Kuba Motor Superlight 200
-
02 Temmuz 2015, 21:50
#1101
Herkese iyi akşamlar, Kuba hakkında araştırma yaparken Keeway'in sitesinde 2015 model Superlight 200'ün olmadığını farkettim. 125cc olarak geçiyor. Türkiye distrübütorünün sitesinde ise motor 150cc olarak geçiyor.
http://keewaymotor.co.uk/bikedetail.php?id=52
http://keeway.com.tr/superlight-150/
Kuba'nın sitesinde ise motor 197cc.
http://www.kubamotor.com/new5/product/chopper/superlight-200.html
Motoru alma arifesindeyim ama bu durum biraz kafamı karıştırdı. Bilgilendirebilecek olan varsa çok makbule geçer.
Tekeriniz düz bassın. Saygılar.
Reklamlar
-
02 Temmuz 2015, 22:49
#1102
@Quanthalamor Kuba'nın eski adı Keeway'di. Hem 125 hem 150cc'lik motosikletleri vardı. Şimdiki ismi ile Kuba Superlight KUBA AR-GE ekibi tarafından geliştirildi. Kuba Superlight 200 olarak geçer ve 197cc'lik, 4 zamanlı motor, tek silindir, yakıt sistemi karbüratör, yağ ve hava soğutmalı bir motosiklettir. Bu üç modelde çok ufak tefek değişikliklerin haricinde (gösterge panelleri, egsoz, vs. gibi) birbirine benzer. Ama dediğim gibi 125, 150 ve sl 200 farklı motosikletlerdir. Tip olarak bakıp bunlar aynı motor ama CC'leri farklı yazılmış sanmayın. Bildiğim kadarı ile sl200'ler 2013'te üretilmeye başlanıp 2014 modellerinden sonra da balansör eklenmesiyle titreşim sorununu da ortadan kaldırmışlar. Malzemeleri Çin'de üretiliyor, Macar menşei bir motosiklet ve fabrikası Gaziantep'tedir.
Yanlışım varsa arkadaşlar düzeltir
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
Bu arada arkadaşlar bizim sl200'lerin gidon sonu gaz kolu ebatını bilen var mı acaba aramızda? 1" = 25mm midir acaba? Şöyle bir şey düşünüyorum, tavsiyelerinizi bekliyorum: http://tr.aliexpress.com/item/Pair-Black-1-Motorcycle-Sharp-Handle-Bar-Handlebar-End-Grips-for-Honda-Yamaha-Harley-Suzuki-Kawasaki/2015527635.html
-
02 Temmuz 2015, 22:56
#1103
Hocam içime su serptin, teşekkür ederim.
-
03 Temmuz 2015, 00:31
#1104
-
03 Temmuz 2015, 02:42
#1105
HaktanAksu adlı üyeden alıntı
@Quanthalamor Kuba'nın eski adı Keeway'di. Hem 125 hem 150cc'lik motosikletleri vardı. Şimdiki ismi ile Kuba Superlight KUBA AR-GE ekibi tarafından geliştirildi. Kuba Superlight 200 olarak geçer ve 197cc'lik, 4 zamanlı motor, tek silindir, yakıt sistemi karbüratör, yağ ve hava soğutmalı bir motosiklettir. Bu üç modelde çok ufak tefek değişikliklerin haricinde (gösterge panelleri, egsoz, vs. gibi) birbirine benzer. Ama dediğim gibi 125, 150 ve sl 200 farklı motosikletlerdir. Tip olarak bakıp bunlar aynı motor ama CC'leri farklı yazılmış sanmayın. Bildiğim kadarı ile sl200'ler 2013'te üretilmeye başlanıp 2014 modellerinden sonra da balansör eklenmesiyle titreşim sorununu da ortadan kaldırmışlar. Malzemeleri Çin'de üretiliyor, Macar menşei bir motosiklet ve fabrikası Gaziantep'tedir.
Yanlışım varsa arkadaşlar düzeltir
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
Bu arada arkadaşlar bizim sl200'lerin gidon sonu gaz kolu ebatını bilen var mı acaba aramızda? 1" = 25mm midir acaba? Şöyle bir şey düşünüyorum, tavsiyelerinizi bekliyorum: http://tr.aliexpress.com/item/Pair-Black-1-Motorcycle-Sharp-Handle-Bar-Handlebar-End-Grips-for-Honda-Yamaha-Harley-Suzuki-Kawasaki/2015527635.html
Muhteşem gözüküyor ama deneyimlerim üzerine artık aliexpressten alışveriş yapmaya korkar oldum 30 dolarlık bi ürün bile şuan bana çok büyük bi risk gibi geliyor ama eğer illa bu riski alıcam diyosanız bu ürün için alınır harika gözüküyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:32 ----------
Bu arada sormak istiyorum artçı taşırken siz de zorlanıyor musunuz? Motor çıldırmış gibi normalde yapmadığı şeyler yapıyor yokuşta kalkışta bi anda boşa düşüyor ya da tak tak diye vurarak kalkıyor. Olası iki ihtimal var ya ben acemiyim diye zorlanıyorum ya da motorun çekişi iki kişi için biraz zorlanıyor (ki bu da bence oldukça mantıklı çünkü nereden bakarsak bakalım 200cc 13 beygir) Eğer durum ikinci gibiyse motoru tek kişilik hale getirip Z gidon takmak gibi bi hayalim var.
http://tr.aliexpress.com/item/22mm-7-8-Black-Z-Bar-8-3-4-Rise-Drag-Handlebar-For-Harley-Honda-Kawasaki/1853546500.html
Şunun gidonu daha uzun olan halinden istiyorum. Yani dar tutuş değil geniş tutuşta fakat yükseltmek gidonu yükseltmek istemiyorum. Sizce bu mümkün müdür İstanbulda bunu yapabilecek usta tanıyor musunuz? Özellikle @BlackGhost önerilerine ihtiyacım var
-
03 Temmuz 2015, 08:38
#1106
@shadowmaster , verdiğin bilgiler için teşekkürler hocam. Yeni parçalar mükemmel olmuş güle güle kullan
-
03 Temmuz 2015, 09:29
#1107
@HaktanAksu
@458-25-243
motor gidon ölçüsü 1" yani 25.7mm dir. (26 diyede geçer)
Alacağınız parçaları bu gidon ölçüsüne göre alın aksi taktirde gaz kolu,sinyal panlelleri gidona uymaz.linkdeki ürün uygundur.
@458-25-243
ali'deki ürün size uymaz çünkü 22mm lik bir gidon ,onun 26mm olanına bakacaksınız.
Bu tarz spesifik ürünleri ya ali'den yada bu işi profosyonel yapan yerleden temin etmeniz lazım,ben sahibinden.com dan tanıştığım soner beyden T gidonumu almışdım gerçekten 10 numara ihçilik yapan bir usta ancak senin istediğin ürün özel bir ürün olduğundan konuşman lazım zira kendisi T gidon ile çaylak gidon dediğimiz gidonlardan standart olarak üretmekde ve fiyatlarıda uygundur.
soner kepenek
0536 840 84 08
bu tip ürünler başta apachecycles gibi daha çok elit kesime hitap eden yerlerde bulursun ancak buda çok tuzluya gelir,söz gelimi o tarz Z gidonlar 400 tl den başlayan fiyatlarda satılıyor.
artçılı sürüşde normal tek kullandığınız gibi motoru düşük gaz tepkisi ile süremessiniz,biraz seri kullanmanız lazım kalkışlarda zira motora binen yük arttığından motorun hareket etmesi için ekstra gaz vermeniz gerekiyor.Buna ek olarka motorunuz 1000km yi devirmemiş yani hala rodajda ise zaten zorlamaya gerek yok çünkü motorun vites şanzımanındaki dişlilerin oturmasını beklemeden zorlarsanız boşa düşme yada devir tutmama gibi durumlarla karşılaşabilirsiniz.
aliexpress sitesine gelince,bana göre türkiye piyasası için bir nimettir bu site.Hemen hemen herşey var ve ben yaklaşık 6 aydır çok ciddi alışverişler yaptım genel olarakda aldığım ürünlerden memnunum.Çok pahalı ürünler getirtmiyorum ama aldığım en pahalı üründe 49$ değerindeki tekli intercom oldu,hayatımı güzelleştirdi adeta iyiki aldım diyorum.(bu forumda ilgili bir sayfası var o intercomun)
en son yaaptığım alışveriş yaklaşık 400 tl civarında bir toplu paketti,20 gün içinde hepsi geldi.Alışverişlerde problem olmuyor ama 20-25 günlük bir kargo bekleme durumunuz var sadece.
@shadowmaster
örümceğin geldi en sonunda abi aynalarda güzel umarım sıkıntı yaşamamışsındır aynalarla.
Bernim son eklentiler geldi ama montajı için bayram sonrasını bekleyeceğim maalesef zira seleyide tekli olarak kestirme kararı aldım,motosay ile görüştüm ancak tekli sele işinden sonra arka artçı kısım boş kalacağındna orayada bir mazgal sipariş ettim,malum ben çantasız kullanamıyorum ve görsel olarakda tamamlasın diye bir ürün aldım hoş duracağını düşünüyorum.
http://www.aliexpress.com/snapshot/6...67988710427328
bu işin custom kısmına dalarsanız yapabilcekleriniz hayal gücünüzle sınırlı.Biz burda en ucuz ve uygun ürünlerle yapılabilcek en iyi custom çalışmaları uygulamaya çalışıyoruz.chopper motorları göstgeren aksesuarlardır ve buda tamamiyle kişinin kendi stilini tarzını yansıtır motorda.
meslea ben motorumda sisi bar takmadım çünkü sevmiyorum,gerçi benim makine normal sl makineden çok farklı bir noktaya geldi hem görsel hemde motordaki bazı değişikliklerden ama sürüş rahatlığı ve keyfi gerçekten çok arttı alette.
sonuçta kendi tarzımı yansıtacak bir hale getirmeye çalıştım motorumu,beğenilir yada beğenilmez ancak buda benim stilim
-
03 Temmuz 2015, 12:09
#1108
Yalnızca SL200 değil, tüm motorlar için artçılı sürüş dinamikleri farklıdır, burada anlatılmayacak kadar da uzun ama bizim motor için özetle, her ne yapıyorsanız 1 vites düşük ve daha devirli yapın, artçının dar alan manevraları ve düşük süratlerde size yakın orurmasını isteyin ki ağırlık merkezde kalsın.
-
03 Temmuz 2015, 18:17
#1109
shadowmaster adlı üyeden alıntı
Yalnızca SL200 değil, tüm motorlar için artçılı sürüş dinamikleri farklıdır, burada anlatılmayacak kadar da uzun
ama bizim motor için özetle, her ne yapıyorsanız 1 vites düşük ve daha devirli yapın, artçının dar alan manevraları ve düşük süratlerde size yakın orurmasını isteyin ki ağırlık merkezde kalsın.
Hocam bu parçaların linkini atarmısın? Örümcek olanı birde.
Saat gidonu da lazım önceki sayfalardan bulamadım , araç yok ama 1 aya gelcek zaten ürünler.
-
04 Temmuz 2015, 01:59
#1110
marvel23 adlı üyeden alıntı
Hocam bu parçaların linkini atarmısın? Örümcek olanı birde...
Örümcek :
http://www.aliexpress.com/snapshot/6...67479272353249
Aynalar :
http://www.aliexpress.com/snapshot/6...67479272333249
Gidon Saati : 1 inch = 1” olanı sipariş edilecek.
http://tr.aliexpress.com/item/Free-S...353780870.html
-
04 Temmuz 2015, 02:37
#1111
Sağolasın siparişleri geçiyorum
-
04 Temmuz 2015, 12:13
#1112
Arkadaşlar merhaba,
Vites geçişi ile ilgili bir problemim var. 2. vitesten 3 e geçmeye calistigimda bazen gecmiyor askida kalıyor, sert çekmeme rağmen asılı kaliyor ve ön taraftan takır tukur ses geliyor ve makina kafasına gore bir vitese alıyor kendisini. (2 veya 3)
Yağ ile ilgili olabilir mi? Motoru ilk aldığımda da 1 den 2 ye geçerken boşa düşüyordu. O sorun zaman geçtikçe düzeldi. 1000 bakımı yaptırdığım servis castrol 10w40 ve mobil 15w40 karışımı yapmıştı. Yag değişiminden sonra 100 km yol yapabildim. Yag ile ilgili diyorsanız. Motul veya daha kaliteli birşey koyabilirim.
Ayrıca motoru orta ayak üzerine nasıl alıyoruz ya taktik verebilecek var mı? Dağ gibi adamım kaç kere rezil oldum alamadım orta ayağa.
Son olarak motor bazen oyle dinç oluyor ki bana adeta "abi sen gazı falan bırak ben kendim giderim." diyor. Bazen ise "ya kim gidecek şimdi " modunda. Bazen makina benmişim gibi hissediyorun. Duygusallık mi yapıyor meret, nedir anlamadım. Isınma ile ilgilidir falan dedim bir motoru 15~20 dakika çalıştırdım ısıttım ama yok o ben gideceğim heyecanı olmuyor motorda. Belki de ben günümde olmuyorum ama bilemedim.
Cok memnuniyetsizlik yaratmıyor bu sorunlar ama okuyorlar abi sayfaları belki ileride karşılaşan olur bu sorunlarla.
Şimdiden teşekkür eder, kazasız sürüşler dilerim.
-
04 Temmuz 2015, 13:25
#1113
@fangelus;
Vitesler için serviste şanzımanı açtırıp senkromeç ve debriyaj ayarlarını yaptırmanda fayda var,
Çekiş için NGK buji öneririm,
Sehpaya alırken yan sehpada motoru düzelt, arka sehpanın iki ayağı da yere değsin (bu arada sanki öbür yana gidiyor gibi gelir bu beyninin yanılgısı) sehpanın üzerine sağ ayağınla basarken vücudunun tüm ağırlığını oraya ver ve eş zamanlı olarak sağ elinle selenin yan arkasından motoru elinle yukarı çekip dik kaldırır gibi yap, o anda ağırlığınla harekete geçince elinle yukarı asıl ve sehpa basamağına basmaya devam et...anlık bir şekilde sehpaya çıkar motor. Bunları yaparken beynin güvende olsun diye de sol elle sol elciği tutmanda fayda var. İndirirken her zaman yan sehpayı aç ve motor ortadan inince yan sehpaya binsin. Tüm bunları düz satıhta denemende fayda var
-
04 Temmuz 2015, 16:36
#1114
Hayırlı olsun Shadowmaster, güzel olmuş gerçekten. Güle güle kullan..
-
04 Temmuz 2015, 17:33
#1115
Teşekkürler Haktan
Bundan sonra 1 arka çanta, sis farları ve 2 kurukafa metal sticker var sırada sonra stop ...
-
04 Temmuz 2015, 19:34
#1116
shadowmaster adlı üyeden alıntı
@fangelus;
Vitesler için serviste şanzımanı açtırıp senkromeç ve debriyaj ayarlarını yaptırmanda fayda var,
Çekiş için NGK buji öneririm,
Sehpaya alırken yan sehpada motoru düzelt, arka sehpanın iki ayağı da yere değsin (bu arada sanki öbür yana gidiyor gibi gelir bu beyninin yanılgısı) sehpanın üzerine sağ ayağınla basarken vücudunun tüm ağırlığını oraya ver ve eş zamanlı olarak sağ elinle selenin yan arkasından motoru elinle yukarı çekip dik kaldırır gibi yap, o anda ağırlığınla harekete geçince elinle yukarı asıl ve sehpa basamağına basmaya devam et...anlık bir şekilde sehpaya çıkar motor. Bunları yaparken beynin güvende olsun diye de sol elle sol elciği tutmanda fayda var. İndirirken her zaman yan sehpayı aç ve motor ortadan inince yan sehpaya binsin. Tüm bunları düz satıhta denemende fayda var
Eyvallah hocam,
Şanzıman ayarına kisa zamanda baktiririm. Geçmiş konularda ngk buji den bahsetmistiniz oradan bakıp değiştiririm. Bu arada modifikasyonlar guzel olmuş. Siz ve blackghost bayağı uğraşıyorsunuz. Saygılar.
-
04 Temmuz 2015, 22:18
#1117
Ben de buji değişimi yapmak istiyorum serviste ama acaba garanti kapsamından çıkar mı motor? Ayrıca bu buji yeterince iyi midir ne kadar tavsiye etseniz de fiyatı bi gözümü korkuttu 10-15 liraya ne kadar kaliteli bişey olabilir diye.
-
04 Temmuz 2015, 22:49
#1118
@fangelus, teşekkürler, evet ikimiz de farklı bakış açılarıyla değişik bir tarza oturttuk motorlarımızı, şahsen ben keyif aldım bütün aşamalardan, ayrıca marka gereği tüm bunlar ekonomik yapılabildi. Marka bir motora sis farı fiyatına çözdüm hayalimdekileri
@458 ; merak etme NGK tak farkı göreceksin. Ayrıca tek silindir 200CC makineye bu buji yeter, daha falası anlamsız masraf olur. Buji garantiyi bozmaz, kendin de değişebilirsin sökmek için anahtar takımın varsa.
-
04 Temmuz 2015, 22:58
#1119
sağol abi eksik olma hep yardımcı oluyosun. Cahilliğime ver 1 tane buji alsam yeterli olur herhalde değil mi? Yani bilmiyorum kaç tane gerekir.
-
04 Temmuz 2015, 23:25
#1120
1 adet yeterlidir.
ngk DPR7EA-9 modelini alacaksınız,aslında yanında buji piposunuda değiştirseniz daha performanslı olur onlarında fiyatu 20 tl gibi bir şey zaten,ngk marka alabilirsiniz isterseniz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)