Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Ekim 2014, 15:35
#3881
Darkin adlı üyeden alıntı
Olay anlayıp anlamama olayı değil, anlaşılmıyor olması işlem gördüğü gerçeğini değiştirmiyor, hukuki olarak aldığınız ürün orjinal değil. Olay, size yurtdışından aldığınız bir ürünü ithal ederken meşru olmayan bir şekilde ürününüzün değiştirilmesi. Bu parça orjinaldir veya değildir, orası başka bir konu.
Profesyonellik konusunda haklısınız ... Hiç yaşamadım bir parça lazım olsun yoksada bekletirler parça gelene kadar haklısınız .. Fakat bence sıfır üründen değiştirmeleri sorun değil.. Tabi ben konuyuda tam okumadım hangi parçayı değiştirmişler bilmiyorum umarım değiştirilen parça piston felan değildir eğer öyleyse tabiki istemem bende ama gösterge vs gibi basit bir parça ise sorun etmem..
-
Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.
Reklamlar
-
24 Ekim 2014, 16:02
#3882
tartışma uzayacak gibi neyse bu hafta değilde haftaya hafta sonu etkinlik yapacak arkadaş varmı hatay çevresi bi organizasyon yapalım hava güzel olursa
-
24 Ekim 2014, 16:13
#3883
[QUOTE=hkn34;3465224]
arslan26 adlı üyeden alıntı
Garntiden değişecek parça, sıfır motosikletten sökülüp benim motoruma takılacaksa sıkıntı yok benim için fakat alacağım sıfır motorda parça değişimi varsa o motoru almam arkadaş
kısacası herkes böyle
Her ne kadar müşteri memnuniyeti odaklı bir davranış olsada etik değil[/QUOTE
bu kadar bencılım dıyosun yanı bravo söylenecek sözümüz yok size
aslında kendi görüşüm olsada daha çok genelleme yapmak istedim, tahminimce benim ifade edişimden kaynaklı oldu bu yüzden yanlış anlaşıldım her ne kadar bayinin yaptığı hoşuma gitsede müşteri memnun edilsede sadece etik olmadığını düşünüyorum, böyle düşünmeklede bencillik etmemiş olurum heralde
-
24 Ekim 2014, 16:56
#3884
[QUOTE=arslan26;3465241]
hkn34 adlı üyeden alıntı
aslında kendi görüşüm olsada daha çok genelleme yapmak istedim, tahminimce benim ifade edişimden kaynaklı oldu bu yüzden yanlış anlaşıldım her ne kadar bayinin yaptığı hoşuma gitsede müşteri memnun edilsede sadece etik olmadığını düşünüyorum, böyle düşünmeklede bencillik etmemiş olurum heralde
malesef ulkemızde meyve veren agac taslanıyor... ben sadece musterı memnunıyetı ıcın tamamen ıyı nıyetı ıle yaklasan servıs yetkılısının dogru yaptıgını dusunuyorum... bu parcaları anında degısen arkadasın yerıne koyun kendınızı aracı daha yenı almıssınız ve daha ılk gunden bır sıkıntıyla karsılasmıssınız garantıden en ıyı ıhtımal ıle 1 hafta da gelecek olan parcayı mı beklerdınız yoksa anında olan parcalarla ısınızın mı gorulmesınımı. servıs dogru olanı yapmıs ve tuketıcıyı sıkıntıdan kurtarmıs muhtemelen pulsar aldıgına pısman olacakken bu hareketle ne kadar yerınde bır hareket yapıp ıyıkı pulsar almısım dedırtecek bır olay olmus . parcaları alınan arac ıcınde bır sıkıntı yok zaten gelıcek olan parca orjınal o yuzden herkezın ıcı rahat etsın bence burda ıyı nıyetlı servıs su acıdan zarar edebılır belkı o aracı daha erken satıcaktı parca bekledıgı ıcın gec satmıs olacak ...
-
24 Ekim 2014, 18:44
#3885
arkadaşlar ters psikoloji yapsanız zaten iş aynı kapıya çıkacak ama boşuna tartışıyorsunuz. Ben sıfır aldım pulsarı, aldım kontroller yapıldı çıktım 100 metre gitmeden ibrede parçanın kırık olduğunu gördüm, hemen başka bir ibre ile değiştiler, şimdi burda benim sıfır aldığım motorun ibreside değişmiş oldu, diğer sökülen sıfır pulsara da benim yerime gelecek ibre takılacak sonuç olarak benimde sıfır motorum işlem gördü, ben memnun oldum hemen değiştiği için, diğer motoru alacak arkadaşın da değiştiğinden zaten haberi olmayacaktır kaldı ki değişmesinin hiçbir zararıda yoktur. Sonuç olarak motor çalışmadı, gitmedi kullanılmadı, düşününkü benim başıma gelen sizinde başınıza gelse aynı faydadan yararlanacaksınız. Bunda kanımca iki taraflı fayda vardır
-
24 Ekim 2014, 19:19
#3886
USLU Antakya adlı üyeden alıntı
Fabrikayla herhangi bir gorüşmemiz olmadı henüz..garantiden talep yapmadık ama yapacaz..konu bayi ile kuralkan arasındaki bir konudur..2 günlük motorda böyle bir sorunu biz kabul edemeyiz..garanti talebi kabul edilmese de müşterimizi mağdur edemeyiz ki garanti konusunda bir problem yaşayacağımızı düşünmüyorum.parçaları 0 km motordan söküp taktık coşkun bey'in motoruna..
Benim motorumu ve başka bayiden alınmış bir başka motoru firma yetkilisinin de görmesine rağmen, servis garantiden sadece akü değişimi yaptırabildi. Benim motorda ilk etapta egzoz üzerinde boya atması varken, diğer motorun arka salıncak, egzoz ve amortisor komple oksitlenmiş boyası dökülmüştü. yine de iki motorda da akü için onay alınabildi. İstek yaptığınızda bakalım ne cevap verecekler?
-
24 Ekim 2014, 20:36
#3887
jemalizm adlı üyeden alıntı
O sıfır motordan sökülen, ve sana sipariş etmeleri gereken ürün o sıfır motor takılacak anladığım kadarıyla?
objektif olarak soruyorum, o sıfır motorun bu işlemlerden geçtiğini bilseniz alır mıydınız? sadece manet olarak bakmayın mevzu ya..
ben şahsen uygulamayı yanlış buluyorum.
alırım dostum niye almayım sonuçta sokulen parça orjınal parçaydı ve yerine yine orjinal parça takılıyor bunda sıkıntı yok ben sıfır ybr aldım 15. gününde piston delindi ne garanti karşıladı nede soran oldu bajaj ilgileniyor ekrem ata bey arayıp soruyor yardımcı oluyor ürünümü aldığım bayide ilgileniyor daha allahtan ne isteyim
ha dersinki sökülen debriyaj manetinin yerine arızalı maneti takmıs ozaman siz haklısınız zaten çoğu sıfır motorlar nayilere parçalanmıs vazıyette gelıor bayını servisi motoru toplayıp vitrine koyuluyor satılıyor sen o esnada o usta neyi neyle deyiştirdiyini nereden anlıyacaksın ??
-
24 Ekim 2014, 21:12
#3888
Adaş (ceza031)napıyosunuz bu hafta sonu
-
24 Ekim 2014, 21:19
#3889
coskun913 adlı üyeden alıntı
Adaş (ceza031)napıyosunuz bu hafta sonu
bu hafta sonuna bişeyyok önümezdeki hafta sen izinlisin diye önümüzdeki hafta sonuna ayarlıyacaz artık
-
24 Ekim 2014, 22:19
#3890
ceza031 adlı üyeden alıntı
bu hafta sonuna bişeyyok önümezdeki hafta sen izinlisin diye önümüzdeki hafta sonuna ayarlıyacaz artık
Eyvallah
-
25 Ekim 2014, 01:40
#3891
Nerden başlıcam bilmiyorum ama kısaca kullandığım motorları anlatıyim. Bir tane cross ve iki tane de enduro olmak 3 tane cin malı motor, sonrasında 3 sezon 3 farklı hyo (gt 250 r) ve son bir yıldırda 600 rr kullandım. 600 rr 2004 modeldi ve sorunları bakımları ve benzini olmak üzere cebimi cok yordu, hobi icin güzel alet ama ulaşım icin cok cok iyi bi geliriniz yoksa kullanılmaz ve zaten gelir olsa bile eşşek gibi kullanılcak bi motor değil bence, yüzünü eskitmeye bile değmez =). 600 lüğünde zevkini dolu dolu 1 yıl ve 6 bin km aldıktan sora onu satıp ihtiyacım doğrultusunda az yakıcak, sorun cıkarmıcak ve tipi düzgün olucak bi motor alma kararı aldım. Yazın calışırken haftada 6 gün günde 50 km yol yapıyodum. Şimdi okul var, haftada 4 gün 110 ar km yapıyorum...
Öncelikle pulsarı ilk cıktığından beri bi sempatim vardı. Çünkü aslında naked ları tip olarak seven biriyim, gerçekten serseri bi duruşları var ama gsr 600 gibi kafası cok tipsiz modeller var. Pulsarın ise honda cb 600 f hornet e benzeyen modern keskin ve sert bi kafası var.Zaten sarı renge hasta oldum oda ayrı, direk hornetteki gibi eşşek arısı konsepti...
Stund olayıda cok iyi, sonucta 139 kg motor, 200 cc hertürlü oynanıyo... Ve yıllardan beri ufak bi Türkiye turu hayalim var, daha sadece hyo'yla bi kere kocaeline gidip geldim, onun harici uzun yol tecrübem yok.Neredeyse 10 yıldır motora biniyorum ve bu durum icime oturmuş artık. Para oluyo vakit olmuyo, vakit oluyo para olmuyo, ikiside oluyo, yolda bırakmıcağına emin olcağım güvenceğim bi motorum olmuyo... Bu konuda da 10 Gündemiydi 12 gündemiydi ne 5 bin km lik Türkiye turu reklamından da cok etkilendim.
Hayatım da sıfır motor almamış ve almayıda düşünmemiş biriyim.Hem babamın ısrarları hem tamirci ve stund işinde isim yapmış kuzenimin fikirleri (Birkan Polat) hemde bu saydığım + lar bir araya geldi. Sıfır alma düşüncesi oluştu.
Okuldan bi arkadaşımda pcx ini sattı, sıfır pulsar alıcaktı, birlikte gidip test sürüşü yaptık, ikimizde motordan yüzümüz gülerek indik, benim beklentim pekte düşük değildi acıkcası ama ona rahmen tatmin olmuştum. Birde yunus polis bi arkadaş vardı, oda pulsarla hyo arasında kararsızdı. Hepimizin parası hazır olunca dedim gelin beraber gidelim, pazarlığın anasını ağlatalım bayide...
Gittikte, ama beklediğimiz gibi olmadı, telefonda tek motor icin verilen fiyatın 50 tl bile altına inemedik hatta 1 lira bile altına inemedik.Bu arada zaten yunus arkadaş f650, varadero, r 1200 gs ve benim 600 rr dan başka motor sürmemişti, pulsarı test edince yüzü düştü, hiç beğenmedi... Bayideki hyoları görünce de aklı gitti, fiyatta ekstra indirimde olmayınca o vazgeçti. Ama fiyat zaten piyasanın altındaydı, bende 500 tl kurtarmak icin ikinci ele hiç girmiyim, sıfır aliyim, kafamda soru işareti olmasın, nası olsa uzun yolada cıkıcam, altımda güveneceğim bi alet olsun dedim ve bu cumartesi günü motoru teslim aldım.
Neyse cok konuştuk birazda şenlenelim..
Bahsettiğim şey işte aşağıda, hatta bu gaz maskesi takmış polise benziyo.
Hintliler biz eğlence motoru yaptık demiş, eee bizde rodajda da olsa eğlenmesini biliriz.
-
25 Ekim 2014, 09:09
#3892
Pulsar'cı arkadaşlar bir soru; motor son viteste Böğürmeden, düşük devirde 3-6 bin devirde kaç kmh ile stabil gidebilmekte?
-
25 Ekim 2014, 15:51
#3893
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Pulsar'cı arkadaşlar bir soru; motor son viteste Böğürmeden, düşük devirde 3-6 bin devirde kaç kmh ile stabil gidebilmekte?
Hiç dikkat etmedim yani hangi viteste kaç devirde ne hızla gidiyor hiç bakmadım perşembe gününe kadarda bakamam zaten.
-
25 Ekim 2014, 16:10
#3894
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Pulsar'cı arkadaşlar bir soru; motor son viteste Böğürmeden, düşük devirde 3-6 bin devirde kaç kmh ile stabil gidebilmekte?
Kaynamasın arada merak ettim
-
25 Ekim 2014, 17:26
#3895
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Kaynamasın arada merak ettim
6000 de 85
7000 de 100
-
25 Ekim 2014, 17:36
#3896
MD.Murat adlı üyeden alıntı
6000 de 85
7000 de 100
Cevap için teşekkür ederim.
-
25 Ekim 2014, 17:40
#3897
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Cevap için teşekkür ederim.
önemli değil
uzun yolda da 100 ile motorun çalıştığını anlamadan gidebiliyorsun.
120 ile de rahatça gidiliyor. (hiç sıkıntısız 550 km yaptım 120 ile )
ama 130 üstü hızlarda rüzgar etkisi devreye giriyor ve rahatsız ediyor.
-
25 Ekim 2014, 17:46
#3898
Maalesef pulsar cok devir ceviriyor ;) zarari varmi illaki vardir sonucta zorlaniyor. Devir konusunda wolfun uzerine tanimam. 5500 devirde yuz ile giderdim 6000 devirde 115 felan yapardi ah ahh
-
25 Ekim 2014, 18:18
#3899
Sorumda'ki amaç, düşük devirde motor ömründen yemeden böğürmeden yırtınmadan, stabil 120-130 gidermi acebb diye merak idi, aşağı yukarı düşük devir değerleri şuan kullandığım hanzo ile aynı imiş, konuyu sabote etmeden sorsam ayıb olurmu aceb, 3-6 bin devir aralığında, yırtınmadan 120-130 Kmh ile gidebilen 200-250cc motor biliyormusunuz?(sanıyorumki yok).
-
25 Ekim 2014, 19:08
#3900
Cbr 250 , 6.000 devirde 100 le gidiyor galiba cbr 250 biraz daha bonkör
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)