selamlar. 200 km oldu belki sonradan yumuşar ama sanmıyorum. debriyaj çok hissiz ve sert geliyor. önceki motorum cbr de tüy gibiydi, sadece maneti değiştirmek de çözüm olmaz sanırım. buna çözüm bulabilen var mı?
selamlar. 200 km oldu belki sonradan yumuşar ama sanmıyorum. debriyaj çok hissiz ve sert geliyor. önceki motorum cbr de tüy gibiydi, sadece maneti değiştirmek de çözüm olmaz sanırım. buna çözüm bulabilen var mı?
Arkadaşlar bajaj motor alanları sms ile kutluyor.! irtibat tel nosunuda veriyor: 08002613343 numarayı aradığınızda ise: yanlış bir numara çevirdiniz şeklinde kayıt duyuluyor.!
Bunun bir açıklaması varmıdır..?
Bende debriyajla ilgili bir sorun yok istediğim vitese geçiyor başa geçirmede bile sorun yok,motor kısmında bulunan debriyaj bağlantı sonunu var ikiside yanyana halbu ki demir parçayı o iki somun sıkıştırması lazımken yan yana duruyor tel çıkartılıp somun biri başta arada metal parça ve somun olarak devam etmesi gerek en kısa zamanda yapacağım resim atar paylaşırım burdan.
Debriyaj her motorda farklidir degistirmeeye calismak yerine alismaya calisin bence
Motoru ilk aldığımdaki debriyaj ayar kısmı ve somunların yan yana olduğu hali,
Ben ayar yaptıktan sonraki debriyaj şekli ve somunların yeşleşimi,
bu şekilde iyi bir esneme olmaz şu ana kadar kullandığım tüm motorlarda bu şekilde kullandım gevşeseydi çoktan gevşerdi.
debriyajla ilgili bir sorunum yok, aynı değişen bir şey yok sadece neden yaptığımı anlatmak gerekirse eğer, beyaz metal kısım teli takıp çıkarmak için boşluğu var ve iki somunda aynı yerde olduğu için elinle oynadığın zaman debriyaj tel dış kablosu hareketli, benim yaptığım şekilde debriyaj tel dış kablosu esneme yapmıyor ve sabit o yüzden yoksa eskisi gibi de kalabilir ben böyle gördüm böyle uygulayıp bu şekilde kullanıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------
Merhaba;
Motosikletin kullanım kılavuzu konunun ilk mesajına eklenmiştir.
Keyifli Forumlar
En beğendiğim yanı ise ister uzun olsun ister kısa far aydınlatma olsun müthiş, beğenmedim yanı ise gosterge kısmı aşağıda kalıyor ve vites göstergesi yok, gostergeye bakmamak gerek ama bazen vites göstergesi arıyorum. Durduğum zaman kaçta kaldım bilemediğim için hareket etmek istediğimde motor gitmiyor meğerse yüksek vitesteymiş mecburen devamlı vitesleri saymak sorunda kalıyorum alışıcaz artık bel ki ilerde yapmayı duşunurum.
Arkadaşlar, cok acil yardımınıza ihtiyacım var. İstanbul Kağıthane Kayalar motordan motorumu aldım ve bakımlarını falanda orda yaptırıyorum. 4 bin km ye yaklaştım ve lastiklerin cok dandik olduğunu anladım, değiştirmek istiyorum. 300 tl ye Yerli yapım yumuşak hamurlu IRC yi önerdiler. 600 tl işe mişlen... Ama bu sefer gereksiz yere markaya para vericeğimi söyledi ordaki abi. Siz ne düşünüyosunuz bu konuda ? Veya önericeğiniz başka bi marka varmı, fiyat/performans acısından iyi olan.. ?
beyler yeni pulsarlar yeni renklerde ve alt sakal ile gelecek galiba belkide bu yüzden zamlandı.. İşte videosu
http://www.youtube.com/watch?v=kTC44hFOkvE
yok abı bu vıdeodakı alt sakal elcık koruma ve motpr takozları vs. gıbı aksesuarlar sanırım guney amerıkada brezılyada falan uretım yapan bır fırmanın urunlerı .pulsarın orjınal fabrıka cıkısı parcaları degıl . motor un yenı renklerı ıle ılgılı bır bılgım yok ama sanırım bır degısıklık yok.
motorun üstündeki parçalar kolombiya firması olan fireparts ürünleri. Özellikle elcik koruma ve motor koruma/kaydırma ekipmanı çok güzel tasarlanmış. Forumda daha önce verilmişti vidyoları.
Xbhp hint forumunda yeni gelen motorlardaki lastiklerin değiştiği yazıyor, eurogrip'ten kurtulmuşlar. Belki yeni2015 modellerde lastikler değişmiş olabilir, geldiğinde görücez artık.
Pulsar'ın 6. vites 5000 devirdeki hızı nedir acaba ?
Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)