---kardeş ben ıpone zicir yağı almıştım resmen beyaz boya gibi teflonluymuş kullanan varmı acep..sıktık ama bembeyaz oldu zincir görenler abi zincir neden beyaz diyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
------kardeş ben ıpone zicir yağı almıştım resmen beyaz boya gibi teflonluymuş kullanan varmı acep..sıktık ama bembeyaz oldu zincir görenler abi zincir neden beyaz diyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------
---gaz teli bir yerlere sıkışmiş olabilir takip et normal kanalında falan degildir..göz kontrolü yap şöyle bir kastırdığı içindir büyük bir ihtimalle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
--aynaları bazıları kötülüyor ama tamam fazla görüş açısı yaratmıyor ama fazla görüş yaratılması için aynaları dısarı dogru uzatmak gerekiyor oda her zaman boynuz gibi sıkıntı yaratıyor vede saga sola biryerlere çarptıgı için devamlı ayar gerektiriyor park ederken falan sıkıntı yaratıyor ben bu sekilde gayet meemnunum .valla ben AEA seyrettim ama söylediklerinin hepside doğru deil herkezin memnunıyet durumu farklı olabiliyor ben dinlerim ama kendim tecrübe etmeden herkeze de pek kulak asmam. sizlerde söylenenlerden fazla etkilenmeyin derim bence .
ARKADASLAR AYNALARIN ARKAYI GOSTERMESI ICIN
AYNANIN GIDONA OLAN BAGLANTI VIDALARINI GEVSETIN VE AZ BISE ONE YATIRIN (YANI DEBRIYAZ VE ON FREN MANETLERI AZCIK ASAĞA BAKSIN) BU ŞEKİLDE AYNALAR GUZEL GOSTERIYOR.. AYRICA AYNALARIN UST AYNA OLAN YER RUZGARDA VS KOLAY DONUYOR ISE AYNANIN UST BOGUMUNDA OLAN LASTIĞİ AŞAĞI ÇEKIN VE İÇERİNDE 3 ADET VİDA VAR ONLARI YILDIZ TORNAVIDA ILE SIKIN.. BU SEKILDE AYNALARDAN ŞIKAYETINIZ OLMAYACAK FARKLI AYNALARADA IHTIYAÇ DUYMAYACAKSINIZDIR..
Hepinize kazasız belasız sürüsler diler
Mubarek ramazan bayramınızı şimdiden Kutlarım..
volkansacar,
Yakıt sarfiyatın normalden fazla. Ben 10lt benzinle 325-350Km arası yapıyorum şehir içinde. Ayrıca terlemesi de normal değil, servisinle görüş bence.
Ne kadar para o kadar ekmek değil bence senin sorunun.
tekoklava,
Ben de TVS kullandım. Bu motorda ayna sorununu görünce hemen aklıma TVS aynası geldi ve TVS aynası taktım, gayet güzel oldu.
Kör nokta neredeyse yok gibi. Görüş açısı geniş ve rahat. Şahsen tavsiye ederim.
Vites konusunda ise ben de ilk aldığımda o sıkıntıyı yaşadım. Daha sonra vites kolunu bir tık aşağı indirdim. Şimdi gayet güzel; vites geçişleri ve
boşa almada hiçbir sorun yaşamıyorum.
Yaklaşık 1200Km yol yapıp yeni geldim. Güzel, keyifli ve eğlenceli bir seyahatti.
Motosikletine yeni kavuşan arkadaşlara hayırlı olsun diyor; kazasız, sorunsuz ve sağlıkla binmelerini diliyorum.
Arkadaşlar bildiğiniz üzere en son Selanik e geldiğimde mesaj göndermiştim.
Selanik Beyaz Kule
Selanik te 3 gün kaldıktan sonra Yunanistan ın Meteora bölgesine geçtik.
Arkasından da Atina ya geldik.
Atina Monastiraki Meydanı
4 gün Atina da kaldıktan sonra da feribot ile Rodos Adasına geçtik.
Rodos ta 3 - 4 gün kalırız diye planlamıştık ama burayı çok beğendiğimiz için başka bir Yunan adasına geçmekten vazgeçtik. Bayram sonuna kadar Rodos ta kalıp buradan Marmaris e geçeceğiz ve oradan da Samsun a.
Yaklaşık olarak izlediğim rota.
Şu ana kadar 4502 km. yol yaptık. Toplamdaki yakıt ortalamamız 3.31 litre/100km.
Tüm yol boyunca motorla ilgili sele sertliği haricinde hiç bir sorun yaşamadım.
Motorlarını yeni alan tüm arkadaşlarıma hayırlı olsun diyorum.
Bayramda yola çıkacaklara kazasız belasız keyifli yolculuklar dilerim.
Hepinizin bayramı mübarek olsun.
Sevgili Centil40, güzel haberlerinizi aldık, çok memnun oldum. Çok guzel bir güzergah olmuş. Hanımefendiye de şükranlarımızı iletin lütfen. Şimdiden Ramazan Bayraminizi tebrik ediyoruz. Artık sizleri bekliyoruz. ..
Sayın Ekrem Ata,
Şahsım olarak sizin de bayramınızı kutluyor, ailenizle ve sevdiklerinizle nice sağlıklı ve huzurlu bayramlar diliyorum.
Pulsar sahipleri olarak arkamızda Kuralkan'dan önce sizin desteğinizi bilmek bizleri huzur ve güven içerisinde seyahatler yaptırıyor.
merhaba arkadaşlar bende motosikletimi yaklaşık 4 gün önce aldım antalyadan yaklaşık 9 saatlik bir zaman diliminde 90-110 km ortalamalrında seyirle litre olarak ölçemedim ama 95-100 tl lik yakıt harcadım ( toplamda 700 km ) açıkçası km ye kaç litre yaktı halen hesaplamadım
demem odur ki bajaj pulsar fiyat politikası ve detayları ile gerçekten bu yıla damgasını vurmaya aday bir modeldir ,beğendiğim ince bir çok ayrıntı var motosiklette , hacmine göre ivmelemesi son hızı oldukça tatminkar ,elciklerde özelliklede gece sürüşlerinde düğmeler üzerindeki mavi aydınlatma çok işlevsel ve şık olmuş,arka teker çamurluğu çok yerinde ve gerekli bir parça özelliklede kışın ,bir çok modelde olmayan extra bir parça ,6 vites olması , enjeksiyon püskürtme sistemi,sıvı soğutma olması , 3 buji vs vs. bu özelliklerdeki bir modelin satış fiyatına bakıyorsunuz ve şok oluyorsunuz neredeyse 125-150 cc eski teknoloji motosiklet parası eeeee daha ne istiyorsunuz tadını çıkaraın
motosikleti bayiden çıkarıp sırtına ilk bindiğimde 100 km sonra süspansiyon sisteminin biraz sert kaba ve koltuğunun sert oluşundan dolayı zaman zaman 5-10 dakikalık mola vermek durumunda kaldım ama bu durum bir takım modifikasyonla düzelebilir, koltuğa özel bir çalışmayla bu sorun aşılabilir , bu durum benim midemi bulandıracak bir durum da değil açıkçası , ne kadar para o kadar köfte ama bu motosiklet bu paraya bolca köfte sunuyor önümüze
birde titreşim olduğunu sosyal medyada söyleyenler olduğunu hatırlar gibiyim , tek silindir olupta titremeyen motosiklet olurmu ön gidonda ufaktan bir titreşim var ama bu konu beni pek rahatsız etmedi çünki lafını yapacak sorun yaratacak cinsten değil kesinlikle , yeni çıkmış bir model olduğu için biz kullanıcı olarak kafamızdaki ilk soru şu aslında, buna bende dahilim , 50 bin devirdikten sonra acaba sıkıntı çıaracakmı, kronik sorunlar pehdahlanacakmı,yoksa 100 bini sıkıntısız devirip 200 bini görecekmiyiz acaba ucuz etin yahnisi acı mı olacak motor bloğunun içinde bir canavar mı yatıyor yoksa korkak bir tilkimi dolaşıyor bekleyip göreceğiz
zaten aksesuar olayını kafanıza takmayın kappa gıvı gibi dünya markası çantalara uyumlu, yan çanta, arka çanta ,yeni dizayn daha kullanışlı vede sağlam , motor koruma demiri, orta sehpa ne gerekiyorsa seri halde üretimini, hayata geçireceğiz bu konuda daha önceden yaklaşık 10 adet farklı model ve hacimlerde modellere tasarım yaptık biliyorsunuz , konuyla alakalı bilgisi olmayan arkadaşlar www.irfmotor.com web sitemden yapılan çalışmaları inceleyebilirler irf varsa sorununuzun 100/100çözümü var demektir
bajaj pulsar için ful set çalışmalarına başlandığı müjdesinide şimdiden verebilirim sizleri yurtdışına oraya buraya istesenizde yollamayacağız en uygun fiyat politikası , farklı estetik, sağlam ürünlerle , nasıl Suzuki inazumanın sym wolf,yamaha xj 6,honda cbf 500,ve hatrıma gelmeyen diğer modellerde aile hekimi olarak isim yaptıysak pulsarıda listemize tez zamanda ekleyeceğimizden şüpheniz olmasın
rüzgarın ve motorunuzun tadını çıkarın hayattan keyif alın , kazasız sürüşler hepinize , esen kalın..
İrfan abi pulsarın hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanman dileğiyle...
Sen şu pulsara elini attıysan açıkçası içim rahat alırım alacaksam. Daha önceki birkaç çalışmanı (inazuma vs.) takip etmiştim. Bir şeyi yaparkenki detaycılığını da az çok biliyorum.
Artık yan-arka çanta demiri isteyenler boşuna başka adrese bakmasınlar.
Abi bir de ön siper işine elini atsan?
Bak şöyle bir şey nasıl da yakışmış pulsara:
Arkadaşlar öncelikle hepinize şimdiden hayırlı bayramlar dilerim. servis konusunda herkes sıkıntı çekiyor gördüğüm kadarıyla, peki içimizde hem istanbul da ikamet edip hem de servisinden memnun olan kimse var mı? ayrıca arka amortisörünü sıkan veya gevşeten kimse var mı? yol tutuşunda değişiklik ne durumda oluyor merak ediyorum. ayrıca direksiyon milinin gevşekliğini yaptığı işlemden sonra uzun bir süre gideren var mı?
Merhaba arkadaşlar. Saati nasıl ayarlayabiliriz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
s.a Arkadaşlar..
pulsara asfalt yolda diyecek bişeyim yok ancak stabilize yolda çok aşırı derecede sarsıyor ve rahatsız ediyor. arka amörtisörü gevseterek daha esnek yapabılırmıyız acaba..
ÖN AMÖRTİSÖRLERİ YUMUŞATMAK İÇİN NE YAPABİLİRİM.
stabilize yolda cbf 150 yi arar oldum..
BU KONUDA FİKRİ OLAN ARKADASLARIN YAZMASINI RİCA EDERİM..
Herkese Hayırlı bayramlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------
s.a Arkadaşlar..
pulsara asfalt yolda diyecek bişeyim yok ancak stabilize yolda çok aşırı derecede sarsıyor ve rahatsız ediyor. arka amörtisörü gevseterek daha esnek yapabılırmıyız acaba..
ÖN AMÖRTİSÖRLERİ YUMUŞATMAK İÇİN NE YAPABİLİRİM.
stabilize yolda cbf 150 yi arar oldum..
BU KONUDA FİKRİ OLAN ARKADASLARIN YAZMASINI RİCA EDERİM..
Herkese Hayırlı bayramlar
konfor için ne yapabilirsin?
rebel punto ve ekonomi gibi uzun yolda boyun yastığı gibi bir ürün kullanabilirsiniz
arka amortisörü en yumuşak ayara getirebilirsiniz
seleyi 1 cm sungerle kaplayabilirsin dosemecide
boyun uzunsa mesele yok ama yerden yuksekligini artıracak selenin az da olsa
emin değilim ama on amortisör un yağı degisebiliyir olabilir baska yağ koyarak daha yumusak bir süspansiyon sağlayabilirsiniz
veya ic yayını degistirmek mumkunse o da değişebilir
on amortisör gereksiz yere sert
arka nitrox gazli amortisör belki gaz miktarıyla oynayarak konfor artırılabilir bilene sorun derim
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)