Beşbin kilometreye yaklaştım motorum bir kez dahi stop etmedi. Buraları okuya okuya manyak oldum. Dün gece rüyama girdi. K.Çekmece düzlüğünde stop etti motor, az daha geberiyordum. Bi uyandım kan ter içindeyim. Ömrümü yediniz olm
Motorun stop etmes kullanıcı hatasıymış canım kardeşim.
1- Debriyajı tam çekip bırakmayınca yapıyormuş
2- Deponun dibinde az benzin kalınca yokuş yukarı veya yokuş aşağı yapıyormuş.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Atilla bey bu sorunu maalesef ustalara anlatirsaniz olasi tahminlerde bulunacaklardir. Stop etme bence biraz abartildi ama maalesef sandiginiz gibi kullanici hatasi felan degil. Benimde bir kac kere nadirde olsa basima geldi ama dedigim gibi yavas hizlarda oluyor ve kanimda hava ayarindan da olabilir. Debriyaj full basili iken birakmadan stop ediyor zaten. Sanki kirmizi stop dugmesine basilmis gibi yani. Motorla ilgili birsey.
pulsarla en fazla yol yapan uyeler kimler acaba?
yokmu 10-15 bin
kuryeler de 20-25 bine gelenler vardir
Mesela motor rolantideyken gaz verip bıraktığınızda tam rolantiye tekrar geçecek iken bir dalgalanma oluyormu. böyle stop etti edecek gibi
kurye bir arkadaşımla konuşduğumda pulsarı kurye motoru olarak tercih etmediğini söylemişdi daha çok şahsi keyfi kullanıma gidiceğini söylemişdi.. tabii belkide bu sadece o kurye arkadaşımın fikridir ama 6 yıldır kuryelik yapar ustadır.. elbet kendince nedenleri vardır.. neticede bu insanlar 10-12 saat selenin üstünde olan insanlar..
The Power of The Dreams.
Bendede ilk baslarda stop etme bir kac kez yapti sonra bir daha olmadi suan 2000 km de motor sogukken yapiyor du o yuzden ilk hareketlerimde pek debriyaja basmadan 1 . Viteste belli bir mesafe gidiyorum sorun olmuyor olmadida ama bu pulsarda arastirilmasi gereken bir problem sensorler ile alakasi olabilir yakit kesici varmi bilmiyorum enjeksiyonlu oldugu icin vardir yapabilir ayaklita ki kesiciden bile supheleniyorum debriyaj yapinca stop ediyor bu duzenek uzerinde boyle bir sensor varsa ondanda olabilir cok sik rastlanan bir durum ustalarimiz ne kadar egitimli olursa olsun elektronik bir ariza bunuda bulmasi gereken kisi yada kisiler uretici olmali ve cok acil onarilmasi gerekir belki yazilim ile duzelebilecek bir arizadir bizim de ordan midir burdanmidir dememiz elektronik bir sisteme ayar yaptim bide boyle kullan diyerek insanlari psikolojik rahatlatmaya gerek yok. Pulsar herseyi ile guzel sadece destege ihtiyaci var. Ornegin 90,120 bin lira veriyosun dunya devi arac aliyorsun oda stop ediyor ama destegi var en cok satan o oluyor.
Debriyajla falan hiç alakası olmaması gerekir. Debriyaj telinin yolu üzerinde bir sensör var da tel ona mı sürtüyor acaba ? Motorun beyninin debriyajın çekili olup olmadığını anlayabileceğini sanmıyorum. Hem niye anlasın ki ? Böyle bir sensöre gerek yok.
Motoru yukten cikarinca stop ediyor. Seyir halinde giderken stop etmiyor ki
bu sabah stop etti uzun bir aradan sonra.
normal giderken debriyajı ve freni aynı anda sıkınca , motosiklet saldığı an ateşleme kesiliyor işin özeti.
kullanıcıyla bir alakası yok. 3 aydır 5 kere falan olmuştur.
yokuş aşağı giderken oldu bugün.
1 Defa stop etti. Nedenini bende anlamadım ama her motorda olabilecek bir olay gibi geldi
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
tüm arkadaşlara hayırlı akşamlar diliyorum,ismim fuat,an itibariyle siyah pulsar 200ns ile aranıza katılmış bulunmaktayım,eşimle beraber gittik teslim almaya,birer tane ls2 kask satın alıp pulsarın üstüne atladık,gerçekten inanılmaz bir keyif,eşim daha önce hiç motosiklete binmedi ama çok hoşuna gitti onunda,bence gücü gayet iyi fena değil,geçen hafta ikinci el bi tane test etmiştim o motorda stop etme problemi vardı ancak yeni sıfır satın aldığım siyah pulsarımda şimdilik böyle bi problem yok,inşallah da olmaz,hepinize tekrar hayırlı akşamlar,inşallah paylaşımlarımız daimi olur,he bu arada beğenmediğim şey aynalarr,
pulsar vs fil :D
http://9gag.com/gag/a9MzLAD?ref=android
Herkese slm. Bir konu hakkinda beni bilgilendirecek arkadaş var mi? Pulsari aldigimda arka tekeri frene basip kilitledigimde dumduz kayiyordu fakat 500km bakimini yaptiktan sonra (servis arka teker baglanti noktalari fren diski buralarda anahtarla oynayip sıkma islemi yapti) arka tekeri bilincli kilitkedigimde motorun kuyrugu duz gitmiyor saga veya sola cekerek yan yatma egilimi gosteriyor. Bunun asli nedir bilgisi olan beni aydinlatabilir mi? "Bugun daha lastikler isinmadan sehir icinde ana yoldan 40km hizla giderken tali yoldan bir motorlu bilincsiz bir sekilde saga sola bakmadan duraksamadan onume atladi onu ben farkedip korna calmama ragmen ve arka topcaye vucududa degdi sanirsam cunku arkadan bir darbe aldigimi hissettim... frene ani asilinca arka teker baya bir kilitledi ve buyuk bir yan yatma egilim gosterdi Allaha sukur freni birakip gaz verince toporladik. Bunlarin hepsi 3-4 sn olup biti verdi. Lastikler sogukken gercekten yola tutunma cok kötu ve nekadar bilincili olursak olalim tek tarafli bilincli, sorumluluk sahibi olmak yetmiyor...
arka tekerin hizasini kontrol edebilirsiniz
teker hafifçe bir tarafa egik olabilir
teker yanlarında hizalama klavuz çizgileri /sayıları vardir kontrol edebilirsiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
şehiriçi yakit tuketimleriniz neler?
özellikle yüksek km li pulsarlar yakıt düştü mü ?
pulsarin yan koruma demirleri yetersiz
dusme aninda anca motor kendini koruyabilir
daha uzun demir takmanizi öneriyorum
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)