-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
arkadaş yok böle bişey ya ... adamın başına bi talihsizlik gelmiş olabilir ama hepsi böyle işte mal ortada edaları noluyo onu anlamıyorum ..adamlar 12 günde 5000 km yol yaptı ben aldığımdan beeri uzun yol yapıyorum daha gıg demedi... son model pc veya cep telofonu alıyoruz 100 kişide sorun cıkmasada birinde cıkıyor... sanki diğer markalar 0 hata yapıyoda şimdi bunu yerden yere vuralım mt 125 miş 10000 lira performansa özelliklerine bakın bakalım aradaki farkı görün ...yanyana koyarsanızda görürüsünüz farkı zaten... bunlar olabilecek şeyler asıl önemli olan bundan sonra firmanın bunun arkasında durmasıdır ... 100 kişi bu motoru alır 70-80ninde aynı sorun olur ok kronik deriz neyse...benim motora nazar değmesin şimdiye kadar birşey olmadı...herkese kazasız belasız sürüşler....
Maşallah diyelim nazar değmesin,motoru yerden yere vuranda yok sadece kararsız kaldım bir iki tane böyle olay görünce .. Sen hangi yağı felan kullanıyorsun nasıl bakım yapıyorsun söylede bizde onu kullanalım ne olur ne olmaz Ayrıca mt125 10000 lira farka bakın vs demişsin işte performansta ve kalitede fark çok onun için pulsarı istiyorum performansı için ama pulsar sayfasına bakınca ara sıra böyle şeyler görüncede mt125'i düşündüm.
arkadaşlar her motorda sıkıntı sorun yaşanabilir sonuçta bu motorun garantisi yokmu yada motorun arkasında duran distribitör yokmu herhangibi bir sorunda tel açıcan böyleyken böyle bana yardımcı olun zaten eğer markanın arkasında duran firma seni yarı yolda bırakmaz her motor sorun çıkarabilir ama çözümü herzamanda vardır pulsar güzel bir motor işte bayiiler distribitör arkasında durduğu sürece vemüşterisine yardım ettiği sürece bütün markaları geçer satış sonrası hizmet önemlidir
Mecnun bilseydi HONDA sevgisini
Severmiydi LEYLA zillisini
yag filtresinde metal parçaları hiç iyi değil. :( motor bir süredir, belkide başından beri, bir ya da daha fazla yerden talaş kazımış demektir. (çok ağır yük altında çalışan motorlarda görülür normalde, ısı ve basınçtan kaynaklanır ya da doğru yapılmamış montaj sebep olabilir.)
O parçaların incelemesini yapıp motorun hangi parçasına ait olduğunu bulurlar. Ama bunu Tr de yapacak firma çıkar mı orasını bilemem. Gerçi motoru açıyorlarsa gözle de tespit edilebilir.
buna görede fabrikaya haber verilip inceleme ve gelecek için düzeltme yaprırmak gerekir.
Tabi bu kadar yeni motorda bu durum karşısında bence size paket halinde yenisini vermeliler.
arkadaşlar geçen hafta pulsarla doğu anadolu gezisi yaptım: http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/136602-kucuk-bir-dogu-anadolu-turu-pulsar-ns200-ile-elazig-kemaliye-divrigi-sivas-yenisi.html buradan bakabilirsiniz. performansından çok memnun kaldım...
Evet hocam dogru söylediniz birazda şans meselesi allahtan yüksek hızlardayken bu sorun başıma gelmedi. Sorun bu arada bulundu arkadaşlar motor sibop kesmiş sibopun kafası pistonun içine düşmüş ve icerisini paramparça yapmış. Motor üst kapağı ,silindir suanlık kullanılamaz durumda servis bajaj ile görüştü ne gerekirse yapılsın diye yanıt verdiler suanlık içime biraz su serpildi. Arkasında durmaları ve servisin açıklamaları beni tatmin etti. Servis ile görüşücem eger onlar icin bir mahsuru yoksa söküm işlemlerini fotoğrafladım onları yukluyecegim akşama.Herkesin ilgisi için teşekkürler inşallah yakında gazlamaya devam ederim.0
sayın co2fix aynı ses bendede var gecen hafta cuma ydı galıba servıse gıttım bunun ıcın balataları sokup surten yerı bıraz trasladılar ses kesıldı fakat bu onarımdan 2 gun sonra ses yıne basladı ses cok uyuz bır ses yıne gıdıcem servıse bakalım ne yapıcaklar ben dıskın az da olsa yamuk oldugundan suphelenıyorum herhalde o balataya surtuyor bakalım servıs ne yapıcak bır ıkı gune gıderım servıse burdan bılgılendırırım sızı bu arada baska bır pulsar kullanıcısı da bu sorunla karsılastımı ve ne yaptı paylasırsa sevınırız.
İstanbul anadoluda hangi bayiyi(servisi) öneriyorsunuz ?
sayın conmech cok gecmıs olsun tam bır talıhsızlık gıbı duruyor . bu arada kuralkan ne gerekıyorsa yapılsın demıs acaba motoru tamır mı yapıcaklar yoksa sıfırdan sıze motormu verıcekler merak ettım cunku o bloktan bence artık bır hayır gelmez, tamır edıceklerse bence kabul etmeyın...
Selam. Şu an kırmızı siyah pulsar almış bulunmaktayız biraderle. Motor şu anda serviste hazırlanıyor. Birazdan pulsarıda alıp 100 kusur km eve döneceğiz. İnşallah yolda sıkıntı yapmaz. Artık inazumaylada bol bol kıyaslama yaparım. İyi kötü, olumlu olumsuz, inazumaya pulsardan hantal diyenlere Drag yarışı falan filan. Bol bol bineriz artık.
merhaba dostum gerçekten geçmiş olsun. cok kaliteli bir yağ olmaması ve 3100 km de değişim biraz geç kalınmış gibi geldi bana. Ben motul 300v yağ kullanıyorum ilk aldıgımdan bu yana ve 2000 km hiç geçmedim bakım ve yağ değişimi için. 2000 km de bile yağ simsiyah çıkıyor ve bu sıcak günlerde özellikle cok kaliteli olmayan yağlarla bence en fazla 1500 yada 2000 km yi geçmemek gerek. motorda en önemli şey motor yağı ve filtresidir. benden tavsiye benim km 6500 oldu daha tık ses yok sadece arka diskten diğer arkadaslarınki gibi ugultu ve denge sensöründen gelen ses var. onun dışında coğunlukla günde yaklaik 150 200 km yol yaptığım günlerde oluyor. ve 120km ve 130km hız ile gidiyorum. yağ cok önemli 20 tl fazla verin kaliteli yağ kullanın. apı sm veya api sn olsun özellikle.
2-3 gündür benim sorununu kendi sorunu gibi ilgilenen arkadaşların hepsine çok teşekkür ederim.
Öncelikle ustanın samimi ve içten tavırlarını ayrıca distribütörün motorunun arkasında duruşunu taktir ettim. Ustanın isteği üzerine fotoğrafları yüklemiycem. Ancak sorunu anlatayım bu talihsizlik heralde bir tek benim başıma gelmiş olabilir. Sibop(sübab da olabilir yazılışını tam bilmiyorum.) kesiliyor ve pistonun içine düşüyor bu sırada silindir onu birkaç kez sıkıştırmış hem silindire hemde üst kapak ve çevresine zarar vermiş. Bu zorlamayla krank dahi yamulmuş. Bundan sonra motor kendini korumaya alarak ateşlemeyi kesmiş. Bende vurdurmayı deneyecektim ama sonradan zarar veririm diye vaz geçmiştim Allahtan böyle bir hata yapmadım. Motorun dişlilere kadar hepsi söküldü şanzıman da en ufak bir sıkıntı yok. O yüzden tamir edilecek. Yeni baştan motor yapılıcak. Bence daha iyi hindistandaki arkadaşların işçiliğinden daha iyi bir işçiliği olan bir usta var. Beni üzen tek nokta rodajı tekrardan yapacak olmam. Allah kimsenin başına böyle birşey vermesin hele ki yüksek hızlarda. İleride belki daha detaylı bilgi veririm şuan biraz yoğunum. Tekrardan ilgilenen herkese çok teşekkürler...
merhaba dostum gerçekten geçmiş olsun. cok kaliteli bir yağ olmaması ve 3100 km de değişim biraz geç kalınmış gibi geldi bana. Ben motul 300v yağ kullanıyorum ilk aldıgımdan bu yana ve 2000 km hiç geçmedim bakım ve yağ değişimi için. 2000 km de bile yağ simsiyah çıkıyor ve bu sıcak günlerde özellikle cok kaliteli olmayan yağlarla bence en fazla 1500 yada 2000 km yi geçmemek gerek. motorda en önemli şey motor yağı ve filtresidir. benden tavsiye benim km 6500 oldu daha tık ses yok sadece arka diskten diğer arkadaslarınki gibi ugultu ve denge sensöründen gelen ses var. onun dışında coğunlukla günde yaklaik 150 200 km yol yaptığım günlerde oluyor. ve 120km ve 130km hız ile gidiyorum. yağ cok önemli 20 tl fazla verin kaliteli yağ kullanın. apı sm veya api sn olsun özellikle.
çok saol inş nazar değmez ne diyelim..Ben sana haksızsın demedim ama mt125 pulsar kadar teknik özellikleri(güç tork) yok ve fiyat ...ben motoru servise götürüyorum o ayarlıyo ama 500km ve 2500km de bakım yaptırdım ....illa tabloda şu kmde yapılsın demiyor erken götürdüm yani...elimden geldiğince dikkat ediyorum ...soğukken özellikle hemen yürütmüyorum gazlama falan yapmam soğukken az ısınmasını beklerim bence bu da önemli..bide şanslı olmak lazım....
volkansacar Bey motorun lastiklerini degistiniz mi acaba? Degistirdiyseniz hangi marka model ve memnunmusunuz?
İyi de arkadaşın kullandığı yağ Repsol'muş yani Bir araştırın isterseniz. Bir de herkes API'den bahsediyor ama asıl önemli olan sadece motosiklet yağlarına özgü JASO MA'ya uygun olmasıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------
conmech,
Tekrar geçmiş olsun. Tamir derken motorun parçalarını değiştirecekler herhalde değil mi ? Krank yamulmuşsa değişmesi gerekir.
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)