Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2661
    infidel imam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün tekrar Pulsarı alıcı gözüyle sürüp test ettim arkadaşlar . Gerçekten f/p olarak alınabilecek bi ürün . Motoru sürüp binmeden kimse motor hakkında atıp tutmasın .Cbf'in rahat ve konforlu selesinden vazgeçebilirsem eğer , bende inşaallah pulsar alanlar kervanına katılacağım . İstesem motoru satıp yarın bile gidip alma imkanım var ama , sele kısmı sert olduğu için konforu beni düşündürmüyor değil açıkcası .
    Kaplatırsın abi derdin sele olsun. 12 hp nereee 24 hp nere.. Ben daha kaplatmadim bugün izinden dönüyorum yarin arastiricam bu işi izmitte. Bilgilendirme yaparım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2662
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı nickmi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz siz olun yağmurluk ve montunuzun içliği olmadan 35 derece sıcağa güvenmeyin arkadaşlar:

    Edirne'den Saroz'a gideyim dedim ama aniden soğuyan havaya yağmur dolu ve rüzgar da eklenince 2 saatlik işkenceye dönüşen bir yolculuk oldu arkadaşlar.Ciddi anlamda ıslanıp üşüdüm hatta dondum :(

    Ben aldandım siz aldanmayın dostlar

    Geçmiş olsun abi,o kadar muhabbet yaptık bi o konuya değinmedik.Geçmiş olsun,bi tecrübe daha kazandın
    Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...

  3. #2663

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 F Diversion
    Alıntı turkish39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun abi,o kadar muhabbet yaptık bi o konuya değinmedik.Geçmiş olsun,bi tecrübe daha kazandın
    Eyvallah Emre
    Ya sorma o kadar sohbetten bir buna değinmemişiz.Ama sağlam bir tecrübe oldu.Hem pulsarın lastiklerini de öğrenmiş oldum ıslak zeminde çok fazla yatmadan epey iyi yol aldı diyebilirim.Açıkçası AEA 'nın lastik çok kötü yorumundan sonra böyle bir yağmura yakalanınca ürkmüştüm.Ama çok kötü olmadığını en azından idare eder olduğunu söyleyebilirim.
    G.CANSEVER bunu beğendi.

  4. #2664
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı infidel imam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaplatırsın abi derdin sele olsun. 12 hp nereee 24 hp nere.. Ben daha kaplatmadim bugün izinden dönüyorum yarin arastiricam bu işi izmitte. Bilgilendirme yaparım.
    Takipteyim .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  5. #2665

    Üyelik
    02 Ağustos 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    MSX 125 - MT 07 ABS
    Geçtiğimiz cuma günü Pulsar'ı bayide gördüm. Araç satılmış ve teslim edilmek üzere montajdaydı, siyah renk. Kesinlikle fotografta olduğundan daha güzel. Çok beğendim. İkinci el piyasası da olağanüstü sahibindende

  6. #2666
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Adana bajaj yetkili servisi hakkindaki yorumlarim soruldu ozelden
    akın motor servisin adı

    burdan cevap vermeyi uygun buldum

    serviste motora konacak yagi gördüm
    shell vsx mi neydi
    API SG ozelikliydi (SL olması lazım)
    shell sitesinde falan bu yağı bulamadim
    shell yag kitapçığını pdf indirdim gene yok bu yağ
    anladığım kadarıyla milattan kalma bir yağ uretimden kalkmış gibi

    yağı kendimiz getirdik
    30 tl bakım fiyatindan düşüldü
    yağdan dolayi birsey olursa garanti dışı kalır falan dedi de ne alaka sg yag koyacaksin sen garanti dışı kalmayacak da sl yag mi garanti dışı bırakacak mantıksız isler

    tork anahtari var mi yok mu soracaktım
    yoksa mersine falan gitmeyi düşünüyorduk
    bir baktım bizim eleman servise götürmüş bile motoru bana demeden

    motor vidalarinda diş izleri var

    gaz kolu tepkisi sert ;gaz telini yaglamamis zannediyorum özen gösterilmemiş derim iste buna
    servis ne kadar bakim yapsa da kullanıcının kendi bakim yapmasi baska oluyor. servisteki adam uğraşmıyor yapacak birsuru işi var çünkü

    zincir spreyi sıkıyor yazmış bazi uyeler gittikleri servislerde
    bizimki ne sprey ne zincir temizliği hiç dokunmamis bile
    spreyi sen getir eee
    yok sikarsak sabaha kadar beklemeli sehir efsaneleri anlatmış bizimki de yemiş tabi castrol zincir yagi kutusunda 10 dakika bekleyin yaziyordu sanirsam
    bakım kitapciginda yazmiyorsa adamı zorlayamayiz illa yapacan diye
    ama biri yazsın lutfen zincir temizliği yapmasi gerek mi servisin?

    yağı 1.4 litre koyması gerekirken 1.5 litre koymuş
    zaten 1.5 koyacağım demişti
    şimdi akvaryum hortumu ve siringayla fazla yagi cekmek gerekecek 100 ml kadar ugras dur yani işin yoksa
    bayi açıp da kitapçığı okumuyor anlaşılan
    bilgisi yetersiz
    ne yapsin ikide bir kitapçık değişiyor
    forumu takip eden bile gec farkediyor bu konuyu

    motora konulacak yaga bir türlü standart getiremediler
    guya bir çözüm bulunacaktı ayni hamam ayni tas
    tavsiyem kendi yaginizi kendiniz götürün

    yag filtresi değişmiş

    tork anahtari var mi diye sorun servisinize yoksa KESINLIKLE MOTORUNUZA ANAHTAR DEGDIRMEYIN
    hangi çağda yaşıyoruz

    kisaca az uyaniksan işi bilirsen bakimda rahat edersin
    bilinçli tuketici olalım
    bir dunya para veriyoruz
    yapilan hizmet dort dörtlük olmalı

    yag satan motosiklet malzemeleri satıcısına gidiyoruz scooter yazan yağı satmaya çalışıyor bilmesen yutturacak
    daha da ısrar ediyor satıcı senin motora uyar uyar diye
    adam 3 kurus kazansın da sana ne olursa olsun mantık bu
    uyanık olun derim
    reverse, centil40, Ahmet Abi ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #2667

    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Motosikleti
    2014 KIRMIZI BAJAJ BOXER BM 150
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adana bajaj yetkili servisi hakkindaki yorumlarim soruldu ozelden
    akın motor servisin adı

    burdan cevap vermeyi uygun buldum

    serviste motora konacak yagi gördüm
    shell vsx mi neydi
    API SG ozelikliydi (SL olması lazım)
    shell sitesinde falan bu yağı bulamadim
    shell yag kitapçığını pdf indirdim gene yok bu yağ
    anladığım kadarıyla milattan kalma bir yağ uretimden kalkmış gibi

    yağı kendimiz getirdik
    30 tl bakım fiyatindan düşüldü
    yağdan dolayi birsey olursa garanti dışı kalır falan dedi de ne alaka sg yag koyacaksin sen garanti dışı kalmayacak da sl yag mi garanti dışı bırakacak mantıksız isler

    tork anahtari var mi yok mu soracaktım
    yoksa mersine falan gitmeyi düşünüyorduk
    bir baktım bizim eleman servise götürmüş bile motoru bana demeden

    motor vidalarinda diş izleri var

    gaz kolu tepkisi sert ;gaz telini yaglamamis zannediyorum özen gösterilmemiş derim iste buna
    servis ne kadar bakim yapsa da kullanıcının kendi bakim yapmasi baska oluyor. servisteki adam uğraşmıyor yapacak birsuru işi var çünkü

    zincir spreyi sıkıyor yazmış bazi uyeler gittikleri servislerde
    bizimki ne sprey ne zincir temizliği hiç dokunmamis bile
    spreyi sen getir eee
    yok sikarsak sabaha kadar beklemeli sehir efsaneleri anlatmış bizimki de yemiş tabi castrol zincir yagi kutusunda 10 dakika bekleyin yaziyordu sanirsam
    bakım kitapciginda yazmiyorsa adamı zorlayamayiz illa yapacan diye
    ama biri yazsın lutfen zincir temizliği yapmasi gerek mi servisin?

    yağı 1.4 litre koyması gerekirken 1.5 litre koymuş
    zaten 1.5 koyacağım demişti
    şimdi akvaryum hortumu ve siringayla fazla yagi cekmek gerekecek 100 ml kadar ugras dur yani işin yoksa
    bayi açıp da kitapçığı okumuyor anlaşılan
    bilgisi yetersiz
    ne yapsin ikide bir kitapçık değişiyor
    forumu takip eden bile gec farkediyor bu konuyu

    motora konulacak yaga bir türlü standart getiremediler
    guya bir çözüm bulunacaktı ayni hamam ayni tas
    tavsiyem kendi yaginizi kendiniz götürün

    yag filtresi değişmiş

    tork anahtari var mi diye sorun servisinize yoksa KESINLIKLE MOTORUNUZA ANAHTAR DEGDIRMEYIN
    hangi çağda yaşıyoruz

    kisaca az uyaniksan işi bilirsen bakimda rahat edersin
    bilinçli tuketici olalım
    bir dunya para veriyoruz
    yapilan hizmet dort dörtlük olmalı

    yag satan motosiklet malzemeleri satıcısına gidiyoruz scooter yazan yağı satmaya çalışıyor bilmesen yutturacak
    daha da ısrar ediyor satıcı senin motora uyar uyar diye
    adam 3 kurus kazansın da sana ne olursa olsun mantık bu
    uyanık olun derim
    Zaten BAJAJ darbe yerse servisten yicek gibi.Çünkü motorlar harbi iyi fiyatına göre.
    2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150

  8. #2668
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün tekrar Pulsarı alıcı gözüyle sürüp test ettim arkadaşlar . Gerçekten f/p olarak alınabilecek bi ürün . Motoru sürüp binmeden kimse motor hakkında atıp tutmasın .Cbf'in rahat ve konforlu selesinden vazgeçebilirsem eğer , bende inşaallah pulsar alanlar kervanına katılacağım . İstesem motoru satıp yarın bile gidip alma imkanım var ama , sele kısmı sert olduğu için konforu beni düşündürmüyor değil açıkcası .
    fazla düşünmeye gerek yok fiyatına göre pulsar sahibine cbf den çok daha fazla artı sunmakta.sele sertliği halledilemeyecek sorun değil,sonuçta bu alet hem commuter olarak kullabilen hem de sport yani gazladığın zaman hakkını veren bi motor.

  9. #2669
    katilkoala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS - XL 650v TRANSALP
    Ben Pulsar alalı 10 gün oldu, daha 250km de. Rodaj süresince devirli kullanmaya dikkat ediyorum fakat dün zincirden ses gelmeye başladı. Yazılanlara bakılırsa kitapçığı önce ben hatim edecem sonra ustanın başında bekleyeceğim bakımı bitene kadar. Bu arada acemiliğime denk geldi ufak bi 3.5 vak'ası yaşadım C.tesi günü eşimle denize gittik 2 saatlik sabah denizinden sonra ufak bir kır gezisi yapalım dedik. Bindik motora çıktık mesirelik güzel bir mekana, biraz da burada oyalandıktan sonra dönelim dedik. Bindim motora kaskımı taktım kontağı açtım ama marş almadı. 7-8 defa denedim motor çalışmıyor. Soğuk terler boşalmaya başladı, deniz kıyısında yapsa neyse dağın başı! Sonra olduğum yerde motoru çevireyim dedim baktım ki ayaklık açık Arkadaşlar eğer Antalya gibi çok sıcak bi memlekette yaşıyorsanız önce başınıza güneş geçmediğinden sonra da ayaklığın kalkık olmasından emin olun öyle binin motora
    turkish39, KocaReiSs, co2fix ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #2670

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Sadece Bajaj için değil motosiklette servis sorunu hemen hemen tüm markalar için ciddi problem. Motosiklet sahibi hem teknik olarak donanımlı olmaya hemde servisleri müfettiş gibi denetlemeye zorlanıyor. Bu içler acısı bir durum. Teknik meselelerin bu kadar havada kalan ve kişi insiyatifine verilen bir yerde durması da apayrı bir sorun..

    İnternette şu habere rastladım diyorki ilk 6 ay verileri motosiklette satış %7 düşmüş ilk bakışta bu oran düşük gibi görünebilir ancak Lokanta, Sucu, Dönerci , Kebapçı, Hamburgerci vb. birçok ticari işletmenin mecburen servis için motosiklet aldığını düşünürsek ve sektöre yeni birçok markanın girdiginide düşünürsek durum çok ciddiye alınacak kadar vahim... Dışarıdan bakmak yetiyor kimse bu sene 10 bin lira üzeri motor almak istemiyor neden canı yanmış insanların sen müşteriye doğru düzgün hizmet verememişsin ki. Pulsarı kurtaran tek şey var oda fiyat / performans değeri. Bu nedenle satılıyor. Ama görüyoruzki hemen hemen herkes aldığı servis hizmetinden şikayetçi..

    Hani biz diyoruz ya servis hizmeti alamıyoruz diye. Bu gidişle servis bulabilir miyiz ? Bu bile önemli bir soru. Çünkü bu sektör daralması ve küçük motosiklet sektörü ekonomisiyle satış sonrası hizmetlerin sağlıklı devam edebilmesi mümkün değil. Bukadar genç nufusu olan bir ulkede motosiklet satış adetleri komik denecek kadar az. Çoğuda 2-3 bin TL lik çin motorlarından oluşuyor..

    Chevrolet yakın tarihte Türkiye ve diğer birkaç ülkeden tamamen çekildi. Sebebi artık verimliliği charge edemememeleriydi.. Sanırım motosiklet sektörü benzer hataları yineledikçe ve geçen yıla göre devam eden bir satış projeksiyonu belirledikçe bir arpa boyu yol alamayacaklar..

    Satışlardaki sorunun en büyük nedeninin fiyattan çok servis hizmeti olduğuna eminim. Bugune kadar yüzlerce motosiklet sever ile yaptığım konuşmada herkesin söylediği şey aynı. Abi servis yok , yedek parça yok , motoruma doğru düzgün bakmıyorlar vs vs ...

    Velhasıl , kısa ve orta vadede adam gibi kaliteli en azından sorunu net olarak teknik netlikle yorumlayabilecek ve müşteriyi tatmin edebilecek bir motosiklet servis yaklaşımını görebileceğimizi hiç sanmıyorum...

    Bu durum 2008 deki otomobil krizi kıvamına gelmeden çözülmez..Sektörün bir dip yapması gerekiyor sanırım satış sonrası hizmetler ile ilgili daha sağlıklı çözümler üretmesi için..

    Aynı gemideyiz ancak daha çok zarar görecek olan maalesef distributorlerin kendileri..
    hak_anm bunu beğendi.

  11. #2671

    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Motosikleti
    2014 KIRMIZI BAJAJ BOXER BM 150
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece Bajaj için değil motosiklette servis sorunu hemen hemen tüm markalar için ciddi problem. Motosiklet sahibi hem teknik olarak donanımlı olmaya hemde servisleri müfettiş gibi denetlemeye zorlanıyor. Bu içler acısı bir durum. Teknik meselelerin bu kadar havada kalan ve kişi insiyatifine verilen bir yerde durması da apayrı bir sorun..

    İnternette şu habere rastladım diyorki ilk 6 ay verileri motosiklette satış %7 düşmüş ilk bakışta bu oran düşük gibi görünebilir ancak Lokanta, Sucu, Dönerci , Kebapçı, Hamburgerci vb. birçok ticari işletmenin mecburen servis için motosiklet aldığını düşünürsek ve sektöre yeni birçok markanın girdiginide düşünürsek durum çok ciddiye alınacak kadar vahim... Dışarıdan bakmak yetiyor kimse bu sene 10 bin lira üzeri motor almak istemiyor neden canı yanmış insanların sen müşteriye doğru düzgün hizmet verememişsin ki. Pulsarı kurtaran tek şey var oda fiyat / performans değeri. Bu nedenle satılıyor. Ama görüyoruzki hemen hemen herkes aldığı servis hizmetinden şikayetçi..

    Hani biz diyoruz ya servis hizmeti alamıyoruz diye. Bu gidişle servis bulabilir miyiz ? Bu bile önemli bir soru. Çünkü bu sektör daralması ve küçük motosiklet sektörü ekonomisiyle satış sonrası hizmetlerin sağlıklı devam edebilmesi mümkün değil. Bukadar genç nufusu olan bir ulkede motosiklet satış adetleri komik denecek kadar az. Çoğuda 2-3 bin TL lik çin motorlarından oluşuyor..

    Chevrolet yakın tarihte Türkiye ve diğer birkaç ülkeden tamamen çekildi. Sebebi artık verimliliği charge edemememeleriydi.. Sanırım motosiklet sektörü benzer hataları yineledikçe ve geçen yıla göre devam eden bir satış projeksiyonu belirledikçe bir arpa boyu yol alamayacaklar..

    Satışlardaki sorunun en büyük nedeninin fiyattan çok servis hizmeti olduğuna eminim. Bugune kadar yüzlerce motosiklet sever ile yaptığım konuşmada herkesin söylediği şey aynı. Abi servis yok , yedek parça yok , motoruma doğru düzgün bakmıyorlar vs vs ...

    Velhasıl , kısa ve orta vadede adam gibi kaliteli en azından sorunu net olarak teknik netlikle yorumlayabilecek ve müşteriyi tatmin edebilecek bir motosiklet servis yaklaşımını görebileceğimizi hiç sanmıyorum...

    Bu durum 2008 deki otomobil krizi kıvamına gelmeden çözülmez..Sektörün bir dip yapması gerekiyor sanırım satış sonrası hizmetler ile ilgili daha sağlıklı çözümler üretmesi için..

    Aynı gemideyiz ancak daha çok zarar görecek olan maalesef distributorlerin kendileri..

    Kesinlikle haklısınız.Sonuna kadar katılıyorum.Ben de o genç nüfüstan biriyim şu an boyum 1.93 olmasına ragmen cg tarzı motor düşünüyorum.Neden derseniz ben bakımları kendim yapmayı seviyorum.Parça lazım oluyor her motorcuda parça var şimdi bakıyorum diğer marka modeller 3000 tl lik motor alıcam diyorum parça sıkıntı yaparmı satabilir miyim ama yok içime sinmiyor mesala canım boxer istiyor ama ilerde sıkıntı çıkarmı parça için falan bilmiyorum.Gittim motora baktım mesala boxer tam benim için.Servislerde adam kazıklama peşinde cgnin bakımlarıda basit diyorum ama bilmiyorum işte servis işi tam bi rezillik.
    seyyid47 bunu beğendi.
    2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150

  12. #2672
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    Alıntı katilkoala adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Pulsar alalı 10 gün oldu, daha 250km de. Rodaj süresince devirli kullanmaya dikkat ediyorum fakat dün zincirden ses gelmeye başladı. Yazılanlara bakılırsa kitapçığı önce ben hatim edecem sonra ustanın başında bekleyeceğim bakımı bitene kadar. Bu arada acemiliğime denk geldi ufak bi 3.5 vak'ası yaşadım C.tesi günü eşimle denize gittik 2 saatlik sabah denizinden sonra ufak bir kır gezisi yapalım dedik. Bindik motora çıktık mesirelik güzel bir mekana, biraz da burada oyalandıktan sonra dönelim dedik. Bindim motora kaskımı taktım kontağı açtım ama marş almadı. 7-8 defa denedim motor çalışmıyor. Soğuk terler boşalmaya başladı, deniz kıyısında yapsa neyse dağın başı! Sonra olduğum yerde motoru çevireyim dedim baktım ki ayaklık açık Arkadaşlar eğer Antalya gibi çok sıcak bi memlekette yaşıyorsanız önce başınıza güneş geçmediğinden sonra da ayaklığın kalkık olmasından emin olun öyle binin motora
    Hayırlı olsun, İyi günlerde kullanın.

    Aynen, en büyük korkumdur dağın başında problem yaşatması. Pazar günü eşimle temiz ve serin dağ havası alalım dedik ve Üçoluk, Altınyaka, Kuzdere kanyonu ve oradan da Beldibi sahili...
    Bu aralar çalışmama sorunu çok okumaya başladım. Şükür ben yaşamadım ama ne bilim tedirgin ediyor insanı okudukça.

    Ayrıca o ayaklık açık kalmasından çalışmamayı da anlamadım. Kontağı takarım, ayaklıkta iken çalıştırırım... Bende mi bir terslik var acaba.

  13. #2673

    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, İyi günlerde kullanın.

    Aynen, en büyük korkumdur dağın başında problem yaşatması. Pazar günü eşimle temiz ve serin dağ havası alalım dedik ve Üçoluk, Altınyaka, Kuzdere kanyonu ve oradan da Beldibi sahili...
    Bu aralar çalışmama sorunu çok okumaya başladım. Şükür ben yaşamadım ama ne bilim tedirgin ediyor insanı okudukça.

    Ayrıca o ayaklık açık kalmasından çalışmamayı da anlamadım. Kontağı takarım, ayaklıkta iken çalıştırırım... Bende mi bir terslik var acaba.
    motosiklet yan sehpada vites boşdayken çalışır.fakat vitesde iken debriyaja basınca çalışır yan sehpada müşür vardır.sehpa açık iken vitese takıncada stop eder.
    kaan898 ve katilkoala bunu beğendiler.

  14. #2674

    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS
    Alıntı centil40 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu akşam eşimle çıktığım uzun tatil sona erdi.

    33 gün boyunca izlediğim rota ve konakladığım şehirler:
    Samsun - Çerkezköy - Burgaz (Bulgariistan) - Varna (Bulgaristan) - Bükreş (Romanya) - Sofya (Bulgaristan) - Üsküp (Makedonya) - Prizren (Kosova) - Kukes (Arnavutluk) - Tiran (Arnavutluk) - Ohrid (Makedonya) - Selanik (Yunanistan) - Meteora (Yunanistan) - Atina (Yunanistan) - Rodos (Yunanistan) - Afyonkarahisar - Samsun.

    Tatilin Yunanistana kadarki bölümü genelde birer ikişer gecelik gezi şeklinde oldu. Yunanistan da işin şekli dörder beşer günlük dinlenmeli yaz ve deniz tatiline dönüştü.

    Toplam Pulsar ile 5930 km yol yaptım. Ortalama yakıt tüketimim 3,36 litre/100km.

    Bu yolculuğun ilk 750. km sinde İstanbul Oktay Motor da periyodik bakım yaptırıp yola devam ettim. Önümüzdeki hafta sonu fırsat bulursam tekrar bakıma gideceğim.

    Kilolu olmama, artçım olmasına ve önceki paylaşımlarımda da görebileceğiniz gibi haddinden fazla bagajıma rağmen performans olarak ta sıkıntı yaşamadım. Düz yollarda ortalama 100 - 130 arası rahat gittim. Yokuş aşağı bir kez 140 gördüm. Yokuş yukarı vitesi 4 e düşürdüğümde rahatlıkla 80 - 90 hızlarla çıktım.

    Yolculuk boyunca Pulsar ile ilgili olumsuz yazabileceğim tek husus sele sertliğidir. Hiç bir arıza yaşamadan yolculuğumu tamamladım.

    Paylaşımlarımı beğenen arkadaşlarıma, özelden mesaj atıp hal hatır soranlara, gezim boyunca bir sıkıntı yaşama ihtimalime karşı bana sık sık mesaj ve eposta yoluyla ulaşıp hal hatır soran Ekrem Ata beye ve düzeyli bir forum oluşturan siz değerli forumdaşlarıma teşekkür ederim.
    Hocam turunuzu en başından beri takip etmekteyim. bence yorumlarınız ve izlenimlerinizle Pulsar'a at gözlüğüyle bakacaklara imkan vermediniz. Eğrisiyle doğrusuyla görüşlerinizi yazdığınız için teşekkür ederiz. Bu balkan turunun darısı artık bizim başımıza
    centil40 bunu beğendi.

  15. #2675
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Maraş'ın Elbistan ilçesi Çiçek köyünde kredi kartına vade farksız 7150 TL, İstanbul'da 7350 TL. Başlıycam böyle esnaflığa.
    Bankadan 24 ay vadeli tüketici kredisi uydurdum, sırf kuruş indirim yapmamalarına gıcık kaptığım için gidip almıyorum motoru. Bir de ayaklarına kadar gidiyorsun olmadık kapris yapıyor dingiller.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71391690/detay

    Bu motoru İstanbul içinde 7150 tık paraya verecek bir bayi var mı?
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  16. #2676
    meugur74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    strike 150
    Bu km. Yapmış motor yalnız, 2400km.de..

  17. #2677
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı meugur74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu km. Yapmış motor yalnız, 2400km.de..
    Doğru, kusura bakmayın. Bugün bir kaç bayiye gittim, aptal saptal davrandılar. İt mi geldi müşteri mi belli değil. Sinirden görmemişim.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  18. #2678

    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Motosikleti
    2014 KIRMIZI BAJAJ BOXER BM 150
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru, kusura bakmayın. Bugün bir kaç bayiye gittim, aptal saptal davrandılar. İt mi geldi müşteri mi belli değil. Sinirden görmemişim.
    Ne kusuru abi.Hepsi ayrı alem burda da var sanki onlara muhtacız.
    AttilaXtreme bunu beğendi.
    2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150

  19. #2679

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru, kusura bakmayın. Bugün bir kaç bayiye gittim, aptal saptal davrandılar. İt mi geldi müşteri mi belli değil. Sinirden görmemişim.
    Hic merak etmeyiniz bu son demleri bu nasilsa satiyoruzlarin..Pulsar talebi artik eskisi kadar degil alan aldi suanda bayiilerde Pulsarda var 1 ay sonra satabilmek icin rekabet edecekler.Sayelerinde musteri daha satin almadan sogudu.Satin alan arkadaslarin icinde bayiilerinden memnun olani yok gibi.

    Pulsar guzel motisiklet gercekten iki tane birden alasi geliyor insanin ancak bu bayi servis meselesi Pulsarin onunu kapatiyor.

    Diger kotu ornekler ; SYM , Yamaha ,Suzuki bayi ve servisleriyle 3. Dunya klasmanindalar maalesef.
    reverse ve AttilaXtreme bunu beğendiler.

  20. #2680

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    Alıntı OSİMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle haklısınız.Sonuna kadar katılıyorum.Ben de o genç nüfüstan biriyim şu an boyum 1.93 olmasına ragmen cg tarzı motor düşünüyorum.Neden derseniz ben bakımları kendim yapmayı seviyorum.Parça lazım oluyor her motorcuda parça var şimdi bakıyorum diğer marka modeller 3000 tl lik motor alıcam diyorum parça sıkıntı yaparmı satabilir miyim ama yok içime sinmiyor mesala canım boxer istiyor ama ilerde sıkıntı çıkarmı parça için falan bilmiyorum.Gittim motora baktım mesala boxer tam benim için.Servislerde adam kazıklama peşinde cgnin bakımlarıda basit diyorum ama bilmiyorum işte servis işi tam bi rezillik.
    en ucuz parça cg de. diğer motorlar da cg kadar nüfus sahibi olursa onların da parçaları ucuzlar. Ama çok uzun zaman alır.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)