Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3421

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi de arkadaşın kullandığı yağ Repsol'muş yani Bir araştırın isterseniz. Bir de herkes API'den bahsediyor ama asıl önemli olan sadece motosiklet yağlarına özgü JASO MA'ya uygun olmasıdır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

    conmech,

    Tekrar geçmiş olsun. Tamir derken motorun parçalarını değiştirecekler herhalde değil mi ? Krank yamulmuşsa değişmesi gerekir.
    Motul 300v yarış amaçlı bir Yağ'dır-Jaso Ma spesifikasyonlarını karşılamıyor...Drag ve Pist'te 600cc ve 1000cc süperbike Pro yarışçılarının kullandığı tek yarışlık Yağ'dır,kaldi ki Pulsar yüksek deviren çeviren bir makine değil...motul 300v'yi bu motorda kullanan vatandaş/lar motoru eline almaları uzun sürmez.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motul 300v yarış amaçlı bir Yağ'dır-Jaso Ma spesifikasyonlarını karşılamıyor...Drag ve Pist'te 600cc ve 1000cc süperbike Pro yarışçılarının kullandığı tek yarışlık Yağ'dır,kaldi ki Pulsar yüksek deviren çeviren bir makine değil...motul 300v'yi bu motorda kullanan vatandaş/lar motoru eline almaları uzun sürmez.
    Haa illa ki Motul kullanacam derseniz 7100 serisi(full sentetik) yada 5100 serisi(yarı-sentetik) kullanılmalı, bu 2 yağ da yol amaçlı. 300V ise çok kısa ömürlü (yaklaşık 1000km'de özelliğini yitirir)yüksek devir çeviren,yükesek sıkıştırma oranlı 4silindir RACE makineler için kısa ömürlü performans Yağ'dır...
    The Power of The Dreams.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3422

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Evet hocam bütün sorunlu olan parçalar değişecek ayrıca motorun sağlamlığı hoşuma gitti içerisi nerdeyse un ufak olmuş ama dışarıya fiziksel olarak görüntüyü bozan birşey çıkmamış en ufak bir çatlak bile yok.

  3. #3423
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Doğrusu supap. Kalp kırmak için söylemiyorum lütfen kimse alınmasın ama supap durup dururken kesmez. Mutlaka hararet redline vs bir şey olmuş olması lazım. Özellikle redline bir numaralı düşmanıdır, diğer düşmanı ise hararet. Bu tür motorları sulu sistem olmasına güvenip durduğu yerde bile fazla çalıştırmamak lazım. Nihayetinde bir HONDA değil bu motorlar. Ben kırmızı ışıkta durduğumda bile yeşil çabuk yansın diye hemen duaya başlıyorum. Biraz özenli davranmakta yarar var.

    Her şeye rağmen çok geçmiş olsun saygıdeğer kardeşim.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  4. #3424

    Üyelik
    28 Haziran 2014
    Şehir
    İZMİR DİKİLİ
    Motosikleti
    Yamaha Diversion XJ6S
    evet michelin pilot street taktırdim yaklasık 1000 km yaptım bir kac beygir fark etti gercekten. ısınıncada yol tutusu gercekten cok fark etti. kesinlikle öneririm

  5. #3425
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Ben belki bunun ikinci elini alabilirim hersey bana bagli olmadigi icin ikinci el alirsam lastik felanda deistiririm dert olmaz bir tane buldum fakat rodaji uzun yolda yapilmis genelde adam baska ilden almis kendi iline gitmis felan ama sakin kullandigini soyluyor fakat iste ilden ile gitmis tam hatirlamiyorum hangi illeri soyledi 2.000 kmde motor cok uzak iller degil izmir istanbul gibi bi mesafeydi. Bi sorun cikarmi sizce boyle uzun yolda yapilan rodajli bi motorda ?

  6. #3426

    Üyelik
    28 Haziran 2014
    Şehir
    İZMİR DİKİLİ
    Motosikleti
    Yamaha Diversion XJ6S
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motul 300v yarış amaçlı bir Yağ'dır-Jaso Ma spesifikasyonlarını karşılamıyor...Drag ve Pist'te 600cc ve 1000cc süperbike Pro yarışçılarının kullandığı tek yarışlık Yağ'dır,kaldi ki Pulsar yüksek deviren çeviren bir makine değil...motul 300v'yi bu motorda kullanan vatandaş/lar motoru eline almaları uzun sürmez.


    Haa illa ki Motul kullanacam derseniz 7100 serisi(full sentetik) yada 5100 serisi(yarı-sentetik) kullanılmalı, bu 2 yağ da yol amaçlı. 300V ise çok kısa ömürlü (yaklaşık 1000km'de özelliğini yitirir)yüksek devir çeviren,yükesek sıkıştırma oranlı 4silindir RACE makineler için kısa ömürlü performans Yağ'dır...


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

    İyice bir arastırın yağ özelliklerini bence.
    (Double-Ester teknolojisine dayalı 300V Factory Line yağlar çok yüksek sıcaklık ve devirlerde üstün motor tepkisi ve koruma, gaz kelebeği geri beslemesi, kavrama hissi ve üstün şanzıman koruması sağlar. %100 kayma kararlılığı ve sabit yağ basıncı ile pist/yol uygulamalarına yönelik dört viskozite sınıfı ve off-road uygulamaları için optimum çekiş özelliğine sahip iki viskozite sınıfı mevcuttur.) (V
    (En fazla 5000km de bir değiştirirseniz 300v kullanılacak en üst seviye yağdır..) ki ben 2000 km yi gecmiyorum. siz nerden çıkardınız 1000 km de özeliiğini kaybettigini laf olsun diye yorumlar yapmayın. kaynaklarla yorum yapın kulaktan duyma değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

    %100 TAM SENTETİK DOUBLE ESTER BAZLI MADENİ YAĞ

    MOTULUN ÜST DÜZEY YARIŞ TECRÜBESİ SAYESİNDE , EN İYİ YARIŞ PİLOTLARININ ONAYLADIĞI FOCTORY LINE ON ROAD , EN SON TEKNOLOJİK YENİLİKLERİ VE İSTİSNAİ PERFORMANS SUNMAKTADIR.

    MOTOR DİLİSYONU : MOTORUN YAKAMADIĞI , YAĞ TARAFINDAN EMİLİEN YAKITIN MİKTARI. BU DEĞER NEKADAR YÜKSEK İSE YAĞIN VİSKOSİTESİNİN BOZULMADAN EMEBİLDİĞİ YAKIT MİKTARI OKADAR YÜKSEKTİR.BÖYLECE EN İDEAL KORUMA SAĞLANIR.

  7. #3427
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Pulsarı da aldık inazuma nın yanına kardeş. Plaka, ruhsat, sigorta toplam da kaç tl tutar acaba?

  8. #3428
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    beyler bugün motordan düştüm.
    10,000 km lik motosiklet tecrübemde bir ilki yaşadım. daha önce hiç düşmemiştim.
    bende en ufak sıyrık yok , hızım 30 km civarıydı.
    artçımın dizi çok az sıyrıldı.

    motosikletin yandaki koruma demirleri işe yarıyormuş bunu gördüm.
    koruma demirinin dış tarafı biraz yamuldu ve motor onun üstünde biraz sürüklendi.
    alt tarafından kırılmış tutacağı.
    ama sonuç olarak misyonunu yerine getirdi , ayağım hiçbir şekilde motorla yer arasında kalmadı.
    plaka yere sürtüp yamulmuş elle düzelttim , onun dışında sol gidon topuzu ve manetin ucunda biraz boya soyulması var.

    nasıl olduğunu anlatayım ,şehir içinde , gidiş geliş caddede , yerler ayna gibi asfalt (eskimiş yani biraz ) olan bornova stadyum önünde normal şekilde giderken karşı şeritteki taksi benim tarafımdaki ara sokağa girdi (yol benimdi ve mesafe çok azdı , i...lik yaptı )
    ben onu görüp yavaşladım , o geçtikten sonra arkasından geçecektim ki , arkasından bir araba daha peşinden döndü.
    ben de o sırada biraz gaz açmışken panikle frene asıldım ve hooop yerdeyim.

    şimdi benim panik frenimde hata var kabul , ama bu lastikler fren yapmıyor arkadaş.
    ön teker kayacakmı diye boş alanda biraz denediğimde lastik kitlediğini (limon sıkma tarzında frenle) farketmiştim.
    nitekim yolda da aynı şekilde kaydı.

    ben dersimi aldım yarın lastikleri değiştirmeye gidiyorum.
    bunu da en hafif biçimde öğrendim.

    bu lastiklerle bir de ıslakta kesinlikle çok çok dikkatli olun. imkanı olan benim gibi asfaltla sevişmeden lastiği değiştirsin.
    AttilaXtreme ve co2fix bunu beğendiler.

  9. #3429

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı volkansacar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

    İyice bir arastırın yağ özelliklerini bence.
    (Double-Ester teknolojisine dayalı 300V Factory Line yağlar çok yüksek sıcaklık ve devirlerde üstün motor tepkisi ve koruma, gaz kelebeği geri beslemesi, kavrama hissi ve üstün şanzıman koruması sağlar. %100 kayma kararlılığı ve sabit yağ basıncı ile pist/yol uygulamalarına yönelik dört viskozite sınıfı ve off-road uygulamaları için optimum çekiş özelliğine sahip iki viskozite sınıfı mevcuttur.) (V
    (En fazla 5000km de bir değiştirirseniz 300v kullanılacak en üst seviye yağdır..) ki ben 2000 km yi gecmiyorum. siz nerden çıkardınız 1000 km de özeliiğini kaybettigini laf olsun diye yorumlar yapmayın. kaynaklarla yorum yapın kulaktan duyma değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

    %100 TAM SENTETİK DOUBLE ESTER BAZLI MADENİ YAĞ

    MOTULUN ÜST DÜZEY YARIŞ TECRÜBESİ SAYESİNDE , EN İYİ YARIŞ PİLOTLARININ ONAYLADIĞI FOCTORY LINE ON ROAD , EN SON TEKNOLOJİK YENİLİKLERİ VE İSTİSNAİ PERFORMANS SUNMAKTADIR.

    MOTOR DİLİSYONU : MOTORUN YAKAMADIĞI , YAĞ TARAFINDAN EMİLİEN YAKITIN MİKTARI. BU DEĞER NEKADAR YÜKSEK İSE YAĞIN VİSKOSİTESİNİN BOZULMADAN EMEBİLDİĞİ YAKIT MİKTARI OKADAR YÜKSEKTİR.BÖYLECE EN İDEAL KORUMA SAĞLANIR.
    yahu-ben de diyorum ki Pulsar yarış motoru değil ki yarış yağ'ı kullanasın-yine de sen bilirsin(300v'nin arka yüzündeki etikete bak hangi spesifikasyonları karşılyo-Not: hiçbir sertifikası yok bu yağın)..Bana da burdan yaz bende bileyim...
    The Power of The Dreams.

  10. #3430
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Alıntı berkaye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben belki bunun ikinci elini alabilirim hersey bana bagli olmadigi icin ikinci el alirsam lastik felanda deistiririm dert olmaz bir tane buldum fakat rodaji uzun yolda yapilmis genelde adam baska ilden almis kendi iline gitmis felan ama sakin kullandigini soyluyor fakat iste ilden ile gitmis tam hatirlamiyorum hangi illeri soyledi 2.000 kmde motor cok uzak iller degil izmir istanbul gibi bi mesafeydi. Bi sorun cikarmi sizce boyle uzun yolda yapilan rodajli bi motorda ?
    ---------------

  11. #3431

    Üyelik
    18 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar,
    Bende yeni bir pulsarla aranızdayım. İzninizle bir konuya değinmek istiyorum. Bajaj ın web sitesinde ki kullanım klavuzunda; yan ayaklığın yalnızca kısa süreli parklarda kullanılması, uzun süreli parklarda ise orta sehpanın kullanılması gerektiği belirtiliyor. Ancak benim motosikletimde orta sehpa mevcut değil. Bu durumu firma yetkililerine mail olarak belirttim ancak tarafıma dönüş yapılmadı.
    İşin özü sizce yan ayaklık ne kadar sağlıklı veya farkı bir çözüm bulmam gerekli mi?
    gelebek bunu beğendi.

  12. #3432

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Motosikleti
    :(
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bugün motordan düştüm.
    10,000 km lik motosiklet tecrübemde bir ilki yaşadım. daha önce hiç düşmemiştim.
    bende en ufak sıyrık yok , hızım 30 km civarıydı.
    artçımın dizi çok az sıyrıldı.

    motosikletin yandaki koruma demirleri işe yarıyormuş bunu gördüm.

    çok geçmiş olsun kardeşim Allah büyüğünden korusun....
    koruma demirinin dış tarafı biraz yamuldu ve motor onun üstünde biraz sürüklendi.
    alt tarafından kırılmış tutacağı.
    ama sonuç olarak misyonunu yerine getirdi , ayağım hiçbir şekilde motorla yer arasında kalmadı.
    plaka yere sürtüp yamulmuş elle düzelttim , onun dışında sol gidon topuzu ve manetin ucunda biraz boya soyulması var.

    nasıl olduğunu anlatayım ,şehir içinde , gidiş geliş caddede , yerler ayna gibi asfalt (eskimiş yani biraz ) olan bornova stadyum önünde normal şekilde giderken karşı şeritteki taksi benim tarafımdaki ara sokağa girdi (yol benimdi ve mesafe çok azdı , i...lik yaptı )
    ben onu görüp yavaşladım , o geçtikten sonra arkasından geçecektim ki , arkasından bir araba daha peşinden döndü.
    ben de o sırada biraz gaz açmışken panikle frene asıldım ve hooop yerdeyim.

    şimdi benim panik frenimde hata var kabul , ama bu lastikler fren yapmıyor arkadaş.
    ön teker kayacakmı diye boş alanda biraz denediğimde lastik kitlediğini (limon sıkma tarzında frenle) farketmiştim.
    nitekim yolda da aynı şekilde kaydı.

    ben dersimi aldım yarın lastikleri değiştirmeye gidiyorum.
    bunu da en hafif biçimde öğrendim.

    bu lastiklerle bir de ıslakta kesinlikle çok çok dikkatli olun. imkanı olan benim gibi asfaltla sevişmeden lastiği değiştirsin.
    çok geçmiş olsun kardeşim Allah büyüğünden korusun....
    MD.Murat, conmech ve maktama bunu beğendiler.

  13. #3433
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı torehan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar,
    Bende yeni bir pulsarla aranızdayım. İzninizle bir konuya değinmek istiyorum. Bajaj ın web sitesinde ki kullanım klavuzunda; yan ayaklığın yalnızca kısa süreli parklarda kullanılması, uzun süreli parklarda ise orta sehpanın kullanılması gerektiği belirtiliyor. Ancak benim motosikletimde orta sehpa mevcut değil. Bu durumu firma yetkililerine mail olarak belirttim ancak tarafıma dönüş yapılmadı.
    İşin özü sizce yan ayaklık ne kadar sağlıklı veya farkı bir çözüm bulmam gerekli mi?
    Orta sehpa satın alıp takacaksın. Başka çaresi yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------

    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bugün motordan düştüm.
    10,000 km lik motosiklet tecrübemde bir ilki yaşadım. daha önce hiç düşmemiştim.
    bende en ufak sıyrık yok , hızım 30 km civarıydı.
    artçımın dizi çok az sıyrıldı.

    motosikletin yandaki koruma demirleri işe yarıyormuş bunu gördüm.
    koruma demirinin dış tarafı biraz yamuldu ve motor onun üstünde biraz sürüklendi.
    alt tarafından kırılmış tutacağı.
    ama sonuç olarak misyonunu yerine getirdi , ayağım hiçbir şekilde motorla yer arasında kalmadı.
    plaka yere sürtüp yamulmuş elle düzelttim , onun dışında sol gidon topuzu ve manetin ucunda biraz boya soyulması var.

    nasıl olduğunu anlatayım ,şehir içinde , gidiş geliş caddede , yerler ayna gibi asfalt (eskimiş yani biraz ) olan bornova stadyum önünde normal şekilde giderken karşı şeritteki taksi benim tarafımdaki ara sokağa girdi (yol benimdi ve mesafe çok azdı , i...lik yaptı )
    ben onu görüp yavaşladım , o geçtikten sonra arkasından geçecektim ki , arkasından bir araba daha peşinden döndü.
    ben de o sırada biraz gaz açmışken panikle frene asıldım ve hooop yerdeyim.

    şimdi benim panik frenimde hata var kabul , ama bu lastikler fren yapmıyor arkadaş.
    ön teker kayacakmı diye boş alanda biraz denediğimde lastik kitlediğini (limon sıkma tarzında frenle) farketmiştim.
    nitekim yolda da aynı şekilde kaydı.

    ben dersimi aldım yarın lastikleri değiştirmeye gidiyorum.
    bunu da en hafif biçimde öğrendim.

    bu lastiklerle bir de ıslakta kesinlikle çok çok dikkatli olun. imkanı olan benim gibi asfaltla sevişmeden lastiği değiştirsin.
    Çok geçmiş olsun. Umarım tüm arkadaşlarımız bu lastik konusuna gereken önemi verirler.
    MD.Murat bunu beğendi.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  14. #3434
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsarı da aldık inazuma nın yanına kardeş. Plaka, ruhsat, sigorta toplam da kaç tl tutar acaba?
    Tamam, ben bişey sormadım, zaten yarın ne kadar derlerse bayılacaz. Kimse sıfır almamış, plaka, ruhsat çıkarmamış anlaşılan. Sağlık olsun.

  15. #3435
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı berkaye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul anadoluda hangi bayiyi(servisi) öneriyorsunuz ?
    bostancı/içerenköy tarafında oturuyorum. servis için Güneşli OKTAY motora gidiyorum. deli miyim? olabilir.
    TRANSALP XL700

  16. #3436
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam, ben bişey sormadım, zaten yarın ne kadar derlerse bayılacaz. Kimse sıfır almamış, plaka, ruhsat çıkarmamış anlaşılan. Sağlık olsun.
    Özür. Görmedim. Plaka ruhsat 200 TL civarında. Sigortayı ise ERGO sigortaya yaptırıyorsun. Yaşa ve geçmişe göre değişiyor ama en az sigortayıı ERGO'dan yaptırabilirsin. Sigortayı yaptırmadan gitme trafiğe.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  17. #3437
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Valla bugün plakasız sigortasız ruhsatsız 110 km gittim. Mecburi. Yarın yaptıracam. Teşekkür ederim. Yaş 34 bu arada. Kaza kaydı sıfır.

  18. #3438
    online253 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha R25 2021
    arkadaşlar bu motorda şasi numarası tam olarak nerde birisi resim ile destekleyip yardımcı olursada süper olur

  19. #3439
    Ümit IŞIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2012
    Şehir
    Edremit
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla bugün plakasız sigortasız ruhsatsız 110 km gittim. Mecburi. Yarın yaptıracam. Teşekkür ederim. Yaş 34 bu arada. Kaza kaydı sıfır.
    Benim yaş 36, ergo 45 tl. ye yaptırdım 2 ay önce.
    Efeler Diyarı EDREMİT

  20. #3440
    co2fix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Alıntı hkn34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sayın co2fix aynı ses bendede var gecen hafta cuma ydı galıba servıse gıttım bunun ıcın balataları sokup surten yerı bıraz trasladılar ses kesıldı fakat bu onarımdan 2 gun sonra ses yıne basladı ses cok uyuz bır ses yıne gıdıcem servıse bakalım ne yapıcaklar ben dıskın az da olsa yamuk oldugundan suphelenıyorum herhalde o balataya surtuyor bakalım servıs ne yapıcak bır ıkı gune gıderım servıse burdan bılgılendırırım sızı bu arada baska bır pulsar kullanıcısı da bu sorunla karsılastımı ve ne yaptı paylasırsa sevınırız.



    Facebook sayfasında bir arkadaşın başına gelmiş antalyada sanırım arka lastiği tornacıya götürmüşler ve atık ( hafif yamuk ) çıkmış.Arka jant ve disk i garantiden değiştirmişler ve sorun çözülmüş.Resmen arka frene basmaya utanıyorum sıfır motordan bu ses cıkıyo çok pis


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)