Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Kuba Motor Black Cat Cross

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    tatvan
    Motosikleti
    kuba garfield
    bi nane var bunda bugün ikinci marşda akü su koyvermeye başladı.
    akü güçten düşüncede onünden acayip sesler geliyor( marşdinamodan değil )
    ayak marşıyla gene çalıştıramıyorum. vurdurup çalıştığındada performansı
    iyi değil 90kg arkadaş bindiğinde iyice belli ediyor güçten düştüğünü
    eksozdan patpatlarda çoğaldı ateşleme kötü.

    aküyü söktüm 2012 23.hafta üretimi sıfırada benzemiyor servis içerden getirip
    takmıştı. orjinalini yürütmüşlerse hakettiklerni bulsunlar.

    km saatininde günlük olanı normalden 15kat hızlı yükseliyor oda arıza yani.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

    iyi yarafıda var düş-kalk bişey olmuyor motora yani
    sürücü şansına bakar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı ademx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi nane var bunda bugün ikinci marşda akü su koyvermeye başladı.
    akü güçten düşüncede onünden acayip sesler geliyor( marşdinamodan değil )
    ayak marşıyla gene çalıştıramıyorum. vurdurup çalıştığındada performansı
    iyi değil 90kg arkadaş bindiğinde iyice belli ediyor güçten düştüğünü
    eksozdan patpatlarda çoğaldı ateşleme kötü.

    aküyü söktüm 2012 23.hafta üretimi sıfırada benzemiyor servis içerden getirip
    takmıştı. orjinalini yürütmüşlerse hakettiklerni bulsunlar.

    km saatininde günlük olanı normalden 15kat hızlı yükseliyor oda arıza yani.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

    iyi yarafıda var düş-kalk bişey olmuyor motora yani
    sürücü şansına bakar.

    Vakit kaybetmeden durumları/akü/gelen ses ilkin servise bildrin, "hata dalgınlık sonucu benim aküyü, karıştırmışsınız deyin, tarihi şubu deyin," sonuç alınmayacak gibi ise, direkt markanın merkezine telefon ile yetkin kişiler ile görüşün, hiç servisle yüzgöz olmayın, ülkenin en iyi sitesinde! bu modelle ilgili geri bildirim yaptığınızı, herkesinde okuyup bilgi edindiğini ve başlığın adresini verin

    Marka aşağı yukarı her yerde "tanınmaya başlamış", yaygın ağa sahip bir konumda, bu sorunları derhal aklı selim ile davranarak çözeceklerine inanıyorum.
    cenkito ve ademx bunu beğendiler.

  3. #63
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı ademx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi nane var bunda bugün ikinci marşda akü su koyvermeye başladı.
    akü güçten düşüncede onünden acayip sesler geliyor( marşdinamodan değil )
    ayak marşıyla gene çalıştıramıyorum. vurdurup çalıştığındada performansı
    iyi değil 90kg arkadaş bindiğinde iyice belli ediyor güçten düştüğünü
    eksozdan patpatlarda çoğaldı ateşleme kötü.

    aküyü söktüm 2012 23.hafta üretimi sıfırada benzemiyor servis içerden getirip
    takmıştı. orjinalini yürütmüşlerse hakettiklerni bulsunlar.

    km saatininde günlük olanı normalden 15kat hızlı yükseliyor oda arıza yani.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

    iyi yarafıda var düş-kalk bişey olmuyor motora yani
    sürücü şansına bakar.
    akü sulu akü ise ve aldıgınız anda asiti ilave edildi ise sorun olacagını sanmıyorum

    lakin motorun sarj sistemi elektirik aksamına zayıf gelmiş de olabilir.

    belki de motoru söyle gazlayarak 1 saat filan kullanmadıgınız için aküde tam dolmuyor olabilir.

    akü kutup başlarındaki sabitleme vidalarına bakın gevsek ise tam akım gecirmez yine mars motoru dönmeyebilir.

    birde akü zayıfladıgında alttan cıızz cızt diye ses gelmesi de mars rölesindendir akü marsı ceviremedğinde öle ses cıkması normaldır.

    akünüz kac amper? 6-7 amper ise bir kac marsda güc kaybı olmaması lazım.

    max ın aküsü bu 7 amper



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------

    birde motorun zor calısmasının sebebi egzantirik ayarının kayık olmasından, yada karburatörün ayarsız olmasından da olabilir

    servise ugramanızda fayda var
    ademx bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  4. #64

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    tatvan
    Motosikleti
    kuba garfield
    akü üzerinde amper yazmıyor A.TE marka yt4l-bs modeli bakımsız tip.
    en6.5-7cm yük9cm uzunluk11cm buna yakın ölçülerde jel akü bulabilirmiyim.
    birde iyi buji önerisi lazım servis 140km mesafede öncelikle kendim bazı
    iyileştirme yapmak istiyorum . ilçede başka marka servisi var zır cahil
    dandik malları pahalı sayıyor rolantide yarım saat çalıssındedi(asla) motoru dene dedim
    tam gaz açtı fırçaladım. işim düşer diye rüşvet babından kilit-benzin filtresi aldım.
    motor çalıştığında saniyesinde alıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

    servisi aradım . özür dileriz belki elemenlar karıştırmış diyor.
    götürecem herşeyini yaptırmalarını isteyecem sağlam almayı umuyorum.

    sade akü olsaydı hallederdim zaten kaliteli akü ergeç alacam diğer sorunlar
    km saati vs. için götürecem.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

    şunlar karakediye olurmu yani taksam önemli sakınca oluştururmu.
    orjinal arka 110/90.
    http://www.motolastik.com/metzeler-t...7-65s-pmu30198

    arkaya önlastik takmanınsakıncası varmı orjinal ölçüyü anca öyle yakalayabiliyorum.

  5. #65
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı ademx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    akü üzerinde amper yazmıyor A.TE marka yt4l-bs modeli bakımsız tip.
    en6.5-7cm yük9cm uzunluk11cm buna yakın ölçülerde jel akü bulabilirmiyim.
    birde iyi buji önerisi lazım servis 140km mesafede öncelikle kendim bazı
    iyileştirme yapmak istiyorum . ilçede başka marka servisi var zır cahil
    dandik malları pahalı sayıyor rolantide yarım saat çalıssındedi(asla) motoru dene dedim
    tam gaz açtı fırçaladım. işim düşer diye rüşvet babından kilit-benzin filtresi aldım.
    motor çalıştığında saniyesinde alıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

    servisi aradım . özür dileriz belki elemenlar karıştırmış diyor.
    götürecem herşeyini yaptırmalarını isteyecem sağlam almayı umuyorum.

    sade akü olsaydı hallederdim zaten kaliteli akü ergeç alacam diğer sorunlar
    km saati vs. için götürecem.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

    şunlar karakediye olurmu yani taksam önemli sakınca oluştururmu.
    orjinal arka 110/90.
    http://www.motolastik.com/metzeler-t...7-65s-pmu30198

    arkaya önlastik takmanınsakıncası varmı orjinal ölçüyü anca öyle yakalayabiliyorum.
    bence ebat tuttuktan sonra lastikde ön arka sorun olmaz

    ama verdiğin link olmaz,, o linkteki ön lastik 19 inc yarı yaplı. sadece yanak ve iz genişliği tutuyor.

    asıl önemli olan jant çapınında uygun olması, sizin motorun arkası 16 yada 17 inc olmalı

    bu servisler yada kendini servis sanan adamlar benide haddinden fazla sinir ediyor

    adam kasasından cıkmıs benim max a

    "abi sen test sürüşünde gelmeseydin (arkasına bindim) bu alet nasıl teker yapar, merdiven iyi cıkarmı diye bakardım" diyor


    gelde servislere güven de motor bırak sonrasında.

    buda istanbuldaki yetkili yamaha bayının kazalı motordan yaptıgı parca calma vakası

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-t...cit-motor.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------

    yeni akü olayında da ,akü yuvasına sıgan en buyuk amperli akuyu takabilirsin,

    daha güçlü ve uzun süreli etkili olur
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  6. #66
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Ön-arka lastikerin iç yapısı farklı olması gerek. Ömrünü nekadar etkiler bilmiyorum ama arka teker sürekli bir çekişe maruz kaldığı için farklı bir karkas yapısı olmasını bekliyorum bir de genelde ön latiklerin yük taşıma kapasitesi arka kadar fazla değil. Gerçi o işi büyük oranda iç lastik yapıyor gibi gözükse de bu sebeplerden dolayı dış lastiğin aşınması-ezilmesi-parçalanması daha çabuk olabilir.

  7. #67
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    iyi güzel hos diyorsun syanur ama

    tahminimce o yanak ve iz genişliğine sahip bir buyuk enduronun ön tarafındaki agırlıkla

    black cat ın arkasında ki agırlıkta yaklasık aynı olacaktır. karkas -örgü yapısı gereksinimleri karsılar.

    tabi ki üretim teknolojısı farklılıklar gösterir ama bence kullanıladabilir sorun olmasa gerek

    ama arka lastiklerin et kalınlıkları da önden fazladır,

    bu da uzun süre kullanımda etkili olur

    ömür acısından
    ademx bunu beğendi.

  8. #68

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    tatvan
    Motosikleti
    kuba garfield
    cem linkteki ürünlerin çapı karakediyle aynı.
    enduro olarak 17 en küçükebat 130/80 17 var bunu 110/90 17 yerine taksak
    ne olur . yolmotorunda takanlar var.

  9. #69
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı ademx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cem linkteki ürünlerin çapı karakediyle aynı.
    enduro olarak 17 en küçükebat 130/80 17 var bunu 110/90 17 yerine taksak
    ne olur . yolmotorunda takanlar var.
    eskiye nazaran bayagı kalın olur,masaya sıgmayabilir, sıgsa dahi motorun cekişini de zorlar

    120 90 17 si de var aynı sitede

    http://www.motolastik.com/metzeler-t...t-64s-pmu26886

    bunun herseyi aynı sadece iz genişliği 1 cm daha geniş
    ademx bunu beğendi.

  10. #70

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    tatvan
    Motosikleti
    kuba garfield
    karakedinin maşa kısa ama enli maşanın et kalınlığıda iyi
    muadillerinden kalın kesiklikle şasede canavar gibi .
    a.t uygunluk belgesine yüksüz kütle 114kg. çalışır durumda kütle 120kg.

    metzeller tourance ön ve arkdada 1er cm geniş büyük oranda asfalta göre yapılmış
    dayanıklı ve methediliyor.
    prelli mt60 ın tam ölçüde ürünü var. bu tam enduro gibi fiyatlar yakın.
    amaç acemiyken yeri fazla öpmemek. ilerde uzun yol yapmak bunu şehir değil
    doğal güzellikler için yapmak istiyorum. farklı önerisi olan varsada buyursun.

    orjinal lastik naylon bilen adam idare edebilir acemiye yeri öptürüyor arada bir.
    cenkito bunu beğendi.

  11. #71
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    valla zaten enduro yuksek motor, alısana kadar virajlara fazla yatmazsan sorun olacagını sanmam.

    sonucta bende tam dişli arka cross lastikle asvaltta kullanıyorum, ön orjınal.

    senesi doldu geciyor, daha asvallatta düşmedim, zaten belimden rahatsız oldugumdan dolayıda

    neredeyse 7-8 aydır araziyede girmiyorum. cadde de takılıp duruyorum

    trafiği okur ona göre gaz verir frenide erken kullanırsan tehlikeli olmaz.

    en cok yagmur yeni yagdıgında yada kurudan ıslak asvalta gecerken dikkat etmelisin.

    zaten sizin oralarda asırı trafikte yoktur.

    ama yine de siz bilirsiniz.
    ademx bunu beğendi.

  12. #72

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    tatvan
    Motosikleti
    kuba garfield
    masa tenisi beli güçlendirir.
    1. viteste ana yoldan köy yoluna gireyim dedim
    zemin değisti benim pozisyonda değişti
    üreticilerin naylondan vazgeçmesi lazım
    ırc taksınlar . acelem yok azcık yaralanmışım
    iyileşem koruma ekpmanınıda tamamlayam sanki en önemli
    ekipman lastik.

  13. #73
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    zemin değişiminde kayma olabiliyor helede asvalttan tozlu tali yola girince.

    benim belde 2 yerde fıtık var tenisle olmayacak gibi şimdilik.

    sizede gecmiş olsun,

    bu motorlar enduro-cross tarzı oldugundan belkide bozuk yolda daha uzun ömürlü olsun diye naylon lastik tercih ediliyordur

    ama dediğiniz gibi asvaltta da kötü oluyor

  14. #74

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    tatvan
    Motosikleti
    kuba garfield
    aküyü biraz şaj ettim 1.de aldı ikicide gene çalışmadı.
    birkezde ayakla çalıştırabildim tekrarı gene başarısız.
    ilk videosunu çektim. motoru mera eden burdan sorsun
    özele gerek yok kimseden çekincemde yok.
    http://youtu.be/lGcL_7-46Yc

  15. #75

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı ademx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aküyü biraz şaj ettim 1.de aldı ikicide gene çalışmadı.
    birkezde ayakla çalıştırabildim tekrarı gene başarısız.
    ilk videosunu çektim. motoru mera eden burdan sorsun
    özele gerek yok kimseden çekincemde yok.
    http://youtu.be/lGcL_7-46Yc
    Rölanti çooook yüksek geldi bana, bence sizin problem karbüratör/hava/gaz ayarından mütevellit.
    cenkito ve ademx bunu beğendiler.

  16. #76
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rölanti çooook yüksek geldi bana, bence sizin problem karbüratör/hava/gaz ayarından mütevellit.
    bende karbon a katılıyorum

    rölanti cok yuksek, sanki ses dede düzensizlik var,

    hava ayarına baktırmalısınız.

    birde anlayan biri subab sente ayarına da baksın derim. sıfır makina ama azda olsa kacık olsa zor calısır.

    silindirin üstündeki yuvarlak kapak cıkartılıp altındaki daireye bakılmalı,

    tabi önce piston üst ölü noktaya alınmalı
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  17. #77

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    tatvan
    Motosikleti
    kuba garfield
    akü bitik ikinci marşı çevirebilecek kadar bile şarj tutmuyor.
    soğukken yüksek rolanti istiyor yoksa stop ediyor ısındımı indiriyorum.
    ayarları ideal olmayabilir ama asıl sorunu bence akü bugünkü şarj
    sonrası ilk denemede hemen alması bana onu düşündürüyor.
    akü alacam motoru araca yüklemek öyle 140km gitmek hiç kolay olmuyor.

  18. #78
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı ademx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    akü bitik ikinci marşı çevirebilecek kadar bile şarj tutmuyor.
    soğukken yüksek rolanti istiyor yoksa stop ediyor ısındımı indiriyorum.
    ayarları ideal olmayabilir ama asıl sorunu bence akü bugünkü şarj
    sonrası ilk denemede hemen alması bana onu düşündürüyor.
    akü alacam motoru araca yüklemek öyle 140km gitmek hiç kolay olmuyor.
    haklısınız , bence aküsü saglam baska aküyü direk hatta baglayıp sabah motor sogukken de deneyin

    kesin çözüm aküden mi belli olsun.

    birde yuvata sıgacak en güçlü- yuksek amperli akuyu alın.

    enduro croslarda agırlıgı azalmak için akuyude küçük takabiliyorlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------

    birde motor calısırken sark sistemini ölçmek gerek. belki statör yeterli akımı uretemiyordur

    onun için aku dolmuyorda olabilir.

    sadece motor calısırken akü basları ölçülecek zor iş değil. sadece volt metre lazım


    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3315387

    yukarıdaki gibi bir konu vardı degerler yardımcı olabilir
    ademx bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  19. #79

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    tatvan
    Motosikleti
    kuba garfield
    akü yuvasını ölçtüm max 1er cm büyük takabilirim.
    jel bulabilsem iyi olacak onlar sansıntıdan hiç etkilenmez
    özellikle yatlar için yapılıyor diye biliyom.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------

    jel aküler yatayda konumlandırılabiliyormuş.
    cenkito bunu beğendi.

  20. #80
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    tarihi yeni olsun.

    ben sulu akü aldım ama asitli suyunu ilave etmedim, jellerden daha saglıklı olur dedi satıcı da bekleyecegi, hemen kullanmayacagım için.

    ama sende almadan önce arastır.
    ademx bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)