Kuba Motor Superlight 200
Reklamlar
-
25 Ekim 2017, 10:22
#4281
60 tl bir üst modeli var çakarlıymış oda 80 tl ben çakarlı olanını almadım 2 çeşit olduğu için bulmanız zor olmaz. İnter moto da montaj için çok yakınındaki biyere yönlendiriyor 25 tl de montaja aldılar yani 80 e falan geliyor. Hatırlatmamda fayda var bu aydınlatma kendiliğinden soğutmalı ve bizim tasa tam oturmuyor oyüzden bikaç yerini törpüleyip tasa oturtup japonla yapıştırıyolar 1250 km boyunca hiç sıkıntı çıkmadı çıkcağınıda sanmam kaldı ki baya bi köy yollarından falan geçtim.
Yukarıda ki yazıyı 2016 Ağustos ayında yazmıştım. Üstüne 15 bin km daha yaptım hala bir sorunla karşılaşmadım.
Reklamlar
-
25 Ekim 2017, 11:07
#4282
Arkadaşın bahsettiği far ampulu bu.
İlgilenenler için altta link i var.
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-aksesuar-tuning-3-ledli-sogutmali-uzun-kisa-far-kolay-monyaj-inter-moto-dan-470568419/detay
-
25 Ekim 2017, 20:17
#4283
Ben 48.000 km yaptım, 2015 Hazirandan beri üstünde, montaja dikkat edin...
-
26 Ekim 2017, 16:07
#4284
Bu arada kubamotor.com sitesinde kullanım kılavuzu yayınlanmış. İhtiyacı olana duyrulur. https://drive.google.com/drive/folde...0pBYURXZEd6bzA
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------
Arkadaşlar, eski mesajlarda sissy bar yaptığını söyleyen arkadaşların bazılarına ulaşabildim ama artık yapmıyorlar.
İstanbul içinde alttaki resimde ki sissy bar ı yapabilecek birisi var mı acaba ?
[IMG][/IMG]
-
04 Kasım 2017, 16:59
#4285
timucinnn adlı üyeden alıntı
Metalci sağlam ustalar yaparlar.Zanaatkar birinide bulursun mutlaka İstanbul gibi bi yerde biraz araştırmayla ..
-
05 Kasım 2017, 02:33
#4286
merhaba dostlar. uzun süredir takip edemedim konuyu. sebebi ise yaz başında aldığım XVS1100A Dragstar'ım. Her türlü kahrımı çeken SL200'ümü de abime verdim, şimdi o iki tekerin keyfini tatmaya başlayacak.
iki tekere SL200'le başlayacak yeni arkadaşlara tavsiyem (lütfen beni kimse yanlış anlamasın, alınganlık göstermesin) lütfen bu başlığı başından sonuna kadar OKUYUN!!! bu başlıkta SL200'le ilgili hem teknik hem pratik bir çok bilgi var. okurken shadowmaster 'in hazırladığı PDF'e denk gelirsiniz. indirin, çok yardımı olacaktır.
bu sayfada sadece SL200'le ilgili değil, motor kullanmak konusunda da bir çok bilgi aldım. buradan her türlü konuda yardımını esirgemeyen, fikir alış-verişinde bulunan tüm arkadaşlara teşekkür etmek istiyorum. iyi ki varsınız dostlar.
-
06 Kasım 2017, 00:21
#4287
-
06 Kasım 2017, 23:08
#4288
slm arkadaşlar, sıfır aldığım motorumu (ist.dan aldım ,izmite kargoyla geldi) ,henüz iki defa kullandım (acemi işi, trafiğe kapalı alanda ) bayiye "kullanmadan önce servise göstermem gereken bişey var mı dedim "abi gerek yok kullanabilirsin "dedi,
ama 1- ilk çalıştırdığımda sürekli stop ediyor, rölanti ayarını arttırdım ,,gene aynı ,,,işi bilenler de "ilk çalıştırdığınızda gaz vermeyin parçalara zarar verirsiniz " diyor ,, 2- durduğu yerde boş vitese geçmiyor,zamanla düzelir mi, yoksa en kısa yoldan bi servise mi götürmeliyim ,,,şimdiden teşekkür ederim yardımlarınız için .
-
07 Kasım 2017, 01:15
#4289
acemikel adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar, sıfır aldığım motorumu (ist.dan aldım ,izmite kargoyla geldi) ,henüz iki defa kullandım (acemi işi, trafiğe kapalı alanda ) bayiye "kullanmadan önce servise göstermem gereken bişey var mı dedim "abi gerek yok kullanabilirsin "dedi,
ama 1- ilk çalıştırdığımda sürekli stop ediyor, rölanti ayarını arttırdım ,,gene aynı ,,,işi bilenler de "ilk çalıştırdığınızda gaz vermeyin parçalara zarar verirsiniz " diyor ,, 2- durduğu yerde boş vitese geçmiyor,zamanla düzelir mi, yoksa en kısa yoldan bi servise mi götürmeliyim ,,,şimdiden teşekkür ederim yardımlarınız için .
hafif gaz vermede sakınca yok. boş vitese durduğu yerde hafif ileri iterek alabilirsin , boş vites olayı öyle yapıcak bişey yok çin işi şanzıman.
-
08 Kasım 2017, 10:17
#4290
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------
acemikel adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar, sıfır aldığım motorumu (ist.dan aldım ,izmite kargoyla geldi) ,henüz iki defa kullandım (acemi işi, trafiğe kapalı alanda ) bayiye "kullanmadan önce servise göstermem gereken bişey var mı dedim "abi gerek yok kullanabilirsin "dedi,
ama 1- ilk çalıştırdığımda sürekli stop ediyor, rölanti ayarını arttırdım ,,gene aynı ,,,işi bilenler de "ilk çalıştırdığınızda gaz vermeyin parçalara zarar verirsiniz " diyor ,, 2- durduğu yerde boş vitese geçmiyor,zamanla düzelir mi, yoksa en kısa yoldan bi servise mi götürmeliyim ,,,şimdiden teşekkür ederim yardımlarınız için .
karbüratör hava ayarı yapılırsa düzelebilir sen yine de servise götür işini garantiye al.
-
09 Kasım 2017, 16:50
#4291
Beyler selam, sl200 ümü ilk bakımına (Rodaj Bakımına) götürüp bakımını yaptırdım. Her gün 50 km işe gidip gelerek yol yapıyorum. (Florya/Kabataş)
Şu anda motorum 850 km de.
Bu ilk bakımında, zincir gevşek olduğundan zinciri biraz ayarladılar, daha gergin oldu.
Ancak şimdi arka balatam fren yapınca ötüyor. Zincir germeyle bir ilgisi olabilir mi acaba ?
Üstündeki balatalar orjinal balataları ve 850 km de.
-
09 Kasım 2017, 22:23
#4292
Arka balata yüzey tozu kampana içinde biriktiği için ötüyor. Kampanayı söküp içini temizlet, balataların üstünü zımparalayıp taksınlar geçer. Zincir gergisi ile ilgisi yok.
-
12 Kasım 2017, 13:55
#4293
slm arkadaşlar baya oldu yazmayalı birşey danışmak istiyorum el yapımı bi sissybar yaptım da sprey krom boya ile boyasam ve üstünede sprey vernik atsam iş görür mü tam krom görüntüsü vermesede olur
-
13 Kasım 2017, 00:14
#4294
Eski soba borusu görünümünden hallice olur, bence siyah yap.
-
13 Kasım 2017, 14:31
#4295
Arkadaşlar motor çantasıyle beraber mi veriliyor.
-
14 Kasım 2017, 16:21
#4296
Evet kuba'nın web sayfalarında fotoğrafta nasıl görünüyorsa o şekilde kullanıcılara teslim ediliyor.
-
18 Kasım 2017, 19:29
#4297
herkese merhablar motorumun buji piposunu değiştirmek istiyorum ama tam bir bilgi bulamadım motorun bütün bakımlarını yeni yaptım buji dahil değiştirdim forumda çok yazıldığı için pipoyuda değiştireyim dedim ama sökemedim açıkcası çok zorlamadım buji piposunu nasıl sökerim yardımcı olursanız sevinirim birde deiğişimin farkı hissediliyormu yoksa değiştirmesekte olur mu ?
-
19 Kasım 2017, 20:30
#4298
Ben orjinal pipo ile 50.000 km yaptım, halen de devam ediyorum, bolluk, kesik, çatlak vs yoksa sür gitsin ...
-
19 Kasım 2017, 20:58
#4299
shadowmaster adlı üyeden alıntı
Ben orjinal pipo ile 50.000 km yaptım, halen de devam ediyorum, bolluk, kesik, çatlak vs yoksa sür gitsin ...
Helal olsun 👏
-
19 Kasım 2017, 23:32
#4300
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)