Kuba Motor Superlight 200
-
18 Eylül 2015, 18:47
#1781
@IK0zm4 ; hiçbir şekilde kısa ve günlük ayakkabı / spor ayakkabı önermem. İdeali kaval kemiği ve bilek korumalı bilek mafsalı yumuşak bir motosiklet çizmesidir. En kötü ihtimal korumalı kısa bir motosiklet botu almak gerekli. Deri ya da goretex idealdir. Held'in bu konuda iyi ürünleri var. Normal bot, spor bot hatta dağ botu bile darbe ve sürtünmede hiçbir koruma sağlamaz. Ben full koruma sert koruma takviyeli çizme giymediğim zaman uzun Harley çizme de giysem kaval kemiği bölgesine ek darbe emici takıyorum.
Reklamlar
-
19 Eylül 2015, 00:38
#1782
merhaba arkadaşlar birkaç sorum olacak, ilanlara bakarken bi tane 2011 sl 150 gözüme çarptı fakat sahibi şanzımanı dağıttığını sonra tekrardan motor yaptırdığını belirtmiş motorun şu anki hacminin 200cc+ olduğunu yazıyor
ilan burda http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-acil-ilk-gelen-alirrt-229676404/detay
bu motor hacmi yükseltme olayı kabaca nedir ne değildir?
bu makine alınır mı?
ve en önemlisi izmirdeki superlightcılardan bi arkadaş mümkünse benimle iletişime geçebilir mi motora bakmaya tek gitmemek için?
sorularım bunlar
-
19 Eylül 2015, 02:31
#1783
2011 SL 150 almayın, hele bu tür cc yükseltildiği iddia edilen bir motoru hiç almayın. SL150'de balansör yok ve titreşim fazladır. CC ancak işin çok erbabı bir usta silindir blogunu rektifiye eder ve silindire uygun segman takarsa yükselir. 150 cc bir bloğun traşlanarak kaç CC yükseltildiğini bilemem, ancak bu iş orjinal blokta yapıldıysa incelme her an negatif bir sonuç doğurabilir. Blok değiştiyse bir yere kadar kabul ama bütün bunların çok iyi bir işçilikle yapılmış olması gerekli !
-
19 Eylül 2015, 02:49
#1784
sağ ol dostum zaten çekindiğim için sormuştum artık direk eliyorum ilanı, eşşek kadar fiyat çekiyor bide vicdansızlar kaç yıllık sorunlu motora
şimdi farklı bişeyi merak ettim kuba sl lerin yıl yıl hangi özelliklerle ithal edildiğinin bi listesi var mı buralarda? hani 150liklerde balansör yok diyorsun alma diyorsun da 150liklerin hepsi mi aynı ya da 200'lerin yıl yıl birbirinden farkı var mı varsa neler öğreneyim de ona göre yapayım ben de araştırmalarımı
-
19 Eylül 2015, 03:25
#1785
150'lerde hiç bir model balansörlü değil. Bu yüzden temiz bir 200 almak daha doğru olur. 200'ler için, koruma demiri rengi, ön cam rengi gibi aksesuarlar dışında fark yoktur. Kısa bir dönem uzaktan çalıştırma özelliği olanlar vardı, ki bu satınalma için önemli bir kriter değil. Model yılı ne olursa olsun, fabrika lastikleri çöptür. Biz michelin city grip kullanıyoruz, bu da iki farklı seçenekte 600-850 TL arası ek bir masraf demektir, araştırma yaparken bunu da göz önünde bulundurun. Bir iki sayfa önce başlığın ilk mesajından bu yana, satın almaya niyetli ya da yeni alanların okuması gerek mesaj numaraları listesi yapmıştım. Okursanız eksileri, artıları, nelerle meşgulüz hepsini inceleyebilirsiniz.
-
19 Eylül 2015, 21:11
#1786
http://www.sahibinden.com/229083930 yeni motor aldığım için motorum satılıktır.
-
20 Eylül 2015, 22:04
#1787
İyi Akşamlar motorumun arkasındaki plakanın küçüğünden yaptırdım yarın yan tarafa monte ettirmeyi düşünüyorum ancak plaka altlığı yok bunun için bi altlık gerekli olur mu?
-
21 Eylül 2015, 20:13
#1788
Arkadaşlar merhaba, benim motorla 60kmh üstündeki hızlara çıkınca önde bir yalpalama oluyor sebebi ne olabilir? Rüzgardan mı sallıyor acaba?
-
22 Eylül 2015, 01:02
#1789
@avici ;
1-ön fren sıktığında titreme var mı ?
2-varsa ön fren balatası diske paralel sürtmüyor olabilir, giderken az da olsa sürterek titremeye yol açabilir,
3-ön bilya boşluk yapmış olabilir,
4-kaldırım inip çıkma sırasında lastik ya da jantta kalıcı bir deformasyon olmuş olabilir,
5-ön lastik/jant balans ayarı bozulmuş olabilir,
6-gidonda boşluk oluşmuş olabilir,
7-arkada aşırı yük varken de bu olaya benzer bir yalpalama yapabilir motor, yük olmasa da arka fren aşırı sıkı ise ön taraf gezinme yapabilir,
Vakit geçirmeden servise göstermekte fayda var. Özellikle gidonda boşluk ya da ön rulman dağılması her an kaza sebebi çünkü. Eğer mekanik bir sorun yoksa ön lastiğe balans ayarı yaptırmanı öneririm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------
@458 ; yan plakalık var ama çok pahalı, bağlantısı da ayrı bir işçilik gerektirecek. Bende de app plaka var ve motordaki standart plakalık bölümüne vidaladım kendim delerek, bu şekilde ayrı bir plaka muhafazaya ihtiyacım olmadı. Eğer stop ve sinyal bölümünde ciddi bir modifikasyon düşünmüyorsan, plakayı yana takmanın çok da anlamı yok bence, elbette bu benim kişisel görüşüm
-
23 Eylül 2015, 12:42
#1790
beyler bu motoru almayı dusunuyorum suan 2.eli 5000 kmde 6000 tl anlastım arkadasla nasıl pahalımı normalmı ve hıc motor kullanmadım tabı ögrenıcem baslangıc ıcın nasıl bıde herkes yanında alet edavatla gezmeye baslarsın sürekli contaları vıdaları sorun cıkartıyor dıyor kullanan arkadaslar 5000 km yapmıs arkadaslar cevap verırse sevınırım
-
23 Eylül 2015, 15:05
#1791
kardeşim şimdi birşey soracağım internette araştırma yaptın mı hiç? mesela sahibinden de filan 6300 lerdeydi en son 0 ları yani 300tl fazla verip 0 almak varken yani 5000km de 2.el bi makina almayı ben tercih etmem.tabikide sen bilirsin ama bu benim şahsi fikrim
-
23 Eylül 2015, 17:28
#1792
Merhaba Arkdaşlar bende 3 ağustostan beri motoru kullanıyorum şuan 800 küsür km.lerdeyim. ilk motorum gayet memnunum karar verme aşamasındada bu forumda yazan arkadaşların çok faydası oldu geçte olsa hepinize teşekkürler =). @alper92 devamlı alet çantası elinde bir durum olarak değil haftada bir temizlik yaparken civataları kontrol etsen yetiyor en azından ben öle yapıyorum. =)
-
23 Eylül 2015, 20:09
#1793
@alper92 ; 2.el için 6.000 fazla. Bu başlığı okumanda fayda var ve facebook sayfamızda da bazı satılık ilanları var, onları da incelemen iyi olur ...
-
23 Eylül 2015, 22:34
#1794
Herkese hayırlı bayramlar dilerim! Allah kaza bela vermesin, tekerimiz sağlam bassın!
-
23 Eylül 2015, 23:51
#1795
@joviden ; sana da hayırlı bayramlar. Ben de sabah "Dark Angel" ile çıkıyorum yola, plan, rezervasyon falan yapmadan, teker dönecek ben süreceğim uzun uzun
-
24 Eylül 2015, 10:00
#1796
motor daha 3 aylık 5000 kmde sıfıları 6400 falan var ama onların plaka masrafı sısy barı falan yok bunlarda masraf.. satıcı cocuk 5800 dustu fıyatı fakat arka lastiğin üstündekı bölge camurluk tumu bılmıyorum lastıgın uzerındekı alanı tutunca yukarı dogru kalkıyor bı oynama oluyor contasında sorun var dedı anlamadım neyden kaynaklı olabılır bır zararı olurmu yolda gıderken lastık fırlamasın :D
-
24 Eylül 2015, 16:19
#1797
@alper ; motoru bir servise göstermeden alma, 5.500'e pazarlık et bence, sisybar 100 TL, plaka ruhsat 600 tutar
-
24 Eylül 2015, 23:23
#1798
https://www.youtube.com/watch?v=5ReyHPVweQI
Evet arkadaşlar iyi bayramlar. Motosikleti ilk aldığımda programladığım ve sizlere o dönem bahsettiğim İzmir-Denizli gezimi yaptım. Buyrun izlemek isteyenler için
-
25 Eylül 2015, 00:19
#1799
Oooo cok iyi sl nin boyle tanitimlara ihtiyaci var tekeriniz duz bassin iyi bayramlar
-
25 Eylül 2015, 01:08
#1800
@shadowmaster abi affına sığınarak tekrar rahatsız edicem seni bana bikaç plaka örneği yollayabilir misin? Küçük bi plaka yaptırdım ancak plakalık nasıl oluyor nereden alırım ingilizcesi nedir ne diye aratırım hiçbir bilgim yok birkaç link bile verebilirsen çok işime yarar çok teşekkür ederim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)