Bugün trafiğe gidip imzamı attım. Yarın plaka gelicek teslim alacağım motorumu. Bu kullanıcı kitapçığı ile ilgili 175 tüketici haklarını aradım beni valilikteki hakem heyetine yönlendirdiler önümüzdeki hafta gidip şikayetçi olacağım. 5 liralık radyo alsan içinden türkçe kullanım klavuzu çıkıyor. Neredeyse plaka vs 10bin tl verdiğimiz makinenin kullanıcı kitabı yok. İki gün sonra sorun yaşarsak kullanıcı hatası siyecekler. Bilgilendirmediğin kullanıcıyı suçlayamazsın değil mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------
Evet sayfa üzerinden aldım. Elinize sağlık çok güzel bir dökümantasyon olmuş. Sizi mecbur bırakanlar utansın
2015'in başından beri düzenli olarak kullanıyorum. 20 bin km falan uzun yol ve şehir içi deneyimim oldu. Öyle çok yüksek bir makinaya geçmeyeceğim zaten. GV 250' ye geçmeyi planlıyorum. Araştırmalarıma göre alınabilecek fazla 250 CC motor olmadığından seçimimi o yönde yaptım. Custom içinde çok uygun bir motor. Custom'dan kasıt ise Klasik bir motor haline getirmek için sadece.toplam sürüş deneyimin ne kadar ?
@oğulcan ; 250 CC olur. Bir de Lifan LF 250B'yi incele. O da w-twin ve klasik görünümlü. Custom işlerin daha ekonomik olabilir belki.
@shadowmaster ; İnceledim fakat motor hakkında çok fazla bir bilgi birikimi bulunmamakta. Custom için kesinlikle daha uygun olur da motor çok ilgimi çekemedi açıkçası. Yamaha Virago 250 ' nin klonu gibi bir şey olmuş. V-twin falan hoş görünüyor motor. Ama ben 120 kilo biri olarak, bu motor altımda biraz küçük kalacağını düşünüyorum ki İstanbul' da şu an satan yok zaten. Sanırım fazla bilinmiyor. Yakıt tüketiminin de biraz fazla olduğu söylenmiş.
Açıkçası motoru ben de tanımıyorum. Ama ille de w-twin isteyen arkadaşlara gidip bakın diyorum. Şu an İstanbul'da bayiler sıfır sipariş edildiğinde 2 hafta içinde teslim ediyorlar. İki arkadaşım sıfır almayı düşünüyor. Elbette benim ilk tercihim olmaz, çünkü ne yedek parça ne de servisi konusunda yaygın bir motosiklet değil. Ayrıca güç ve tork dengesi SL'den çork farklı bir motor değil zaten. Sırf w-twin diye gidip almam bu motoru. Zaman içinde yaygınlaşırsa Kuba'ya iyi bir rakip olabilir. Başlangıçta SL200'de böyleydi, biz bir miktar döve döve öğrettik servislere motoru. Ben ilk gittiğimde bunda yağ filtresi yok diyenler mi arasın, hava fltresi 40 TL diyenler mi arasın Hysong'a net karar vermeden önce yedek parça tedariki için en az 2 bağlantı ve anlaşabileceğin bir usta bulmadan girme derim. GV250 - 650 ile 4 ay parça bekleyenler var çevremde...
@shadowmaster ; Aynen öyle Kuba'mız hakkında hala ileri geri konuşanlar var fakat sizlerin bu başlık altındaki değerli bilgi ve paylaşımlarınız sayesinde bir SL200 almış olan biri olarak, söylenen her şeyin doğru ve tam tespitler olduğunu kendi açımdan söyleyebilirim. Bizim aletin hakikaten huyuna suyuna gidip, yağına, zincirine baktığında, bakımlarını eksik etmediğinde seni kesinlikle üzmüyor. En azından ben bir sorununu görmedim.
Lifan'da ileride belki böyle anılan bir motor olur. Şuanlık deneme yanılma gibi bir lüksüm olmadığı için eledim.
Hyosung GV 250 içinse, burada ki gibi yaklaşık 1200 sayfa civarı bir bilgi paylaşımı var. Motorun Kuba'da ki gibi boşa alma sorunundan bahsediyorlar ancak bizim motordan artık alışkın olduğum için GV 250' de denediğimde hiç sorun yaşamadım bununla alakalı. :D
Onun dışında yedek parça konusunda evet, bir şeyler düşünmek lazım. Bundan şikayetçi herkes. Fakat www.hyosungsource.com dan tüm parçaları sipariş edebiliyormuşuz. Fiyatları biraz uçuk ama. Bakacağım araştırıyorum halen daha. ,
@shadowmaster abi yeri gelmişken sana da sormak isterim, müsait bir zamanında Chopper/Cruiser bölümünde GV 250 kişiselleştirme ile alakalı bir konu açtım. Nikelaj kaplamayla ilgili eğer bakabilirsen seninde görüşünü almak isterim. Yapılır mı, nerede yapılır, kaça mal olur gibi..
Arkadaşlar selamlar. Bugün superlight'ımı teslim aldım nihayet 100KM sürüş yaptım. 2 yıldır çok aktif olarak bisiklet ve 3-4 yıldır hemen her gün araç kullanıyorum ancak motosiklet deneyimim hiç yoktu. Önce açık bir pazar yerinde yarım saat dur kalk, fren yap şeklinde denemeler yaptıktan sonra trafiğe çıktım ve 50KM sorunsuz bir sürüş gerçekleştirdim.
Akşam saatlerinde de aynı şekilde daha rahat bir sürüş ile günü noktaladım. Vitesli motor işi gözümü korkutuyordu ancak düşündüğümden daha kolay olacak. Sağ şeritten 50 ile şeridi kapatacak şekilde sürüş yapıyorum hiç sıkıştıran eden olmadı. Chopper tarzı motor olduğu için sürücülerin dikkatini çekiyor.
Bugün kuba motor gaziantep fabrika ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdim. Kitapçığın hazırlandığını ve hafta boyunca yayınlanabileceğini söylediler. 1 hafta sonra web sitemizi kontrol edin kitapçık yayınlanmış olacak dediler bakalım ne kadar doğru.
https://www.instagram.com/p/BUhaBgwh-zf/
@oğulcan; bizim kulübe üye olmak isteyen arkadaşlardan birinin abisi custom ve nikelaj işleri ile uğraşıyor. Bu akşam telefonunu alıp özelden gönderirim sana.
@palapi ; hayırlı olsun. İlk 500 km boyunca gazı 1/3'den fazla açma, tüm vitesleri kullan, 1 saat sür 15dk dinlendir motorunu.
@shadowmaster tamamdır abi teşekkür ederim beklemedeyim. Motorun satılmasını beklerken deli gibi araştırmaya devam ediyorum.
0 (533) 718 60 60
Sadi Usta, Telefonunuzu Chaos Turkey kanalı ile aldım dersin.
@shadowmaster Chaos Turkey e katılmanın şartları nedir?
www.chaosturkey.com
Anayasamızda herşey yazıyor, okuyabilirsin.
sl200 sevenlere selam öncelikle.
bir iki ay evvelden beri bir motor sevdasıdır gidiyor.sonra araştırmalarım sonucu bu motor ilgimi çekti.artık son noktayı koyup 'bunu alıyorum' demiştim ta ki bir kullanıcı 1.75 boyundayım,motorda rahat oturamıyorum,dizlerim çok üstte kalıyor gibi farklı farklı şikayetler duydum.ben de sizin gibi bilgili insanlardan,tecrübelerinize güvenerek bilgi almak istiyorum.
boyum 1.83,kilom 85. motorda rahatça oturup,konfor bulabilir miyim? şimdiden teşekkür ederim.
@powercore 1.78, 120 kiloyum geçenlerde Sakarya'ya gittim geldim 380 km falan yol yaptım. Yeri geldi ayaklarımı koruma demirine uzatıp gittim. Ama hiçbir rahatsızlık çekmedim şu ana kadar. Yani senin rahat edemeyeceğini zannetmiyorum. SL200 ün selesi ve oturuş pozisyonu gerçekten baya bi rahat. Çoğu motorda olmayan çift taraflı ayak pedlerinin motorun 0 satışında bile olması da ayrı bi avantaj ayrıca.
Sen yine de almaya karar verdigin motorun üstüne bi bin, sür, gör kararını öyle ver.
@powercore 1.85 olarak dizler sorun değilde, sürdükçe belin eğilmeye başlıyor. tabi herkesin vücut ölçüleri farklı en kısa zamanda bir superlight bulup denemende fayda var.
Değerli arkadaşlar,paylaşmak istediğim bir sıkıntı var motorumla ilgili.
Normalde, bayiden aldığım bilgiye istinaden, motoru sürdükten sonra kapatıp park ettiğimde, şu 3 yöne dönen benzin deposu-karbüratör bağlantı anahtarını(ismi neyse) ortaya(kapalı konumuna) alıyorum.) Motoru tekrar çalıştırdığımda da üst konuma alıyorum.(Alt taraf yedek depo, bahsettiğim yeri betimlemek açısından bu detayları yazıyorum).
Fakat ne zaman marşa basıp motoru çalıştırmak istesem motor stop ediyor sürekli. Her defasında motoru ısıtmak zorunda kalıyorum. Motora her binişimde bu başıma geliyor. Bu normal midir?Siz de yaşıyor musunuz bu durumu?
Jikle sürekli kapalı durumda bu arada.(en aşağıda)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:04 ----------
Bu arada, motoru geçen hafta cumartesi günü aldım,zaten 3 kere bindim.Akü bitmemiştir sanırım.
Motoru kapatırken 1. viteste kapatıyorum bu arada, boşta kapatmıyorum.
Motoru park ettiğim zamanki içinde bulunduğu koşullar bunlar bu arada...
@ilkeryaz bulunduğunuz yerin hava koşulları eğer hafif soğuksa ya da motor bir kaç gün yattıktan sonra çalıştiriyorsan normaldir. Karburatorlu makinelerin çoğunda böyle, motoru çalıştırmadan önce jikleyi açıp marşa basıp 2-3 bin devirde gaz kolundan elinizi çekmeden 30 sn falan motoru çalıştırın. Daha sonra jikleyi kapatıp rahat rahat devam edebilirsiniz.
Ayrıca boşta bırak motoru, calistirirken farkı anlarsın sabahları.
Ayriyetten stop etme konusunda bende de bi sıkıntı var. Dümdüz giderken önüme bir kasis çıktığında yavaslayip üstünden geçerken bi anda stop ediyor. Ya da ışıklarda kalkışlarda ansizin stop etme huyları var. Bazen ani dönüşler yapmam gereken yerlerde de bunu yapıyor yolun ortasında kalmama sebep oluyor. Sizce nedendir acaba?
Çok teşekkür ederim @OgulcanMC
Aslında shadow üstadın hazırlamış olduğu pdf'te (sağolsun benimle de paylaştı) dediğini yapınca çalıştı ama ertesi gün hatta ve hatta motorla işten çıkışta akşam tekrar olunca burada da bu problemi dile getirmek istedim.
Eksik olmayın...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)