Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Eyvallah Emre
Ya sorma o kadar sohbetten bir buna değinmemişiz.Ama sağlam bir tecrübe oldu.Hem pulsarın lastiklerini de öğrenmiş oldum ıslak zeminde çok fazla yatmadan epey iyi yol aldı diyebilirim.Açıkçası AEA 'nın lastik çok kötü yorumundan sonra böyle bir yağmura yakalanınca ürkmüştüm.Ama çok kötü olmadığını en azından idare eder olduğunu söyleyebilirim.
Geçtiğimiz cuma günü Pulsar'ı bayide gördüm. Araç satılmış ve teslim edilmek üzere montajdaydı, siyah renk. Kesinlikle fotografta olduğundan daha güzel. Çok beğendim. İkinci el piyasası da olağanüstü sahibindende
Adana bajaj yetkili servisi hakkindaki yorumlarim soruldu ozelden
akın motor servisin adı
burdan cevap vermeyi uygun buldum
serviste motora konacak yagi gördüm
shell vsx mi neydi
API SG ozelikliydi (SL olması lazım)
shell sitesinde falan bu yağı bulamadim
shell yag kitapçığını pdf indirdim gene yok bu yağ
anladığım kadarıyla milattan kalma bir yağ uretimden kalkmış gibi
yağı kendimiz getirdik
30 tl bakım fiyatindan düşüldü
yağdan dolayi birsey olursa garanti dışı kalır falan dedi de ne alaka sg yag koyacaksin sen garanti dışı kalmayacak da sl yag mi garanti dışı bırakacak mantıksız isler
tork anahtari var mi yok mu soracaktım
yoksa mersine falan gitmeyi düşünüyorduk
bir baktım bizim eleman servise götürmüş bile motoru bana demeden
motor vidalarinda diş izleri var
gaz kolu tepkisi sert ;gaz telini yaglamamis zannediyorum özen gösterilmemiş derim iste buna
servis ne kadar bakim yapsa da kullanıcının kendi bakim yapmasi baska oluyor. servisteki adam uğraşmıyor yapacak birsuru işi var çünkü
zincir spreyi sıkıyor yazmış bazi uyeler gittikleri servislerde
bizimki ne sprey ne zincir temizliği hiç dokunmamis bile
spreyi sen getir eee
yok sikarsak sabaha kadar beklemeli sehir efsaneleri anlatmış bizimki de yemiş tabi castrol zincir yagi kutusunda 10 dakika bekleyin yaziyordu sanirsam
bakım kitapciginda yazmiyorsa adamı zorlayamayiz illa yapacan diye
ama biri yazsın lutfen zincir temizliği yapmasi gerek mi servisin?
yağı 1.4 litre koyması gerekirken 1.5 litre koymuş
zaten 1.5 koyacağım demişti
şimdi akvaryum hortumu ve siringayla fazla yagi cekmek gerekecek 100 ml kadar ugras dur yani işin yoksa
bayi açıp da kitapçığı okumuyor anlaşılan
bilgisi yetersiz
ne yapsin ikide bir kitapçık değişiyor
forumu takip eden bile gec farkediyor bu konuyu
motora konulacak yaga bir türlü standart getiremediler
guya bir çözüm bulunacaktı ayni hamam ayni tas
tavsiyem kendi yaginizi kendiniz götürün
yag filtresi değişmiş
tork anahtari var mi diye sorun servisinize yoksa KESINLIKLE MOTORUNUZA ANAHTAR DEGDIRMEYIN
hangi çağda yaşıyoruz
kisaca az uyaniksan işi bilirsen bakimda rahat edersin
bilinçli tuketici olalım
bir dunya para veriyoruz
yapilan hizmet dort dörtlük olmalı
yag satan motosiklet malzemeleri satıcısına gidiyoruz scooter yazan yağı satmaya çalışıyor bilmesen yutturacak
daha da ısrar ediyor satıcı senin motora uyar uyar diye
adam 3 kurus kazansın da sana ne olursa olsun mantık bu
uyanık olun derim
Ben Pulsar alalı 10 gün oldu, daha 250km de. Rodaj süresince devirli kullanmaya dikkat ediyorum fakat dün zincirden ses gelmeye başladı. Yazılanlara bakılırsa kitapçığı önce ben hatim edecem sonra ustanın başında bekleyeceğim bakımı bitene kadar. Bu arada acemiliğime denk geldi ufak bi 3.5 vak'ası yaşadım C.tesi günü eşimle denize gittik 2 saatlik sabah denizinden sonra ufak bir kır gezisi yapalım dedik. Bindik motora çıktık mesirelik güzel bir mekana, biraz da burada oyalandıktan sonra dönelim dedik. Bindim motora kaskımı taktım kontağı açtım ama marş almadı. 7-8 defa denedim motor çalışmıyor. Soğuk terler boşalmaya başladı, deniz kıyısında yapsa neyse dağın başı! Sonra olduğum yerde motoru çevireyim dedim baktım ki ayaklık açık Arkadaşlar eğer Antalya gibi çok sıcak bi memlekette yaşıyorsanız önce başınıza güneş geçmediğinden sonra da ayaklığın kalkık olmasından emin olun öyle binin motora
Sadece Bajaj için değil motosiklette servis sorunu hemen hemen tüm markalar için ciddi problem. Motosiklet sahibi hem teknik olarak donanımlı olmaya hemde servisleri müfettiş gibi denetlemeye zorlanıyor. Bu içler acısı bir durum. Teknik meselelerin bu kadar havada kalan ve kişi insiyatifine verilen bir yerde durması da apayrı bir sorun..
İnternette şu habere rastladım diyorki ilk 6 ay verileri motosiklette satış %7 düşmüş ilk bakışta bu oran düşük gibi görünebilir ancak Lokanta, Sucu, Dönerci , Kebapçı, Hamburgerci vb. birçok ticari işletmenin mecburen servis için motosiklet aldığını düşünürsek ve sektöre yeni birçok markanın girdiginide düşünürsek durum çok ciddiye alınacak kadar vahim... Dışarıdan bakmak yetiyor kimse bu sene 10 bin lira üzeri motor almak istemiyor neden canı yanmış insanların sen müşteriye doğru düzgün hizmet verememişsin ki. Pulsarı kurtaran tek şey var oda fiyat / performans değeri. Bu nedenle satılıyor. Ama görüyoruzki hemen hemen herkes aldığı servis hizmetinden şikayetçi..
Hani biz diyoruz ya servis hizmeti alamıyoruz diye. Bu gidişle servis bulabilir miyiz ? Bu bile önemli bir soru. Çünkü bu sektör daralması ve küçük motosiklet sektörü ekonomisiyle satış sonrası hizmetlerin sağlıklı devam edebilmesi mümkün değil. Bukadar genç nufusu olan bir ulkede motosiklet satış adetleri komik denecek kadar az. Çoğuda 2-3 bin TL lik çin motorlarından oluşuyor..
Chevrolet yakın tarihte Türkiye ve diğer birkaç ülkeden tamamen çekildi. Sebebi artık verimliliği charge edemememeleriydi.. Sanırım motosiklet sektörü benzer hataları yineledikçe ve geçen yıla göre devam eden bir satış projeksiyonu belirledikçe bir arpa boyu yol alamayacaklar..
Satışlardaki sorunun en büyük nedeninin fiyattan çok servis hizmeti olduğuna eminim. Bugune kadar yüzlerce motosiklet sever ile yaptığım konuşmada herkesin söylediği şey aynı. Abi servis yok , yedek parça yok , motoruma doğru düzgün bakmıyorlar vs vs ...
Velhasıl , kısa ve orta vadede adam gibi kaliteli en azından sorunu net olarak teknik netlikle yorumlayabilecek ve müşteriyi tatmin edebilecek bir motosiklet servis yaklaşımını görebileceğimizi hiç sanmıyorum...
Bu durum 2008 deki otomobil krizi kıvamına gelmeden çözülmez..Sektörün bir dip yapması gerekiyor sanırım satış sonrası hizmetler ile ilgili daha sağlıklı çözümler üretmesi için..
Aynı gemideyiz ancak daha çok zarar görecek olan maalesef distributorlerin kendileri..
Kesinlikle haklısınız.Sonuna kadar katılıyorum.Ben de o genç nüfüstan biriyim şu an boyum 1.93 olmasına ragmen cg tarzı motor düşünüyorum.Neden derseniz ben bakımları kendim yapmayı seviyorum.Parça lazım oluyor her motorcuda parça var şimdi bakıyorum diğer marka modeller 3000 tl lik motor alıcam diyorum parça sıkıntı yaparmı satabilir miyim ama yok içime sinmiyor mesala canım boxer istiyor ama ilerde sıkıntı çıkarmı parça için falan bilmiyorum.Gittim motora baktım mesala boxer tam benim için.Servislerde adam kazıklama peşinde cgnin bakımlarıda basit diyorum ama bilmiyorum işte servis işi tam bi rezillik.
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
Hayırlı olsun, İyi günlerde kullanın.
Aynen, en büyük korkumdur dağın başında problem yaşatması. Pazar günü eşimle temiz ve serin dağ havası alalım dedik ve Üçoluk, Altınyaka, Kuzdere kanyonu ve oradan da Beldibi sahili...
Bu aralar çalışmama sorunu çok okumaya başladım. Şükür ben yaşamadım ama ne bilim tedirgin ediyor insanı okudukça.
Ayrıca o ayaklık açık kalmasından çalışmamayı da anlamadım. Kontağı takarım, ayaklıkta iken çalıştırırım... Bende mi bir terslik var acaba.
Maraş'ın Elbistan ilçesi Çiçek köyünde kredi kartına vade farksız 7150 TL, İstanbul'da 7350 TL. Başlıycam böyle esnaflığa.
Bankadan 24 ay vadeli tüketici kredisi uydurdum, sırf kuruş indirim yapmamalarına gıcık kaptığım için gidip almıyorum motoru. Bir de ayaklarına kadar gidiyorsun olmadık kapris yapıyor dingiller.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71391690/detay
Bu motoru İstanbul içinde 7150 tık paraya verecek bir bayi var mı?
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Hic merak etmeyiniz bu son demleri bu nasilsa satiyoruzlarin..Pulsar talebi artik eskisi kadar degil alan aldi suanda bayiilerde Pulsarda var 1 ay sonra satabilmek icin rekabet edecekler.Sayelerinde musteri daha satin almadan sogudu.Satin alan arkadaslarin icinde bayiilerinden memnun olani yok gibi.
Pulsar guzel motisiklet gercekten iki tane birden alasi geliyor insanin ancak bu bayi servis meselesi Pulsarin onunu kapatiyor.
Diger kotu ornekler ; SYM , Yamaha ,Suzuki bayi ve servisleriyle 3. Dunya klasmanindalar maalesef.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)