Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Kasım 2014, 15:46
#4321
Yeni aldığını bir üründe boyle sorunlar çıkması çok moral bozucu inşallah bende çıkmaz ama çıkan arkadaşlar adına üzüldüm kuralkani da anlamak mümkün değil topu topu 3 model getir bir de üstüne yedek parçada sikinti çıksın olacak is değil..
Reklamlar
-
28 Kasım 2014, 15:56
#4322
motorda sorun yok eşşek gibi bindim banamısın demedi. abim kaza yaptı olan oldu motor güzel ama kuralkan rezil
-
28 Kasım 2014, 19:20
#4323
Bu gun benzin gostergesi 1 cizgiye dustu yakit isaretide yanıp sönmeye basladi.yolda kalirim korkusu ile fulledim 35 liraya doldu.ilk dolumda 50 liraya dolmustu. boylelikle .95 lira yakıt ile 588 km gitmis vede sanirim depoda 3litre benzin kalmis oldu hesap baya karisik oldu kullanim sekli sehir ici 200 km normal surus geri kalani bol devirli kullanim.isiktan kalkip tam gaz hizla 130 gorup birakatim kullanim.kullanim artik devir li oldugu icin yakit artti hayliyle.
İrf ustadam bagaj demirini alip taktim topcase olarask ne takayim arkadaslar.kask ls 2 rahat girmesi gerek ne onerirsiniz arkedaslar tsk.
-
28 Kasım 2014, 19:53
#4324
conqueror07 adlı üyeden alıntı
Bu gun benzin gostergesi 1 cizgiye dustu yakit isaretide yanıp sönmeye basladi.yolda kalirim korkusu ile fulledim 35 liraya doldu.ilk dolumda 50 liraya dolmustu. boylelikle .95 lira yakıt ile 588 km gitmis vede sanirim depoda 3litre benzin kalmis oldu hesap baya karisik oldu
kullanim sekli sehir ici 200 km normal surus geri kalani bol devirli kullanim.isiktan kalkip tam gaz hizla 130 gorup birakatim kullanim.kullanim artik devir li oldugu icin yakit artti hayliyle.
İrf ustadam bagaj demirini alip taktim topcase olarask ne takayim arkadaslar.kask ls 2 rahat girmesi gerek ne onerirsiniz arkedaslar tsk.
coocase fusion Topcase öneririm sana. kalite on numara ve uzaktan kumandalı ve alarmlı dır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------
volkansacar adlı üyeden alıntı
coocase fusion Topcase öneririm sana. kalite on numara ve uzaktan kumandalı ve alarmlı dır.
http://www.hudsonderi.com/?urun-3184-coocase-wizard-36-litre
http://www.motoplus.com.tr/urun/9965170700031/COOCASE-WIZARD-V36-LP-KIRMIZI-ARKA-CANTA-KUMANDALI-ALARMLI-LEDLI-
-
28 Kasım 2014, 21:00
#4325
kdiner adlı üyeden alıntı
motorum 210km de 2,5 diş benzin kaldı, bu biraz da benim devirsiz kullanmamdan kaynaklanıyor rodaşdayım 70km hızı geçmiyorum ama devir konusunda tam randumanlı değilim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------
bugün çakar lambayıda monte ettim herhangi bir sorun yok şimdilik.
aynasizlar farketmesin
arkadan gelen sürücüyü yaniltir der
dikkati dağıtır der
isiklandirma sistemi vb
ceza kesebilir
-
28 Kasım 2014, 21:19
#4326
Topcasenin fiyati 500 liraymis hata bende limit soylemedim max limitim.150 tl.
-
28 Kasım 2014, 22:42
#4327
kayalarmotor adlı üyeden alıntı
sn pulsar kullanıcıları hayırlı akşamlar.istanbul 4.levent bajaj yetkili servisi olarak sizlere tavsiyem arka frenden ses problemi yaşayan arkadaşlarımız bulundukları bölgedeki servislerden arka teker aks milini değiştirerek arızayı gidermesini söylemeniz yeterli olucaktır.bizim tespitimiz bu şekilde olduğu için sizlere yardımcı olmak adına yazıyoruz.
iyi akşamlar bu şekilde sorunu çözen oldu mu garanti kapsamında ?
-
28 Kasım 2014, 23:21
#4328
EKONOMÝ adlı üyeden alıntı
aynasizlar farketmesin
arkadan gelen sürücüyü yaniltir der
dikkati daðýtýr der
isiklandirma sistemi vb
ceza kesebilir
En iyi ihtimal 64/1b5 80tl
Yanık vaziyette yakalanıp polis aracı süsü verilirse ceza + mahkemeye sevk. Dikkat etmek gerek.
-
29 Kasım 2014, 02:28
#4329
http://www.akildakal.com/Coocase-V36-LP-Wizard-Full-Sistem-Kumandali-Alarmli-Ledli-Motor-Cantasi_7813.html#0
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------
Bu sitede 228 tl
36 litre alarm+uzaktan kumandalı
http://www.akildakal.com/Coocase-V36...si_7813.html#0
almak isterseniz Her ihtimale karsı telefonla ürün ozellıklerını vs teyit ettirin.
-
29 Kasım 2014, 08:19
#4330
denizhan_ adlı üyeden alıntı
yok abi bu kuralkan bu kafayla giderse bajajın sonu kötü önümüzdeki çarşamba tam 1 ay olacak ve hala kıçı kırık bi jant bekliyoruz yeminle motordan soğudum bu motoru sattıktan sonra bir dahada bajaj majaj kullanmam tövbe gider japon alır bile bile kazık yerim ama bu kadar süre beklemem
Japonlarin parcalari ertesi gun geliyomu saniyorsun?
-
29 Kasım 2014, 10:49
#4331
F1 çakar stop lambası taktım polislerin ki gibi aydınlatma takmadım, kablo bağlantısını tam monte etmediğim için beni sattı zaten bugün hallederim bunlar kuçuk işler, daha 5+1 ev sinema sistemi takıcam motora herşey hazır sadece monte işlemim kaldı. Avrupa yakasına gidip ayna bir kaç malzeme daha alıp geri donucem umraniyeye geçmem lazım birazda motorla gezmem lazım hava biraz iyi iken daha 200 km oldu motor.
-
29 Kasım 2014, 13:34
#4332
sbr adlı üyeden alıntı
Japonlarin parcalari ertesi gun geliyomu saniyorsun?
bu kadar beklemiyorsun 1 aydır parça bekliyorum hala savunmayın şunları
-
29 Kasım 2014, 14:05
#4333
denizhan_ adlı üyeden alıntı
bu kadar beklemiyorsun 1aydır parça bekliyorum hala savunmayın şunları
Ben savunma amacli soylemedim ama daha gecen gun cbr 250si icin 50 gundur parca bekleyen bir arkadas vardi. Birazda servisle alakali bence.
-
29 Kasım 2014, 14:49
#4334
bu olay benım basıma 2 kez geldi ikiside kuralkan kaynaklı o yüzden baya bi sinirlendim. servisin yapabileceği hiç bir sey yok çünkü jant kuralkandan gönderilmiyor adamın tahtadan teker çakacak hali yok Ekrem abi olmasa çekilcek kahrı yok bunların. 2010 da megelli almıştım 3 sene kullandım, adamların satışları malum. o kadar az satış yapmalarına rağmen istediğim parça en geç 2 gün içinde elimde oldu. dün ekrem abiyle konustuk yedek parça sorununu çözeceklerini söyledi, ekrem abi bu sözü söylediyse ileriki zamanlarda sorun kalmaz gibime geliyor.
Bu arada çinli amcalar bizim pulsarıda kopyalamış :D
http://turkish.alibaba.com/product-gs/new-bajaj-pulsar-200ns-250cc-200cc-motorcycles-jd200s-6-1703635958.html
-
29 Kasım 2014, 15:37
#4335
denizhan_ adlı üyeden alıntı
bu olay benım basıma 2 kez geldi ikiside kuralkan kaynaklı o yüzden baya bi sinirlendim. servisin yapabileceği hiç bir sey yok çünkü jant kuralkandan gönderilmiyor adamın tahtadan teker çakacak hali yok
Ekrem abi olmasa çekilcek kahrı yok bunların. 2010 da megelli almıştım 3 sene kullandım, adamların satışları malum. o kadar az satış yapmalarına rağmen istediğim parça en geç 2 gün içinde elimde oldu. dün ekrem abiyle konustuk yedek parça sorununu çözeceklerini söyledi, ekrem abi bu sözü söylediyse ileriki zamanlarda sorun kalmaz gibime geliyor.
Bu arada çinli amcalar bizim pulsarıda kopyalamış :D
http://turkish.alibaba.com/product-gs/new-bajaj-pulsar-200ns-250cc-200cc-motorcycles-jd200s-6-1703635958.html
Umarim sorunun teZ zamanda cozulur.
-
29 Kasım 2014, 16:55
#4336
Değerli arkadaşlar;
Satış yapmak işin sadece bir ayağıdır ve başlangıçtır. Esas mesele satış sonrasını yönetebilmektir. Satış sonrasında başarılı olunamadıktan sonra ürünü satıyor olmanızın aslında pek de bir değeri yoktur. Bir çok marka bu handikap içinde boğulmaktadır.
• Ürün yedek parçasını uygun fiyata bol bulundurmak,
• Servislerin konu hakkında yeterliliklerini sağlamak,
• Serviste bekleme süresini en aza indirmek gibi temel adımları yeteri kadar sunamazsanız başarılı olunması mümkün değildir.
Bu konuda çok mesafe alındığını bilmenizi isterim. En iyisi olma gayretindeyiz. Tüm markaların bu konuda hangi durumda olduğunu bilen birisi olarak geldiğimiz yerden memnun olmakla beraber alınacak çok yolun olduğunu da biliyoruz.
2014 yılında ciddi manada Bajaj ürünleri satıldı. 125 servisimiz ile bu ürünlere destek veriyoruz. Bir örnek vermem gerekirse her Bajaj servisinin sabah işe başlarken yapmış olduğu ilk vazife an itibari ile serviste bekleyen ürün sayısı, hangi sebeple beklediğini sisteme rapor etmektir. Bizler de bunu anlık görebiliyoruz ve günlük aksiyonları alıyoruz.
Şu an itibari ile tüm Bajaj ürünlerimizden herhangi bir sebeple serviste bekleyen ürün sayısı 8’dir. Bunlar ile ilgili aksiyonlar da başlatılmıştır. Denizhan rumuzlu arkadaşımızın işlemi hafta başında halledilecektir. Niçin bu kadar beklediği ile ilgili de araştırması başlamıştır. Bazen nadir de olsa yanlış gelebilen yedek parça sebebi ile bekleme yaşanabiliyor. Her halukarda bu süre bizim tarafımızdan kontrol altında tutulmaktadır. Ama dediğim gibi Denizhan arkadaşımızın durumunu da özel olarak araştıracağım.
Bu önemli konunun siz değerli arkadaşlarımız tarafından bu şekilde bilinmesini istedim.
Selam ve saygılarımı sunuyorum…
-
29 Kasım 2014, 17:31
#4337
Cantayi shad sh 33 taktirdim baskada kaliteli bisey bulamadim yasadigim mahrumiyet bolgesdinde.coo
-
29 Kasım 2014, 18:31
#4338
8 buçuk litre benzinle 215km gittim, bukadar yakması biraz benden kaynaklı ama yinede çok fazla geldi. Anlaşılan eve ekmek yerine pulsara benzin parasına çalışacaım.
-
29 Kasım 2014, 19:02
#4339
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
Satış yapmak işin sadece bir ayağıdır ve başlangıçtır. Esas mesele satış sonrasını yönetebilmektir. Satış sonrasında başarılı olunamadıktan sonra ürünü satıyor olmanızın aslında pek de bir değeri yoktur. Bir çok marka bu handikap içinde boğulmaktadır.
• Ürün yedek parçasını uygun fiyata bol bulundurmak,
• Servislerin konu hakkında yeterliliklerini sağlamak,
• Serviste bekleme süresini en aza indirmek gibi temel adımları yeteri kadar sunamazsanız başarılı olunması mümkün değildir.
Bu konuda çok mesafe alındığını bilmenizi isterim. En iyisi olma gayretindeyiz. Tüm markaların bu konuda hangi durumda olduğunu bilen birisi olarak geldiğimiz yerden memnun olmakla beraber alınacak çok yolun olduğunu da biliyoruz.
2014 yılında ciddi manada Bajaj ürünleri satıldı. 125 servisimiz ile bu ürünlere destek veriyoruz. Bir örnek vermem gerekirse her Bajaj servisinin sabah işe başlarken yapmış olduğu ilk vazife an itibari ile serviste bekleyen ürün sayısı, hangi sebeple beklediğini sisteme rapor etmektir. Bizler de bunu anlık görebiliyoruz ve günlük aksiyonları alıyoruz.
Şu an itibari ile tüm Bajaj ürünlerimizden herhangi bir sebeple serviste bekleyen ürün sayısı 8’dir. Bunlar ile ilgili aksiyonlar da başlatılmıştır. Denizhan rumuzlu arkadaşımızın işlemi hafta başında halledilecektir. Niçin bu kadar beklediği ile ilgili de araştırması başlamıştır. Bazen nadir de olsa yanlış gelebilen yedek parça sebebi ile bekleme yaşanabiliyor. Her halukarda bu süre bizim tarafımızdan kontrol altında tutulmaktadır. Ama dediğim gibi Denizhan arkadaşımızın durumunu da özel olarak araştıracağım.
Bu önemli konunun siz değerli arkadaşlarımız tarafından bu şekilde bilinmesini istedim.
Selam ve saygılarımı sunuyorum…
Ekrem Bey,
10 yıla yakın farklı markalarda motor kullandım.Servisler gördüm.satıcılar gördüm. Sizi forumda yazılarınızdan takip ediyorum.
Öncelikle şunu söylemek isterim ki;
Tüm sıkıntıları cevaplamak üzere birebir dönüş yapmak. Büyük bir incelik.
Sorunları çözme yönündeki çabalarınız, takdire değer.
Farklılık yaratan uslubunuz, milletçe unuttuğumuz ve yılların yok ederek bir nebze bile kalmadığına inandığım nezaketiniz.
Sırf siz olduğunuz için bu motor alınır.
-
29 Kasım 2014, 19:45
#4340
kdiner adlı üyeden alıntı
8 buçuk litre benzinle 215km gittim, bukadar yakması biraz benden kaynaklı ama yinede çok fazla geldi. Anlaşılan eve ekmek yerine pulsara benzin parasına çalışacaım.
Ne kadar yakmasini bekliyordunuz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)