Kuba Motor Black Cat Cross
Reklamlar
-
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------
Yukarıda gönderdiğim resimdeki ön lastik duro marka 2.75/19 1.4 jant, ancak standar jant 1.85" doğal olarak jant lastiğe göre geniş kalıyor. Ön laztik izi olması gerekenden 1.5 cm kadar kalın oluyor. Çok büyük bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar ancak lastiğin diş boyları olması gerekenden kısa ve sık olduğundan çamurlu veya balçıklı zeminde balçığın altındaki sert zemini tutmadığı için hiç bir işe yaramıyor. Bunun yerine Pirelli aldım 70/100 19. Lastik izi olarak Duro ile aynı ama diş boyu daha uzun ve dişler daha seyrek olduğundan çamurda alttaki sert zemine çok kolay ulaşıyor. Duroya kıyasla biraz daha kontrol sağlıyor. Onunda fotosunu en kısa zamanda ekleyecem.
Bu arada çin işi çakma go pro aldım vidyolarıda en kısa zamanda eklerim.
Reklamlar
-
Sa bende black cat almayi düşünüyorum boyum 1.86 altimda oyuncak gibi dururmu sizce olmazsa x treme aliyim
-
Evet altında biraz küçük kalır dostum. Xtreme max daha uygun olur gibi. Ama denemeden karar verme derim.
-
Tm krdes saol x treme alıyım ben en iyisi..
-
arkadaşlar merhaba öncelikle güvenli sürüşler.pirelli takan arkadaşımız ön arka ebatları ve hangi lastiği taktığnı öğrenebilirmiyim.ben ikisinide pirelli takmayı düşünüyorum.birde dişli değişimi yapan varsa aramızda hangi ölçü dişli ve zincir taktığını daha sonraki sürüş tecrübelerini öğrenmek isterim.
-
Pirelli Scorpion MX eXTra
Ön: 70/100 19
Arka: 110/90 17
-
ölçüler normal lastiğie göre farklı kardeşim.sıkıntı yaşamadın değilmi arazide ve yolda sürüş tecrübelerinde.bende siparişini verdim umarım pişman olmam.verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.birde dişlin orjinalmi değiştirdinmi sonradan zincir tercihin vs.saygılar
-
Yok arka tam oturuyor zaten. Ön ise janta göre ince bir lastik. Standart jant ölçüsü 1.85 ancak 70/100 19 lastiğin standart jant ölçüsü 1.4 1.6 gibi sanırım. Jant biraz geniş kalıyor ama sürüş olarak bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar. Alternatifide yok zaten dostum. Ya onu takıcan yada takmayacan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------
Yukarıda gördüğün foto biraz eski ama arka lastik pirellidir. Ön ise Duro. Duroyu çıkarttım Pirelli taktım, motosiklet yazlıkta olduğundan pek gidemedim havalardan. En kısa sürede foto eklerim. İçin rahat olsun jant genişliği biraz fazla geliyor ama lastik yanakları genede dışta kalıyor, arazide taş kaya gidi sert engellerde jant sıkıntı yaratmıyor.
-
üzerinde bulunan dişli 45 bunu büyüten yenileyen arkadaşlar varmı.internetten daha üstünü bulamadım.bulan biri varsa marka ve zincir seçimi konusunda bilgi verirse sevinirim.motorun son hızı benim için önemli değil.arazi de kullanıyorum ağırlıklı olarak ,torku yükselsin yeter.saygılar
-
beyler bu motorun bakımlarını kendim nasıl yaparım ? araziye her girip çıkmam da motorun genel olarak heryerinden sesler gelmeye başlıyor ve bu fazla sinir bozucu. titreşim artıyor çaldır çuldur ses yapıyor. sanayiye götürüyorum 20 lira veriyorum yapıyorlar ama her seferinde para vermek zoruma gitmeye başladı, bunu kendim yapmak istiyorum varmı bilgisi tecrübesi olan ?
-
temizce yıkayıp, zinciri yagla,
birde gevseyen vida varmı kontrol et.
baktın aynı vidalar sürekli gevsiyorsa orta sert locktite ile sık bir daha gevseme de yapmaz
her defasında 20 liranda cebinde kalır
-
o vidaları tespit etmek sıkıntı ama bakalım teşekkür ettim
-
Motosikletler bayilere demonte olarak geliyor ve servisi tarafından monte ediliyor ve son kullanıcıya teslim ediliyor. Ben seleyi söküp altına ilk baktığımda çok büyük hayal kırıklığına uğramıştım. Kablolar gelişi güzel bağlanmış ve elektrik bandıyla kapatılmış. Akü bağlantıları deseniz aynen öyle. Aldım elime alet çantamı sökebildiğim kadarını söktüm ve yeniden montaj yaptım. Bütün vidaları bir güzel sıktım. Hava filitresi hava girişi önüne kocaman bir bağlantı kutusu denk getirmiş servisçi elemanlar onun yerini değiştirdim..... Gibi bir sürü düzeltme yaptım. Kablo bağlantılarını yedinen yaptım ve bir güzel mühürledim. Aşağı yukarı tam gün sürdü benim gibi bir amatör için. Ama şuan motor tıkır tıkır çalışıyor. Sadece fren pistonlarının olduğu dökme metal kısımlar sabit olmadıklarından tıkırtı yapıyorlar onada yapacak bişey bulamadım. Silikon conta arıyorum bulunca onlarıda takıcam ses tamamen kesilecek.
Tavsiye; WD40 alın bir kutu, birde evde kullanılmayan bir bez parçası, elinizin ulaşabildiği her yere sıkıp bezle silin bir güzel.
Tavsiye; Daha çok arazide kullanıyorsanız sıcağa dayanıklı motor yağı kullanın. Ucuz olsun diye otomobil yağı kullanmayın. Çin Min deyip sallamayın.
İkinci yağ değişimi 1800km de yaptım yağ simsiyahtı su gibi olmuştu, adi yağ koymuşlar sıcağa dayanmamış dedi tecrübeli bir arkadaşım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------
Arka dişli ve zincir standart, dişli değiştirmeyi pek düşünmedim, ama piyasada var biliyorum. Arka lastik zaten 17" olduğundan 45T dişli zaten 48T gibi çalışıyor, standart 18" arka terli cross motorlardaki gibi. Yok ben daha çok çekiş istiyorum diyosan 48T var piyasada. Ama zincirle beraber değiştir derim , lastikteki tork artacağından zincir sıkıntı yaratmasın işini garantiye al.
-
Off-road motosikletlerde selenin arkasına doğru bir kemer var, motosikleti çekmek için gerekiyor bazen, onun adı nedir acaba. Ben arka bagaj demirini söküp onun vida yerlerine öyle bir kemer takmak istiyorum arazide demiri tutup çekmek zor oluyor, bazende elim sıkışıyor demire.
-
Karacocuk adlı üyeden alıntı
Off-road motosikletlerde selenin arkasına doğru bir kemer var, motosikleti çekmek için gerekiyor bazen, onun adı nedir acaba. Ben arka bagaj demirini söküp onun vida yerlerine öyle bir kemer takmak istiyorum arazide demiri tutup çekmek zor oluyor, bazende elim sıkışıyor demire.
http://imageshack.com/a/img673/9114/7r2GRU.jpg
Rear pull strap , front pull strap.
Bir aralık yapmayı düşünmüş idim, eski emniyet kemeri kullanmayı düşünüyordum, hem ön hem arkaya , arazi sürüşünüz bol ise mutlaka yapın dderim, hakikaten lazım oluyor bazen.
-
Arkadaşlar arka amortisör ü yedim kilitliyor servis değişecek dedi bende madem değişecek sokeyim bakayım bunun olayı nedir diye üst tarafta küçük bir vida var onu soktum içerde oring var ve sanırım hava kaçmasın diye orda ben sönünce hava falan çıkmadı zamanım olmadığı için ugrasamadim fazla zorlamaya gelmiyor bilgisize.
-
https://youtu.be/JNVTEwcuk4c
Kısa bir gezinti görüntüsü. Kamerayı pek ayarlayamadım ama olsum.
-
Herkese selam arkadaşlar.arka dişliyi söktüm 45t. aynı şekilde 50 t yada 49 t şeklinde dişli bulamadım.acaba benzer motor markalarında uyabilecek arka dişli seçeneği varmıdır.bilen varsa çok memnun olurum.
-
tyfn42 adlı üyeden alıntı
Herkese selam arkadaşlar.arka dişliyi söktüm 45t. aynı şekilde 50 t yada 49 t şeklinde dişli bulamadım.acaba benzer motor markalarında uyabilecek arka dişli seçeneği varmıdır.bilen varsa çok memnun olurum.
Ölçüleri = İç çap / Cıvata yatakları sayısı / Cıvata yatak çapı / Cıvata uzaklık ölçüsü / Kullandığınız zincirin ebadı(428/520/530 gibi) şeklinde bilirseniz daha kolay ulaşırsınız yoksa zor zanaat.
-
iç çap 106. da yuvaları tam oturmuyor.çoğu marka eşit aralıklarda kuba ise 2si eşit diğer 2 snin mesafesi yine farklı.çok garip bir dişli yapmışlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)