Kuba Motor Superlight 200
Reklamlar
-
20 Mayıs 2015, 00:50
#621
@ogeday35 ; rica ederim. Yalnızca cevap yazarken "linkleri otomatik URL'ye çevir kutusunu" işaretlemen yeterli senin yönteminde.
@BlackGhost ; bu go-pro çekimi, 3 ayarı var, birinde kenarlarda yayma yaparken merkezi sıkıştırıyor, o videoda da benzer tarz bir etki seziyorum, ama gidon normalden dar orası kesin.
Reklamlar
-
20 Mayıs 2015, 00:58
#622
shadowmaster adlı üyeden alıntı
@ogeday35 ; rica ederim. Yalnızca cevap yazarken "linkleri otomatik URL'ye çevir kutusunu" işaretlemen yeterli senin yönteminde.
Tamam. bir süre kullanıp gri ile değiştireyim çünkü böyle spor bi görüntü kattı klasik motor için fazla oldu. Gerçi uygulamayı yaparken görenler sürekli laf attı çok güzel diye, benim de beklediğimden güzel oldu. Yalnız işte bu şekilde kullanmak için çantalar koruma demirleri ve ön rüzgarlık çıkması gerek. O zaman yeşilin hakkını vermiş olurum. Gri olursa klasik görünümle bütünleşir diye umuyorum.
-
20 Mayıs 2015, 01:05
#623
-
20 Mayıs 2015, 01:12
#624
Ampuller gerçekten iyi ışık veriyor, ufak LED de bulmam lazım tabii, ana far LED diğerleri normal olmaz. Düşüneyim bu konu üzerinde, daha yan lambaların ayarını yapmadım zaten yanıma anahtar takım alıp gece düz bir alanda ayar yapacağım.
Tşk örnekler için,
-
20 Mayıs 2015, 01:16
#625
Yan lambalarin orj caplarini olcebilme imkaniniz varsa yarin yaptirdigim yere sorabilirim.
-
20 Mayıs 2015, 09:44
#626
@barisilgas
sana şöyle bir tavsiye vereyim,fairing far iç yapı çapı 14cm bildiğim kadarıyla,sen ona uygun bir dış far al,iç aksam alma ve elindeki bu sistemi aldığın dış far sistemine monte et böylece fairingi geriye doğru tam yatırma imkanında olacakdır.piyasada uygun fiata dış far ünitesi bulunur sanıyorum,elektrikçilere bir sor,senin aydınlatma sistemin güzel o yüzden komple bir sistem alma,sadece dış far ünetisi al fairing çapına göre çokda şık duracakdır yaptıkdan sonra.
-
20 Mayıs 2015, 11:56
#627
Ofisten bir arkadaşım ehliyetini aldı. Haziran ayı içerisinde de motosikletini alacak.
Chopper ve Harley Davidson seviyor. Başlangıç seviyesinde olduğundan ve ekonomik sebepler nedeniyle şimdilik hayal.
Bu yüzden naked modellere yöneldi. KTM Duke 200 veya Kawasaki Z250 SL almayı düşünüyordu.
- Kuba Superlight 200 modelini görene kadar -
Superlight çok yakışıklı bir makine olmuş. Estetik / tasarımsal açıdan arkadaşımın içine sindi.
Kronik sorunları var mıdır?
Çok arıza çıkarıp sürekli servise yolum düşer mi? Servise işim düştüğünde ilgi / alaka / hizmet kalitesi nasıldır? Rutin bakım maliyetleri nedir?
Titreşimi ne ölçüde rahatsız eder?
Uzun mesafede (İstanbul > Bursa) yolda bırakır mı? Konforu nasıldır?
2 sene sonra satmak istediğimde ikinci el piyasası nasıldır?
gibi soru işaretleri var kafasında. Tabi daha ucuza alacağı bir motosikletten mükemmeli beklemiyor.
Fiyat / Performans olarak değerlendirecek olursa;
Yaklaşık 2 kat daha fazla kredi çekip, KTM Duke 200 / Kawasaki Ninja Z250 SL mi almalıyım?
Yoksa maliyeti yarı yarıya farkeden, ÇOK GÜZEL bir tasarıma sahip KUBA Superlight 200 mü?
noktasında kararsız kaldı.
Motorunuzun sevdiğiniz / sevmediğiniz yönlerini ve tecrüblerinizi paylaşabilir misiniz? Uzun zamandır Superlight kullanan sizlerin görüşleri bu konuda yol gösterici olacaktır.
* Modifiyeli bir superlight ilanına denk geldi. Arka tekeri 170'lik yapılmış. Bu konuda görüşleriniz nedir? Aramızda böyle bir modifiye yapan var mı?
-
20 Mayıs 2015, 13:43
#628
barisilgas adlı üyeden alıntı
barisilgas adlı üyeden alıntı
Aydınlatma gerçekten çok güçlü olmuş, kişisel olarak ben de beyaz sevmiyorum ama sarıya yakın bulursam takmayı düşünüyorum. Yanlız benim farın önüne ızgara taktık, ampuller değişirken ön kısımdan da açmak gerekiyor mu yoksa arkadan da halledilebilir mi?
-
20 Mayıs 2015, 15:33
#629
@burak ; önden çerçeve dahil tüm far sökükünce ampule ulaşılıyor arkada tüp yok,
@ibooo; bu başlığın tümünü okuyun, tüm cevaplar ve fazlasıyla herşey var 170 teker Harley sevdasından gelmiştir ve bence estetik değildir vedahi teknik olarak da doğru olmayıp motoru zorlar (ek modifikasyon yoksa dişli/zincir gibi) ayrıca yakıt da artacaktır.
-
20 Mayıs 2015, 19:27
#630
@burakcvck Farin altinda bulunan 2 adet yıldız başlı vidayı sökünce ampule ulaşabiliyorsun. Sanırım senin için ızgaranın , farın siyah kısmı ile olan bağlantısınıda sökmen gerekicek.
-
21 Mayıs 2015, 17:03
#631
Herkese selamlar, YBR motorumu satıp Superlight almak istiyorum. Bu forumu sürekli takip ediyorum, 32 sayfayı da okudum. Bu motoru 2. el alsam sıkıntı olur mu? Bütçem çok kısıtlı olduğu için 2. ele yöneldim. 2 tane ilan uygun gibi geldi bana, linklerine bakıp bana yorum yapabilirseniz çok memnun olurum. Saygılar...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2841435/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1373216/detay/
Either you die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain...
-
21 Mayıs 2015, 17:37
#632
TimCage adlı üyeden alıntı
bu makineleri sürmeden bişey diyemeyiz.ilk ilandaki samimi gibi geldi bana,21bin km olmuş ve motor iyi görünüyor.
ikinci ilan bana yavan geldi biraz her nedense,bakmak lazım tabiki.
-
21 Mayıs 2015, 17:43
#633
Hızlı cevabınız ve ilginiz için teşekkür ederim. Malum hem az param olduğundan, hem de bu motoru beğendiğimden tercih ediyorum. Eşim de chopper tarz motorları beğeniyor. İlla sıfır almak gerekir mi sizce? Yoksa iyi bir ustaya baktırıp 2. el almak daha mı mantıklı? Arıza filan çıkarıp beni maddi olarak sıkıntıya sokmasın, benim derdim o açıkçası...
Either you die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain...
-
21 Mayıs 2015, 17:51
#634
Iyi bi usta ile ikinci elde sknti cikicagini dusunmuyorum. Zaten 32 sayfa boyunca motor icin her konuda en iyisi icin konusuldu.
-
21 Mayıs 2015, 17:52
#635
barisilgas adlı üyeden alıntı
Iyi bi usta ile ikinci elde sknti cikicagini dusunmuyorum. Zaten 32 sayfa boyunca motor icin her konuda en iyisi icin konusuldu.
Teşekkür ederim ilginize.
Either you die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain...
-
21 Mayıs 2015, 18:00
#636
mekaniğinde problem yoksa alabilirsiniz,çinli motor neticede ,motor bloğu patlasa sıfırı 450-500 tl
bir ustaya gösterip yürüyen aksam ve vites mekaniğini gösterin problem yoksada alabilirsiniz.
-
21 Mayıs 2015, 18:25
#637
BlackGhost adlı üyeden alıntı
mekaniğinde problem yoksa alabilirsiniz,çinli motor neticede ,motor bloğu patlasa sıfırı 450-500 tl
bir ustaya gösterip yürüyen aksam ve vites mekaniğini gösterin problem yoksada alabilirsiniz.
Çok teşekkür ederim, en kısa zamanda aranıza katılmayı ümit ediyorum. Tekeriniz düz bassın...
Either you die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain...
-
21 Mayıs 2015, 18:37
#638
-
21 Mayıs 2015, 18:46
#639
İlk motorum YBR'yi alırken acemilik edip kazıklandım, aynı şeyin başıma gelmemesi için sizin değerli yorumlarınıza başvurdum. Umarım bu sefer sıkıntısız bir motor alırım. Hayırlısı...
Either you die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain...
-
21 Mayıs 2015, 18:52
#640
shadowmaster adlı üyeden alıntı
@Timcage, eğer motoru beğendiyseniz, şaside bir problem yoksa (çürüme / çatlama) alın, BlackGhost'un dediği gibi sonuçta çıkaracağı masraflar çok zorlayıcı değil. Yine de bir ustaya göstermekte büyük fayda var, hayırlısı olsun...
Bir süre sohbetini yapmıştık, Grade 80 zincir - 10 mm kalınlık ve yaysız, sürgülü kilit.
Zincir 35 TL/m
Kilit 30 TL nakit 35 TL kredi kartı
4 metre zincir + kilit toplm ağırlığı 10 kilo 400 gram belirteyim.
Satıcı zinciri kesmek için elektrikli döner testere kullanıyor gördüğünüz gibi. Yanımda aynı kalınlıkla 2 galvaniz zinciri makasla peynir gibi kesti. "Benim zinciri de kes" dedim, "ağzını kıramaya niyetim yok" dedi
https://imageshack.com/i/pbov7bgXj
https://imageshack.com/i/p319gkE6j
https://imageshack.com/i/idGMUii3j
https://imageshack.com/i/id0Rtpz1j
on mumara zincire kilit,bende düşünüyorum almayı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)