Herkese günaydın arkadaşlar sabah sabah dayanamadım ve aklımdaki soru işretlerini yanıtmalaya karar verdim en yakın falcon bayisine gittim freedom 250 yi inceledim açıkcası çok fazla motor bilgim olmamasına rağmen tek kelime ile vasat diyebilirim sadece görüntü var oda uzaktan bakınca detaylara inersek sıkıntılar çok örneğin;
Sakarya yağışlı ve nemli bi memkelet servis elemanı motorun yağmur almadığını söylesede birçok yerinde paslanma mevcut doğru söylüyorsa nemden kaynaklı bir durum ve bu hiç hoş bir görüntü vermiyor
motorun gidon kısmındaki kabloların birçok yerinde ekstra yalıtım koruyucu mevcut değil renkli kablolar adeta çıplak gözle görünüyor buda hem problem yaratıcı hemde hiç hoş bir görüntü vermiyor
motorun depo kısmındaki yakıt gösterge camı çatlamış sadece o motora özgü sanarken baktığım tüm modellerde aynı sorun mevcut bu da bi eksi (-) puan
43 numara ayakkabı giyiyorum vites değiştirmek için kullandığımız ayaklıklar (2 adet var tek kontrol sistemli değil) birbirine yakın mesefade açıkcası ayağıı rahat bir şekilde yerleştiremedim bot, sivri burun gibi ayakkabılarda bu sorun teşkil edecektir
motorun bağzı aksanları açıkta kalıyor ayaklarınızla temas olmamasına rağmen nem veya yağış durumunda muhtemel paslanma kaçınılmaz olacağını sanıyorum bu sebeple motor yalıtımı konusunda da sınıfta kalıyor yani uzun lafın kısası
Küba Süperlight 200 candır diyorum size ben bile bu kadar takıntı yapmışken bunu söylediysem artık gerisini siz düşünün
ilk fırsatta da SL 200 ü mü alacağım egzoscusundan sisibar için ustasına kadar birçok değişiklik hazırlandı bile hatta ne yalan söyleyim emniyetteki tanıdıklardan rica ederek plakamı bile ayırttım diyebilirim :D 54 SL (süperlight) 200 alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olması dileğiyle yolunuz açık olsun