Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Kasım 2014, 08:45
#3981
sen nasıl iki lastik de aynı diyebiliyorsun aklım almıyor. allahaşkına ekonomi arkadaşım hiç sağlam viraj yapabileceğin bir motoru birbirinin uç noktaları olan(sava ve pilot gibi) lastiklerle sürmeyi denedin mi? yağmurda ıslak yolda ne kadar yol yaptın? o lastik ısınıyor merak etme. suyu buharlaştıracak ısıya ulaşmıyor ama ısınıyor. ya bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya ne kadar meraklısınız siz ya!
Reklamlar
-
01 Kasım 2014, 09:51
#3982
sbr adlı üyeden alıntı
Pulsardan onceki motorum apacheydi. 20000 km boyunca orj lastikleriyle kullandim. Tek kelime ile berbatti. Jantin ustunde gitsem belki daha iyi yol tutardi o derece.. Sonra bir takim metzeler aldim. Lastik gercekten muhtesemdi.yola yapisiyordu.. Benim anlatmak istedigim ise pulsarin orj lastiklerinin cokta kotu olmadigiydi.tabiiki michelin pirelli daha iyi yol tutacak. Ama orj lastikler berbat derecesinde degil bunu anlatmak istedim. Atilla abi, oktay ustayi ornek verdim. Tabiiki ortalama bi kullaniciyla kiyaslamam
benimde anlatmak istediğim buyud tyam olarak +1
-
01 Kasım 2014, 10:19
#3983
telike adlı üyeden alıntı
sen nasıl iki lastik de aynı diyebiliyorsun aklım almıyor. allahaşkına ekonomi arkadaşım hiç sağlam viraj yapabileceğin bir motoru birbirinin uç noktaları olan(sava ve pilot gibi) lastiklerle sürmeyi denedin mi? yağmurda ıslak yolda ne kadar yol yaptın? o lastik ısınıyor merak etme. suyu buharlaştıracak ısıya ulaşmıyor ama ısınıyor. ya bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya ne kadar meraklısınız siz ya!
Ben ekonomi arkadaşın yazısının hiç bir yerinde "iki lastik de aynı" ifadesini göremedim, ona benzer bir ifade de çıkaramadım, siz nasıl bu çıkarımı yapıp da niye bukadar atarlandınız onu da anlamadım :D En fazla çıkarabildiğim anlam "pilot street'in orjinal lastiğe kıyasla bu kadar fiyatı haketmediği". Bu da kişiye göre değişir(Mesela Bana göre benim hatamı%10 kapatsa bile önemli, onun için metzeler lasertec takımı alıcam gelecek aya, 500tl takımı ama bana göre hakediyor). "Deneyip görücem inşallah" diye de belirtmiş.
Adam "lastik isinsa bile yerdeki azıcık yağmur sepelemesi uzerinden geçince veya hafif bir su birikintisinden gecince LASTIK ANİDEN SOĞUYOR e noluyor hacı yol tutus falan azalıyor" demiş, e doğru da demiş, siz bunu "o lastik ısınıyor merak etme. suyu buharlaştıracak ısıya ulaşmıyor ama ısınıyor"a, yani neredeyse "adam lastik ısınmıyor demiş"e çekmişsiniz. İkisi farklı şeyler, ne yani sizin ısınan lastiğiniz yağmura/suya girince soğumuyor mu hiç, lastiğe gelen su daha gelmeden uçup gidiyor mu!!??
Ekonomi'yi tanımam etmem, avukatlığını da yapmış olmak gibi olmasın ama ortamı hiçyoktan gerecek bir mesaj atmışsınız.
Şu motorculuğa da askerlik muamelesi yapıp " sen daha ne kadar yol yaptın" gibisinden "senin daha şafağın çok"a ithafen yapılmış laflar da çok bir şey ifade etmiyor, geçin bunları artık, yol yapmış olmak iyi bir motorcu olmanın sadece bir kısmı, bunun gibi bir çok ayağı daha var "iyi motorcu" tanımını belirleyen. Siz belki/mutlaka çok iyi/bilgili/deneyimli bir motorcusunuzdur ama yazdıklarınızdan bunları çıkaramıyorum ne yazık ki.
Hergün git-gel 50km aynı yolu alan birisiyim, gelecek ay nasip olur da metzeleri alınca ben de deneyimlerimi aktarırım burada.
İyi forumlar herkese.
-
01 Kasım 2014, 11:05
#3984
Arkadaşlar,
Kilometreler ve kullanıcı sayısı arttığı için tekrar sormak istiyorum. Motorlarınızda şu anda titreşim ne durumda ? İlk aldığınız güne göre kıyaslarsak azalma veya artma oldu mu ?
-
01 Kasım 2014, 11:28
#3985
Seko adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
Kilometreler ve kullanıcı sayısı arttığı için tekrar sormak istiyorum. Motorlarınızda şu anda titreşim ne durumda ? İlk aldığınız güne göre kıyaslarsak azalma veya artma oldu mu ?
Simdiye kadar butun motorlarim hakkinda goruslerimi tamamen tarafsiz olarak yaptim. Pulsarda da titresim var diyen ciddi motora binmesin. Pulsardan inip arkadasin ninja 300 ile 10 km yaptim. Cift silindirde titresim yok demislerdi bana. Maalesef oyle saglam bir titresim hissettim ki pulsarda hic dikkatimi cekmemsine ragmen ninja 300 de cekmisti. Dusun artik gerisini.
-
01 Kasım 2014, 11:51
#3986
Seko adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
Kilometreler ve kullanıcı sayısı arttığı için tekrar sormak istiyorum. Motorlarınızda şu anda titreşim ne durumda ? İlk aldığınız güne göre kıyaslarsak azalma veya artma oldu mu ?
Serkan abi sende pulsarı test etmiş birisin, pulsardaki titreşim tek silindirli bir motor için gayet normal seviyede bence sorun teşkil etmez diye düşünüyorum, tabiki titreşim fiziksel veya ne bileyim mekanik bir ölçüye ölçülendirilmediği sürece bizler için göreceli bir kavram gibi oluyor,
-
01 Kasım 2014, 13:18
#3987
naylon elyaflı bir lastikle kaukçuk oranı yüksek bir lastiği kıyaslamayı bırak aynı cümle içinde geçmesi bile gereksiz..
michellin metzellir bunlar dünya markaları tonlarca parayı bu işin ar-ge sine yatırıyorlar.. o ismini adını sanını duymadığınız markaların çoğu geri dönüşüm malzemelerinden yapılan merdiven altı çok eski teknoloji ile üretilen ürünler..
-
01 Kasım 2014, 15:44
#3988
lastiğin ve motorun limitlerini bilmedikten sonra michelinin ağa babasını taksan boşa limitlerinizi bilin trafikte kendinizden daha çok diğer araçların ve yayaların yapacağı hataları önceden varsayın ki panik fren yapmak zorunda kalmayın
-
01 Kasım 2014, 15:45
#3989
eğer burdaysa dün gece saatlerinde izmir altınyoldan bornova yönüne yardırarak giden siyah pulsarın sahibine selam olsun diyorum )
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
01 Kasım 2014, 17:14
#3990
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
eğer burdaysa dün gece saatlerinde izmir altınyoldan bornova yönüne yardırarak giden siyah pulsarın sahibine selam olsun diyorum
)
saat 8 gibiyse benim o iş dönüşü=)
hatta bitane 2500cc scooter vardı ışıklarda=)
-
01 Kasım 2014, 18:34
#3991
EKONOMÝ adlı üyeden alıntı
aea pulsar testinde "arka teker kaydi" diyor
baska motor testinde "arka teker kaydi ne olmuþ kaydiysa" diyor
ee lastik reklami olunca iþin ucunda kaymasi sorun oluyor
yoksa sorun deðil
frende motorun aðýrlýðý one biniyor arka tekerler hafifliyor o sebeple arka frene fazla basinca kayabiliyor
ne yapmali? arka fren basincini azalt veya býrak geri
lastiði deðiþtirince abs olmuyor
o imaj verilmeye çalýþýlýyor
iki pulsar karsilastiralim biri michelin pilot street takýlý (610 tl cifti)
diðeri orijinal naylon pulsar lastiði
fren mesafesini olcelim inþaallah
ak lastik kara lastik ortaya çýkar
bugün iki pulsar da yanýma gelecek olcelim inþaallah
lastik isinsa bile yerdeki azýcýk yaðmur sepelemesi uzerinden geçince veya hafif bir su birikintisinden gecince LASTIK ANÝDEN SOÐUYOR e noluyor hacý yol tutus falan azalýyor
yagmur ilk yaginca dikkatli tin tin surerler usta þoförler
2. ise MICIR fýrlatýr atar ALLAH KORUSUN
eniste viraji genis alýnca micirda kaydi dustuydu
avuc içi sað kalça ve kollarda doku zedelenmesi vardi
yol kenarlarinda bol bol var
karayollari milletin canina kast etmiþ sanki yapsana düzgün asfalt
yollardaki virajlar ice eðimli olmalý ama nerdeee
viraj seni savuruyor dýþa doðru, yola þuna buna güvenip viraja hizli girmeyecen hacý karþý seritten araba gelince toparlayamiyor insan
yarýþlarda karsi serit olayi yok
Vico gelmeyince lastik testi yalan oldu. Elbette fark vardır. Ama orijinal lastiklerle kendi acemiliginizi yok edemezsiniz.
Neyse yakıt verilerini vereyim
3.18 lt ile 128 km gitti. 80 in altına düşmedim. 40 km si adana da şehir içi. Ara ara 120 Ye çıktım. Top speed basmadan 137 gördüm lambası yaninca gazi bıraktım.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
01 Kasım 2014, 18:35
#3992
arslan26 adlı üyeden alıntı
Serkan abi sende pulsarı test etmiş birisin, pulsardaki titreşim tek silindirli bir motor için gayet normal seviyede bence sorun teşkil etmez diye düşünüyorum, tabiki titreşim fiziksel veya ne bileyim mekanik bir ölçüye ölçülendirilmediği sürece bizler için göreceli bir kavram gibi oluyor,
vibrometer adli program var android için
bir nevi deprem ölçer
titresimlerin seviyesini ölçüyor
100 luk motorda gaza basınca 8 -9 şiddetinde depreme maruz kalıyorum
en azindan motorun gücünü hissediyordum
care düşük devirlerde sürmek
veya motoru saseye bağlayan yere lastik takoz atmak
honda su çekme motorunun titresim testini yaptim
motoru ölçtük 9 siddetinde deprem
takoz bagli sasesini olctum 7 siddetinde
takoz 2 siddetinde darbeyi emiyor
-
01 Kasım 2014, 18:47
#3993
pulsarda ciddi bir titreşim yok zaten motorun en kaliteli yeri motoru yani engine ... hatta piyasadaki pek çok japonun vibrasyon değeri pulsara oranla daha fazla..
lastikde pulsarın hız sınırlama limiti n mi p mi n ise zaten lastiğin maksimum kaldırabiliceği yük hız endeksi 140 falandır heleki naylon lastikle 120 yi emniyetli sürattir.. p ise eğer oda 150 falandır.. q ya r ise sorun yok zaten o hızlara pulsarın çıkması zor ama lastiğin ivmelenmesi esneme payı yüksek olur.
-
01 Kasım 2014, 18:54
#3994
sbr adlı üyeden alıntı
Arkadaslar orjinal lastiklere nasil bu kadar kotu diyorsunuz anlamis degilim. Ya gercekten cok kotu lastikli motor kullanmadiniz ya frenlemeyi bilmiyorsunuz yada lastik basinclariniz dogru degil.. Oktay usta vakti zamaninda demisti ki en iyi lastikle ciksinlar karsima, orjinal lastiklerle virajda gecmezsem adam degilim. Ayrica arkaya michelin alacak arkadas, michelin alinca arka yine kitleyecek haberin olsun. ( sitem veya asagilama degildir)
Hocam lastik muhabbetini okurken sizin mesajınıza denk geldim ve söyleyeyim dedim. Arkadaşımın bitik lastikli 750 cc 4 silindir motosikletin 1.vites tam gaz açmada hiç patinaja sarmayan asfaltında pulsarın orjinal lastiklerinin (kalkışta) defalarca patinaja düştüğünü gördüm. Yani öyle bir asfaltta sıradan bir lastiğe sahip olan bütün motosikletler tekere gelecektir ama pulsardaki lastik patinaja sarabiliyor. Ki bunun bir de ıslak zemini var. Önceden kendş motorumdaki shinkolardan ben de memnundum, kuru zeminde çok iyi geliyordu bana. Gittim diablo rosso 2 yi aldım arka lastik bittiği için... Asfaltın tutmadığını düşünüp temkinli gittiğim yerde dizimi koydum. Düz çizgi frenlemesinde bile bu kadar fark beklemiyordum.
O lastiklerle bu motor olmaz. İnanın yarı performansta kullanıyorsunuz... Pulsar güzel motosiklet, bir de performanslı bir lastikle tadından yenmez.
-
01 Kasım 2014, 18:59
#3995
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Vico gelmeyince lastik testi yalan oldu. Elbette fark vardır. Ama orijinal lastiklerle kendi acemiliginizi yok edemezsiniz.
Neyse yakıt verilerini vereyim
3.18 lt ile 128 km gitti. 80 in altına düşmedim. 40 km si adana da şehir içi. Ara ara 120 Ye çıktım. Top speed basmadan 137 gördüm lambası yaninca gazi bıraktım.
100 km de 2.5 litre benzin tüketimi
km ye 11 kuruş
100 lük motorla ayni yakıyor
asil bombayı anlatmadin
isiklarda harley e rastladık
aa sahici harley modundayiz
hemen bir "it dalaşı " başladı
motor acayip bise her yerinden borular geçiyor
arka tekere araba tekeri takmış gibi kalın
yeşil yandi rebel punto pulsarla basıyor basıyor
harleyci nal toplantı bize
diger isikkarda gene basistik
diger isiklarda saga döndü yeter artik dedim takibi bıraktım
pulsar 0-60 3.1 saniye falan hikaye oldu fis diye söndü
üç motorun da şehiriçi performansi yaklasik degerleri verdi cunku ucu de isikta durdu
o hizlanmalari gorunce 100 cc bana fazla bile dedim
bir söz aklima geldi
"düşük cc li motorlarla hayatta kaldım arkadaşlarım birer birer öldü"
esasli motoru gaza gelmeyen motorcudur
düz yolda bas git
sehiricinde hic de mantıklı değil yarışmak
-
01 Kasım 2014, 22:59
#3996
Bu motora cross kask nasıl olur gider mi sizce ?
-
01 Kasım 2014, 23:19
#3997
şu ürünler tr de satılsa çok güzel olur
sayfa biraz şenlensin=)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------
-
02 Kasım 2014, 19:07
#3998
Merhabalar.
uzun süreli ybr kullanıcısıydım, ybr'mi satıp: pulsar 200ns almaya niyetlendim.!
motorumu sattım, sıra pulsar almaya derken pulsarın fiyatının zamnlanmış olması canımı sıktı.!
bajaın web sitesindeki fiyat 7370. izmir bayileri: 7950 civarında rakam istediler.!
ve bu aradaki zamın daha yeni geldiğini sölediler.
Anlamadığım.???? kışın ortasında: motora yapılan fiyat zamı ne derece mantıklı.? Kİ zeten oturmuş bir marka bile değil.!
Hepsi bir yana daha senesini doldurmuş bir marka bile değil.!
Yaptıkları zamla gelen fiyat farkı: motorun plakasına harcanacak fiyattan daha fazla.!
Oturmuş markalar honda yamaha vs. tüm modellerine fiyat zamlarını mayısın ilk haftalarında gerçekleştirir.!
Kışın ortasında yapılan bu fiyat zamını bir tüketici olarak kınıyorum.!
saygılarımla
-
02 Kasım 2014, 19:10
#3999
Zam 15 inden sonra su an ellerindekileri 7300 lu fiyattan vermek zorunda
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
-
02 Kasım 2014, 19:11
#4000
Bende bu modeli düşünüyorum yaza dogru artık Hemde sizlerin km'leri artar, sonuçta bir sezon kullanıp satmak için almıyacağım uzun süre benimle kalacak
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)