Mübarek günde kısmetimizde buda varmış. Pulsara bugün kavuştum. Tüm müslüman aleminin kadir gecesi mübarek olsun.
Mübarek günde kısmetimizde buda varmış. Pulsara bugün kavuştum. Tüm müslüman aleminin kadir gecesi mübarek olsun.
Arkadaslar siz motorunuzu kullaniyorsunuz biliyorsunuz bende insallah almayi dusunuyorum ama 2 secenek.arasinda kaldim. Honda pcx ve pulsar sizce hangisi almaliyim istanbulda şehir ici kullanicam.
Motoru aldığım gün bozuldu dün teslim aldım.
Anlamıyorum pulsarı kaliteli olarak görmüştüm
ama şuan motor çalışmıyor yaklaşık 8000tlye denk geliyor az buz değil intihar edicem...
marşa basıyorum tık dıyor kalıyor
AYAKLIĞINI KALDIRDIN MI?AYAKLIĞINI KALDIRKAZSAN ÇALIŞMAZ.
18.07.2014 Teslim tarihi verdikleri halde hala bekliyorum. Antalya Doğaner Motor'dan yaklaşık 2 ay önce kapora verip sipariş ettim. 18 temmuzda teslim ederiz dediler, 18 cuma günü aradım bugün verilmiş yarın, en kötü ihtimal pazartesi elimize ulaşır dediler. Pazartesi günü akşamüzeri tekrar aradığımda bugün yola çıkacakmış çarşamba teslim alırsınız dendi. Bugün perşembe arayan soran yok henüz. 2 aydır heyecanla bekliyorum ama kabak tadı vermeye başladı. Pulsar ilk motorum olacak 2.200 tl ye iyi kalitede iki kask ve mont aldım eşimle bayram gezisi planlamıştık anlaşılan bayramda otobüsle gezecez. Ayrıca şu topcase konusu da çok can sıkıcı, paket servisciler ve tüp-damacana taşıyan firmalar yüzünden bizim çektiğimiz eziyet. Paylaşımlardan okuduğum kadarıyla yan çantada sıkıntı yok ama topcase ruhsata işlenmeliymiş. Cahilliğimi maruz görün ama motorsiklette de ticari-şahsi olarak ayrılıp bu sorun ortadan kaldırılamıyor mu? Bilmem bişey lahmancuncusu damalı eşek gibi reklamlarını yapıştırıp trafiği birbirine katan elemanlarına teslim ediyorsa motorlarını bence kahrını o çekmeli.
Değerli newmoto76;
Tarzımın polemik olmadığını bilirsiniz. Zaman zaman sizin yorumlarınızdan istifade ettiğimi de ifade etmişimdir. Ancak son iki mesajınızda yazdıklarınız ie ilgili biraz uzun bir cevap vermem gerektiğini düşünüyorum...
1.Geçmiş ifadelerimde bayi ve servislerimize % 100 güveniyorum gibi bir ifadem oldu mu, bu durum hangi marka için mümkün? Her zaman da bayi ve servis memnuniyetinde elemeler olacağını, iyileşmenin devamlı sürmesi gereken bir yol olduğunu ifade etmeye çalıştım. Ancak yapılan büyük değişimi görmezden gelmeniz haksızlık olmuyor mu?
2.Bayi ve servis memnuniyet anketleri elbette belirli periyotlarla yapılıyor ve tarafımızdan performanslar birçok firmanın yaptığı gibi izleniyor. Gerekli görüldüğü anda da tabi ki yayınlanır,
3.Benim yerime mağduriyeti olan arkadaşa cevap verseydiniz ifadesine bu forumdaki birçok arkadaşım şahittir. Onlarca arkadaşım ile yazışma halindeyim. Yazışmalar ve mesajlaşmalar özelden mutlaka yapılır. Nadiren cevap veremediğim de olmuş olabilir, zaten buna imkân da yok, takdir edersiniz.
4.Pulsarın ikinci el satışa düştüğünden bahsediyorsunuz da nereye bakılıyor acaba? Ayrıca ikinci el fiyatlarının sıfır fiyatlarından daha yüksek olduğu da fark ediliyor mu? Şimdi sahibinden com sitesine girdim ve fiyatları arz ediyorum. Yorumu siz yapın. Bunun manası açık değil mi?
Değerli newmoto76;
Son yıllarda ilk defa sport segmentinde naked tarzı bir ürün oldukça ulaşılabilir bir fiyatta sektöre giriş yaptı. Özellikle dikkat çekecek kadar da düşük yedek parça fiyatı ile. Ayrıca dünyanın 3 ncü büyük motosiklet firmasına ait ve dünyada yüzbinlerce fanı olana bir modeli ile. Bu politika devam edecek. Sport segmentinde olmasına karşılık commuter segmenti dediğimiz günlük kullanım segmentinden de ciddi talep aldı ve almaya devam ediyor. Bunun sebebi işte bu politikalardır. Temmuz ayı iki sevkiyat yapıldı ve ürün bitti. Bugün ve yarın da tekrar sevkiyatlar yapılıyor ve bunlar da inşallah tüketicilerimize ulaşıyor. Teveccüh için çok teşekkür ediyoruz. Halen taleplerin devam etmesi rüne duyulan güvenin eseri değil midir?
Şu anda oldukça yüklü miktarda yollarda gezen bu ürünlerin desteği herhalde ciddi bir alt yapı vasıtası ile sağlanıyor. Tüm garanti başvuruları radar gibi izleniyor. İnşallah yedek parça bolluğunu da en geç iki ay içinde göreceğiz ve kullanıcılarımız ürünü gerektiğinde çok uygun fiyata yedek parça fiyatlarını tedarik edeceğinin bilinci içinde korkmadan sürmenin keyfini yaşayacaklar. Bu gelişime destek olunması sektörün faydasına olacaktır. Sadece zaman zaman söylediğim dediğim bajaj auto’nun yeni bir pazara alışma sürecinde yaşayabileceği sıkıntılar olabilir. Türkiye’deki yedek parça anlayışının ve kültürünün Bajaj’dan daha yüksek olduğunu açıkça söyleyebilirim.
Benim yazışmaların en başında sektörde birçok yargının ve anlayışın değişeceğini ifade etmemdeki meramım işte bunlardı. Gerçekten üzerinde ileri teknoloji barındıran, kaliteli, uygun fiyatlı ve bol bulunabilen yedek parça politikası, uzun yıllar sağlamlığını koruyabilen bir ürünün tüketicimiz ile tanışacağını bekliyorduk. Bu tanışma ve ilgi tahminlerimizin de üzerinde oldu. Bu sürece destek vermek tüm markaların ve sektörün yararına olacaktır. Çok kısa süre içinde de Türkiye'deki ürün ve kalite algısının hızlı bir değişime uğrayacağını inşallah hep beraber göreceğiz...
Bütün bunlara rağmen yaşadığınız bayi ve servis şikâyetlerini her zaman paylaşmaya hazır olduğumuzu, bize yazdıklarınız ile ilgili mutlaka gerekli geri beslemelerin yapıldığını bilmenizi isterim.
Selam ve saygılarımı sunar, bu vesile ile geçmiş kadir gecenizi tebrik ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Değerli katilkoala;
Antalya bayimize 21.07.2014 tarihinde bir sevkiyat yapıldı, bugün de ikinci sevkiyat yapılıyor. Bana iletişim bilgilerini ve hangi rengi beklediğiniz yazabilirsiniz size net bilgi vermeye çalışırım. ekrem_ata@kuralkan.com.tr
Selamlar...
Ekrem Bey nasıl olsa satıyoruz zihniyeti sizde ve kuralkan da olmayabilir ama newmoto76 rumuzlu arkadaşımız çok doğru söylüyor. çünkü ben motoru almaya karar verdiğimde bayileri arayıp fiyat istemiştim. nakit olarak tüm parayı ödeyeceğimi söyleyip bir kaç bayiden 7200 TL fiyat aldım fakat istediğim tarih olan 16 hazirana motorları kalmadığı için onlardan vazgeçmiştim. sonra motoru aldığım bayi olan Kayalar ı aradım ve aynı şekilde nakit olarak ödeyeceğimi söyledim ve bana 7200 dediler ve 16 hazirana siyah renk olduğunu söylediler. sonra bayiye gittim 500 tl kapora verdim ve bana makbuz verdiler. makbuzun üzerine de not almıştı toplam 7350 tl diye. e siz bana nakitte 7200 dediniz aradığımda dedim. cevabı şuydu: "hayır ben 7200 demedim. sattığım motora niye 7200 diyeyim 7350 ye zaten alıyorlar." o yüzden newmoto 76 rumuzlu arkadaşımız çok doğru bir şey söyledi. ayrıca hafta sonu geçirdiğim ufak kaza sonucu aradım motor çalışmıyor dedim sen orda bi petrole çek pazartesi bakarız iftar yaklaştı şimdi diyor. ben gel motoru al demedim ki ver ustana neden kaynaklanır bir kaç şey söylesin şöyle bir yap böyle bir yap desin çalıştırmaya çalışalım yine olmazsa pazartesi alır bakarsınız. ama o yok iftar yaklaşmış. saygılar
arkadaşım amrşa bastığında tıkdeyip kalıyorsa çok ama çok basit bir sorundur koltuğu sök hemen altında beyın var onuda nazikçe sökeceksın beyinin altında akü var akü kutup başları gevşemiştir daha önce bu sorunu yayan pulsarları gördüm sorun sadece akü kutup başlarından gevşemeden dolayıdır
Sadece şehir içi için ise, Scooter inanılmaz rahat, pcx'de hoş ve özellikli bir makine.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------
Buna benzer problemleri ben de yaşadım, Cuma günü bir bayii aradı gelip motoru alabilirsiniz dedi, temasta olduğum ve bana yakın olan bayiye gidip bak motor gelmiş sen de bir aksama olmaz değil mi dedim, Pazartesi geliyor, salı gel al dedi. Bu arada diğer bayii sitem etti vs. Ben seyahatte olacağım çarşamba günü alırım dedim. Salı günü aradığımda abi seninki cumaya kaldı dedi, ben de iptal et o zaman dedim. neyse dün aradı abi gelip alabilirsin dedi. Daha önce kaparo verip 6 Haziran'da tamam denmesi vs. ayrı sıkıntılar. Geçici olarak scooter almasaydım, herhalde çok daha fazla öfke yüklü olurdum.
Sonuçta basit bir alışverişi bu kadar çetrefilli hale getiren yapı birazcık da yurdum insanının, organizasyon ve sistem kurmada şark kafası ile hareket etmesi. Hiç kimsenin hatayı kabullenmemesi.
Kawasaki gibi bir marka bile yedek parça ve servis problemi yüzünden, pazarda tutuk kalıyor.
Dün Emin Çölaşan'ın, Kocatepe gemimizi, kendi uçaklarımızla nasıl batırdığımızı okudum. Bu kadar basiretsiz ve organizasyondan uzak, lakayt tavır maalesef her yapıda var. Devrim otomobilinin hikayesi de, yaptığımız uçakları Hollanda'ya satıp, bizim almamamız da hep aynı şark bakışının sonucu.
Kuralkan bunu öğrenemezse, kendini değiştiremez, geliştiremezse birisi çıkar ama zaman da kaybedilir. Pazar boşluk affetmez., birileri hemen doldurur. umarım bu boşluğu dolduran yine yerli bir firma olur. artık üretmek değil satmak önemli, bajaj yoksa, hero var, hero yoksa Jinlun var zeasun var.
Dengeler çabuk değişir.
Benim tek hoşnut olduğum,Pulsar'ın iyi bir motor olması ve bir şekilde Türkiyede üretilecek olması ve ihracat hedefi ile bie sistem kurulmaya çalışılması.
Enes Bey,
1. Motorun fiyatına hiçbir zaman 7200 tl fiyat vermedik.kaldı ki yanlış yaptık kapora verdiğiniz anda bu olay ortaya çıktığında vazgeçebilirdiniz.
fiyatta indirim yapmak bayinin karından feragat etmesiyle mümkündür.piyasa talebini karşılayaman bu üründe kardan feragat edilmemesi gayet doğaldır.piyasa şartlarında bu motorun 2.eline 8000 tl isteyen dahi var iken motorun normal satış fiyatından satılması normaldir.
2.servisimiz saat 19 da kapanmaktadır.aradığınız saatte ustalar olmadığı için olası problemler ve çözümü konusunda bilgi verilememiştir.
1. Ben telefonda yaptığım görüşmeden adım gibi eminim. bugün beni aradığınızda başka bayiyi aramışsındır dediniz ama kusura bakmayın bunamadım o kadar. yanlışlık olmadığını çok iyi biliyorum çünkü istanbul avrupa yakasındaki tüm bayilerin numarasını kaydedip aradım tek tek. olumsuz yanıt aldığım bayinin numarasını da görüşme bittikten hemen sonra sildim. numara karışıklığı olamaz. o gün aradığım numara hala telefonumda kayıtlı. eğer yanlış olmuş olsaydı o numarayı aradığımda sizin bayiniz çıkıyor olmazdı. 7200 fiyatı da uyduracak halim yok. siz yani sinan bey olarak 7200 e pulsar satmıyor olabilirsiniz ama ben aradığımda çıkan kişi bana o fiyatı söyledi.
2. vazgeçebilirdim evet. 16 haziran için siyah renk bulamadığım için kendi kendime "7200 dediler ama bulamadık napalım 7350 olsun" deyip kabullendim. haklısınız keşke vazgeçseydim
3. servis konusu doğrudur 19 da paydostur usta yoktur. o konudaki sözlerimi geri alıyorum ve servis konusu için bayiden özür diliyorum.
Aradığınız sorulara bu platformda cevap bulamıyorsanız grubumuza buyrun...
https://www.facebook.com/groups/bajajpulsar200nsturkiye/?fref=nf
Bir çok pulsar kullanıcısı ,bayiler , aksesuarlar ve diğer herşey için bekleriz..
Merhaba, benim ön çamurluk iki parça ve vidalanmış sizlerde de öylemi
ayrıca arka çamurlukta simetrik değil
http://i.hizliresim.com/q9RjqQ.jpg
yeni bir model çıkınca hemen almayıp hatası kusuru var mı alınır mi alinmaz mı diye bekleyenler boşuna beklemiyor demek ki
motoru ilk alanlar deneme tahtasi hesabı
aradaki fark büyük değer
şimdi biri çıkıp ne olacak o kadar yagdan deyip ortalığı yumusatmaya calissa bile
bajajda taşlar tam olarak yerine oturmamış anlasilan o
ortalık kel alinin bağı
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)