Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ağustos 2014, 22:42
#2721
Arkadaslar merhaba. Bajaj almak isteyn 3 arkadasim kaporo verip motorlarını getirttiler. Ama kredileri onaylanmadigi için. Bi süre motor almayi ertelediler. Şuanda genel olarak bayilerde motor bulamayanlariniz varsa aranizda. 1 kırmızı 2 düz siyah bajaj 200 stokta duruyor bayide. Maksat arkadaslarimin kaporosu yanmasin. Satin almak isteyenler. 05073522655 bu numaradan bana ulaşabilirsiniz. Sizi bahsettigm bayiye yonlendiririm
Reklamlar
-
05 Ağustos 2014, 22:48
#2722
Kocaeli İl Temsilcisi
Seko adlı üyeden alıntı
Çok güzel olmuş, eline sağlık. Bence aşağıya bağlantı yapılan demirler çok kötü duruyorlar, bu çok şık olmuş. Şasi bağlantısını sağlayan kulaklar ile arkaya uzanan kollar arasındaki kaynak iyi olduktan sonra dayanıklılık konusunda bir sorun çıkarmaz. Yalnız bence o kulakların malzeme kalınlığı çanta bağlantı demiri kadar olmalı. Böyle ince kalmış.
halısın sekocum yine söylüyorum resimdeki pulsar modeli halen daha prototiptir elimdeki bulduğum malzeme ile sadece vida bağlantı mekezlerini ve açılarını ayarlamak için kullandım o parçanın et kalınlığı 6 mm olacak gayet dirençli ve sağlam olacak prototipe takılmayın neticeye çok vakit kalmadı
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
05 Ağustos 2014, 23:15
#2723
arkadaslar birkac sorum olcak cevaplarsanız sevınırım ; motordan genel olarak memnunum fakat 600 km de ıken ılk bakımı yaptırdım servıste yagı ve fıltresı degıstı bagzı vıdalar kontrol falan edıldı fakat tıtresım arttı sankı , syagı degıstıren arkadasa ne kadar yag koyuyosun dedım 1.300 lt dedı ben 1.400 lt dıye bılıyorum dedım yok boyle dedı o aradakı 0,100 lt eksık dıye tıtresım olurmu bırıncı sorum bu . bide e5 te yuksek hızlara cıkamıyorum sebebıde ruzgar yuzunden ınanılmaz bır yalpalama var 75 km/h den sonra resmen duz cızgıde gıtmekte cok zorlanıyorum bunuda servıse ılettım lastık havalarına baktı hatta kısa bır tur attı hıc bır sorun yok dedı gıdonda sıkılması gereken yerı hatırlattım yok ıyı dedı sızce bu yalpalama normalmı aynı sorrunları yasıyan varmı varsa ne yaptınız bılgı verırmısınız ...
-
05 Ağustos 2014, 23:33
#2724
hkn34 adlı üyeden alıntı
arkadaslar birkac sorum olcak cevaplarsanız sevınırım ; motordan genel olarak memnunum fakat 600 km de ıken ılk bakımı yaptırdım servıste yagı ve fıltresı degıstı bagzı vıdalar kontrol falan edıldı fakat tıtresım arttı sankı , syagı degıstıren arkadasa ne kadar yag koyuyosun dedım 1.300 lt dedı ben 1.400 lt dıye bılıyorum dedım yok boyle dedı o aradakı 0,100 lt eksık dıye tıtresım olurmu bırıncı sorum bu . bide e5 te yuksek hızlara cıkamıyorum sebebıde ruzgar yuzunden ınanılmaz bır yalpalama var 75 km/h den sonra resmen duz cızgıde gıtmekte cok zorlanıyorum bunuda servıse ılettım lastık havalarına baktı hatta kısa bır tur attı hıc bır sorun yok dedı gıdonda sıkılması gereken yerı hatırlattım yok ıyı dedı sızce bu yalpalama normalmı aynı sorrunları yasıyan varmı varsa ne yaptınız bılgı verırmısınız ...
bende de 85 üstü hızlarda motor sallanıyorda ben senin gibi düşünmemiştim hava rüzgarlı yada bu motor naked ya ondan böyle çok rüzgar alıyor diye düşünnmüştüm.servise gidince bi sorayım bunu
www.motorumlaben.blogspot.com/
-
06 Ağustos 2014, 00:30
#2725
Selamlar. Motorum 500 km oldu bile. yarin kartaldaki yeşilyurt motora götürmeyi düşünüyorum. Kadikoyde oturuyorum ama ordan aldım motoru ustada genç bir arkadaş beğendim. Ama yine de önerdiğiniz bi servis varsa İstanbul da bilgilendirmenizi rica ederim.
Lastikler konusunda ekrem abi uzun tura çikan arkadaşları örnek göstererek lastiklerin iyi olduğunu söylemiş. Fakat benim gibi (yüksüz) şehir içi kullanan arkadaşların aldanmaması gerek. Ağırlıkla birlikte lastikler yola cok daha iyi yapışıyor diye düşünüyorum. Yanlışsam düzeltin...
Lastikler kuru zeminde idare eder ama ıslak zeminde bir felaket. Kaç kere kaydım emin değilim zarf zurt hemen sendeliyo. Henüz düşmedim ama gerildim yani baya . En ufak su görünce soğuk soğuk terliyorum artık. O yüzden mümkün olan en kısa sürede lastikleri değiştireceğim.
-
06 Ağustos 2014, 00:33
#2726
Çok güzel şeyler buluyoruz internette ama bizim motorda bağlayacak direksiyon kolu yok
-
06 Ağustos 2014, 00:37
#2727
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Ceketi diktirmeden düğmesini alan tipik bir Karadenizli olarak SAVA MC25 serisinden 100x80x17 130x70x17 lastikleri aldım. Yarın sabah erkenden yine bayilerle cebelleşmek üzere cenke çıkacağım. Alırım bir hayır duanızı
http://i.hizliresim.com/q9EnGV.jpg
Arkadaşlar bu Sava marka lastiklerin kalitesi nasıldır Fiyat olarak baya uygun daha önce takan arkadaşlar oldu yorumları nelerdir ?
-
06 Ağustos 2014, 01:39
#2728
bloodwater adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu Sava marka lastiklerin kalitesi nasıldır Fiyat olarak baya uygun daha önce takan arkadaşlar oldu yorumları nelerdir ?
TVS Apache motoruma sava mc25 lastik takmıştım. Oldukça kaliteli, avrupa üretimi, kauçuk karışımlı, yumuşak lastiktir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
infidel imam adlı üyeden alıntı
Lastikler konusunda ekrem abi uzun tura çikan arkadaşları örnek göstererek lastiklerin iyi olduğunu söylemiş. Fakat benim gibi (yüksüz) şehir içi kullanan arkadaşların aldanmaması gerek. Ağırlıkla birlikte lastikler yola cok daha iyi yapışıyor diye düşünüyorum. Yanlışsam düzeltin...
Lastikler kuru zeminde idare eder ama ıslak zeminde bir felaket. Kaç kere kaydım emin değilim zarf zurt hemen sendeliyo. Henüz düşmedim ama gerildim yani baya
. En ufak su görünce soğuk soğuk terliyorum artık. O yüzden mümkün olan en kısa sürede lastikleri değiştireceğim.
Arkadaşlar Pulsar ı aldığım ilk hafta bir kaç gün içerisinde rodajını tamamlayıp OMM derneğinin sürüş eğitimine katılmak üzere Samsun dan Ankara ya (400 km.) artçımla birlikte yol yaptım. Gidişimin bir kısmı, eğitim aldığım günün sabah saatleri ve dönüşümün tamamı sağanak yağmur altında geçti. Yolda hiç kaymadım. Eğitim ıslak zeminde yapıldı ve ani panik fren çalışmaları yaptım, ön teker hiç kaymadı, arka teker kilitlenip kaymadığı zaman eğitmenlerden yeteri kadar sıkı fren yapmadığım uyarısı aldım. ABS freni olmayan motorlarda panik fren çalışmalarında eğitimciler arka freninin kilitlenecek kadar sıkı yapılmasını ve motor durana kadar bu şekilde devam edilmesini istiyorlardı. Bu şekilde defalarca frenleme yaptım ve arka teker kızaklamasına rağmen motor düz çizgisinde gitmeye devam etti. Benim için çok faydalı bir çalışmaydı.
Bunları şunun için yazdım. Pulsar ın orjinal lastikleri bana göre kötü değil. Hatta ortalamanın üzerinde lastikler bence. Ancak her zaman iyinin daha iyisi vardır. Sava lastiklerin bir, Pirelli - Metzeler lastiklerin iki gömlek daha üstün olduğunu düşünüyorum. Benim lastiklerim de eskidiğinde orjinal lastiklerini almak yerine tercihim büyük ihtimal ile Sava yönünde olacaktır diye düşünüyorum. Ancak bu forumu okuyan kişiler yazılan lastik eleştirilerini okuyarak daha Pulsar ı alıp denemeden lastikleri değiştirmeyi düşünmeye başlamasınlar. Benim gibi sınırları fazla zorlamayan ortalama sürücüler için orjinal lastikler yeterlidir. Unutulmasın ki televizyonda ve internet ortamında izlediğimiz videolarda yapılan akrobatik hareketler orinal lastiklerle yapılmaktadır.
-
06 Ağustos 2014, 02:04
#2729
Lastik tercihlerinizin yumusak hamurlu olanlardan yana kullanin arkadaslar.Ulkemiz yol kosullarinda ziplamalari engellerken yol tutus ve frenaj iyilesecektir.Bizim ulkemizin yol kosullari maalesef boyle.Sava iyi bir alternatif gibi duruyor .
-
06 Ağustos 2014, 09:20
#2730
Bende bu ikiliyi satın aldım gelmesi için gün sayıyorum... (Sava Mc 50 M-racer)
-
06 Ağustos 2014, 09:33
#2731
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Merak ettim Yamaha hangi modelinin fiyatını 2 defa düşürdü???...Söyle-biz de bilelim!-
modeli ile ilgili bilgim yok arkadasım
-
06 Ağustos 2014, 10:40
#2732
[QUOTE=haloogle;3413119]bende de 85 üstü hızlarda motor sallanıyorda ben senin gibi düşünmemiştim hava rüzgarlı yada bu motor naked ya ondan böyle çok rüzgar alıyor diye düşünnmüştüm.servise gidince bi sorayım bunu[/
yalpalama sorunu'nu bende naked veya havanın ruzgarlı olmasına baglamıstım ama ben 75 km\h la gıderken resmen serit degıstırıyorum yanımdan gecen cbf 150 ler falan zart dıye dumduz gıdıyor. bu konuya baya bi sıkılıyorum acıkcası... bıde tıtresım cogaldı ellerım cok uyusuyo ve ayak peglerındede hıssedıyorum ılk baslarda bu kadar tıtresım yoktu sanki ... ve bu daha onceki mesajımdada belirttiğim yag değişimindeki 1.300lt mi 1.400 lt mi sorununua ne diyorsunuz bu arac 1,300 lt mı , 1.400 lt mi hatta 1.500 lt de duydum kaç lt yaga ihtiyacı var bilgisi olan lütfen cevaplasın ...
-
06 Ağustos 2014, 11:53
#2733
Kocaeli İl Temsilcisi
Aka adlı üyeden alıntı
oda olacak inşallah
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
06 Ağustos 2014, 12:03
#2734
[QUOTE=hkn34;3413381]
haloogle adlı üyeden alıntı
bende de 85 üstü hızlarda motor sallanıyorda ben senin gibi düşünmemiştim hava rüzgarlı yada bu motor naked ya ondan böyle çok rüzgar alıyor diye düşünnmüştüm.servise gidince bi sorayım bunu[/
yalpalama sorunu'nu bende naked veya havanın ruzgarlı olmasına baglamıstım ama ben 75 km\h la gıderken resmen serit degıstırıyorum yanımdan gecen cbf 150 ler falan zart dıye dumduz gıdıyor. bu konuya baya bi sıkılıyorum acıkcası... bıde tıtresım cogaldı ellerım cok uyusuyo ve ayak peglerındede hıssedıyorum ılk baslarda bu kadar tıtresım yoktu sanki ... ve bu daha onceki mesajımdada belirttiğim yag değişimindeki 1.300lt mi 1.400 lt mi sorununua ne diyorsunuz bu arac 1,300 lt mı , 1.400 lt mi hatta 1.500 lt de duydum kaç lt yaga ihtiyacı var bilgisi olan lütfen cevaplasın ...
Ruzgar standart üstü esiyor ise ve rüzgara karşı gidiyorsanız bu normal.. Ancak bahsettiğiniz hızlar yani 75-85 km. arası motosikletin yalpalaması için çok erken. Genelde hızlı scooterler için sorun olur bu lastik çapı küçük olduğundan . Bu yalpalamalar 120-130 lardan sonra bu segmentte bir motor için kabul edilebilir. Bunun sorun ön düzen ve/veya lastik sorunu olması yüksek ihtimal..Diğer arkadaşların pulsarlarında sorun yok gibi sizin motorda sorun olma ihtimali yüksek.
Birde motorun naked olması bu sorunu oluşturmaz. Temel nedeni ön düzende kullanılan amortisör ve lastik kalitesidir. Örn. Er6-N ile 200 basarsınız yalpalamaz. Yada GSR 600 le de aynı şekilde bunlarda naked ancak yüksek hızlar sürücüyü rahatsız edebilir.
Ön düzende bir boşluk veya lastiklerde gözle görülemeyen balans sorunu ( lastiklerde zaman zaman bu sorunlara rastlanabilir kusursuz lastik yoktur az kusurlu lastik vardır ) yada en son olarak muhtemel amortisor arızası bu soruna yol açıyordur muhtemelen.
-
06 Ağustos 2014, 12:07
#2735
[QUOTE=newmoto76;3413434]
hkn34 adlı üyeden alıntı
Ruzgar standart üstü esiyor ise ve rüzgara karşı gidiyorsanız bu normal.. Ancak bahsettiğiniz hızlar yani 75-85 km. arası motosikletin yalpalaması için çok erken. Genelde hızlı scooterler için sorun olur bu lastik çapı küçük olduğundan . Bu yalpalamalar 120-130 lardan sonra bu segmentte bir motor için kabul edilebilir. Bunun sorun ön düzen ve/veya lastik sorunu olması yüksek ihtimal..Diğer arkadaşların pulsarlarında sorun yok gibi sizin motorda sorun olma ihtimali yüksek.
Birde motorun naked olması bu sorunu oluşturmaz. Temel nedeni ön düzende kullanılan amortisör ve lastik kalitesidir. Örn. Er6-N ile 200 basarsınız yalpalamaz. Yada GSR 600 le de aynı şekilde bunlarda naked ancak yüksek hızlar sürücüyü rahatsız edebilir.
Ön düzende bir boşluk veya lastiklerde gözle görülemeyen balans sorunu ( lastiklerde zaman zaman bu sorunlara rastlanabilir kusursuz lastik yoktur az kusurlu lastik vardır ) yada en son olarak muhtemel amortisor arızası bu soruna yol açıyordur muhtemelen.
teşekkürler newmoto gel gör ki bunu servise anlat muhtemel kusurları kontrol etmesi için servis elemanına söyledim oda sağ olsun kısa bir tur atıp baktı ama sorun yok dedi yine gidip kapsamlı bir kontrol yaptıracam tesekkurler... titreşim ve motor yağ kapasitesi için ne diyosun ?
-
06 Ağustos 2014, 12:15
#2736
[QUOTE=hkn34;3413437]
newmoto76 adlı üyeden alıntı
teşekkürler newmoto gel gör ki bunu servise anlat muhtemel kusurları kontrol etmesi için servis elemanına söyledim oda sağ olsun kısa bir tur atıp baktı ama sorun yok dedi yine gidip kapsamlı bir kontrol yaptıracam tesekkurler... titreşim ve motor yağ kapasitesi için ne diyosun ?
Bu oyle 30-50 km giderken anlaşılamaz. Lastikte üretim kaynaklı böyle bir balans sorunu var ise yüksek hızlarda hissedilebilir. Ve/veya öndüzendeki boşluk vb. içinde geçerli. Burada daha deneyimli bir servis ve ustaya motorunuzu göstermenizi tavsiye ederim. Önemli bir sorun bu
Maalesef ben Pulsar sahibi değilim yağ kapasitesini vs bilemiyorum. Ancak Elleri uyuşturacak kadar titreşim hiç normal değil..Bu kadar titreşimden forumdaki arkadaşların hiçbiri şikayet etmedi şimdiye kadar oyle hatırlıyorum. Böyle bir titreşim var ise bazı montaj bağlantı noktalarında sorun olma ihtimali de yüksek.
Farklı bir servisi öneriyorum yine.
-
06 Ağustos 2014, 12:17
#2737
Hocam kapasite 1,4 litre motorunuzun yağının eksik yada tam olduğuna bakmak için öncelikle birine motosikleti düz tutturun sonra motosikletin yağ camından bakın o sınırlar içerisinde ise sorun yokturo sınırın altındaysa ilave edin üstündeyse şiringa yardımı ile çekin derim.
-
06 Ağustos 2014, 12:22
#2738
Forum da hep selenin sertliğinden şikayet etmissiniz, sele yüksekliğinden şikayetçi olan yokmu? Kısa boylu birisi değilim ama motora oturduğum zaman iki ayağımla birden yere sağlam bir sekilde basamıyorum. Acemi motorcu olarak rahatsız edici bir durum. Sele yüksekliği ayarlanabilir mi, ayarlana biliyorsa nasıl yapılır yardımcı olabilir misiniz?
-
06 Ağustos 2014, 12:31
#2739
conmech adlı üyeden alıntı
Hocam kapasite 1,4 litre motorunuzun yağının eksik yada tam olduğuna bakmak için öncelikle birine motosikleti düz tutturun sonra motosikletin yağ camından bakın o sınırlar içerisinde ise sorun yokturo sınırın altındaysa ilave edin üstündeyse şiringa yardımı ile çekin derim.
eleman 1.3 de ısrar etti bide 1.3 tamamen göz kararı koydu onuda tam koydumu emin değilım servise gidip gerekli kontrolleri yapıcaz artık.. hem yalpalama hemde bu yag sorununu cozmem lazım motordan zevk alamıyorum yahu e5 de mıllet ustume cıkamsındıye 100 km lı hızla cıkamam gerekiyor yalpalıyıp duruyorum tehlike arz edıyor ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
atii adlı üyeden alıntı
Forum da hep selenin sertliğinden şikayet etmissiniz, sele yüksekliğinden şikayetçi olan yokmu? Kısa boylu birisi değilim ama motora oturduğum zaman iki ayağımla birden yere sağlam bir sekilde basamıyorum. Acemi motorcu olarak rahatsız edici bir durum. Sele yüksekliği ayarlanabilir mi, ayarlana biliyorsa nasıl yapılır yardımcı olabilir misiniz?
sele gercekten sert bende cozum arıyorum ya alısacaz yada seleyı yumusatıcaz ( dosemecide sunger kaplatıcaz oda görüntüyü bozucak ) ben 1,75 cm boyundayım sele yukseklıgı yetıyor alcaltma bildiğim kadarı ile mümkün değil tabanı kalın ayakkabı giy derim ...
-
06 Ağustos 2014, 12:33
#2740
atii adlı üyeden alıntı
Forum da hep selenin sertliğinden şikayet etmissiniz, sele yüksekliğinden şikayetçi olan yokmu? Kısa boylu birisi değilim ama motora oturduğum zaman iki ayağımla birden yere sağlam bir sekilde basamıyorum. Acemi motorcu olarak rahatsız edici bir durum. Sele yüksekliği ayarlanabilir mi, ayarlana biliyorsa nasıl yapılır yardımcı olabilir misiniz?
Arka amortisör sertlik ayarı düşürüldükten sonra motorun üzerine oturduğunuzda muhtemelen ayaklar yere daha sağlam basacaktır.
Ancak benim siz yeni başlayan motorcu arkadaşlara tavsiyem şudur Pulsarın bence sele yüksekliği gerçekten çok ideal. Sizin tedirginliğiniz profesyonel bir sürüş eğitimi almamanızdan kaynaklı. Honda ve Yamahanın sürüş eğitim programları var yada prof. egitim veren başka bir yerde olabilir. Burada alacağınız eğitimin katkını inanılmaz büyük ve sele yüksekliği vb. tedirginliğinizi tamamen ortadan kaldıracaktır. şiddetle tavsiye ederim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)