Cbr125 ile karistirmis olabilir misiniz? Ya da adam size numara yapmis olabilir...
Cbr125 ile karistirmis olabilir misiniz? Ya da adam size numara yapmis olabilir...
Hyosung fazla abartılıyor.
Her nekadar cbr nin dibinden pek ayrilmasada gtr karsisinda sansi yok ozaman
Son hız muhabbeti yapan adam görünce direk kaçıyorum. Keşke adamla bi kapışsaydınızda ağzının payını alıp sussaydı. Biri 23 beygir naked digeri 30 beygir racing. Çok net zaten kimin üstün olacağı. Ha pulsarın neyi mi üstün hyo'dan? Kesinlikle hızlanması... Hatta aynı cc seviyesindeki tüm motorlardan daha iyi. 3,5 saniye 60 km/h
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:36 ----------
edit: bu arada o videodaki pulsar karbüratörlü model. Buraya gelenler bi tık daha üstün performans olarak. Kalkışta cbr'a geçileceğini pek sanmıyorum.
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...
Sele çok yüksek..almayı düşündüğüm bir motordu, ama selenin 80.5 cm olduğunu öğrenince vazgeçtim.. hangi akıl bunu böyle yapmışsa......
Bizim insanimizda malesef bu olay var,adam direk son hizi soruyor yada soyluyor sanki hep kullandigi seymis gibi.bende 4 yil once de gt250r vardi, suan da var ama son hizi nedir hala tam olarak bilmem,gecen video ekledim forumda fark ettiler son hizim dusukmus sanirim lastiklerim farkli diye
Benum biy 164..1 cm le kaybettim..öyle parmak uclariyla zoraki durarak komik duruma düşmek istemiyorum
Benim boyum 1.88 bana fazla rahat ama kalın topuklu bir motosiklet botu veya ayakkabısı size 2-3 cm. kazandırır.
botlarım var ama topukları alçak :( artık yapacak bişey yok..bajajdan vazgeçmek zorundayım :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------
173 le ayak yere tam basmıyorsa 164 ile ayaklar motorun peglerinden aşağı inmez
[QUOTE=Ezio41;3397388]Vazgeçecekseniz eğer o zaman cbf alın rahat edersiniz . Selesi alçak baya .
Ama selesi alçak diyede ümidinizi kaybetmeyin bence alçak sele ümidimi artırır, lakin cbf 150 nin tipi hoşuma gitmiyor.. Tamam önemli olan iç güzelliği hani dış güzelliğide es geçemiyor insan..
Yaşasın Kötülüğün Dayanılmaz Çekiciliği !!!
Pulsarla ilgili karşılaştırma yazısı buldum çeviri bu şekilde.
METİN & İNCELEME: ESKİ FOX (SANDEEP GOSWAMI) KTM 200 Duke ve Pulsar 200 NS arasındaki comparo Performansı : KTM 6 vitesli kutu boyunca düşük vites yaymak iyi take-off ve hızlı sprint büyü ile birlikte ağırlık oranı yüksek güç. Hızlı devirli motor hızlı bu atları aşağı koyar ve bisiklet sert binmek için sizi kışkırtıyor. Pulsar: 200 ns, iyi uyumlu şanzıman ve ağırlık oranı nispeten yüksek güce iyi bir motoru var. İyi gaz tepkisi ve tahmin edilebileceği gibi keskin bir kavrama blokları ve iyi bir sprinter kapalı hızlı yapar. Motor thrashed yalvarır ve yorulmadan verir. Kararı: KTM, burada ne daha güçlü bir motor ile daha az ağırlık ve daha iyi çalışan şasi hafif bir kenar vardır. Koltuk KTM: Bu bir iyi basmış solo. Terki tedavi üvey anne ama binici onun arkada park iyi bir yere sahiptir. Koltuk dolgu firma ve uzun yollarda için iyi olmalıdır. Kaymaz çukurlu kapak size istediğiniz sadece hareket etmesine olanak sağlar. Hiçbir inadvertant sen fren sabit her ileri kayar. Pulsar: Her ikisi de KTM terki kapalı bir önemsememek daha kötü olması ile bu sayı üzerinde benzer görünüyordu çünkü KTM daha küçük bir koltuk alanı değil, aynı zamanda nedeniyle sadece 200 ns üzerinde bir, Arka ayakliklari biraz daha konuyor. Kararı: Pulsar nedeniyle marjinal daha geniş koltuk için değil, aynı zamanda daha iyi terki konfor ile değil, sadece kazanan, burada ufak bir avantaj gibi görünüyor. Elektrikli ve Araçlar KTM: ile multi-çok kapsamlı bir gösterge konsolu Muhtemelen binici o düzenli beklemek ya da kullanmak istiyorum daha fazla bilgi verir fonksiyonlu ekran. Işıklar tekrar görünmek doğru ve güvenilir bir iyi bir iş yapmak gerekir. Pulsar: araçlar KM adlı MFD sofistike gibi olmayabilir ama 200 ns kendi ekran özelliklerin kapsamlı bir tamamlayıcı vardır. 'SideStand' göstergesi, ikiz trip görüntüler, motor yağı seviyesi ve sıcaklık, düşük pil göstergesi ve bir vardiya hafif başına oldukça iyi. Sonuç: . KTM MFD 200 ns ama kazanırsa ona yakın arkasında Yakıt Verimliliği KTM: Dükü yakıt ekonomisi öncelik listesinde çok yüksek değildi performansı üzerinde belirli bir kısa ile yapılan amaç. . Yeterli ama yukarıda Pulsar: 200 ns motor özellikle termal ve hacimsel giderim verimi kazık ante artırıyordu için dizayn edilmiştir. Ve orada parlıyor. . Hint Sürüş Döngüsü ve yaklaşık 100 kilometre hızla yaklaşık% 30 ya da öylesine bırakarak rakam altında bir iddia 58 kmpl özellikle çıplak bisiklet üzerinde yakıt verimliliği hakkında çok şey söylüyor : Kararı . 200 ns burada düpedüz kazanan Aralığı : KTM A . küçük 10 litre tankı daha çok kendi ortalama yakıt verimliliği ile, uzun sürmek için Dük'ün Achille topuğu olabilir : Pulsar 200 ns 12 litre tank kapasitesine sahip ve o verir onun iyi kilometre ile müttefik yakıt durakları arasında neredeyse% 30 daha fazla mil. Sonuç: Yine 200 ns burada kazanır. Marka Etki KTM: KTM çok imrenilen marka ama bunun için bu tutku ağırlıklı tutkunları içinde sınırlı kalır. Pulsar: 'Pulsar', neredeyse Hindistan'da bisikletçileri arasında bir marka ve benzeri bir üründür iyi her yerde omuz omuza duruyor 200 ns sahibi için bir gurur meselesidir. . Ve uzun vadeli mülkiyet ihtiyaçları hakkında daha az kaygı Sonuç: KTM, yeni egzotik ve küresel saygı olduğunu. Pulsar gururlu burada duruyor ve küresel büyüyor. Maksatlı kalite KTM güvence veriyor her zaman orada ve görünüşte olduğu gibi Pulsar güven ise her zaman olacaktır.
Benim boyum 1.70 parmak uclarim anca yere degiyor yinede cesaretim var
Bide kisa boylular icin arka amartisoru yumusatsak ustune oturdugumuzda asagi coker daha iyi basariz nasil sizce ?
Gerçekten istiyorsan bu bahane olmamalı,bu kadar kolay vazgeçmemelisiniz.
Bence bu sorunu aşmanın bir yolunu bulun, uzun vadede heveslendiğiniz her motosiklette bu karşınıza çıkacak.
Gerekir ise ayakkabıya takılabilen seyyar bir ped veya taban yaptır. veya motosiklet botunun altına 2-3 cm. lik bir ek taban ilave ettir.Hayat boyu bu sıkıntıyı çöz. Tabii pulsar senin için bu çabaya değerse.
Veee sonunda pulsari test ettim
Performans bi harika devirlenme muthis , artci saglam tutunmazsa 1. Viteste artciyi dusurur bence komfor iyi (discover kadar olmasada) onler bariz sert.
Ama benim icin onemli olan 1.70 boyumla surebilirmiyim diyodum ve testden sonra rahatladim sorun yok
Antakya uslu motora tesekkurler test surusu ve ilgileri icin..
Boyu Kısa olan arkadaşlara bir önerim var..
10-25 tl arasında 5cm boyunuzu uzatabılırsınız.. Not:silikon olan urun uzun sure kullanımda rahatsızlık verebılır bu nedenle 25 tl olan urun çok idealdir bence..
1: http://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/hava-yastikli-boy-uzatan-tabanlik-gizli-topuk-5c-120616214
2: http://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/ortopedik-boy-uzatici-silikon-tabanlik-114704749
http://www.youtube.com/watch?v=01PyzEwTvtw
Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (0 üye ve 24 misafir)