Kuba Motor Black Cat Cross
-
01 Temmuz 2014, 00:37
#101
ademx adlı üyeden alıntı
bu başlık benim sahşi motor günlüğüm gibi tek paylaşımcı olmanın avantajı
biraz geyik yapam.
motorla ilk ayı bitiriyorum tercihimden şimdilik memnunum.
on/of gibi bişey benim için herşeyden biraz var.
lastik almadan sm ye dönüşümü düşündüm ama kullanım tarzım on/of
olduğunu düşününce vazgeçtim. alette en beğendiğim kısımların başında
17-19 lastik ölçüleri geliyor.
gerçek crossun 2t olduğunuda anladım
hızar gibi çalışıyorlar zengin olsam alırım.
yılların motorcusu arkadaşlarla tanıştım farklı makineler denedim
onlar benimkine baktı çoğu beğendi hoş oyuncak deyenler oldu .by.
"" gerçek crossun 2t olduğunuda anladım "" Lise'de talebeyim , üst katta ders yapılıyor, hemen yanda bulunnan ana yol'dan, bir hızar moturu kendini yırtarak geçiyor, bir iki, derken hoca dahil herkes cam'dan baktık, tahminen 90-100 km hız ile, 2 zamanlı Suzuki ciyaaak yeşil renkleri var idi, ön dikip serserilik yapıyo tabii, arkasında renault 12 polis amcalar, hoparlörden, durrrr lenn, hiyvann,, vsvsvs, bayaa gülmüştük
O zaman cross motorun, harbi olanın 2 zamanlılar olduğunu anlamıştım.
Reklamlar
-
01 Temmuz 2014, 21:38
#102
2tlere motor desem kediye motor diyemem onlar hızar.
ilerde kediyle oynayıp bişeyler yapar yda değişirim.
şu pivot dnüşüne hastayım.
http://www.youtube.com/watch?v=qq_YzYwe_DU
-
01 Temmuz 2014, 22:13
#103
ademx adlı üyeden alıntı
Video mükkemel, eyvallah, sözde cross motorcuyuz pff, ciddi bir yer, ve grup arkadaş olacak ve bi yerimizi kımadan şu hareketler yapılacak, zaten adamlar esas oğlan motorlardan evvel, başka motorlar ile antrenman yapıyorlar.
Video'da bacaklar işlermiş gibi gözükse'de , esas işi kol kuweti sağlıyor, mengene gibi gidonu tutunca nereye giderse gitsin bedende peşinden topluyor.
-
01 Temmuz 2014, 22:28
#104
bizimki gibi motorlarla o hareketleri çalışmak riskli
gereken tork için yüksek devir çevirecez kontrol kalmayacak (kendi adıma öyle.)
13 ön dişli varmıdır piysada cg olur öne diye zannediyorum.
-
02 Temmuz 2014, 23:34
#105
km 444. kedinin ciğerleri açmaya çalışıyom .
km saatine 60dan sonra güven olmuyor. tahmini
80de nefesi kesiliyor. bu motorla rahat seyahat
60-70 sonrasına motor delileri katllanır.(-bende deli)
hiçbir cross veveya crossumsu makina şehirler arası
rahat seyahat aracı olamaz bana göre rahatı seven uzak dursun.
yanlız böle aletlerin süspansiyonu gerekten iyidr konfor-yol tutuş.
altın elbiselinin nerdeyse tüm videolarının izlemişim tüm commuterlerin
amortisörüne tırt der. bide bunu test etmesini isterdim.
son depo tüketimi 3.47lt. yarı normal yarı tapagaz. artık fulleme yok
herseferinde biraz benzini ziyan ediyor pompacılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------
başka stikerlar kaliteli-çizilmiyor (arazide 10 civvarı devirdim)
fren normal sorun yok ön hidrolik seviyesi 1mm azalmış.
eletrik teissati iyi sabitlenmiş izole parçaları kullanılmış.
birtek uzun far yanmıyor.muhtemelen ampülden.
gevşeyen vidasını daha bulamadım.
egsoz çoğu motorcu egsozu açtırdınmı diye sordu yok ben masum.
şimdik canımı sıkan daha faturamı göndermediler bu mübarek günde ağzımı
açmayayım.
esnaf olmayan adamdan alışveriş yapmayın abe araştırın benim gibi dalmayın
hemen bi aleti beğendiğinizde.
-
02 Temmuz 2014, 23:43
#106
ademx adlı üyeden alıntı
bizimki gibi motorlarla o hareketleri çalışmak riskli
gereken tork için yüksek devir çevirecez kontrol kalmayacak (kendi adıma öyle.)
13 ön dişli varmıdır piysada cg olur öne diye zannediyorum.
13 öndiş bizim hanzonun standartı, başkada olmuyor sığmıyo zaten, ancak 520 tip zincire göre eni, tabii iç çap ölçüleri izinkine uyarmı bilmiyorum siz, ölçün sizinkini mümkünse fotolu olarak belirtin, bende bendekini ölçüp karşılaştırırz, başkaca cg iplerde varmı bilmiyorum, uyarsa apachi yedekten sipariş ettirirsiniz.
-
03 Temmuz 2014, 02:10
#107
sağol carbondioxid piyasada hiç 13 denk gelmemişti.
stokta olmayan bi performans dişli setinde gördüm sadece.
arka dişlide klx250 dekilere benziyor onlarda varsa büyük dişli
onuda öyle halledebilsem hoş olur. başlangıç antrenman aleti
gibi bişeye döner kedi.zten düşük olan son hız dahada düşssün o
sorun değil.
-
04 Temmuz 2014, 20:19
#108
bir haftalık sinir harbinden, genel merkezi arama ,
hukuki süreç başlatma tehdidinden sonra faturama kavuştum.
vanı zaten sevmezdim tamamen nefret ettim adam çoğu firmanında bayi.
bugün sigortasını yaptım cezalı 180tl-anadolu. grupama230 diyordu.
komşu ilden faturayı bir ayda göndermediler avrupadan lastik geldi 2 haftada.
-
05 Temmuz 2014, 21:15
#109
mt60la kedinin orjinal lasti deseni aynıymış.
[IMG][/IMG]
-
05 Temmuz 2014, 22:02
#110
Ebatları nedir acaba? örnek: 130-17-90 gibi?
-
06 Temmuz 2014, 20:22
#111
ebat orjinal ölçü ön 90/90-19 arka 110/90-17.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
kediye yeni papuçlarını taktık. yere iyi tutunuyor artık.
ben gibi tırsak birine bile güven verdi.
-
07 Temmuz 2014, 09:38
#112
ademx adlı üyeden alıntı
ebat orjinal ölçü ön 90/90-19 arka 110/90-17.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
kediye yeni papuçlarını taktık. yere iyi tutunuyor artık.
ben gibi tırsak birine bile güven verdi.
hayırlı olsun . siz gene lastikler alışana - üstündeki mumsu kaplama aşınana kadar
yine güvenmeyip hep aklımda diyerek kullanın
-
08 Temmuz 2014, 19:52
#113
teşekkürler daha iyisi sizlerin ola.
preliinin üzerinde bişey yoktu . o iplik gibi uzantıları yolmaya
çalışıyom lastik yerine onların üzerinde gidecez yoksa .
lastik rodajı 160km diyorlar.
-
11 Temmuz 2014, 21:19
#114
plaka çıkarttım 162 trafik tescil 70 şoförler odasına 180de sigartasına vermiştim.
lastik 573 kargosu 17 takması 30 ödedim.
yağ-zincir yağı(2ltenduro ıpone) kilitler içinde 270 gitti.
motor masraflı hobi. şahsi ekipman için 700 civarı harcamışım.
daha ehliyette alacam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------
km583 yedeğe düşmeden fulledim 3.1 yakmış.
az yaksın derdim yok bu aralar müsait yolu buldum 80+
zorluyom genelde 60-70.
bozuk parayla gidiyom benzin almaya.
-
16 Temmuz 2014, 23:02
#115
kedi yüksek devir sevmi.
bende zorlamıyorum artık ekzantrik zincirininde
zarar görmesinden korkuyom açıkcası bazen şıkırtı yapıyor.
zincirlide olsa bu cg temelli bi motor xcg150-strike karışımı gibi bişey
anladığım kadarıyla.
max torkun olduğu orta devirlerde rahat ediyor mevcut dişlilerle
5. viteste 50-60 demek bu.
bi yamaha çopırı olan biri ayar yaptı hoş oldu.
bu arda teli sabitleyebilsem yada ufak bicamera (eco) bulsam güzel arazi videoları çekebilirim
önerisi olan?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------
kedinin uzun farı yanıyormuş ama gökyüzüne baktığından sanki yanmıyor.
bazende arka stopta fren yada park ampülü kafasına göre canı istedimi
yanıyor(patlama değil).
-
17 Temmuz 2014, 02:49
#116
ademx adlı üyeden alıntı
kedi yüksek devir sevmi.
bende zorlamıyorum artık ekzantrik zincirininde
zarar görmesinden korkuyom açıkcası bazen şıkırtı yapıyor.
zincirlide olsa bu cg temelli bi motor xcg150-strike karışımı gibi bişey
anladığım kadarıyla.
max torkun olduğu orta devirlerde rahat ediyor mevcut dişlilerle
5. viteste 50-60 demek bu.
bi yamaha çopırı olan biri ayar yaptı hoş oldu.
bu arda teli sabitleyebilsem yada ufak bicamera (eco) bulsam güzel arazi videoları çekebilirim
önerisi olan?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------
kedinin uzun farı yanıyormuş ama gökyüzüne baktığından sanki yanmıyor.
bazende arka stopta fren yada park ampülü kafasına göre canı istedimi
yanıyor(patlama değil).
Aksiyon kamera için ben'de sj4000'e kafayı taktım, ilk fırsatta almayı düşünüyorum, lakin yurtdışı alışverişi kredi kartı zart zurt işim olmaz, yurt içinden, uygun fiyatlara iner ise, kısmet'te var ise hemen almayı planlıyorum bakalım.(özetle sj4000 orjinal, gerisi bana traş.)
Far için mutlaka ayarı oması gerek, hanzo'da far camının hemen altında, ön'de bir ayar vida'sı var, sıkıp / gevşeterek, yukarı aşağı ayar yapılıyor, bi kontrol ediver belki benzer sistem vardır, gerisi motor sabit dururken vida ile far açıkken vidayı sıkıp gevşetmekten geçiyor.
Park ampülü, hanzo'da , gece sürüşünde , far açık iken daimi yanıyor, gündüz yok,. eğer bu şekilde değil ise, dikkat etmeli, en kısa sürede servise gidilmeli, elektrik işi sakat iş, maazallah.
-
17 Temmuz 2014, 10:10
#117
elbet ilerde birgün benimde param olursa, bende sj4000 e yatırırım, bende ondan istiyorum
http://www.motosiklet.net/forum/moto...paylasimi.html
far kafasını asagı egerseniz haliyle farda asagı inecektir.
carbonun dediği gibi illaki bir ayar yeri, püf noktası vardır.
stop lambası içinde fren müşirlerini kontrol idin. ön ve arka.
arazi kullanımı vs sonrası takılma yapıyor olabilir. az wd40 işi halleder
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
17 Temmuz 2014, 22:22
#118
altta ayar vidası var far tasından bi parçayıda yanına alıp
bağımsızlığını ilan etmiş.
ön fren manetide kısa boy oldu fazla uzundu zaten.artık zor kırılır.
ucuz bşey arıyorum benim tel ağır s4zoom hafif ikinciel bitel alıp
hem navigasyon hem cam niyetine kullanabilrim s2 lumişa520 gibi.
-
18 Temmuz 2014, 22:25
#119
fırsat buldukça arazideyim. kedinin rahat dolaştığı yerlerden örnek
videda çektimde tel göğe bakmış bidahakine olur inş.
-
17 Eylül 2014, 12:39
#120
Konuya ait ilk yorum bana ait. Orada az çok paylaştım ilk izlenimlerimi. Şuan motor 1250km de. Rodaj olayına ben hiç girmedim. Direk koy verdim gitti dağa bayıra yola. Motorda en ufak sorun yok şuan. Marş almama ile ilgili sıkıntı var diyen arkadaşım, vitesi boşa alarak dene ve ayak marşına alış biraz, çünkü benim gördüşüm en hafif ayak marşı bu motorda resmen çok kolay. Motor evet rahatsız biraz, ama kusura bakmayında rahat seven dtunuz varsa bu başlıkta ne işiniz var onu anlamadım. Benim sevmediğim tek tarafı lastik ebatları, mevcut lastikler gayet iyi ama yenisini almaya kalkın yok yok. Sanki dünyada ön19 arka17 olan lastik üretmemişler. Yok arkadaş.
Düşmelerimin sayısını unuttum. Her türlü manyaklığı yapmaya çalıştığımdan(arazide) gidon haşat oldu. Ancak hala üstünde takılı ve kullanıyorum. Düzelttire düzelttire bir hal oldum diyim. Usta her gidişimde soruyor gene ne yapmaya çalıştında düştün be brader? Ön takım fena değil, keza amortisör (sağ veya sol) her sert düşüşte içeri kaçıyor bir parça sonrasında düzelttiriyorum 10 liraya.
Motorun normal yolda standart sürüş hızı yaklaşık 70 Km/sa. 90 la da gidiyor kafanıza takmayın ama bağırıyor kafa şişiriyor. Ben yaklaşık 35 km yolu 90 la bağıra bağıra gittim en ufak bir sıkıntı olmadı sonrasında(kulak çınlaması hariç). Motor arazide çok iyi, amortisörler biraz hantal ama hareket mesafesi fazla olduğundan dan dun girebiliyorum her yere. Yakında foto eklerim hatta kamera ayarlayıp çekimde yaparım sesini gidişini göstermek amaçlı. Ancak üstüne basa basa söyliyim arkadaşlar boyunuza kilonuza göre makine alın. Benim gibi ufak tefekseniz bu makina slim fit oturur. Uzun boylu yada kilolu iseniz X-max tarzı bişey alın derim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------
Ayrıca belirtmeyi unuttum. Zincir dandik arkadaşlar, dayansın istiyosanız temizliğine ve yağına dikkat edin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)