Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kuba Motor Superlight 200

    REKLAM ALANI
  1. #1521
    muko_18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha XVS1100A Dragstar Classic
    Merhaba arkadaşlar,
    06 ağustos'ta motorumun parasını peşin ödeyip motoru aldım. şu anda gelmesini bekliyorum. motoruma bir an önce kavuşup binmek istiyorum. benim sorum şu olacak arkadaşlar:
    vakit ve nakit konusunda sıkıntım yok. bu beni motorumun rodajını bir an önce bitirmeye itiyor. günlük 200km lik sürüşlerle (ilk 0-150 arası 4te1 gaz açımı 1 er saat sürüş 10 dakika soğumaya bırakma, 150-500 3te1 gaz sürekli sürmeme, 500-1000 arası 6500 deviri geçmeden hız değiştirerek sabit hızda gitmeden)rodajımı yapabilir miyim? bu motorumu ne kadar yorar? 1 haftalık bir sürede rodajımı bitirmek istiyorum. güzel yorumlarınızı ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1522
    HaktanAksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba Superlight 200
    @Muko_18 Bahsettiğin kullanım şeklinde (sadece bir saat sürüşten sonra en az bir saat ara vererek) ben de bir hafta da ilk 500 km'yi yapıp yağını değiştirdim. Şuan da 4200km oldu motor ve hiçbir sorun yaşamadım. Ama madem nakit sıkıntın yok ne yap ne et motoru teslim alır almaz lastiklerini Pirelli MT veya Michelin marka lastiklerle değiştir. Emin ol motordan zevk alamazsın üzerindeki lastiklerle. Şimdiden hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler.
    muko_18 bunu beğendi.

  3. #1523
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @Muko ; Haktan'a ilave olarak deponu yarımdan aşağı indirme, mümkün olduğunca farklı hızlarda bolca vites değiş. Fabrika lastikleriyle ıslak zemine dikkat, kuruda da felaketler gerçi. Lastik değilşirken tubeless yapmanı ve L sibop takmanı öneririm pratik oluyor hava basmak ve kontrol. 500 olunca yağını Motul ile değiştir. Servis gerek yok dese de mutlaka yağ filtreni de temizlet. Ayna uzatma gerekecek mutlaka ya da daha uzun kollu bir ayna al. Bujiyi ve buji piposunu NGK marka yaparsan daha iyi çalışır motorun. 250 km sonra zincirini yağlamalısın. Yedek depo, jikle pozisyonlarını bu başlıktan okuyabilirsin. Mat bölümlere cila sürme sabunlu su ile yıkayıp durulaman yeterlidir. Dilersen kromaj ve krom taklidi parçalara cila sürebilirsin. Hayırlı olsun şimdiden.
    muko_18 bunu beğendi.

  4. #1524
    joviden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Daystar 250
    Hayırlı olsun... Tekerin sağlam bassın... Sibop konusuna dikkat Shadowmaster in dediği gibi L Sibop ya da kısa sibop taktir muhakkak, yoksa hava tabancası girmiyor malesef!
    muko_18 bunu beğendi.

  5. #1525
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Biraz da gülümseyelim yaw hep teknik hep teknik, kendisi elime doğdu 9 haftalık 7 kardeşler bu motora en meraklı olanı




    Bu arada bir çoğunuz motoru simsiyah seviyor ama bence parlatınca güzel duruyor, ya da ben yaşlandım


    muko_18, HaktanAksu ve A.ŞIK bunu beğendiler.

  6. #1526
    muko_18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha XVS1100A Dragstar Classic
    Alıntı HaktanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Muko_18 Bahsettiğin kullanım şeklinde (sadece bir saat sürüşten sonra en az bir saat ara vererek) ben de bir hafta da ilk 500 km'yi yapıp yağını değiştirdim. Şuan da 4200km oldu motor ve hiçbir sorun yaşamadım. Ama madem nakit sıkıntın yok ne yap ne et motoru teslim alır almaz lastiklerini Pirelli MT veya Michelin marka lastiklerle değiştir. Emin ol motordan zevk alamazsın üzerindeki lastiklerle. Şimdiden hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler.
    yanlış hatırlamıyorsam michelin city grip scooter lastikleriydi tavsiye edilen. orjinal lastik ebatlarından özellikle arka lastiğin biraz daha küçük olması görünüş itibari ile beni düşündürüyor. diğer bir yandan hobbit olmamdan kaynaklı (boy:1,67) sele yüksekliğini az da olsa alçaltacağı kanaatindeyim ve bu durduğumuz pozisyonlarda daha kolay bir kontrol sağlar sanırım. bu yüzden michelin konusunda gelgitlerim var. ama yine de pirelli alıp orjinalden vazgeçmemek gönlümden geçen.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

    Alıntı shadowmaster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Muko ; Haktan'a ilave olarak deponu yarımdan aşağı indirme, mümkün olduğunca farklı hızlarda bolca vites değiş. Fabrika lastikleriyle ıslak zemine dikkat, kuruda da felaketler gerçi. Lastik değilşirken tubeless yapmanı ve L sibop takmanı öneririm pratik oluyor hava basmak ve kontrol. 500 olunca yağını Motul ile değiştir. Servis gerek yok dese de mutlaka yağ filtreni de temizlet. Ayna uzatma gerekecek mutlaka ya da daha uzun kollu bir ayna al. Bujiyi ve buji piposunu NGK marka yaparsan daha iyi çalışır motorun. 250 km sonra zincirini yağlamalısın. Yedek depo, jikle pozisyonlarını bu başlıktan okuyabilirsin. Mat bölümlere cila sürme sabunlu su ile yıkayıp durulaman yeterlidir. Dilersen kromaj ve krom taklidi parçalara cila sürebilirsin. Hayırlı olsun şimdiden.
    yedek depo için; kulakçık aşağıda, ok yönü yukarı gözüküyor ve "fuel" yazısı aşağıdan yukarı okunuyorsa depo doldurma ve sürüş pozisyonunda. kulakçık yukarıda, ok yönü aşağı ve "fuel" yazısı yukarıdan aşağı okunuyorsa yedek depo.
    jikle için; en al konumda kapalı, orta, ve en üst konumda jikle açık.

    ama şöyle bir sorum olacak arkadaşlar; yedek depo dolumu için o anahtarın konumunu değiştirmem gerekiyor mu? ya da şöyle sorayım; yedek depo değişim anahtarı sürüş ve depo doldurma konumundayken benzin alırsam yedek depom da doluyor mu?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------

    Alıntı joviden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun... Tekerin sağlam bassın... Sibop konusuna dikkat Shadowmaster in dediği gibi L Sibop ya da kısa sibop taktir muhakkak, yoksa hava tabancası girmiyor malesef!
    son sorum da sizin için geliyor; ankara'da ikamet ediyorum. ankara'da lastiklerimi ve siboplarımı değiştirebileceğim bir yer biliyor musunuz? ayrıca motorumu aldım ve şu an bayiye sevkiyatını bekliyorum. henüz hiç bir ekipmanımı da almış değilim. sanırım 10 günlük bir zaman sonra motorum gelecek. bu süre içinde ekipmanlarımı alabileceğim (marka takıntım yok) ürünleri sağlam ve kaliteli bir o kadar da hesaplı bir şekilde alışveriş yapabileceğim bir yer yönlendirebilir misiniz?

  7. #1527
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Normal konumdayken yedek depo da dolar ...

    Bir de kask full face olsun.

  8. #1528
    muko_18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha XVS1100A Dragstar Classic
    hepinize ilk sorumda bile bu kadar ilgilendiğiniz için çok çok teşekkür ederim.hepimizin tekeri sağlam bassın (her ne kadar benim tekerim olma sa da )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------

    sadece görselliği düşünerek bir tane siyah nazi kask bir tane de siyah yarım çene kask aldım. sanırım hakettim

  9. #1529
    joviden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Daystar 250
    son sorum da sizin için geliyor; ankara'da ikamet ediyorum. ankara'da lastiklerimi ve siboplarımı değiştirebileceğim bir yer biliyor musunuz? ayrıca motorumu aldım ve şu an bayiye sevkiyatını bekliyorum. henüz hiç bir ekipmanımı da almış değilim. sanırım 10 günlük bir zaman sonra motorum gelecek. bu süre içinde ekipmanlarımı alabileceğim (marka takıntım yok) ürünleri sağlam ve kaliteli bir o kadar da hesaplı bir şekilde alışveriş yapabileceğim bir yer yönlendirebilir misiniz?[/QUOTE]

    Dikkat etmemiştim üstad Ankara'da olduğunu..Sonunda Ankara'dan bir superlight daha cikti yalnız kalmaktan kurtuldum, Hoşgeldin öncelikle! İsmim Erdem, yaş 32, iş kamu, ikamet Eryaman kısaca...

    Sorularına gelince, ben de Lastikleri michelin ile değiştirdim. LastikDeposu.com dan almıştım. Montajını Ulus-Yiba da yetkili servis var Işıl Motor... Ancak oraya Son gidişim oldu çünkü hem taktıkları sibop yüzünden (uzun tip) hava basmak işkence oldu, hem bi kontrol ettiğimde iki lastiğe de alakasız havalar basmışlar. (Biti 20 kusur biri 15 gibiydi),ayrıca zincir ayarını da cok sıkı yaptıklarını gördüm... bi de bu işlem için 120tl para aldılar.
    Senin Motor sıfır... Servise gitmen lazım a bişey diyemem, ama usta tavsiyesi istersen, 30 yıldır motorla uğraşan, motordan iyi anlayan Abdullah Usta.. Kendisi biraz kırıktır, dobradır ama güzel insandır ve işini iyi yapar... Yerini sorarsan ayrıca tarif ederim
    Ekipmanları hep internetten alıyorum... Yiba ya da Oran daki motomax bence pahalı veriyo.. Kıyafet konusunda da malzeme konusunda da sahibinden.com daki satıcılar, dokuyucu.com benim gördüğüm ekonomik yerler....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------

    Shadowmaster, kedicik maskot olmuş vallahi, onu da gezdim ara sıra, çantaya at kafayı çıkarsın ordan... )

  10. #1530
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Arkadaşlar, motomax genelde uygun fiyatlıdır özellikle 4riders marka mont, eldiven vs. Yüksek fiyat çekiyorlarsa internetten ürün kodunu ve fiyatını alıp gidin ben eldiven alırken 95TL'lik eldivene 110TL dediler, interneti gösterince itiraz edemediler. En kötü ihtimal ürünleri dükkanda deneyin netten sipariş edin, ekipman giyilmeden alınmaz çünkü kötü süprizler yaşamayın derim. @joviden; muhtemel L sibop işçiliği ürküttü senin lastik servisini yuvayı genişletmek gerek çünkü takmadan.

    Havalar biraz soğusun bir Ankara niyetimiz var o zaman tanışırız umarım

  11. #1531
    atik216 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2015
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Rks Blackster
    herkese merhabalar.ismim Mustafa Atik,Mersinde ikamet ediyorum,yaşım 24,motor bilgim 2 ay öncesine kadar 0 dı.sadece 18 yaşında araba ehliyetini alırken babamın ısrarı sonucu motosiklet ehliyetide aldım hepsi bu,fakat son 2 aydır bende bir heves başladı ve bu siteye girip çıkıyorum tüm yazılanları okuyorum ve bu motoru almayı bende çok istiyorum.Mersin çevresinde bu motora sahip olan var ise tanışmayı çok isterim.ilk motorum olacak kendisi,bizim bölgede bu motoru satan bayi sayısı oldukça az ve bu da benim hoşuma gitmiyor.şu anda resmi sitesinde fiyatı 7100 civar iken bayilerde 6500 e filan bulabiliyorum 0 larını.motorun tüm artı ve eksilerini araştırıyorum.soğutma sistemine varana dek her şeyini bilmek gerekiyor. en kısa zamanda aranıza motorum ile katılmak istiyorum.herkese iyi günler saygılar.

    bir sorumda şu olacak; Falcon Freedom 250 diye bir motor modeli var ve bu motora çok benziyor.araştırdım sitede de okudum.fakat halen net olarak bir kanıya varamadım 2 motor arasında git gel yaşıyorum.bu konu ile ilgili beni aydınlatırsanız sevinirim

  12. #1532
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200

  13. #1533

    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @shadowmaster ; dediğin gibi farı söktüm ama camı paralel takmak uğraştırdı biraz.Far ampullerini söküp deliklerden VD-40 kullanarak kuru bezle temizledim sonuç far yeni alınmış gibi parlıyor şuan .

    Far üzerindeki sarı ampülleri beyaz led ile değiştirmek istiyorum. Daha önce değiştiren varsa kaç watt hangi model almamız gerekiyor?

    Ayna kollarında ki demirler soyulmuştu temizleyip Polisan-Siyah Mat sprey boya ile boyadım. Boya çok kaliteli çıktı , motorda ufak boya işleri düşünen varsa aklı kalmadan deneyebilir.

  14. #1534
    joviden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Daystar 250
    Aslında aklımda şöyle bir düşünce var... Koruma demirini, sissy bar demirini, gövdede bulunan nikelajlı bölümler haricindeki tüm nikelajlı yerleri mat siyah yapmayı düşünüyorum. Bizim motorların en güzel yanı o mat sihay boyası bence...Bunun için plastidip boyayı düşünüyorum ama henüz karar vermedim!!!

  15. #1535
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Seni ve birkaç arakadaşı dyo fabrikasına göndereceğim, kazana mat siyah boya koysunlar daldırıp çıkartın motorları da rahat edin mat siyahçılar sizi

  16. #1536
    HaktanAksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba Superlight 200
    Bana uyar @shadowmaster Bu arada hala far kaşı almadım. Uygun bir zamanında far kaşı ve far ampülü sorularıma cevap vermeni bekliyorum. Herkese keyifli sürüşler...

  17. #1537

    Üyelik
    06 Mayıs 2015
    Motosikleti
    kuba sl 200
    Selam superlight kullanıcıları. Bir kaç gündür motoru kullanmıyordum, bugün bir yıkayım dedim ve yıkarken burada olması gereken parçanın

    burada sallanır olduğunu farkettim.

    Sanırım motorun ayağı açıkken çalışmamasını sağlayan parça. Ama motor bu şekilde de çalışıyor
    Bu parçanın kırılmasına neden olacak bir hareket olmadı öncesinde yani kırıldığı zamanda fark etmedim. çok sağlam bir malzemeye benzemiyor ama durup dururken ısı değişiminden falan kırılmış olabilir mi sizce ?


  18. #1538
    joviden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Daystar 250
    Alıntı shadowmaster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seni ve birkaç arakadaşı dyo fabrikasına göndereceğim, kazana mat siyah boya koysunlar daldırıp çıkartın motorları da rahat edin mat siyahçılar sizi
    en kolay yöntem dediğin galiba kendimi de mat siyah yapacam...Karakartal oley!!!

  19. #1539
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @roadwalker ; ben o müşürü söktüm ve kullanmıyorum. Bir keresinde arıza yaptığı için sürekli elektrik kesip motoru tekletti uzun yolda. Benzin, buji, konjetör, karbiratör ne denediysem olmadı. En sonunda servisteki ustam fark etti ki müşür elektrik kesiyor titreşim oldukça. Eğer iptal etmek istiyorsan söküm sonrasında ana sigortaya giden müşür kablosunun iki ucunu birbirine bağlayıp bantlamalısın.

    @joviden ; o konuda sıfır sıkıntı


    @Haktan ; bu pazar yavşak bir ustanın azizliğine uğradığım için montajları yapamadım o yüzden de bilgi paylaşma şansım olmadı. Benim LED ampül için aldığım ürün budur :

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...8936123/detay/

    Far kaşını feyizoğlu'ndan aldım. 18 cm'lik olanını alman gerekiyor.

    http://www.feyizoglu.com/Highway-Haw...l?search=far#0

    Takılırken biraz zorlanacaksın çünkü ufak da olsa eğim tam oturmuyor biraz bükmek gerekli kaşı takarken. Bence ampulü de değişmek istiyorsan ikisini de aynı anda yap bir kerede bitsin olay
    RoadWalker bunu beğendi.

  20. #1540
    mesut81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400 UG
    Alıntı RoadWalker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam superlight kullanıcıları. Bir kaç gündür motoru kullanmıyordum, bugün bir yıkayım dedim ve yıkarken burada olması gereken parçanın
    http://imagizer.imageshack.us/v2/640...537/69Xy8W.jpg
    burada sallanır olduğunu farkettim.
    http://imagizer.imageshack.us/v2/640...661/lb9cZQ.jpg
    Sanırım motorun ayağı açıkken çalışmamasını sağlayan parça. Ama motor bu şekilde de çalışıyor
    Bu parçanın kırılmasına neden olacak bir hareket olmadı öncesinde yani kırıldığı zamanda fark etmedim. çok sağlam bir malzemeye benzemiyor ama durup dururken ısı değişiminden falan kırılmış olabilir mi sizce ?
    http://imagizer.imageshack.us/v2/640...901/qgaq6P.jpg
    http://imagizer.imageshack.us/v2/640...537/haQcti.jpg


    ben ayaklık muşurunu devre dışı bıraktım motoru yan ayaklıkta çalıştıramıyordum. ayrıca o sorunlu bir parça bende yolda giderken düştü sürüklene sürüklene zedelendi bende komple çıkarttım bi işe yaramıyor yani anlayacağın.
    RoadWalker bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)