beyler bugün motordan düştüm.
10,000 km lik motosiklet tecrübemde bir ilki yaşadım. daha önce hiç düşmemiştim.
bende en ufak sıyrık yok , hızım 30 km civarıydı.
artçımın dizi çok az sıyrıldı.
motosikletin yandaki koruma demirleri işe yarıyormuş bunu gördüm.
çok geçmiş olsun kardeşim Allah büyüğünden korusun....
koruma demirinin dış tarafı biraz yamuldu ve motor onun üstünde biraz sürüklendi.
alt tarafından kırılmış tutacağı.
ama sonuç olarak misyonunu yerine getirdi , ayağım hiçbir şekilde motorla yer arasında kalmadı.
plaka yere sürtüp yamulmuş elle düzelttim , onun dışında sol gidon topuzu ve manetin ucunda biraz boya soyulması var.
nasıl olduğunu anlatayım ,şehir içinde , gidiş geliş caddede , yerler ayna gibi asfalt (eskimiş yani biraz ) olan bornova stadyum önünde normal şekilde giderken karşı şeritteki taksi benim tarafımdaki ara sokağa girdi (yol benimdi ve mesafe çok azdı , i...lik yaptı )
ben onu görüp yavaşladım , o geçtikten sonra arkasından geçecektim ki , arkasından bir araba daha peşinden döndü.
ben de o sırada biraz gaz açmışken panikle frene asıldım ve hooop yerdeyim.
şimdi benim panik frenimde hata var kabul , ama bu lastikler fren yapmıyor arkadaş.
ön teker kayacakmı diye boş alanda biraz denediğimde lastik kitlediğini (limon sıkma tarzında frenle) farketmiştim.
nitekim yolda da aynı şekilde kaydı.
ben dersimi aldım yarın lastikleri değiştirmeye gidiyorum.
bunu da en hafif biçimde öğrendim.
bu lastiklerle bir de ıslakta kesinlikle çok çok dikkatli olun. imkanı olan benim gibi asfaltla sevişmeden lastiği değiştirsin.