Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kuba Motor Superlight 200

    REKLAM ALANI
  1. #1961
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Yanında w olan değer donmadan dayanabileceği eksi dereceyi diğer değer ise yağın inceliğini belirtir. Ülkemizin batısı için marka bir yağ koyduğunuz sürece fark etmez ama ikinci değer her halikarda 40 ya da 50 olmalı. Bizim motorlarda hem silindir piston yatakları hem de debriyaj ve şanzıman dişlileri aynı yağı kullanıyor, bu nedenle normal yağlarda 1.500 - 2.000, yarı sentetik yağlarda 2.000 - 2.500 km'de bir yağ değişmek motor ömrü için önemli. Tam sentetik yağlar ise bizim motorlarda gereksiz masraftır. Ben ilk değişimden bu yana Motul 15W-50 kullanıyorum, tercihim bu yönde oldu.
    Bir de yağın yıpranma oranı şehir içi / şehir dışı kullanımlarda farklıdır. Yalnız şehir dışı kullanılacaksa söylediğim değerlerde +500 km daha toleranslı davranabilirsiniz. 2.450 km'de yağ değiştim bir ay önce ve yağ bal rengi çıktı, sabit devir ve hızlar her zaman daha az zorlar mekanik sistemi ve yağlamayı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1962
    joviden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Daystar 250
    Ustadlara sorayım konu açılmışken... Bugün kendim değiştirdim yağı kafama takıldı. Yağı boşaltıp yenisini ekledikten sonra hava boşaltmak için yağın radyatöre giriş vidasini biraz gevsettim ve az miktarda yağ akittim. Gerek varmıydı bilmiyorum. Yağ koyarken hidrolik sivisindaki gibi hava alma var mı???

  3. #1963
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @joviden ; hayır gerek yok...

  4. #1964
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Superlight kullanıcıları biriniz bana arka stop lambasını bağlayan nikelaj kısmın genişliğini yükseliğini kabaca çözüm söyleyebilir mi? Hadsizin teki sol arka sinyalime çarpıp nikelajı kırmış, ya ışıklarda durduğumda aralardan poşetini motoruma çarpmayı çok seven yayalardan biri ya da mahalleden bir o.çocuğu bilemiyorum.

    Benim bildiğim kadarıyla SL200 ile Cruiser 250 nin arka stop aynı, nikelaj bağlantı kısmı da aynı olmalı, internette Superligth parçası olarak buldum ama RKS Cruiser 250 tükendi yazıyor aynı sitede, sanki farklı parçaymış gibi. :D

    Biri ölçüp bildirirse sevinirim, çok yüksek ihtimal aynı parça.

  5. #1965
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    14,5 x 8 cm civarında dıştan ölçünce...
    kaanklky bunu beğendi.

  6. #1966

    Üyelik
    17 Ekim 2015
    merhaba arkadaslar bişey sorucam ama yardımcı olurmusunuz.. bi haftadır falan motora binmedim yagmurlardan dolayı üstü kapalıydı brandayla dun motora bındıgımde ön frenim hiç tutmuyodu cok zor sıkılıyordu neden kaynaklı acaba bilenler soyluyebilir mi ?

  7. #1967
    ergunbilgeha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ledow cxm 250
    Hava yapmis olabilir cok yavas hiz ile freni elinle sık bırak yani pompala duzelecektir muhtemelen

  8. #1968

    Üyelik
    17 Ekim 2015
    tamam deniyip cevap atıcam cok teşekkürler..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

    yok arkadaslar 30 - 45 dk falan ugrastım dusuk hızda fren sıkarak gittim pompalayarak gittim yok fayda etmedi makinede tık yok anlamadım gitti :S

  9. #1969
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Fren pistonunda ya da merkez pompada bir problem olabilir, servise kontrol ettirmeniz gerek. Balata bitse de cızırtılı bir sesle az da olsa frenaj yapması lazım. Maneti çektiğinizde pistonlar balataları hiç itmiyor gibi görünüyor.

  10. #1970
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ağustos 2015
    Arkadaşlar benim motor çok yakıyor. 50 liralık yani 11.5 litre benzinle sadece 250 km yol gitti. Kaba hesapla 100km/4.5 litre yapıyor. 100 km'si uzun yol üstelik. Jikle en aşşağı konumda rolanti 1.8 de. Motor 800 kmde henüz 2 hafta önce bakımdan çıktı heryerine bakıldı. Ne yapmamı önerirsiniz?
    cuno bunu beğendi.

  11. #1971
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @avici ; forumdan Burak arkadaşımızın da benzer bir problemi var. Öncelikle hava filtresi kirli olabilir. Bir de karbüratör içinde jikle kelebeği açık olabilir yani sen kapattım sanıyor olabilirsin ama açıktır bir ihtimal. Bu kadar fark olmamalı çünkü.
    avici ve burakcvck bunu beğendiler.

  12. #1972
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Sizin motordaki yan tarafta yuvarlak krom parçanın adı nedir, kaç paradır?

  13. #1973
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    karbüratör koruma kapağı,fiyatı çok maliyetli değil bildiğim kadarıyla,20 tl filan olması lazım.

  14. #1974
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Ben açık hava filtresi taktım, orada bir boşluk oluştu, onu gidermeye çalışıyorum, teşekkürler

  15. #1975
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)

  16. #1976
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı BlackGhost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizinki de iyi olmuş, orjinalliği bozulmamış, bende öyle bir şey düşüneyim

  17. #1977
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ağustos 2015
    Alıntı BlackGhost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, açık hava filtresi takınca güce ne kadar etkisi oldu, yakıtta herhangi bir değişiklik oldumu, dezavantajları varmı, yıkarken su deymesi sorun olurmu, birde hangi ürünü nerden aldınız cevaplarsanız çok sevinirim. Teşekkürler.

  18. #1978

    Üyelik
    23 Eylül 2015
    n11.com dan sis farı buldum 30 tl http://urun.n11.com/aydinlatma-urunleri/chopper-sis-lamba-takimi-ikili-takim-ucretsiz-kargo-P17330883
    bunu alıcam ama bızım motora uyumlu olur mu bıde bunun ıcın ayrıyetten sadece sıs farına özel bı tus olmasını ıstıyorum normal fardan ayrı onu nasıl yapıcam

  19. #1979
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ağustos 2015
    Alıntı alper92 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    n11.com dan sis farı buldum 30 tl http://urun.n11.com/aydinlatma-urunleri/chopper-sis-lamba-takimi-ikili-takim-ucretsiz-kargo-P17330883
    bunu alıcam ama bızım motora uyumlu olur mu bıde bunun ıcın ayrıyetten sadece sıs farına özel bı tus olmasını ıstıyorum normal fardan ayrı onu nasıl yapıcam
    Aynısını ben taktırdım, kalyoncu motorun kendi sitesinde 20 tl bu sis farları. Ayrı bir tuş ile çalışıyor onu usta yaptı ama bişey diyemem. Resimleri bi kaç sayfa geride mevcut.

    Arkadaşlar bugün motoru etraflıca yıkadım bezle kuruladım ayrıca 1 saat falanda kendi halinde durdu. Az önce kontağı açtım ve konsoldaki kırmızı ışık yanıyor ve sönmüyor resmi aşşağıda. Ne olmuş olabilir?

    Ayrıca bahsetmiştim motor çok yakıyor diye benim jikleler bu şekilde acaba doğru mu? Çok soru sordum kusura bakmayın cevaplarsanız sevinirim.




  20. #1980
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı avici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, açık hava filtresi takınca güce ne kadar etkisi oldu, yakıtta herhangi bir değişiklik oldumu, dezavantajları varmı, yıkarken su deymesi sorun olurmu, birde hangi ürünü nerden aldınız cevaplarsanız çok sevinirim. Teşekkürler.
    Buji değişimi ile hava filitresi değişimi motorun daha iyi karışım yakmasını sağladığından daha fazla tork elde edildi.Yakıttadada bir nebze artış oldu diyebilirim.Yıkarken filan sıkıntı yok iistediğiniz gibi,zaten arada yıkanması güzel olur.

    Alıntı avici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynısını ben taktırdım, kalyoncu motorun kendi sitesinde 20 tl bu sis farları. Ayrı bir tuş ile çalışıyor onu usta yaptı ama bişey diyemem. Resimleri bi kaç sayfa geride mevcut.

    Arkadaşlar bugün motoru etraflıca yıkadım bezle kuruladım ayrıca 1 saat falanda kendi halinde durdu. Az önce kontağı açtım ve konsoldaki kırmızı ışık yanıyor ve sönmüyor resmi aşşağıda. Ne olmuş olabilir?

    Ayrıca bahsetmiştim motor çok yakıyor diye benim jikleler bu şekilde acaba doğru mu? Çok soru sordum kusura bakmayın cevaplarsanız sevinirim.
    jigle ayarları normal ama shadow un dediği gibi jigle kelebekleri fazla açık olabilir,bence servise gidip karbüratörünüzü komple baktırın derim.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)