Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678917 ... SonuncuSonuncu

Kuba Motor Black Cat Cross

    REKLAM ALANI
  1. #121

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Teknik Özellikler




    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Off Road lastikler Black Cat

    tyfn42 ve Selçuk Keleş bunu beğendiler.

  3. #123
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Alıntı ademx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kedi yüksek devir sevmi.
    bende zorlamıyorum artık ekzantrik zincirininde
    zarar görmesinden korkuyom açıkcası bazen şıkırtı yapıyor.
    zincirlide olsa bu cg temelli bi motor xcg150-strike karışımı gibi bişey
    anladığım kadarıyla.
    max torkun olduğu orta devirlerde rahat ediyor mevcut dişlilerle
    5. viteste 50-60 demek bu.

    bi yamaha çopırı olan biri ayar yaptı hoş oldu.

    bu arda teli sabitleyebilsem yada ufak bicamera (eco) bulsam güzel arazi videoları çekebilirim
    önerisi olan?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

    kedinin uzun farı yanıyormuş ama gökyüzüne baktığından sanki yanmıyor.
    bazende arka stopta fren yada park ampülü kafasına göre canı istedimi
    yanıyor(patlama değil).
    Öncelikle yılmadan usanmadan kimse cevap vermese dahi sürekli bilgi paylaşımında bulunmanız gerçekten süper bir davranış.

    Belki cevap ve yorum yazmasalarda yüzlerce kişi sizin yorumlarınızı okuyup motosiklet hakkında + veya - yönlerini ögrenıyor.

    Yazdıgınız yorumlar tıpki bir motosiklet günlügü gibi 2-3 yıl sonra bile almak ve araştırmak isteyen bir kişi için yararı olacaktır.

    Bu sıralar çinli crossları araştırıp duruyorum ve yazılarınıza denk geldım eger sizin paylaşımlarınız olmasa aklımda az buz birşey oluşmıcaktı diger yorum ve paylaşımda bulunan arkadaşlarada teşekkür ederiz
    cenkito, leventmotor ve hamzarat bunu beğendiler.

  4. #124
    tyfn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2015
    ademx adlı arkadaşım verdiğin bilgiler gerçekten güzeldi.3 aydır yazdığın yazıları takip ederek bende gittim black cat aldım.teşekkür etmek için siteye üye oldum.motor gerçekten parasına göre beklentileri karşılıyor.tabiki bir japona göre kıyaslanmaz fakat güzel bir motor.geçtiğimiz pazar biraz zorladım motoru araziye çıkartım.tek eksik olarak şuan için lastik çok önemli.lastik yüzünden dağda karı öpmek zorunda kaldım.çok kayıyor karda.özellikle çamurlu parkurda kıçı çok atıyor.motorun gücü gayet güzel fakat lastikten dolayı tutunamıyor.zorlamayla hoplamayla çıkıyorum.karaçocuk sanada teşekkür ederim.sendende aldığın arazi lastik bilgilerini isterim.görüşmek üzere

  5. #125

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Ön: Duro HF313 2.75/19
    Arka: Pirelli Scorpion MX Extra 110/90-17

    Duro HF313 pek iyi değil. Memnun değilim açıkçası. Fiyatı çok iyi ama lastiğin arazideki tepkisi orjinal lastiklerimden çok farklı değil. Ön içinde Pirelli alıcam sanırım. Arka gayet başarılı arkadaşlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:25 ----------

    Evet kara kedi (bence yeşil deselermiş daha iyi olurmuş) yüksek devri sevmiyor ancak, arazide bunu dikkate almanız çok zor arkadaşlar. Bunu kafaya takmak yerine şehirde yavaş ve alçak devirde kullanın arazide kafanıza takmayın ne gerekiyorsa o şekilde kullanın. Düşük devir kullanacam diye yüksek viteslerde gezinirseniz arazide bu kedi bile sizi yolda bırakabilir(tecrübe ile sabttir). Sonuçta bir Ktm yada yamaha değil bu, düşük güçlü çinli bir makine. Açıkçası ben off-road a başlangıç için aldım bunu ve doğru karar verdiğimi anladım. Yüksek-düşük devir demedim, rodaj demedim nasıl istiyorsam ne hissediyorsam o şekilde kullandım, defalarca düştüm defalarca tamircinin yolunu tuttum, en fazla 30tl çıktı cebimden her seferinde, ama hiç yolda kalmadım. Tek bir şeyin sıkıntısını çektim LASTİK! İstediğim özellikte lastik bulamadım. Şuan piyasada 19"-17" ebatlarında sadece 2 markanın 1 er modeli var onlarda stoklarda yok. Bulabildiklerimi aldım yukardaki fotolarda gördükleriniz. Bunun dışında motorunuza bakarsanız o da size bakar. 1 yıl oldu yaklaşık alalı, yağına, yakıtına, pasına, zincirine, aküsüne, lastiğine, temizliğine özen gösterdim hep, binmesem bile hafta bir en az 15 dakika çalıştırdım.
    Not:akü zayıf arkadaşlar 12V4ah. 12V7ah ile değiştiricem. Sonuçları yazarım gene.

  6. #126

    Üyelik
    30 Ocak 2015
    Arkadaşlar merhabalar ,

    Bende geecen ay ehliyetimi aldım. 4 kişilik bir ekibiz ve hepimiz aynı motoru almayı düşünüyoruz.
    Kuba Black Cat yazılarınızı pür dikkat okudum. Bilgilerinizi için çok teşekkürler. Hala mondial x treme max le, black cat arasında mekik dokuyoruz. Profosyonel olmasak da yarın bir bayii ye gidip her ikisine de bakacağız. Sizce Black cat in ağır basan yönlerini nelerdir? değerlend irebilirmisiniz?

  7. #127
    tyfn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2015
    Lastık bilgileri icin tesekkur ederim kardes.ebatlar konusunda kararsizdim seninki tam oturmuş ikisinide Pirelli bulursam alırım.motorda ilk olarak adi plastik olan elcekleri kırdım birde ayakligin altındaki müşiri ama önemsiz parçalar.arazide sürdüğüm icin zincir hemen bollasti.disli seti ve zinciride değiştirmeyi sıraya aldım.arkadasinda wr 250 var onun gittiği her yere gidiyorum.bende başlangıç motoru olarak aldım.çinli motora karşı çıkan arkadaslar haklı olabilir.fakat ben söyle yaptım Honda alacaktım crf 250 l.12.500 tl alıp bir sene sonra 8 yada 9000 bin tl ye satmaktansa 4000 tl buna verip kapının önünde esirgemeyeceginiz bir motor vergiside düşük.birde bu yonden değerlendirin derim.saygilar.

  8. #128

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Ubay arkadaşım; daha önce yazdığım yorumları tekrar bir gözden geçir. Benim bunu seçmemdeki en önemli etken: kendim. Boyum kısa dolayısı ile bacaklarımda kısa, off-road ağırlıklı kullanmak için aldım ama mecburen on-road/şehir içi kullanmak zorunda kalıyorum bazen ve trafikte motorun alçak ve hafif olması çok işime geliyor. Ani durmak zorunda kaldığında en azından ayklarımda yere daha rahat temas ettiğinde tecrübesizde olsam kontrolu sağlamak kolay oluyor. Arkadaşın KTM si var onu denedim (450 exc). Kırmızı ışıkta ktm ile durmak zorunda kaldığımda kaldırım arıyorum yanaşabileceğim. Yüksek motor inanılmaz zevkli ama tecrübe işi, amatörsen öğrenmek amaçlı extreme max veya black cat iş görür. 2. si bu motor mondial den daha hafif, devirdiğinde daha rahat kaldırıyorsun. bu 2 avantaj bana yetiyor. deposu küçük en fazla 110 km yaptı arazide. fazla hızlıda gitmiyor. 80 max ideal hız. Ön amortisör olarak mondial daha iyi gibi ama benim ekürimde de extreme max var ona göre pek fark yokmuş benim motoru deneyince öyle söyledi. Ama alçak off-road onunda hoşuna gitti çok. Ayrıca off-road arazide düşük devirde ilginç bir şekilde motor diri ittiriyor. Vites küçültme istemiyor. Bunların dışında her iki motorsikletinde motorları aynı dostum, parçaları bile aynı. Sadece amortisörleri ve şanzımanları farklı.

    tyfn42 arkadaşım motor çin işi kırılması çok doğal, ben o plastik elcik korumanın tekini daha motoru aldığım ilk gün paraladım. Sonra gene çinden metal olanı getirttim 70 liraya:D. Gidonu 3 kere yamulttum. Çatalı 2 kez yerinden oynattım(amortisör çubuğu yukarı kaçtı 1cm kadar). manetlerin 2 side 2. dünya savaşından çıkmış gibi:D. Ama bu saydıklarım tamircide yarım saat 1 saatlik işler. Sonuçta yukarıdaki yorumumda yazdığım gidi ben ona bakıyorum oda beni yolda bırakmıyor. mesela her binişten sonra bolcana zinciri yağlarım ve genişlemişse ayarlarım. arka cantım sırf bu sebepten yaklaşık yarım santim kalınlığında yağlı macunla(yağ+çamur) kaplı.

    Dediğim gibi öğrenmek için başlangıç için çin işi motor aldım, şasi ve motor haricinde heryeri ya kırldı yada çizildi. ama resimlerde gördüğünüz halde hala. Haa bi de kuyruğu sağlam :D
    Not: Başka sorularınız varsa tecrübe ettiğim kadar cevaplamaya çalışırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------

    Arkadaşlar teknik-mekanik ten çok arazi tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

  9. #129
    tyfn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2015
    zincir yağlama işine girmedim.ama dediğin gibi bakarsan yolda bırakmaz.arazide çamurda gittim uzun bir süre yol bayağı bir bozuktu en sevdiğim cindten :D zincir o yüzden bollaştı ayarlama işini daha henüz çözemedim.çözene kadarda usta yolu görünür bana.gönderdiğin lastik ebatlarını bir arkadaşıma yolladım ön arka pirelli bulabilirsem alacağım.lastik çok önemli.akü zayıf dediğiniz gibi.köklü çözüm buldum söktüm attım.kick start devam ediyorum.daha eğlenceli.arazi sürüşü esnasında motor düşerse hemen kaldırmakta fayda var.ben dinlenmek adına 10 dk yerde bıraktım.motoru boğdum çalıştırana kadar perişan oldum.vurdurarak ancak çözebildim sorunu.başlangıç olarak aldım bende.hiç esirgemiyorum.rodajada kimse takılmasın.arazide dediğin gibi ne alırsa ne giderse okadar zorluyorum.defalarca düştüm düşmekte ayrı bir zevkli.yaralanmadığınız sürece.debriyaj geç kavrıyordu ayarlarını biraz değiştirdim.1 viteste çekişi gayet güzel ama ikiye attığımda çok ittiriyor özellikle tırmanışta.hızı hiç aramıyorum yavaş gitmesi daha makul.arazi sürüşünde hıza hiç ihtiyaç duymadım.şimdilik bende o da memnunuz.

  10. #130

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    tyfn42 dostum aynen dediğin gibi ama benim ev müsait olduğundan bahçeye çekip ayarını yapıyorum o esnada da yağ basıyorum gidiyor. Yolda bırakmak derken ben yokuş çıkarken motorun dayanamayıp kendini koyvermesini kastediyorum(stop etmesi). Yoksa bozulmak anlamında söylemedim.
    Ben ayaklık müşirini kendim konnektöründen söktüm. Motoru ısıtmak istediğimde illa üstüne binim ayaklığı kapatmak gerekiyordu(saçma). Ama müşiri sökünce bu sefer motor boş vites ışığı yanmadan start almıyor. İlla boşa almak gerekiyor yani. eh stop etmiş motorun vitesini boşa almak acık gıcık bir iş ama olsun. Ayrıca motor kullanımdan sonra stop edildiğinde peşinden tekrar ayakla çalıştırmak zor oluyor, ama marşla hemen çalışıyor(sebebini çözemedim).
    Zincir ayarlama işi çok kolay dostum. Arka tekerin vidalarının olduğu yerde her iki taraftada salyangoz şeklinde bir ayar pulu var üzeri tırtıklı. Arka tekerin vidalarını gevşet, sakın çıkarma yada fazla gevşetme güvenlik açısından. O salyangoz şeklindeki ayar pulları hareket edicek kadar yani. Sonra motorun sol tarafına geç ve lastiği arkaya doğru kastır, o pullun dişleri ile sabitleme cubuğu arasında baya bi boşluk oluşuyor, o pulu zincir gerginliği istediğin şekilde olacak şekilde döndür, sonrada bir tık gevşet( öteki tarafı ayarlayınca bir tık kadar daha geriliyor çünkü). Burada dikkat edilecek nokta zincir lastiğe değmeyecek. Aynı şekilde öteki tarafada aynı işlemi uygula. Bunun sonunda zincir gerginliği elinle bastırıp çektiğinde 1,5-2 cm yukarı aşağı esneyecek şekilde olduysa işlem tamam. İşte bütün bu işlemi yapınca ellere yağ bulaşıyor ya bulaşmışken yağlıyorum bende zinciri:D.
    Motorun farları fabrikadan ayarsız geliyor. Bende de bayağı bir yukarıyı gösteriyordu. Farın altında bir vida var arkadaşlar, onu tornavida ile sıkıp indirin farı istediğiniz gibi. Arka stop lambası ile ilgili bende bir sıkıntı olmadı, ben kendim tüm far ve sinyallerin camlarını söküp ampülleri iyice sıkıp, silikonlayarak geri taktım, henüz bir sorun olmadı.

    Genel olarak motorun basit ayarlarını öğrenmenizi tavsiye ederim. Zincir, rölanti, far, genel temizlik gibi... Ben kendi motorumu şasi, amortisörler ve elektrik tertibatı haricinde komple söktüm ve tekrar monte ettim, gözümle gördüğüm bir milyon tane hata var nerdeyse saymakla bitmez. Düzeltebildiklerimi düzelttim yamadım onardım yonttum... Bu sayede neredeyse herşeyini öğrendim. Vakti olana tavsiye ederim.

  11. #131

    Üyelik
    12 Şubat 2015
    Arkadaşlar merhaba,
    Ben motoru temmuz ayında aldım ve kullanarak tecrübe ederek bazı değişiklikler yaptım öncelikle motoru hafif hard şeklinde kullanıyorum tam hard yapamıyorum fizik olarak yeterli değilim ancak arkadaşlarım bu motorla birçok şey yapabiliyor ve motor dökülmüyor herneyse yaptıklarım şunlar;
    Arka amortisörü 15 tur kadar sıktım sert olması için,önlere 5 kapak hidrolik yağ koydum sertleşmesi için,direksiyonu 5 cm yükselttim kendime göre ayarladım lastik olarak dişli lastik şart yoksa tat vermiyor arka dişili 4 diş daha büyütüldü ve arazide tam bir canavar oldu düz yolda 80i geçmiyor zaten ben hız için almadım sonuç olarak motora biraz ekleme ve ayar yaparak gayet güzel hale getirdim ve çok memnunum[IMG][/IMG][IMG][/IMG]
    jackonbir bunu beğendi.

  12. #132

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Gidon yükseltmeyi bende 2 aydır düşünüyorum ama sanki kabloları gerdirecekmiş gibi geliyor diye hep erteledim. Eğer sorun olmuyorsa hemen yaptırayım. Sırf kabloları gerdiriyor diye gidon kilidini sökmüştüm.

  13. #133

    Üyelik
    12 Şubat 2015
    Sorun olmuyor fren borusu biraz kasıyor oda çok değil.

  14. #134

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Bende gidonu 5 cm yükselttim. Oturuş pozisyonu bayağı rahatladı ama gaz teli ve marş teli sola tam yatırınca gidonu, çok geriliyorlar, onlarıda maşadan dışarı aldım serbest kaldılar rahatladılar. Motorun havası değişti arkadaşlar.

  15. #135

    Üyelik
    03 Mart 2015
    herkese merhaba. yaklaşık 6 aydır bende black cat kullanıcısıyım. yukardaki fotoyu görünce aklıma geldi bu motor ile teker yapabiliyormusunuz ? yapıyorsanız nasıl ? ben bi kaç kez denedim ama başarılı olamadım

  16. #136

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Ben hiç denemedim, tehlikeli ve gereksiz bence ama bir kaç kez ilk kalkışta ön teker havalandı istemsiz olarak.

  17. #137

    Üyelik
    03 Mart 2015
    gereksiz demeyelim zevk işi sonuçta kişiye göre değişir. o mantıkla düşünürsek motor komple tehlike zaten. istekli bi şekilde yapan veya nasıl yapıldığını bilen varmı ?

  18. #138
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    evet bu modele bende bi göz kırpmış bulunuyorum.. sanırım lastik bulmak sıkıntılı bir durum olmuş.. başka bir modelyada yuki nin izcisi hakkında bilgisi olan varmı

  19. #139

    Üyelik
    12 Şubat 2015
    On kaldırmak için gazı biraz verip debriyaji aniden bırakın bu hemen olacak birşey değil zamanla olur oradaki dengeyi siz kuracaksınız lastik benim için sorun olmadı arka da mitas c02 var on numara lastik birde direksiyonu benim kanaatimce söylüyorum yukseltin bu kollarınızin erken yorulmasini engeller birde taşlı arazide daha hakim bir duruş sağlar.

  20. #140

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Mitas C-02 130/80 sanırım, zincire sürter endişesi ile almamıştım. Sürtmüyor ise eğer iyi bir seçim. Sonuçta öne lastik yok gene. Mecburen 70/100 19 aldım pirelliden. Jant biraz büyük geldi ama idare ediyor sanırım. İlk izlenim: motorun dönüşü değişti. Genelde viraj dışına çekiyordu eski lastikte bunda gayet iyi tutuyor zemini, içe çekiyor, doğal olarak gaz istiyor tabi. Tavsiye ederim. Lastikleri ön-arka off-road lastikler ile değiştirince tat vermeye başladı.


7. sayfa BirinciBirinci ... 5678917 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)