Pulsar hint piyasasında CBR150(tr deki 125 le aynı herşeyi biraz daha güçlü sadece)ile arasında yüzde 50 fiyat farkı var.
honda 150 cbr'a 1.5 katı fiyat çekiyor.
Yani pulsar japon marka imajı ,prestiji ve uzun ömür ve daha iyi mühendislikte(japon dedinmi Almanı, avrupalısı tırsar, saygı duyar) değil çok rekabetçi fiyatıyla hintlilerin saygısını kazandı.
Yani hintli adama bile adamların markası olmasına rağmen Japonla aynı fiyata Bajaj satarsanız almıcaktır
TR de ise biri 8.650 diğeri diğeri 8.450. Yani arada yüzde 2.3 küçücük fark var. ordan nakliyesi bilmemnesi tutsun motor başına 200 dolar(tutmazya)fark yüzde 42-43 e düşşün, ordaki cbr150 lik hadi ordan yüzde 30'a düşsün.
Benim de fikrim ilk lansmanda açıklanan fiyat tam hintli bajajın stratejisi idi(6900 küsür)
sonra fuarın ilk günü ilgiden ve netteki yorumlardan cesaret alıp fiyat hiç sebep yokken 7.370 oldu. bunada tamam,
8000 ve 8.500 ler ise ciddi anlamda bu markanın dünyadaki marka konumlanmasını aşıyor.
Kısaca 7000 ve 7400 hint işi
8000 ve ardından 8.500 Türk işi(kuralkan ın işi)
herkez üst segmentten örnek vermiş bende alttan veriyim kimse kızmasın ama 3.600 e 15.000 de TVS apaçhe alırım 2013 model, oda Hintli,oda aynı commuter segment, 2.5 ortlama yakıyor, ve 125-130 yapıyor. Kendini kanıtlamış 70-80 bine kadar yolu var en kötü
Bu bajaj kafası(kuralkan) neyin kafası sorarlar adama, baya iyi bi kafa çünkü