Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3501
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Hak_anm abi ellerin dert görmesin bu arada adana da kuru köprü üstünde bende az izlemezdim mobiletleri


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3502

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bu fren sürtmesini motor sehpadayken deniyor musunuz ? Boşta döndürünce tekerlek dönüyor mu ?


    Ekrem Bey,

    400 cc modeller önümüzdeki sene gelecek mi acaba ? Böyle bir planınız var mı ? Gerçi daha Hindistan'da bile satışa sunulmadılar ama...

  3. #3503
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (Diğer forum sakini arkadaşları bu polemik yazısını okumak zorunda bıraktığım için özür dilerim.
    Ve bir daha böyle şeylerle meşgul etmeyeceğime şahsen söz veriyorum)

    lastromantic rumuzlu arkadaşa,

    Size güzel memleketimin güzel insanı diye yaklaşıp, Polemik yapmak istemediğimi en baştan belirtmiştim oysa.
    İlk olarak hiç tanımadığınız bir insana önce nasıl hitap edeceğinizi öğrenin.
    Öte yandan kesin yargılarla yargılayıp durmuşsunuz. Ama kimi yargıladığınız bile belli değil üstelik.
    Nihayetinde sizin bu alaycı, aşağılayıcı ve ukala üslubunuz insanı polemiğe itiyor maalesef.

    Siz benim aslında ne anlatmaya çalıştığımı bile anlamadan otomatize olmuş gibi Bajaj avukatlığı yapmışsınız.
    Size önce okuduğunuzu anlamaya çalışmanızı öneririm. Şayet anlamış olsaydınız böyle saçmalamazdınız!

    Burada insanlar sıkıntılarını paylaşıyor, bilenden de yardım istiyor. Aynı sorunu başka yaşayanların olup olmadığını merak ediyor.
    176 sayfayı okuyun; Pulsar kullanıcılarının hiçbiri markayı kötülemiyor. Kaldı ki sahip olduğu motosiklete lafta söyletmiyor.
    Haklı eleştirilerini de yapmaktan geri kalmıyor ama. Yapacaklar tabi. 6 ay olmuş hala satış sonrası hizmetlerin aksaklığı yazılıyor burada.
    Sizin bu kadar fanatik olmanıza gerek yok: biz, sizden önce de markayı savunup abuk sabuk eleştiri yapanlara laf yetiştirmeye çalışıyorduk.
    Yerinde eleştirilere de fanatiklik yapmyorduk.

    Kendi segmentinde (ki bu segment kriteri sadece KTM Duke 200'dür) çok satış yapmayla övünmek Kuralkan'ın başarısı değil; ortalama 150cc segment
    kullanıcılarının (ki çoğu apaçi tayfası bu segmentten çıkar) Pulsar ile bir ivme kazanmalarından kaynaklanıyor.
    Öte yandan motosikletin ergonomik ve teknik farklılığı hemen dikkat çekiyor. Türk kullanıcısı bu farklılığı sevdi ama hala Kuralkan çelişkisi var.
    Kuralkan'da bu çelişkiyi gidermek için elinden geleni yapıyor zaten. Burada hem fikir olduğumuzu belirtmeme rağmen markayı eleştirdiğimi nereden
    çıkardınız anlamadım.

    Ama sanırım benim gramer Türkçesiyle yazmam size yabancı geldi ki, anlamadan cevap yazmışsınız.

    Bakın; Kuralkan ancak ve ancak satış sonrası hizmetlerdeki başarısıyla övünebilir, satış rakamıyla değil.
    Kuralkan kapital nedenler ile bu ürünün Türk tüketicisine sunulması ve sonrası hizmetlerinde Bajaj Auto ile anlaşmalı bir aracı şirket.
    Kuralkan'ın, önce zincir gergi ayarını kontra ayar pulu olmasına rağmen çekiçle ayarlamaya çalışarak teker dengesini bozduğunun farkına varmayan,
    diske (kaliperlere) sıkacağı yağı bilmeden fren mekaniğinin yapısını bozup diskin yanmasına neden olan,
    hala ilk bakıma giden araçlara yağ filtresinin değişmesine gerek abi diyen servislerle nasıl baş edeceğini bile bilmeden sizin yorumunuz çok anlamsız kaldı.
    Geçmişi en fazla 4 ayı bulan bir markanın sadece sahibinden.com'da 52 adet satış ilanı var. Satmaya niyetli olanları da sayarsak neredeyse tahmini satış rakamının, kabaca %15'i satmaya çalışıyor motosikletini. Siz hala Kuralkan diyorsunuz.
    Anlayın artık; demek ki hala Kuralkan bir şeyleri oturtamamış yerine!

    Gelelim sadede;
    Motorsiklet deneyimimi ve motorculuğuma alaycı bir üslupla yaklaşmışsınız, açıklayayım:
    Öncelikle ileri sürüş ve güvenli sürüş eğitimleri alan biriyim, 150.000+ Km yol deneyimim var, hiç kazam yok, 49 yaşını bitirmek üzereyim.
    1987 yılında B, 1990 yılında ise B+A2 ehliyetimi aldım. Hatta bana güldüler:Motor için ehliyetmi olurmuş diye.

    Neyse,
    Benim motorculuğum, 1980'li yılların başlarıydı sanırım, 4 silindirli motorların Adana'da tek tük olduğu dönemde Deli Timur'un, Hondasıyla Ziyapaşa Bulvarındaki dip gaz, tek teker resitalini görerek başgösterdi.
    Yine 1980'li yılların başlarında Adana'da moda olan tek silindir 49cc'lik Mobilet marka motoru çift silindir yapan kuşaktanım.
    Ve bu eserimizi Adananın ortasından geçen E5'in kuruköprü kavşağından havalanı kavşağına kadar yarıştıranlardanım.
    Tekel'de gaz keserdik çünkü normalde 80 civarı yapan motor 120'ye çıkmıştı ve o hızı durdurmaya balata yetmiyordu.
    2 tane Bisan bisiklet kadrosunu hurdacıdan alıp kaynakla birleştirerek iki kişininde pedal salladığı iki gidonlu, iki seleli Tır gibi bisiklet yaptık.
    Eski Barkal son durakta nam-ı diğer Ayyaş ustaya bir şişe şarap götürerek ondan telli janta kalem gibi akort yapmayı öğrendik...

    Lafınızı kime söylediğiniz belli değil ama şahsımı kastettiğiniz aşikar olduğu için bana yazdığınız son yorumu okuyarak cevaplandırayım:
    1) Motorumda (disk sesi hariç) herhangi bir sorun yok, olsada diğer motorlarımda olduğu gibi kendim yaparım.
    Motor indirip toplayacak desteğim, bilgim ve alet edevatım var.

    2) Kaç kez Kanuni marka kullandınız bilmiyorum. Ben daha önce (2006) kullandım. Kanuni'nin pazardaki kendi üretimimiz diye gagaladığı dandik Çinli
    motorları Kanuni markasına güvenip alarak başına bela edenlerdenim. Üstelik bu anlamda yanlışlarını ben değil bizzat Ekrem bey zaten itiraf ediyor.
    Fakat Bajaj ile geçmişte yaşanan olumsuzlukları gidermeyi ve çok daha farklı bir marka olacaklarınıda yine kendisi beyan etti.
    Bende yorumlarımda her zaman buna destek olmamız gerektiğini, geçmişteki yanlışlardan dolayı Pulsar'a mesafeli bakmamamız gerektiğini yazmışımdır.

    3) İmajını düzeltmeye çalışan bir Kanuni var, bu Ekrem Beyle alakalı bir durum değil diyorsunuz ama yorumunuzda dert yanan bir arkadaşa "telaşlanmayın arkamızda Ekrem Bey var" diyorsunuz. Bu ne yaman çelişki!

    4) hkn34'ün dediği gibi siz geçmiş sayfayı okumamış sadece bakmışsınız. Çünkü sizin Bajaj ile ilgili iyimser görüşünüzü şahsen ben 80-90'lı sayfalarda yazmıştım oysa.

    5) Diskten gelen o sesin (dikkat edin disk diye yazdım) balata spreyi ile giderilemeyeceğini engin motor bilginizle tahmin etmeniz gerekirdi.
    Bilgisiz servislerin çoğunun yaptığı şeydir o sprey muhabbeti. Çünkü serviste bilmiyor sesin nereden geldiğini, dahası nasıl onaracağını dahi bilmiyor çoğu.

    6) O dediğiniz sprey gibi şeylerin varlığını sadece siz biliyorsunuz sanki. O gibi ürünleri kullanmak kişiyi bilinçli bir motorcu yapmaz!
    Yazınızın son cümlelerinde hepten saçmalayıp, her zamanki üslubunuzla aşağılıyorsunuz.
    Size göre, siz hariç sanki herkes suya sabuna dokunmadan, yağına kirine bakmadan parayı bastırıp, kontağı açıp gazlıyor...

    Daha çok yazarım ama bu kadarı bile fazla oldu.

    Son olarak Pulsar'a binen herkesi apaçi tayfası, yeni yetme motorlu sanmayın.
    Benim portföyümde sizin henüz selesine bile oturamadığınız pek çok motosikleti kullanmışlık var, Öyle köşeye kadar sürme değil.
    E üniversitede çocuk okutunca malesef bütçe daraldı cc küçüldü.

    NOT: Bu forumu polemik sayfası haline çevirmeyin lütfen. Cevap yazma ihtiyacı duyarsanız özelden yazın insanları meşgul etmeyin.
    Hatta mümkünse cevap bile yazmayın.
    noktayı koymussun adaş elıne saglık soylenecek soz kalmamıs ayrıca bende aynı seyı yazıcaktım onuda yazmıssın. . lutfen kısısel sıkıntısı veya fıkrı olan ozelden yazsın forumu mesgul etmıyelım burdan aracla ılgılı yazısalım forumu takıp eden dıger ınsanları ılgılendırmeyen konular burayı mesgul etmesın...
    che guevara bunu beğendi.

  4. #3504
    LASTROMANTIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2006
    Motosikleti
    SUZUKİ İNAZUMA
    Mesele polemiğe girmek ve konuyu uzatmaksa emin olun burada benden iyisini bulamazsınız ama bakıyorum ne yazıkki aynı şeylerden bahsetmiyoruz. Arada kişisel problem olmamasına rağmen yazdıklarımdan ısrarla bişeyler çıkarmaya çalışılıyor. onun için uzatmaya gerek yok en iyi motorcu sizsiniz sizin kadar kimse anlayamaz motordan.

  5. #3505
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Akünün suyu egsoz tun üstüne akmış. Bööle acayip acayip renkler şeyler oluşmuş. Motor 240 km de. :(

  6. #3506
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Alıntı CarlioneSil. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstadlar iyi geceler.

    Bu motoru 2. El almayı düşünüyorum lakin rodaj olayı kafamı karıştırıyor. Motor 2500 km de daha geleli 4 5 ay olmuş bir motoru alıp 2500 km de satmanın mantığını da anlamış değilim. Tavsiyeniz nedir ? Sınırlı bir bütçeye sahip olduğum için 2. El daha mantıklı gibi geldi ama tabiki 0 motorunda yerini tutmayacaktır. Rodaj olayında anlaşılabilirmi ? Maksimum suratinden falan ?

    Bütçeniz sınırlı ise bence de 2.el almalısınız. Tabiki 0Km'nin yerini tutmaz. Ama maddi avantajları var.
    Rodaj olayı önemli bir ayrıntı gibi görünsede, bende dahil olmak üzere bu sitedeki pek çok arkadaşın düzgün rodaj yaptığını düşünmüyorum şahsen.
    Agresifliği, dikkat çekiciliği, ivmelenme mukavemeti yüksek devirlere anında cevap veren bir motor yapısı nedeniyle rodaj modaj hak getire oldu
    Uygun ve ucuz yedek parçası da buna etken oldu maalesef

    Ayrıca, pek çok arkadaş bu rodajı ilk 1000km 48, ikinci 1000km'yi de ise 54km'yi geçmemek olarak algıladı ki yanlış.
    Kitapçığında aslında ilk 1000 ve ikinci 1000km'deki maksimum vites değişim hızlarını gösteriyordu. Bu göstergeye bağlı kalarak sürmekte rodaj yapmak oluyordu.
    Bence siz kullanıcısına bakın 2.el alırken. Kişinin karakteristik yapısı bir anlamda motorunda durumunu da gösterecektir.
    Titiz ve bilinçli bir kullanıcısı ise bence çekinmeyin 2.el almaktan. Yok apaçi tayfası tabir edilen hevesini almış ve satmaya çalışıyorsa biraz çekingen kalın.
    2.el almanın da püf noktaları var. Gerçekten ihtiyaç duyup satmak isteyenler olabilir. Hevesini alıpta satmak isteyen olabilir. Yani birazda karşılıklı bir araya gelmekle anlaşılır. 2. el tabiki biraz da şans.

    Şimdi buradaki arkadaşların bazıları bana kızmasınlar ama bence bizim Pulsarların 2.eli standart donanım ile azami (daha önce 6500-6750TL yazmıştım) 6500TL'yi geçmemeli. İdeal rakam ise bence 6250TL.
    Çünkü bizim motorların 2.eli hala belirsiz. Yerine oturmadı.
    Bu nedenle herkes kafasına göre bir fiyatlandırma yapıyor.

    Öte yandan yıl sonuna kadar lansman fiyatının 7370TL olduğu bir fiyatla şahsen 6500-6750TL vermek yerine biraz daha üzerine koyup ilk oturan ve ilk marşa basan olmak isterim.
    Ayrıca şu plaka masrafını fazla büyütülüyor. Ben komple 310TL'ye mal ettim.

    Son olarak sıfır araç mantığında, plakası takılan ve hemen 2.elden satışa sunulan bir araç ister 0-100km'de bile olsa otomatikmen %20 değerinin altına fiyatlandırılır. İsteyen galericilere, 2.el eksperlerine veya sigorta eksperlerine sorabilir.

    Ama bu sahibinden.com'daki arkadaşlar resmen füze olmuşlar.

    Oooo bayağı uzatmışız yazıyı.

    Özetle 2.el alınır. Dikkat etmeniz gereken noktaları bilirseniz alınır.
    maktama bunu beğendi.

  7. #3507

    Üyelik
    12 Mayıs 2011

    pulsarda egsoz denemesi


  8. #3508

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Kitapçıkta rodaj için yazan bu :

    Aşağıdaki tablo, rodaj sırasındaki hız limitlerini göstermektedir.

    Km Vites

    1 2 3 4 5 6

    0-1000 km 10 18 24 32 40 48

    1000–2000 km 16 24 30 38 46 54

    Bu viteslerde bu hızlar aşılmayacak diyor.

  9. #3509

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli hak_anm rumuzlu arkadaşım;

    Yazınızdan bir noktaya itirazım var.
    "Kuralkan ancak ve ancak satış sonrası hizmetlerdeki başarısıyla övünebilir, satış rakamıyla değil."

    Bu cümlenize genel mana olarak bir itiraz etmem abes olur. Ama yazı bütünlüğü ve konunun geldiği nokta açısından şunu söylemek istedim. Farkında iseniz
    bazı yorumlarla herhangi bir art niyet olmasa da bir anda sorunlu bir ürün algısı oluşturulabiliyor. Nitekim bu tereddütleri ifade eden bazı
    arkadaşların yorumlarını görünce ifade ettim. Zira bunca yıldır sektör içinde bulunan bir yetkili olarak açıkça ifade edebilirim. Tüketicimiz artık oldukça
    bilinçli. Bir ürünün kronik sorunu olup olmadığı 2-3 aylık bir süre içinde rahatlıkla ortaya çıkıyor ve yorumlar olumsuz ise ürünün talebi kesiliyor.
    PULSAR 200 NS satışının ve talebinin halen devam ettiğini söylememdeki maksat budur. Böyle anlaşılmasını isterim.

    Değerli Seko rumuzlu arkadaşım; 400 cc ürünler mutlaka planlarımız arasında. Ancak süreç henüz net değil.

    Saygılarımla...
    LASTROMANTIC, mertekina ve gelebek bunu beğendiler.

  10. #3510

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Honda cbr 650f
    Merhaba Ekrem Ata Bey bu platformu surekli takip ediyorsunuz yalniz benim sorumu tam anlamiyla aydinlatan olmadi rica etsem siz bilgilerinizi bizimle paylasirmisiniz? Bu arka kisimdan (teker-fren-jant) gelen ses tam olarak ne butun motorlarda mi var? Ya da kimse onemsemiyor mu veyahut bir kac arkadasmi boyle bir problemle karsilasti? Bu konuya nedenleri ve cozumleri ile aciklik getirirseniz sevinirim.
    hkn34 bunu beğendi.

  11. #3511

    Üyelik
    18 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    Bu ses benim motosikletimde de mevcut. İlk bakıma az kaldı servise gidince durumu belirteceğim.

  12. #3512

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    bir süreliğine edit.

  13. #3513

    Üyelik
    21 Eylül 2014
    Ilgilendiginiz için teşekkür ederim. Yeterli oldu bu yazınız.
    Saygılar.

  14. #3514
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kitapçıkta rodaj için yazan bu :

    Aşağıdaki tablo, rodaj sırasındaki hız limitlerini göstermektedir.

    Km Vites

    1 2 3 4 5 6

    0-1000 km 10 18 24 32 40 48

    1000–2000 km 16 24 30 38 46 54

    Bu viteslerde bu hızlar aşılmayacak diyor.
    Öncedende yazmıştım. bence çeviri hatası olmalı. tamam teknolojisi bugüne kadar bildiklerimizden biraz farklı olabilir ama nihayetinde silindir piston vs. rodaj devir saati olan makinalarda devirle ölçülebiliyor zaten.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  15. #3515

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yok hocam, ben de aynı şeyi düşündüm ve İngilizce klavuzunu indirdim, onda da aynısı yazıyor.

  16. #3516
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncedende yazmıştım. bence çeviri hatası olmalı. tamam teknolojisi bugüne kadar bildiklerimizden biraz farklı olabilir ama nihayetinde silindir piston vs. rodaj devir saati olan makinalarda devirle ölçülebiliyor zaten.
    valla hocam bende alıcam kısmetse ama bu rodaja sittin sene uyamam ki gidilmez yani sokak sokak gezmem lazım günlerce.

  17. #3517
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar;

    Hayırlı pazarlar diliyorum...

    Bugün "BAJAJ GÜVENLİ SÜRÜŞ EĞİTİM AKADEMİSİ" nin açılışını yaptık ve ilk kursiyerlerimize katılım belgelerini takdim ettik. İnşallah bundan sonra İstanbul Tuzla ana merkez fabrikamızda Değerli Hocamız Murat DENİZHAN sevk idaresinde belirli periyotlarla bu eğitime devam edeceğiz.

    Epey zamandır sizlere cevaplar yazamadım. Sayfaları takip eden değerli arkadaşlarım bilirler bunun mümkün olamayacağını, zaman içinde buna gerek de kalmayacağını ifade etmiştim. Ancak bir şekilde sizlerle gönül bağımızı hiç koparmama gayreti içinde olacağım. Bazı yorumlara açıklık getirmek açısından bir kaç detay sizlerle paylaşmam uygun olabilir diye düşündüm;

    1. Bütün Pulsar sahibi ya da satın almayı düşünen arkadaşlarım bilsinler ki çok değerli bir ürün ve markayı satın aldınız/alıyorsunuz. Size her türlü desteği vermeye hazır bir marka ve ekip iş başında, buna emin olabilirsiniz. Benim şahsi olarak şu ana kadar ön planda görünmem tamamen kişisel bir kararımdır ve yeni bir marka ve ürünün doğru anlaşılması için birinci ağızdan bazı açıklamaların yapılmasını doğru olduğunu düşündüğüm içindir. Arkadaşlardan gerçekten çok olumlu tepki ve yorumlar aldım, teşekkür ederim. Ancak bu durumun geri plandaki ekibin varlığına gölge düşürmesini istemem...

    2. Pulsar 200 NS ürünümüzde 175 sayfayı okuyan ya da değerlendiren arkadaşlarım da çok iyi biliyorlar ki önemli sayılabilecek hiç bir kronik arıza ile karşılaşılmamıştır. Burada yaşanan bazı lokal sorunları göz ardı ediyorum gibi bir algı anlaşılmasın. Bazen bir sorun genele yayılarak ortak bir sorun var algısı oluşabiliyor. Tüm şikayetlerin varlığını bilerek tekrar arz ediyorum, Allah'a şükür kronik hiç bir sorun yok. Ama her küçük sayılabilecek sorunun dahi BAJAJ AUTO ile paylaşıldığını, Türk tüketicisinin bilinç seviyesinin ne kadar yüksek olduğunu mutlaka örnekleri ile beraber izah ettiğimizi bilmenizi isterim.

    3. Bu ürünümüz 2014 yılı 6 aylık bir süreçte kendi segmentinde oldukça iddialı bir satış rakamı yakalamıştır. Hatta açık ara...Eylül ayı sonu olmasına karşılık halen talep canlı olarak devam etmektedir. Bu konuda teveccüh için tüm kullanıcılarımıza çok teşekkür ediyorum. Yollarda 30.000 km sınırına dayanmış Pulsarları görmek bize huzur veriyor.

    4. Tüm Pulsar 200 NS kullanıcı arkadaşlarıma söyleyeceğim birinci muhatabınız servislerdir. Eğer sonuç alamıyorsanız, ya da memnuniyet duymuyorsanız satış sonrası hizmetler birimi 24 saat hizmetinizdedir. Bu hizmetlerin yürütülmesinde önemli sayılabilecek bir kadronun görevi başında olduğunu hatırlatmak isterim. Şu anda önemli miktarda Pulsarlar yollardadır. Güvenle dolaşmaktadır,

    Sonuç olarak bu sektörde hiç bir markanın sıfır hata ile çalışamayacağını örnekleri ile biliyorum. Ama BAJAJ AUTO'nun Türkiye için çok iddialı olduğunu, bu konuda çok kısa süre içinde neler yaptığını ve yapacağını bilen bir yetkili olarak gönül rahatlığı ile tüm arkadaşlarıma ürüne ve markaya güvenmelerini, uygun fiyat, uygun yedek parça fiyatı, etkin satış sonrası desteği, uzun yıllar devam edecek sağlamlılık ve dayanıklılık, yakıt ekonomisi, yüksek teknoloji gibi genel prensiplerden taviz verilmeyeceğini bilmenizi isterim.

    İyi bir hafta diliyorum.

    Saygılarımla...
    Ekrem Bey Murat Denizhan'ı bence kısaca tanıtırsanız çok faydası olur.... Türkiye'de ilk motosiklet eğitim merkezini ( markayı vermeyelim) kuran adamdır kendisi... ben de motosiklet eğitimini şans eseri kendisinin de olduğu (normalde emekli olmasına rağmen yoğunluk nedeniyle arkadaşlarına yardım için gelmişti o gün) ondan almıştım... sizin bu mesajı attığınız günün akşamı asker arkadaşımın Kuralkandaki fotoğraflarını ve soy isimlerinin aynı olduğunu görünce kafama dank etti... Murat Hoca bizim devremizin babasıymış iyi mi bence yılın bomba transferidir Murat Hoca tanıtımı PR'ı iyi yapılmalı
    Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..

  18. #3518

    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Şehir
    hatay/antakya
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS/ 2013 TVS APACHE RTR 150
    cümleten s.a iyi forumlar
    pazar günü 4 pulsar antakyadan mersine bi tur atalım dedik ve sabahın dokuzunda yola koyulduk
    eylenceli ve güzel bir gezi oldu pulsarımı sevıyordum lakin bu geziden sonra aşık oldum yol boyunca 130 ila 150 arası durmadan tapagaz gittik dönüşümüzde aynı oldu motor tık demedi maşallahı var toplamda 600 km ye yakın yol yaptık makina yorulmazmı arkadaş yok yorulma kasma vs vs hiç bişey yok buyrun buda gezimizden birkaç kare
    http://www.hizliresimyukle.com/image/PJtB
    http://www.hizliresimyukle.com/image/PJtG
    http://www.hizliresimyukle.com/image/PJtX
    http://www.hizliresimyukle.com/image/PJtn
    http://www.hizliresimyukle.com/image/PJt5
    http://www.hizliresimyukle.com/image/PJtY
    http://www.hizliresimyukle.com/image/PJtf
    http://www.hizliresimyukle.com/image/PJts








  19. #3519

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı agrasiwe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla hocam bende alıcam kısmetse ama bu rodaja sittin sene uyamam ki gidilmez yani sokak sokak gezmem lazım günlerce.
    Dün aşağıdaki sitede okudum, rodaj boyunca 3 - 4 bin deviri geçmeyin, yük ve yolcu almayın, otobana çıkmayın şehir içinde gezin, ilk başta 30 dakika veya 30 km'den (hangisi önce olursa) fazla sürmeyin ama kilometreler ilerledikçe yavaş yavaş bunu arttırın diye yazıyor. Yani sıfır motor alıp 300 km yola çıkmayın diyor. Bir de rodajı mineral yağ ile tamamlayın demiş. Tabi bunlar kullanma kılavuzunda yazmıyor, sitenin kendi yorumları. Kullanma kılavuzu sadece hız limitleri koymuş.

    http://nexgenbikes.com/site/2013/06/10/running-in-engine-break-in-guide-of-bajaj-pulsar-200-ns/

    Neden bu kadar katı olduklarını doğrusu merak ediyorum. Acaba buna harfiyen uyulursa titreşim daha düşük olur mu ? Bu konuda takıntılı olduğumdan, eğer motoru alırsam evliya sabrı gerektirse de buna uyacağım, bakalım sonuç ne olacak ? CBF 150 çok güzel ama çok heyecansız gelmeye başladı, ben de kaşınmaya başladım yine
    trcn, hak_anm ve Pashapache bunu beğendiler.

  20. #3520
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı hkn34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karıstırdıgımız nedır abı kalıper ıcınde fren balatalrını bulunduran ve onlara hareket saglayan mekanık bır parcadır kalıper bybre olunca ıcındekı balatada ben degıstırmedıgım ıcınde halıyle bybre dır herhalde ee bybrede brembonun malı ıse halıyle kalıtelıdır o zanla konuya yaklasıyorum ben zaten mevcut sorun balatanın veya kalıperın kalıtelı veya kalıtesız konusu degıl balatanın bır sekılde gıderken dıske surtmesı ve akabınde uyuz bır ses cıkarması sonucta ıstersenız porsche nın seramık sıstem dunyanın en kalıtelı fren sıstemı de olsa boyle bır durumda ıllakı ses yapar haaa bu arada ben bır pulsar olarak bu fren balatası sesının cok buyuk ve halledılmeyecek bır sorun olduguna ınanmıyorum kesınlıkle bu aracı almak ısteyenler gonul rahatlıgı ıle bu aracı alıp kullanabılır nıtekım cok krıtık ve kronık hayati bir arıza degıl sonucta kuralkan garantiden problemımızı cozecek bu sesın bır kac nedenı olabılır muhtemel arızalar bence dısk veya tekerde bızım gozle belkı goremıyecegımız bır yamukluk var yanı 8 cızıyor yada kalıperde bır sıkıntı servıste bakıp teshıs koyup ogrenecez sonrada bajaj ve kuralkan fırmasından cozum beklıycez bu sekılde vonk vonk sesı cıkararak gezıcek halımız yok ...

    tabi bu arada aracı aldıgım ılk gunlerden beri yuksek suratte hafıf bır yalpalama hıssedıyorum rahatlıkla duz cızgıde gıdemıyorum tamam arac naked ruzgar etkılıyor ama bence eger teker yamuksa bunada etken bence olur dıye dusunuyorum bunla ılgılı eger yanılıyorsam bılgısı olan lutfen fıkrını soylesın
    100 mg prince motorumu sıfır aldigimda 40 kmh hizla bile giderken kut kut kut vuruyordu on teker

    servise gittim lastikte balans var dediler
    on arka lastikler değişti
    tabi gene NYLON ile değişti

    lastik neden önemli
    hacı yoldasın baktin kaza kaçınılmaz bari frene asilayim belki durumu kurtaririz veya çarpma hizimi azaltirim dedigin durumlar olabilir
    yilda bir olur veya omurde bir olur veya hiç olmaz

    ışte bu durumlarda lastik hayat kurtarabilir veya kazadan kurtarır
    3 4 metre erken durma farki vardir belki iyi lastiğin
    1 karis once dursan carpmadan önce o farka bile lastige verdiğin farka degebilir
    tecrube konuşuyor

    yok ben sakin surerim hizla hic isim olmaz
    gec onu
    her hali bir olmaz insanın
    crxforever, trcn, hak_anm ve 3 diğerleri bunu beğendiler..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 27 kullanıcı var. (1 üye ve 26 misafir)