bajaj pazarlama müdürlüğü görevi ile beraber satış müdürlüğü görevini de icra ediyorum. Aslında yatmak üzere iken (saat 01.58) sizin yorumunuzu görünce son bir gayret ile yazmak ihtiyacını hissettim. Zira bir saat kadar önce Samsun’dan uçakla geldim ve eve girdim. Bugün bölge bayilerimizin eğitimini samsun’da icra etmiştik,
2. Tüm geri bildirimler hep vurgu yaptığınız kurumsal yapı üzerinden yürütülüyor. Aksi halde benim forumdaki sorulara cevap vererek işlerin yürütülmesi gibi bir uygulamanın imkan dâhilinde olmayacağı açıktır. Bu foruma girdiğim ilk günden itibaren bunu vurguladım ve yeni bir markanın yetkili bir ismi tarafından doğru bilgileri duymanız faydalı olur gayemi de tüm arkadaşlara ilettim. Bunun çok faydasını gördük ve birçok değerli arkadaşım ile özelden de yazışma halinde sıcak ilişkilerimiz devam ediyor.
3. Bugün bajaj servis sayısı 145 olmuştur. Hepsi de yöresinin seçkin tamircileri olup bajaj standartlarında eğitim aldıktan sonra servisimiz olmaya hak kazanmaktadır. Zaman zaman askıya alınan, iptal edilen servisler elbette oluyor ve olacak. Ama serviste alınan mesafe çok önemlidir. Bazı kesit resimleri aşağıda foruma koyuyorum. Bu konuda gizli müşteri gibi servislere girip yaşadıklarınızı, gördüklerinizi açıkça paylaşmanızdan mutlu olurum,
4. Tek tek her arıza ile servislerin vasıtası ile firmamıza geri bildirimler akıyor ve ayrıntılı değerlendirmelere tabi tutuluyor. Her sorun için istisnasız bu durum yaşanıyor. Eğer fabrikaya gelme imkânınız olursa size bu geri bildirimlerin nasıl bir akış halinde yapıldığını izah ederim. Bundan mutlu olurum. BAJAJ servis ordusu gece gündüz çalışıyor. Buna emin olun.
5. Discover 150f reklamı TV’lerde dönüyor. Bunun yerine 3-5 motorun arızası ile uğraşılsaydı gibi bir değerlendirmenizi doğru bulmuyorum. Ayrı konulardır ve hepsi aynı anda yürümek zorundadır. Pulsar 200 NS modelinde segment lideri olduğumuz gibi commuter segmentinde de segment lideri olmak hedefindeyiz. Hem discover 125 ve hem discover 150 ile yıla çok iyi bir giriş yaptık. İnşallah hedefimize ulaşmak için elimizden gelen gayreti göstereceğiz,
6. ‘Gecen sene iyi fiyatla pulsar satildi ama bu sene daha cok ilgi yine japonlara kaydi forumda da oyle gorunuyor’ değerlendirmeniz nereye dayanıyor bilmiyorum. Bu değerlendirmenize iki cevabım var;
a. Pulsar 200 ns piyasaya ilk girdiğinde 3.380 usd civarında parekende fiyatından satıldı. Şu andaki fiyatı 3.320 usd civarındadır. Yani geçen seneki fiyatından daha ucuza satılıyor. Fark kurdan kaynaklanıyor. İlave olarak artan maliyetleri belirtmeden fiyat net bu şekildedir. Bütün firmalar kurlara dayanmaya çalışıyor, bunu böyle bilin.
b. Pulsar 200 NS satışı hiç durmadı. Açık söyleyeceğim 2015 yılında 3 ncü parti ürünü bu hafta sevk ettik ve stoklarımızda hiç ürün yok. Özellikle bazı yenilemeler ve iyileştirmeler ile beraber bayilerimizin yoğun talebi devam ediyor. Ben fiyat ve kalite performansı ile Pulsar 200 NS modelimizin sınıfında en iyisi olduğunu iddia ediyorum.
Biraz uzun oldu ama verebileceğim cevaplar bunlar. Eğer adresinizi verirseniz sizlere çıkarmış dergiyi göndermek istiyorum. Bajaj’ın bir yıllık Türkiye serüvenini, nereden nereye gelindiğini görmenizi isterim.
Sizlere bazı resimleri de sunuyorum.
Hepinizi seviyorum. Bu vesile ile Regaip Kandilinizi ve 3 aylarınızı tebrik ediyorum.
Saygılarımla…
http://i.hizliresim.com/zA2gAD.png
http://i.hizliresim.com/rQmjVM.png
http://i.hizliresim.com/1y24rD.png