kronik sorunu yok denmiş 238 sayfada motorum sorunsuz diyen çok azınlık. aşağı yukarı da sorunları aynı. aynı sizin gibi bir kaç soru sordum cevapları daha önce verilmişti dendi iyi dedim başladım karıştırmaya sayfaları. iyi ki karıştırmışım yoksa neredeyse gidip alıyordum. soğumama yetti burada sahiplerinin yazdıkları. he daha önce mondial kanuni kullanmış adam tabi ki bayılır. neymiş kronik diyenler için bunlar hep konuşuldu arka sayfalara bakabilirsiniz gerçekten merak ediyorsanız 240 sayfa ne ki.hemen biter. nasılsa hepimiz işsiz güçsüz adamlarız osursak gelip buraya yazacak.
Efendy, boyun uzun ve kronik bel şikayetin varsa pulsar alma. Uzun yolda rahat edemezsin. Diğer tüm sorularına ortak cevap vereyim: paranın fazlasıyla karşılığı ve sadece gazı açarak tekere gelmez. Virajda vs stop etmesi söz konusu bile olamaz adamı canından eder.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Motorun kronik sorunu yok en azından benim motorun yok.90-120 km hızları arasında uzun yolda 3-3,2 lt arası yakar.Öyle 1 litreyle 40-50 km gitmek şehir efsanesi hayal.Belki 70 km sabit hızla 5000 devirde olabilir deneyenler varsa aydınlatır o konuda..
8000 km ful teker yapıp ıst antalya yaptım 40 gun ıcınde sattım
www.erkakurye.com
Merhaba,
Bajaj Pulsar 200NS alma düşüncesindeyim ama viteslerle ilgili bir şey duydum. En iyisini kendi kullanıcıları bilir diyerek buraya yazmaya karar verdim. Vitesler arasında boşluk oluyor mu? Özellikle 4 ve 5 arasında boşluk oluyor mu hiç? Bir kısa bir süre gaz verdiğiniz de boşa düşüyormuş ve sonradan sertçe geçiş yapıyormş. Bu sorunu yaşayan arkadaşlar var mı? Şimdiden teşekkür ederim cevap verecek olan arkadaşlara.
Ben kendi adıma dediğiniz sorunların hiç birisini yaşamadım.Özellikle vites geçişleri gayet başarılı ilk bakımdan sonra motor kendini buluyor diyebilirim
3600 km deyim , 5 ay oldu alalı.
1- Ön fren iyi arka fren ağırlık merkezi önde olduğundan kolay kitliyor. metzeler lastiğe geçince çok daha iyi oldu.
2- birkaç kez 300 üstü bir kez 500 km yaptım (günde) bir sıkıntı yok.
3- 6. vites 7.000 devirde hız 100.
4- otobanda hafif yokuş aşağı 157 km/sa gördüm. gps e göre yaklaşık %10 fazla gösteriyor.
5- ihtiyacım olmadı bilmiyorum.
6- stop etme problemi çok nadir. ben en son ne zaman oldu hatırlamıyorum.1 ay falan olmuştur.
bu problemin olmadığını söyleyen atilla hocam kusura bakmasın ama kimse kimseyi salak zannetmesin.
olay şu , motorda frene basınca , bazen gazdan çekince motor öne yığılınca istop ediyor. nadiren yapıyor.
Denge sensörü Zırıltı muhabbeti var bir de , benim motorda yok bilemiyorum.
7- Uzun yolda 3 lt şehir içi 3.5 lt yakıyorum. 6000 ortalama devirle.
8- Teker yapmıyor , çok da denemedim.
burda yazılanlar doğru ya da yanlış ama şunu okuduktan sonra soğudum ,almaktan vazgeçtim diyen 3. lig topçularına sözüm.yav arkadaş bırak kullanmayı yakından bile görmemişin ama makinadan soğuyabiliyosun ,pes doğrusu.pulsar verdiğin paraya seni üzmeyen aksine iyi ki almışım diyeceğin motordur.
Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...
Şöyle bir inceleme videosu çektim. Kafasında soru işaretleri olanlar seyredebilir ;)
alt sakal olayını düşünüyoruz lakin önce diğerlerini bir sonuca vardıralım nasip kısmet inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------
bu arada irfan usta iyiki varsın diyelerin sayısı her ecen gün artıyor bajaj pulsar için , arka çanta,orta sehpa,ön cam,yan çanta,şu an üzerinde çalştığımız sis farlanı montajlama olanağı sunan kafa bağlantı aparatları, tur camının hemen dibine düğme ve usb şarj konumlandırmak için konsol çalışmalar arasında pulsar çok farklı bir karaktere bürünecek kazasız sürüşler arkadaşlar.
s.a motodaşlarım geçen hafta cbf 150 motorumu sattım aslında japondan başka düşünmüyordum ama maddi imkanlar beni pulsara itti biraz bilgi verirseniz çok sevinirim titreşim son hız konfor yakıt bide satmaya kalktığıma alıcısı olması vs çok teşekkürler saygılar hepinize..
attila abi forumdaki saygılı insanlardandır. salak yerine koyma lafı biraz yersiz olmuş. zaten kullanıcı hatasından kaynaklanıyordur demesi yeterli. bütün motorlarda stop etme sorunu yok. ben 7 aydır kullanıyorum toplasan 5 kez stop etmemiştir onların da neden olduğunu biliyorum ani fren yaptım durana kadar da debriyaja basmadım. yani kullanıcı hatası oluyor bu ;) sürekli yaşayan varsa nasıl kullandığını bu konuda tecrübeli birinin incelemesi lazım ki gerçekten sorun motorda mı kullanıcıda mı anlayalım. kimse kendine bakmadan sorun motorda demesin arkadaşlar. herkes gerçekten çok iyi motosiklet kullanmıyor. kimse de kendini çok iyi kullanıyor zannetmesin. alçak gönüllü olmak gerek biraz. hepinize saygılar.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)