Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4521
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı asuvara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar.Selçuk beyin yorumuna katılıyorum.Vibrasyon yok.Motor kullanım açısından rahat.Sele konusu üzerinde 4 saat oturdum göreceli.Bunları YBR'ye göre yazıyorum.Motorun montajsal sounları olabilir bunlarda gideriliyorsa ne mutlu.
    Selçuk bey bende geçen hafta motorumla 230km Eskişehir Ankara geldim.Bu yolun 150km'si yağışlıydı.Lastikler konusuna katılıyorum bence yeterli.
    Selçuk bey sizden bir sorunla ilgili bilgi almak istiyoruym şöyleki, motoru durdururken fark ettim bir kablo yada plastik yanığı kokusu vardı 230km sonunda,basit birşey olmalıki hiçbir arıza teşkil etmedi.Motor bloguna giren plastik aksamdan kaynaklanabilir diye düşünüyorum.Bilgi verebilirseniz mutlu olurum saygılar.
    egsoz'dan geliyordur yeni araçlarda ilk başlarda yapabilir nedenide egsozlara paslanmasin diye atılan mum diye biliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4522
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı asuvara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi akşamlar arkadaşlar.Bende on yıl kullandığım YBR'mden sonra pulsar aldım.Paylaşımları takip ediyorum,Ankara'dayım.Kazasız belasız emniyetli sürüşler dilerim.

    Benim pulsarda durdurma esnasında sele altında yada bloktan gelen bir yanık kokusu var.Böyle bir sorunla karşılaşan oldumu.Kablo yanığı gibi.

    Bende ybr kullanıyorum, pulsara geçmek istiyorum, sizin görüşleriniz önemli, ne beklediniz ne buldunuz ne gibi farkları var?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------

    Ankara'da olan arkadaşlarla görüşmek isterim, hafta sonu filan müsait olan veya toplanacak arkadaşlar varsa katılmak isterim.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  3. #4523
    MFTaşkıran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Şuanlık Yok
    Arkadaşlar herkese iyi forumlar. Konuyu biraz değiştireceğim kusura bakmayın. Bugün motorda bir şey fark ettim kapattım motoru direksiyonu çevirdim anahtarı döndürüp direksiyonu kilitledim sonra deneyeyim dedim ama eskisinden çok daha fazla bir boşluk var direksiyon kilidinde. Geçen gün direksiyon borusunu değiştirdik ama tutucu kol da yamukmuş onu da sipariş ettirdik sorun nerden kaynaklı olabilir sizce ? Alttaki mil de yamulmuş olabilir mi ?

  4. #4524
    asuvara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    Eryaman/Ankara
    Motosikleti
    YBR 125 2005/Bajaj Pulsar 200 NS
    Merhba sayın sepetçioğlu sizi hatırladım.Artık ankara'dayım görüşelim.Ybr gerçek bir motorsiklet.Ben on yıl kullandım biliyorsunuz.Ybr tarz olarak herzaman hoşuma giderek kullandığım bir motor oldu ve hala da öyle.Nedir bunlar derseniz oturuş pozisyonu,direksiyon turu,90-100 süratlerde stabilite ve titreşimsizlik ve basitlik(ergonomi).Şimdi bunlara artı olarak bu motorda 4 saat bir kere benzin almak kaydıyla 230 km yol yaptım sürtatim 95 km yi geçmedi.Bu ybr şartlarının hepsini sağlıyor.Artı olarak tork ve güç yokuş tırmanış esnasında sizi yanlız bırakmıyor.250cc altı YBR tarzı bir motor düşünüyorsanız tavsiye ederim.O anlattıkları selede tam 4 saat oturdum.Bu arada ktm kardeşi duce yakın arkadaşımda var.O işte YBR gibi değil.Onun kullanımı hoşuma gitmiyor.sanki altımda odun testeresi var,oturuş ve direksiyon farklı.Bunları YBR kullanıcısı gözüyle yazıyorum.Selamlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------

    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sabırsızlıkla değerli yorumunuzu bekleyeceğim.
    Selçuk bey yada forumu izleyen sayın firma yetkilileri şu yanık kokusu konusuna siz ne diyorsunuz?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egsoz'dan geliyordur yeni araçlarda ilk başlarda yapabilir nedenide egsozlara paslanmasin diye atılan mum diye biliyorum.
    sayın tigershark cevabınız için teşekkürler.olabilir fakat bir kablo yada plastik kokusu duyuyorsunuz.durdurma esnasında.
    YBR SÜVARİSİ

  5. #4525
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı asuvara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhba sayın sepetçioğlu sizi hatırladım.Artık ankara'dayım görüşelim.Ybr gerçek bir motorsiklet.Ben on yıl kullandım biliyorsunuz.Ybr tarz olarak herzaman hoşuma giderek kullandığım bir motor oldu ve hala da öyle.Nedir bunlar derseniz oturuş pozisyonu,direksiyon turu,90-100 süratlerde stabilite ve titreşimsizlik ve basitlik(ergonomi).Şimdi bunlara artı olarak bu motorda 4 saat bir kere benzin almak kaydıyla 230 km yol yaptım sürtatim 95 km yi geçmedi.Bu ybr şartlarının hepsini sağlıyor.Artı olarak tork ve güç yokuş tırmanış esnasında sizi yanlız bırakmıyor.250cc altı YBR tarzı bir motor düşünüyorsanız tavsiye ederim.O anlattıkları selede tam 4 saat oturdum.Bu arada ktm kardeşi duce yakın arkadaşımda var.O işte YBR gibi değil.Onun kullanımı hoşuma gitmiyor.sanki altımda odun testeresi var,oturuş ve direksiyon farklı.Bunları YBR kullanıcısı gözüyle yazıyorum.Selamlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------



    Selçuk bey yada forumu izleyen sayın firma yetkilileri şu yanık kokusu konusuna siz ne diyorsunuz?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------


    sayın tigershark cevabınız için teşekkürler.olabilir fakat bir kablo yada plastik kokusu duyuyorsunuz.durdurma esnasında.
    buradan veya görmeden yorum yapmak doğru olmaz. servisinize gitmenizi tavsiye ederim. (sıfır motorlarda metal ve boyalı parçalar ısıya maruz kaldığından yeni iken koku duymanız normal) yinede servisinize baktırmanızı tavsiye ederim.

  6. #4526
    asuvara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    Eryaman/Ankara
    Motosikleti
    YBR 125 2005/Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buradan veya görmeden yorum yapmak doğru olmaz. servisinize gitmenizi tavsiye ederim. (sıfır motorlarda metal ve boyalı parçalar ısıya maruz kaldığından yeni iken koku duymanız normal) yinede servisinize baktırmanızı tavsiye ederim.
    teşekkürler.Selçuk bey söyleminizden böyle bir koku ile karşılaşmadığınızı anladım.
    YBR SÜVARİSİ

  7. #4527
    MFTaşkıran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Şuanlık Yok
    Alıntı asuvara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler.Selçuk bey söyleminizden böyle bir koku ile karşılaşmadığınızı anladım.
    Aynı koku benim motorda da var özellikle şehir içinde dur kakl yapınca daha da artıyor gibi.

  8. #4528
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    ilk bakıma kadar benim motorda da vardı ilk bakımdan sonra yanık kokusu kayboldu.dün sabaha kadar motor amörtisör tıpasında birşey yoktu akşamleyin işten eve gideceğim sırada tekrar aynı yerden yağ kaçırdığını fark ettim ve bugün tekrar baymoto ya gittim sıvı contayla tekrar sıktılar tekrar kaçırırsa onringini değiştiririz dediler, hani motorla kafa kaldırmıyorum agresif kullanmıyorum yoldaki engellerden agresif geçmiyorum bakalım sonuç ne olucak. arka fren işe yaramadığı için ön frene çok mu yükleniyorum da böyle bir baskı yaratıp kaçırma yapıyor çözemedim kullanıp görücez.

  9. #4529

    Üyelik
    22 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    İnazuma
    arkadaşlar merhaba
    son bir aydır inanılmaz derecede motive olduğum pulsar'ı almaktan vazgeçtim. sebebi sele yüksekliği:80,5 cm! benim boy 1,65. hangi akla hizmetle bir motor bu kadar yüksek yapılır anlayamadım. suzuki inazuma 78 cm, kawasaki z250 78,5 cm. dünyaca kabul gören bu markalar ahmak, bajaj akıllı galiba... neyse.. ekonomideki durum belliyken dünyanın parasını verip inazuma ya da kawasaki alacağım sanırım. elveda pulsar kullanıcıları.. kazasız belasız sürüşler.

  10. #4530
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı bortchu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba
    son bir aydır inanılmaz derecede motive olduğum pulsar'ı almaktan vazgeçtim. sebebi sele yüksekliği:80,5 cm! benim boy 1,65. hangi akla hizmetle bir motor bu kadar yüksek yapılır anlayamadım. suzuki inazuma 78 cm, kawasaki z250 78,5 cm. dünyaca kabul gören bu markalar ahmak, bajaj akıllı galiba... neyse.. ekonomideki durum belliyken dünyanın parasını verip inazuma ya da kawasaki alacağım sanırım. elveda pulsar kullanıcıları.. kazasız belasız sürüşler.
    benim boyum 163 sadece durduğum yerde kısa manevra yaparken zorlanıyorum onun haricinde herhangi bir sorunum yok, ilk başta almadan önce sırf bu motoru almazsam boyum yüzenden almam diyordum hatta üzerine bile oturmuştum ne olduysa aldım ve de kullanıyorum, zevkler ve renkler tartışılmaz şimdiden hayırlı olsun moturunuz.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  11. #4531

    Üyelik
    22 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    İnazuma
    kardeşim kdiner
    boyuyun 163 olduğunu yazmışsın, gerçekten hiç rahatsız olmuyor musun, kontrol edebiliyor musun?

  12. #4532
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı asuvara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhba sayın sepetçioğlu sizi hatırladım.Artık ankara'dayım görüşelim.Ybr gerçek bir motorsiklet.Ben on yıl kullandım biliyorsunuz.Ybr tarz olarak herzaman hoşuma giderek kullandığım bir motor oldu ve hala da öyle.Nedir bunlar derseniz oturuş pozisyonu,direksiyon turu,90-100 süratlerde stabilite ve titreşimsizlik ve basitlik(ergonomi).Şimdi bunlara artı olarak bu motorda 4 saat bir kere benzin almak kaydıyla 230 km yol yaptım sürtatim 95 km yi geçmedi.Bu ybr şartlarının hepsini sağlıyor.Artı olarak tork ve güç yokuş tırmanış esnasında sizi yanlız bırakmıyor.250cc altı YBR tarzı bir motor düşünüyorsanız tavsiye ederim.O anlattıkları selede tam 4 saat oturdum.Bu arada ktm kardeşi duce yakın arkadaşımda var.O işte YBR gibi değil.Onun kullanımı hoşuma gitmiyor.sanki altımda odun testeresi var,oturuş ve direksiyon farklı.Bunları YBR kullanıcısı gözüyle yazıyorum.Selamlar.[COLOR="Silver"]
    Merhaba asuvara,
    Bende görüşmek çok isterim hatta yarın müsait olursanız görüşebiliriz.
    Ybr konusundaki düşüncelerine bende katılıyorum, yeri doldurulamaz ama artık yükseltmek isityorum, bu nedenlede pulsar kafama yatıyor.

    Bugün 10 dk pulsarı test etme şansı buldum, ilk olarak beğendğim yönlerini söyleyeyim;
    1. Görünüşü fotoğraflardan daha güzel.
    2. Malzeme kalitesini beğendim, plastik parçalar, birleşme yerleri filan güzel.
    3. Sesi de hoş.
    4. Vites geçişleri güzel çok rahat geçiyor.
    5. Genel olarak beğendim, fiyat performans oranı çok iyi bence.

    aklıma takılan noktaları ise;
    1. Oturuş pozisyonu ybr ye göre bariz öne eğik alışmak gerekir.
    2. Olduğu yerde gaz verirken titreşim bariz hissediliyor ama yolda hissedilmiyor pek.
    3. Aynalara mutlaka ayar çekilmesi gerek ne kadar ayarlamaya çalışsam da görüşü pek iyi değil.
    4. Selesi bana da sert geldi daha yumuşak olabilirdi, şunu da belirteyim ybr ye göre amortisörleri daha sert olduğu için zemin daha çok hissediyorsun.
    5. 10 hp bir motordan sonra 23 hp bir motorun gazladığın zaman kopup gitmesini beklerdim, düşük hızlardan hızlanmak istediğinde vites düşürmek istiyor ybr gibi titriyor açıkçası pek umduğumu bulamadım, belki ben beklentimi yüksek tutmuş olabilirim

    Tekrar belirteyim kısa bir sürüş yaptım ilk izlenimlerim bunlar, her motorun belli bir karakteri ve tarzı var devamlı kullandıkça alışılır.

    Genel olarak beğendiğimi tekrar belirteyim

    Ayırca bugün 4 44 motora gittim sıfır alırsak ne zaman alabiliriz, ödemeyi nasıl yapabiliriz gibisinden. şunu söyleyeyim bir daha tövbe gitmem oraya, ellerinde yokmuş ne zaman gelir diyorum, biri şu zaman diyor arkadan biri belli değil diyor,
    Fiyatı ne diyorum, biri belli değil biri şu kadar diyor,
    takas yapar mısın diyorum, soruyor, ybr diyorum ben daha iyisini satıyorum diyor, sinir oldum, iyi satışlar dedim çıktım
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  13. #4533
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    3. Vites de dahil devirleniyor ama 4-5-6. Viteslerde hızınızı duşurup tekrar devirleniş gitsin dediğinizde mecburen vitesi kuçultup hızlanmanız gerek, kullandığınız hangi vitesse ve devride iyi ise sorun kalmıyor devam edip gidiyorsunuz. Bugün servise uğradığımda başka bir pulsarcı arkadaş vardı söylediği şu eğer öne doğru eğilipte kullanırsanız aynalar işini rahat bir şekilde gorduğunu söyledi. Ben drift aynası taktım ama debriyaj ve fren kolunu aşağıya doğru indirdim şu an bir sorun yok.

  14. #4534
    fthaltan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bws 100, cb125e, pulsar 200ns, daelim S3
    Arkadaslar selam, 10 L benzin ile, sehir ici 311 km yol yaptim. Oyle sakin makin de degil. Kalkislarda hep gazi actim, gucu hissettim kaba bir hesapla;

    Litre fiyati 4.25
    100 km : 3.25 litre (sehir ici)
    Km'de : 0.136 tl (sehir ici)

    25 km'si artci. Kilom 85. Sakin kullanip, gazli kalkmazsam, daha da asagi seviyelere iner. Fakat bu degerler bile uygun sayilir. Sehir disi, normal hizda, 2.6 / 2.5 leri gorebilir.

    Hayirli, kazasiz surusler.
    hkn34 bunu beğendi.

  15. #4535
    Görkem_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2012
    Motosikleti
    600 RR
    Konuya attığım ilk mesajımda da belirtmiştim 12 günde 5000 km lik türkiye turunun bu motoru gidip sıfır almamda cok etkili olduğunu. Ben de uzun yol
    maceralarımı aktarayım.

    Bir kere Yunus(polis) arkadaşıma güzel bi hyo bulduk ve yağmur camur soğuk demeden atladık pulsara sakarya ya doğru yola cıktık. İkimizde 82-84 kg
    ağırlığındayız + üstümüzde full ekipman var. Motoru tabiki o yükle zorlamadık, yavaş yavaş gittik. Cerrahpaşa dan yola cıktık, onun mesleki bi işi
    gereği Mecidiyeköy de emniyete uğramamız gerekti. Zaten o sırada da yolculuğu yapabilirmiyiz yoksa bu soğukta ve yağmurda gidilmezmi onu belirlicektik. İkimizde tamam olunca cıktık yola... Pulsar bana mısın demiyo, yağmur camur ağırlık dinlemiyo... Bu yolculukta pulsara notunu verdik Cok fazla foto yok olanlardan bir kaç tane ekliyim :



    Giderken hiç bi sıkıntı yaşamıyoruz, yağmur cok hafif ciseliyo, coğu zamanda hiç yok, yavaş gittiğimiz icin soğukta etkilemiyo...
    Allahtan motor istediğimiz gibi cıkıyo, alıyoruz ve dönüşe geciyoruz. Hava kararmadan gidebildiğimiz kadar gidelim diye, tek nefeste kocaeline varıyoruz.Arada bi otobanın ortasında durup 2 dk ihtiyaç gideriyoruz, onları saymıyorum :D . Kocaelinden sonra yoğun sağanak yağmur altında dönüyoruz ve resmen donuyoruz, Neyse ki yolculuğun sonunda böyle bişey oldu, bunada şükür diyoruz, sağ salim gidip geldik. Sonu zor ve yorucu olsada cok keyifliydi.





    Daha sonrada bi kere Ankaraya gidip geliyorum. Hiç foto olmadığı için bu geziyi uzun uzun anlatmiyacağım. Ankaraya tek başıma, full dip gaz (redline a girmeden yarım devir ve bir devir boşluk kalıcak şekilde) gidiyorum. Orda aynı gün iki kişi Göle gidiyoruz, dik ve uzun yokuşlar var, yolda pek düzgün değil. Ertesi gün aynı şekilde tek başıma geri dönüyorum. Motor gene banamısın demiyo. Şu saatten sonra kesinlikle güveniyorum.


    Şuanlık tek sorunum 3800 km ye geldim ve bende yeni başladı şu denge sensörü zırıltısı. Allahtan cok cıkmıyo, arkadaşta bu sorun var ve inanılmaz abartılı bi ses cıkıyo, bende ise belli devirler belli belirsiz cıkmaya başladı, bakıma götürdüğümde servise söyliyeceğim ama dert değil valla tek sorunumuz bu olsun.




    Bu video da 2. antreman yaptığım günden.. tam ısınmaya başladım, kış geldi, motoru kaldırdım... Artık nisan da tekrar başlıcam. bi iki ayda iyice alıp giderim diye tahmin ediyorum..

  16. #4536

    Üyelik
    15 Kasım 2014
    Bu gun hava guzelti antalyada.motoru yıkadım günese koydum biraz kurusun diye aaaa oda ne!?!..devir daati ve hiz göstergesinin icinde bugulanma ve su damlacıkları.şimdi ne yapmalıyım motoru alalı 2 ay olmadı.servisemi götüreyim. Yoksa guneste bugu yapmis bisey yoktur deyip binmeye devam mı edeyim.?




    Ha bu arads motoru hic basincli su ile yikamadim.sadece yagmurda kullandim.ve hortumla yikadim.

  17. #4537
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Benim başıma buğu olayı gelmedi ister yıkadıktan sonra isterse yağmurda kullanım olsun, sadece şamandıra lastiği ve amörtisör tıpa kaçağı biri halloldu diğeri deneme aşamasında sonucu gorucez.

  18. #4538

    Üyelik
    09 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB650F
    Arkadaşın Kanuni GV170'i ve Pulsar, epey bir kalıp farkı var.

  19. #4539
    Aka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    PULSAR 200 NS
    Herkese günaydın..İyi sürüşler.
    Konuları hep takip ediyorum.
    Daha önceki sayfalarda yazılmış. Bildiklerimle cevaplayayım.
    Bu motor enjeksiyonlu ama istanbul gibi yerde soğuk çalışmaya inat ediyor
    Gazı hafiften açmak istiyor.
    Enjeksiyonlu motorun jiklesi de budur zaten.içeri giden yakıtı artırmak.
    Ama hergün kullanmıyorsanız şayet benim gibi motoru stop ettirmeden önce 3500_4000 devire çıkarın ve ateşleme düğmesini o devirde kapatın.O yanmayan benzin sayesinde bir sonraki çalışmanın hemen olduğunu göreceksiniz.

  20. #4540

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Aka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese günaydın..İyi sürüşler.
    Konuları hep takip ediyorum.
    Daha önceki sayfalarda yazılmış. Bildiklerimle cevaplayayım.
    Bu motor enjeksiyonlu ama istanbul gibi yerde soğuk çalışmaya inat ediyor
    Gazı hafiften açmak istiyor.
    Enjeksiyonlu motorun jiklesi de budur zaten.içeri giden yakıtı artırmak.
    Ama hergün kullanmıyorsanız şayet benim gibi motoru stop ettirmeden önce 3500_4000 devire çıkarın ve ateşleme düğmesini o devirde kapatın.O yanmayan benzin sayesinde bir sonraki çalışmanın hemen olduğunu göreceksiniz.
    Ben neredeyse 5 aydır hafta içi hergün Ankara'da kullanıyorum,sabah 7 ayazında, gece 11-12'de farketmeksizin tek basışta çalışıyor, daha bir kere teklemedi, ekstra gaz ihtiyacı gerektirmedi, hafta sonu kullanmadığımda pts günü yine tık diye çalışıyor. Sanmıyorum ki İstanbul Ankara'dan daha soğuk olsun, motorunuzda bir sıkıntı olabilir diye düşünüyorum.

    Ekleme: Size ve herkese Günaydın, unutmuşum yazmayı
    MFTaşkıran bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 31 kullanıcı var. (2 üye ve 29 misafir)