Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Bilgiler için teşekkür ederim, 1.000km doldurana kadar sabredeceğim o zaman, gerçekten devirli kullanamamak ve hız yapamamak insanın sabrını zorluyor, heyecan bu olsa gerek 1.000km dolunca gazlayacağım inşallah, merak ediyorum motorun gerçek performansını...
Bu arada ön camı siyah olanlar gördüm, birkaç yere sordum film çekemeyiz dediler, nasıl yaptırdınız acaba?
Bugün vakit bulamamıştım şimdi gördüm yazılanları. Ne güzel, artık SL200 hakkında tecrübeli arkadaşlar artıyor, bayrağı devredip biraz dinlenme vakti geldi sanırım
@t.yıldız ; şimdiden hayırlı olsun. Hangi güçte, kaç CC bir motor aldığının bilincinde olup kullanırsan SL200 ciddi problem çıkartacak bir motor değil. Elbette her cruser / chopper gibi özel bir ilgi istiyor nazlı bir kadın edası ile...
@drakyuz ; ben nerede önerdim o boyutları ? benim Michelin City Grip lastiklerim aşağıdaki ölçülerlede :
Bu lastikler takılırken, aynı zamanda janttaki supap deliği genişletilerek L Supap takıldı bende. Evet orjinallerde iç lastik var, değişim sırasında subabı da değişerek lastiklerinizi "tubeless" hale getirmek akıllıca olur
@FredericB ; size de şimdiden hayırlı olsun
@muko & joviden ; 200 CC, 13 beygir ve kendince naçizhane bir sıkıştırma oranı bulunan 63mm'lik bir pistondan çok uçuk ve tatmin edici sesler beklemeyin. Birçok şekilde sesi arttırmak mümkün, ancak klasik bir w-twin'den ve en azından 600 CC bir motordan gelen o etkileyici sesi yakalamak pek kolay değil SL200 için. Rölanti ve düşük süratlerde mutlu olsanız da gazı açtıkça saçmalaşan bir ses durumu oluşabilir. Yeniden egzost yaptıranlar oldu aramızda 200-250 TL harcayıp, ancak yüksek devirlerdeki ses beni hiç tatmin etmedi. Yine de farklı yöntemlerle bu taz bir arayış size özel bir arayıştır, deneme ve sonuçlarını bizlerle paylaşırsınız umarım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------
@caner ; 500 km olunca servis yağı değişsin ve yağ süzgecini MUTLAKA temizlesin. Sonrasında da daha önce söylediğim gibi gazı 1/2 ya da max 3/4 oranında açmak ve 1 saati geçmeyecek şekilde tüm viteslerle, farklı devirlerde sürmeye devam etmek gerek. 500'den sonra 6.000-6500 RPM civarında arada 90-100km/h sürebilirsin yol durumu uygun oldukça ...
Ön cam bende orjinalden siyahtı. Cam filmi bombeli yüzeylerde tam performanas vermeyebililir. Eski motorumda (kawasaki ER6-F) camı içten selülozik spray boya ve üstüne vernik ile kendim boyamıştım, gayet tatminkar ve keyifli bir sonuç almıştım.
Bilgiler için tekrar teşekkür ederim..
Bu arada yukarıdaki resimlerde görülen michelin city grip lastiklerin aşağı yukarı fiyatı ne kadardır? Çifti için ortalama ne kadar ödemeliyiz yakın zamanda fiyat bilgisi edinen oldu mu?
bir önceki mesajımda bir yazım hatası yapmışım. rodaj süresinde aynı vitesde uzun süreli sabit devir sürüşleri motorunuzdan tam performans alamamanıza sebep olabilir. doğru cümle bu
Bir de Bridgestone'un Exedra Max diye bir modelinde bizim lastiklerimizin bire bir ölçüsü mevcut..Kullanan veya bilgisi olan var mıdır?
@caner ; geçen yıl, lastikler, sökme takma, L tubeless supaplar ve balans için 450 TL ödemiştim.
Bridgestone muhtemel en az 2 katı olacaktır fiyat olarak, bu yılki fiyatları bilmiyorum.
Merhabalar
Arkadaşlar ben bu motoru almak istiyorum ama aklımda birkaç soru var.Ben sıfır almayı düşünüyorum ama başka masraflar da var.Galeri ek masrafları biz halledelim diyormuş genelde ama 600 TL istedikleri fiyat yerine işlemleri kendim yaparsam 250 TL ye çözülebildiğini söylüyorlar.
Sigorta konusunda üç aşağı beş yukarı kaç olur?İlk motorum olacak.
Bir de bakım isteniyor deniyor;ben kendim ne kadarını yapabilirim ve nerelerden öğrenebilirim? Ankara'da iyi bilen usta var mıdır bu motoru? Teşekkür ederim şimdiden.
@gder5217 ; garanti kapsamı boyunca bakımların serviste yapılması yerinde olur, on-line künyeye işleniyor bilgiler. Ana bakımlar dışındaki bireysel bakımları ne şekilde yapabileceğiniz bu sayfalarda bolca anlatıldı, hepsini okuyarak öğrenebilirsin. Ankara'lı arkadaşlar servis tavsiyesini yaparlar. Sigorta konusunda sürücünün yaşı ve kullanım tecrübesi ile primler değişiyor iyice araştırmak gerekli. Benim primim 192 TL, 31 yıllık B, 15 yıllık A2 ehliyetim var ve A2'de hiç kazam yok. Bunlar da etken primlere.
barodinin videosunda ve bir motovloggerda görmüştüm bu motorun zincir kopmasınıa kronik mi bu? motorumun yanına yaza işe gidip gelmeye (70km) farklı bir tarz olsun rahat olsun diye ybr yerine kuba sl 200 alayım diyorum, kuba servisi evimin dibinde birde acaba pişman olur muyum tamirat yağ değişimi vs anlamam ustaya yaptırırım onları
@yousuffer ; benim motor 11.500km'de henüz değişen parçası yok. SL200'ün kronik problemi çöp değerindeki fabrika lastikleri, uzatma takılmadan görüşü zayıf aynalarıdır. Eli anahtar tutan ve ortalama mekanik bilgisi olan biri için ekonomik ve çok dert çıkartmayan bir motordur.
Eli anahtar tutan ve ortalama mekanik bilgisi olan biri için ekonomik ve çok dert çıkartmayan biri değilseniz o zaman dert çıkartır sanırım, her motorda lastik değiştiririm lastik sorun değil ama bakımları vs aksatmadan yaptıgım motorum ile tem in kenarında işe giderken yolda kalmak istemem
Bu cümleden böyle bir anlam çıkarttığınıza göre bence almayın cruser/chopper tarzı bir motor. Malum, bu tarzda bloktan gelen titreşim diğer türlerden fazladır ve her daim birşeyler gevşer. Alman'ında çok az, Japon'unda makul, Çin'lisinde bolca gevşer. Türe ve modele gönül veren sahibi için bunlar kusur değil küçük kaprislerdir. Kabul etmeyenin de cruser/chopper ile ilişkisi flört aşamasında biter. Cruser/Chopper modelinin en önde gelen temsilcisi Harley'de bile durum aynıdır. Arada pırtlayıp "Çinli chopper" diyerek olaya yüzeysel bakanlara ifrit oluyorum. Sizin başka başlıklardaki yorumlarınızı okuduğum için bu tarz bir yaklaşımda olmadığınızı biliyorum. O yüzden sizin gibi ne istediğini bilen bir sürücü için karar vermek daha objektif bir yaklaşımla yapılabilir. Ez cümle, bilinçli sürer, servisi aksatmam ama her daim nazlı gelin gibi bakamam düşüncesindeyseniz, bence cruser/chopper almayın.
Keyifli sürüşler ...
Merhabalar,
24 kasım itibariyle aranıza katılmış bulunmaktayım. 2014 model 7500 km de. Tuzla içmelerden Tem üzerinden Beylikdüzüne geldim. Daha aldığım gün. Bu sayfaya kadar olan tüm sayfaları okudum. Karar vermemde çok katkıları oldu. Benim ilk motorum. Şimdiden keşke daha önce başlasaymışım diyorum. Bu genç yaşıma rağmen (43) :-))
1 yıldır bu motoru kullanıyorum,8000km üstünde yol yol yaptım,değil tem de bırakmak,uzun yol gezilerinde bile ne bir şişme ne bir aksaklık yarattı.Ben shadowmaster'ın aksine orjinalite yanlısı olmadığımdan custom işine gönül vermiş biri olarakda bu motorda çok parça ve görseli ile oynadım,gönlüme göre şekillendirdim.Buna rağmen motorumdan memnunum,o kadar oynamama rağmen motorla beni yarı yolda bırakmamışsa yarı yolda kalan olur isede bu motorun değil kullanıcıdan kaynaklı sıkıntıdır.ELi anahtar tutma mevzusunun mecazi söylemide burdan gelmektedir.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
@smuel ; hayırlı olsun, keyifli ve uzuuun sürüşler ...
@blackghost ; hiç de mecazi söylemedim gayet bodoslama söylüyorum, düz, yıldız, lokma, allen anahtar, her türlü tornavida kullanmayı bilmese de bunlarla işim olmaz diyenler cruser/custom/chopper işine girmesin. Haaaa bunu niye söylüyorum, böyle girip sonra bilgisizce şikayet edip, bu modele hevesli genç arkadaşkarın kafasını karıştırıyorlar, o yüzden diyorum. Cruser / Custom /Chopper motor istiyorsan haftada bir kez kontrol edip gereken cıvata, somun ve vidaları sıkmayı bileceksin ...
vida kontrolunun veya sıkmanın vs. vs. chopper ile bi alakası yokki arkadaşım sen beni yanlış anlamışsın. Sonucta ben honda kalitesi aramıyorum ama gidip 1000 tl de vermiyorsun motora gayet yüksek fiyatlara satıyorlar ülkemizde ve ben alıp bakımını yapıp zorlamam ama gidip atıyorum 6000 km de debrıyaj teli kopar, zinciri kopar benim hayatımı tehlikeye atar mı yada yolda kalır mıyım dedim yoksa 6 lık 8 lık lokma alyan vs takımı ile vida sıkılır ama ben yağ değiştiremem debrıyaj gaz teli vs takamam bu konuda beceriksizliğimde var ve bu konuda ne kadar sağlam onu öğrenmek istemiştim. Sonuçta ybr alıp taş gibi gitmekte var sonuçta dediğiniz gibi tam bir chopper gonulcüsü değilim
sonuç aitabi ile bakımı olayana hondanında yamahanında teli kopar,motorundada sıkıntı olur.
Bakım demekten kasıt zaten periyodik anlamda motorun yağ değişimi ,tellerin durumu,zincir aksamının bakımları vs gibi temel teknik konulardır.Bunlarıda servis bakar,halleder.Elini,z yatkınsa sizde yapabilirsiniz.Diğer anlamda koltuğun vidası gevşemiş ,aynaların vidaları bollaşmış vs durumları herkesce yapılabilecek şeyler.Yani ybr olsun cbr olsun bakımları uzun aksak yaptırırsam giderim ama çinliler öyle değil haftabir bakım lazım mantığında değil honsası yamahası en kralı yolda kalır.Ben şahsen 1500km de bir yağ değişim vakitlerinde söylediğim bakımları periyodik yaptırıyorum,sıkıntı olmuyor.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Yakin zamanda motorsikletimin ilk bakimini yaptiracagim(500km), servis ipone10w40 yag kullaniyormus, hangi cesididir bilemiyorum ama israrla Motul almama gerek var midir? Veya yag seciminde dikkat etmem gereken bir ozellik var midir?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)