rialliden kenda jel 7amp aldım 50tl ucuz geldi.
jel çok daha uzun ömürlü(5-10yıl) diye bi yerde yazı gördüm.
2.5kg yazıyor ağırlık olarak umarım daha hafiftir.
rialliden kenda jel 7amp aldım 50tl ucuz geldi.
jel çok daha uzun ömürlü(5-10yıl) diye bi yerde yazı gördüm.
2.5kg yazıyor ağırlık olarak umarım daha hafiftir.
hayırlı olsun insallah yerine sorunsuz sıgar
ölçüler varmıs sayfasında uyumlu olanı almıssındır zaten
akü geldi abüş ve büyüktü yatay zor yerleştirdim.
aküyü tutan demiri iptal ettim.
üzerinde jel-gel falan yazmıyor sitede jel deniyor inşaallah öyledir ,
sealed lead acid yazıyor.
sallayınca su sesi gelmiyor ve en fazla 1kg gelir.
motorun çalışmasında şimdilik sıkıntı gözükmüyor.
sorunun sadece akude olmasına sevindim
artık insallah keyifle kullanır ve bol bol resim video atarsın bizede
garfield arazide .
km 95 . titreşim hissediliyor.
şöyle tarif edeyim boşta ayaklar yerde
rolantide, orta devirde selede hafif hissediliyor.
rahatsız olmak için çok hassas olmak lazım.
sübaplarda inceden şıkırtı km saatinde zırıltı var.
bunların dışında memnunum .
şahsi görüş hafif cross enduro tarzına gidecek bir makine.
motor torku yeterli halen kalkışlarda birz fırlatıyorum
az gazda fırlamaya meyilli. amortisör yumuşak kasis bozuk zeminde
toto incinmiyor.
bide şunu belirteyim lastik havalarını 20-25 yaptım yol tutuş iyileşti
düşme ihtimalim azldı önceden 40 civarı basınç vardı çok kayıyordu.
ben kitapçığa hiç bakmıyorum alt motor sineray olmayınca
attım bi köşeye ne yağ koyacağımı bile tam bilmiyorum
ortalama 15w40 yada 10w50 koyarım.
arazi için düşük basınç gerekiyor diye bilim 15-20gibi.
asfalt için 20-25 az gibi ortaya karışık bişiler yapacaz.
ama arazide az hava ile kayaya filan denk gelirse jant iç lastiği kesebilir onada dikkat etmen lazım.
tabiki havanın az olması suspansiyonuda rahatlatır. birde lastik takozu yoksa az hava ile sert fren yaptıgında
dıs lastik jantta dönüp iç lastik sibobunu da kesebilir. buda dikkat etmen gereken baska bir husus
km120 vites geçişlerşi iyide boşu bulmakta zorlanıyorum.
cılızadam garfield üzerşindeç.boy 1.68cm cılız olmanın faydalarıda var japon deri pantolon buldum
150tl ye adamlar yıllardır satamıyordu galiba.
Cılızlık eyidir hacım, bende cılızım bi ara kilo almıştım, göbek çevresinde peynir gibi yağlar iğrenç ahatsız edici bir durum, yağ fıçısı olmaktansa cılız moda razıyım hamd olsun.
km 150.
benzin 40,kmde fullemştim 138 de yedeğe geçti yoldaydım
döndüğümde 150de 4,5lt ile fullendi depo cücük yakıt kallavi
kaba taslak 4lt içmiş kedi. bu sayılmaz akü bitmişti vs. vs.
olan bu.
bu arada lastşikte duro araştırmaya başladım o sitede sipariş
veriyorsunuz 1ay sonra gelşiyor tubeles takmakta sıkıntıymış
soru=? 90/90=2.75 ise 110/90 kaça denk gelirç.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------
bugün iki 2t crossla karşılaştım.biraz beraber gittik ilk yarıkta tırstım.
dedim siz gidin değerli saatlerinizi harcamayayım. sonra traktör yolu bulup
nemrutun eteklerini aşındırdım.
200km yı gerıde bıraktım gazı bıraz acmaya başladım.
80e kadar çıktım tırstığımdan bu lastiklerle daha basmam,
benzini merak ettiğimden 220*kmde fulledım 2,5lt aldı -70kmdeç.
100de yaklaşiık 3,3lt denk geliyor. daha düşer rampğada boşa
atmayı öğrendim. boşu daha az denemeyle bulmaya başladım
normal devirde sübap seside azaldı. 70*den sonra titreşim artıyor.
ariga çfit vizörlü crosskask 50*den sonra baya uğultulu bırazda esinti varsa sanıyorum
dışarda fırtına var. 1600grç. bu kask sitesinde yazmıyor.
klavye nanay çifter basıyor düzeltiyorum gördüğümü.
lastık metzeller tourance alacam galıba 1er santım büyük olcak bu stokta var
gözüküyor. mt60* tam ölç.üsü var avrupada 1ayda geliyor.
bende de ls 2 kross kask var camlı oda 1600 gr civarında.
motolastşikle görüştük haftaya avrupğadan sevkşiyat olacakmış
yani 2-4 hafta aralığında(enkötü4) alabşilşirsşin dedi
rota mt60*a döndü siparişi geç.tşimç.
benim gşibşi orjşinal ölç.ü bulmakta sıkıntı ç.eken olabşilşirç.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------
dedşiler motorunuz transalpmi ?
---neee tubetype
---translpmi?
---yok kuba karakedi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------
bu arada motora naylon lastik koyan bütün firmaları kınıyorum
benşim gibi yeni başlayanın kendını yerde bulması an meselesi
50-100 fark koyun kauç.uk koyun KAUÇUK-RUBBER.
Depğısımın bana malşiyetı 574 artı kargo artı yaralar.
km 305 fulledşim 85 kmde 2,6lt olmuş tüketım yani yüzde 3lt civarında.
bu karma içinde arazıde var. yarın nasipse ilk uzun yolu yapıp servise
götürecem. yol uzun olduğundan ben zincir ayar ve bakımını yaptım bşiraz bolluk vardı.
karma deger olarak bence 3 litre cok iyi
servise gidemedim sabah çıktım hava buz bende uykususz dedim olmaz böyle.
döndüm geri po 15-40 1lt ile değiştim yağımı bunu da tahmini 300km sonra atar
enduro yağına dönerim.(motorun üzerinde ilk yağı 300kmde boşaltın etiketi var)
ıpone enduro zincir yağıda düşünüyorum toz iticiymiş.
motorcu arkadaşlara şahsi güvenlik elemanlarını ihmal etmemelerini
öneririm ilçemde bir arkadaş komada iki ayağınında kesilme ihtimali var.
beni göern robocop diyor umrumda değil.
bu başlık benim sahşi motor günlüğüm gibi tek paylaşımcı olmanın avantajı
biraz geyik yapam.
motorla ilk ayı bitiriyorum tercihimden şimdilik memnunum.
on/of gibi bişey benim için herşeyden biraz var.
lastik almadan sm ye dönüşümü düşündüm ama kullanım tarzım on/of
olduğunu düşününce vazgeçtim. alette en beğendiğim kısımların başında
17-19 lastik ölçüleri geliyor. gerçek crossun 2t olduğunuda anladım
hızar gibi çalışıyorlar zengin olsam alırım.
yılların motorcusu arkadaşlarla tanıştım farklı makineler denedim
onlar benimkine baktı çoğu beğendi hoş oyuncak deyenler oldu .by.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)