Sorumlu musteri odakli calisan servisleri takdir ediyorum acikcasi. Sorun varsa uzak duran degilde yaptigi isin hakkini verenlerden allah razi olsun. Ama bizde emeklerinin karsiligini vermeyi unutmamaliyiz tabiki.
Sorumlu musteri odakli calisan servisleri takdir ediyorum acikcasi. Sorun varsa uzak duran degilde yaptigi isin hakkini verenlerden allah razi olsun. Ama bizde emeklerinin karsiligini vermeyi unutmamaliyiz tabiki.
bi ara heves ettim yarın gidip en yakın bayiye bi bakayım fiyatı uygun artıları çok diye ancak forumunuzda yaşanan sıkıntıları okuyunca en azından tum den ümidi kesmeden bekleyip görmek daha mantıklı yoksa herkezin binbir derdi var anlamış değilim arkadaşlar ,şaşırdım .
böyle bir şey varsa ben ilk defa bajajda görüyorum honda yamaha olsa anında kitlerdi çin servisleri motorda sorun olsa bile bku bize atıyo zaten
O sıfır motordan sökülen, ve sana sipariş etmeleri gereken ürün o sıfır motor takılacak anladığım kadarıyla?
objektif olarak soruyorum, o sıfır motorun bu işlemlerden geçtiğini bilseniz alır mıydınız? sadece manet olarak bakmayın mevzu ya..
ben şahsen uygulamayı yanlış buluyorum.
Flickr
http://www.flickr.com/photos/109845783@N04/
..kanlı resimler ressamı..
Bunun nasıl övünülerek yazıldığını anlamaktak güçlük çekiyorum. Yarın öbür gün ben sıfır motor almaya gittiğimde demek ki, "parçası sökülüp değiştirilmiş" "sıfır" bir motor alacağım. Fabrika çıkışında nasılsa motor, ben o motoru öyle satın alırım, bu parayı bayiye bu şartla veririm. Bunun nasıl bir ticaret etiği olduğunu merak ediyorum.
There are seven days in a week. And `one day` is not one of them.
Sonuçta o sıfır motordan sökülen parça yerine gelecek parça o motoru yapan firmadan geliyor yine .. yine sıfır , yine orjinal aynısı olacak .. Sorun ne ki ? Sonuçta o parçalar en baştata zaten birleşik olmuyor tek tek birleştire birleştire yapıyor fabrikada bunu.. Bunlar her yaptıklarını dile getiriyolar belki yamaha , ktm , suziki , hondada bunu yapıyor ama söylemiyorlar. bir tarafı övmüyorum tabi bir taraf tutmuyorum, yanlış anlamayında bu sıfır motordan sökülüp başka motora takılma hareketini ben yanlış bulmadım sadece .. Başka kötü davranışları varsa bişey diyemem sadece bu hareket için yazdım bunu
Saygılar
aynı durum benimda başıma geldi, motoru aldım çıktım göstergede küçük bir parça kırılım düşmüş içine hemen döndüm başka bir pulsardan sıfır ekran takıldı hemen, yalnız sizin sandığınız gibi değil tabiki sistem, o pulsara hemen ertesi günü sıfır gösterge geldi tkıldı tabiki sorunlu parçayı ona takmıyorlar, aslında bu güzel bir uygulama seni mağdur etmiyorlar.
ya arkadaslar kusura bakmayın ama uslu tıcaretın yaptıgı hareket on numara hızmet olmus kımse bok atmasın öküz altında buzagı aramayın. bakın işinize yahu . yok ben olsam o motorun parcası degısmıs dıye almam falan gelen parca nerden gelıyo hurdacıdan mı. fabrıkadan orjınal gelıyo ne var yanı bunda. takacak ustada ısını bılıyorsa ve saglam montaj yaparsa hıc bısey olmaz . Adamlar musterısıne yardımcı olmus ne guzel ıste . bravo uslu tıc. tebrıkler.
Bizim bu milleti ben anlamıyorum garanti işlemleri yüzünden 15-20 gün beklese ağlayarak dert yanar. İşini hemen çözsen o sıfır motora ne olacak der. Sıfır motora sanayide parça yapılacak hali yok. Gelen orjinal parçalar o motora takılacak. Hayır bu insanların daha beklentisi nedir anlamadım. Alt tarafı 7000 tl ye motor alıyolar sanki firmayı kökten satın alıyolar. Bu kadar hassas olacaksan git bmw al ozaman
Garntiden değişecek parça, sıfır motosikletten sökülüp benim motoruma takılacaksa sıkıntı yok benim için fakat alacağım sıfır motorda parça değişimi varsa o motoru almam arkadaş kısacası herkes böyle
Her ne kadar müşteri memnuniyeti odaklı bir davranış olsada etik değil
Bazı yazılardan okudum. Nerdeyse motorun benzini bitse ekrem beyi arıcaklar insan yardımcı oluyor diye bu kadarda abartılmaz ya her karın ağrısında insanlar rahatsız edilmezki.
Benim de söylemeye çalıştığım şey bu. İkisi farklı durumlar. Bu işlemi üretici yapıyor, kendi fabrikasında, kendi teknik ekibiyle. Benim aldığım ürün, fabrikadan çıkan ürün. Para verdiğim ürün, fabrika çıkışındaki ürün.
Yeni bir telefon satın aldığınızı varsayın, parasını ödüyorsunuz, açık bir ambalajla teslim ediliyor, deniyor ki "ya buraya dün bir arkadaş gelmişti, ekranı kırılmış, bu telefondakini çıkarıp onuınkine taktık, size de orjinal parçaşı ama ambalajı açık sattık.." Bunu hangi profesyonel kurumda yaşadınız daha önce?
Bugüne kullandığın motorlar fabrikada veya bayide ne gibi işlemlerden geçti görebildinmi. Yada motor bayiye geldiği günden beri başındamı bekledin. Orjinal parça taktıysa anlamazsın zaten. Tamam bilader öyle bi motorla karşılaşırsan alma zaten ben bayi olsam sana motorda satmam
Olay anlayıp anlamama olayı değil, anlaşılmıyor olması işlem gördüğü gerçeğini değiştirmiyor, hukuki olarak aldığınız ürün orjinal değil. Olay, size yurtdışından aldığınız bir ürünü ithal ederken meşru olmayan bir şekilde ürününüzün değiştirilmesi. Bu parça orjinaldir veya değildir, orası başka bir konu.
There are seven days in a week. And `one day` is not one of them.
[QUOTE=arslan26;3465210]Garntiden değişecek parça, sıfır motosikletten sökülüp benim motoruma takılacaksa sıkıntı yok benim için fakat alacağım sıfır motorda parça değişimi varsa o motoru almam arkadaş kısacası herkes böyle
Her ne kadar müşteri memnuniyeti odaklı bir davranış olsada etik değil[/QUOTE
bu kadar bencılım dıyosun yanı bravo söylenecek sözümüz yok size
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)