@458; bunlar mı ?
bu arada servis şefinin ismi NAZIM, o beni gayet iyi hatırlar, "4.000 km bakımına gelecekmiş yakında" de yıllık izne çıksın
@458; bunlar mı ?
bu arada servis şefinin ismi NAZIM, o beni gayet iyi hatırlar, "4.000 km bakımına gelecekmiş yakında" de yıllık izne çıksın
Korna leyn onlar
Başka bilmediğin parça varsa sor da serviste karizman artsın
Arkadaşlar dün 2000km tamamladığım ve akşam Çınarcıktaki forum üyeleri ile iftar programına katılacağımdan servise gittim. Dikkat etmemişim ve servise 2-3 km kala yakıt bitti. Motosikleti de iteleyerek servise girdim hem bakımını yaptırdım hem de 2-3lt benzin koydular. Bu arada neden yedek depoyu kullanmadın dediklerinde zaten yedek depoda şun dedim ve servis ustası ile aramızda tartışma başladı. Daha önceki sayfalarda da aynı konu konuşulmuş ve ok işaretinin aşağı doğru bakması yakıt bitince yedek depo dediğimiz olaya geçebilmesi için oku yukarı doğru almamız gerektiği konuşulmuştu. Fakat daha önceden bir arkadaşın da yazdığı gibi benim servis ustamda bunun yanlış olduğunu tam tersi olması gerektiğini söyledi. Fener açarak gel iyice dikaktli bak diye beni yanına aldı "yakıt alırken ok yukarı bakacak, sen deponu doldur deponun içerisinde ayrıca bir depo yok zaten hem yedek dediğimiz taraf hem normal depon dolacak, yakıtın bitmek üzereyken de oku aşağı doğru alacaksın üzerindeki işaretlere de bak" dedi. Yukarı tarafta tam depo işareti aşağı tarafta da yarım depo işaretini gösterdi. 2-3 litrelik yakıtı koyduktan sonra depoyu hiç çalkalamadan bak şimdi dedi ve marş yaptı ama motor çalışmadı. Ama onun dediği gibi oku aşağı doğru çevirdiğinde şimdi yedek depo dediğimiz alt taraftan almaya başlayacak dedi ve gerçekten tek marşta çalıştı. Sonra ben kendim de denemek için oku tekrar yukarı aldım yine çalışmadı ama aşağı doğru yapınca çalıştı. Bu konuda herkes bilgisini paylaşabilir mi tekrardan. Artık şu konuya bir kesinlik getirelim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------
Depoyu dolduruken ve normal sürüşte olması gereken bu şekilde dedi
Yedek depo dediğimiz yakıtı alt rezervden alması için getirdiğimiz pozisyon
15 yıllık motosiklet geçmişimde 1/4'ün altına hiç inmedim öncelikle bunu tavsiye ederim. Pozisyon olarak :
1-okun kısa ucu yukarıda, normal kullanım,
2-okun kısa ucu saat yönüne 90 derece çevrili, yakıt kapalı,
3-okun kısa ucu aşağıda, yedek depo,
Bu vesile ile kullanım kitabı vermeyen Kuba dağıtımcısının da taaaaa ....
Ya ben sizleri yanlış anlamış tam tersini kullanıyordum ya da birçoğumuz yanlış biliyoruz. Dediğim gibi adam gözümün önünde yakıt bittiği için çalışmayan motoru çalıştırdı ve üzerindeki işaretlerde zaten yukarı pozisyonda tam depo aşağı pozisyonda alt depo şeklinde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
Aynen @shadowmaster demekki ben yanlış biliyormuşum. Ustada senin dediğin gibi söyledi. Ve ben nasıl dikkat etmedim yakıta hala anlamış değilim. Normalde atlayacağım birşey değil. Sanırım oruç ve güneş başıma geçti
Ben bu konudaki pozisyonları fotoğraf çekip koymuştum baya eski sayfalarda olmalı. Sanırım seni yanıltan okun uzun ucunu yönlendirme olarak referans almış olman. Allahtan şehir içinde olmuş
Bu bilgi de tazelenmiş oldu bu vesile ile ...
Yazılanları ve fotoğraflarını da hatırlıyorum ama dediğin gibi yanlış ucu referans almışım demekki. Bu arada sis farlarını sipariş vereceğim. Sendekilerin aynısını (ölçü, ebat, yerleştirme, vs. adına) sorun yaşamadan sipariş geçebilmem için yardımcı olabilir misin? En azından link var mı @shadowmaster? Bağlantıları yapılırken herhangi bir şeyi yerinden oynatmaya gerek oldu mu, kornalar falan gibi? Birde elektiriğini nasıl bağladınız? Kablosu vs geliyormu sislerle beraber yoksa onları da ayrıca mı almak gerekiyor? Normal fara mı bağlanıyor? Bazen uğraştırıyorum sizi hakknınızı helal edin ama napalım işte bilmediğimden :(
siz face sayfamızı takip etmiyorsunuz galiba? ordanda bakabilirsiniz..
/slturkiye
Öncelikle tüm motor sever dostlarıma merhaba demek istiyorum.
Motor konusunda tecrübem olmamasına rağmen, yazdıklarınızı okudum.
Son bir haftadır almak için pazarlık ve fiyat çalışmalarındayım.
Diyarbakırdaki bayi ile görüştüm, ellerinde hazırda bir tane vardı ancak fiyat 6500 son diyor.
Berk motor istanbul ile görüştüm 6180 tl + kask + kilit + balaklava ve nakliye dahil fiyat verdi.
Kuvvetle ihtimal yarın siparişi geçeceğim.
Buradaki bilgilendirmeniz, paylaşımlarınız için ayrıca teşekkür ediyorum.
Sipariş, teslim aşamalarında yaşadıklarımı ayrıca buradan paylaşacağım.
Keyifli ve güvenli sürüşler diliyorum.
(Aile efradını motor konusunda teskin etmek için bir kaç gün harcadım, üstelik 3 yıllık lisanslı yamaç paraşütçü ve kayak federasyonuna kayıtlı kayakçı olmama rağmen)
Sevgilerimle.
@haktan; kablolar ve sinyal takımı birlikte geliyor, eski mesajlarımı sildim ama başlıkta var gerilerde. Montaj için ön lastik sökülüp bağlantı demiri gidona vidalanıyor, daha aşağıda olursa amortisör esneyince kornalara vurma tehlikesi var. Montajda dilersen gelen sinyalleri sislerin altına da takman mümkün, orjinalleri iptal ederek. Ayrıca linki bulursan siyah da sipariş edebilirsin malum you are the black lover
@maric ; şimdiden hayırlı olsun, ilk iş fabrika lastiklerini değiş, bu konuda bolca yazıp çizdik, michelin city grip alıp tubeless yaparak çok iyi verim aldık bizim motorlarda...
@458; motor bloğunun boşluklarında bir yere de takılabilir, ama titreşim çabuk bozabilir kornaları, genelde karenajlı motorlarda içte kaldığı için görülmez korna, biz custom'ız ve bu işin şanındandır bazı şeylerin açıkta olması
shadowmaster dostum, lastikleri rodaj süresince kullanmak istiyorum. Ya da hızlıca değişebilirim
http://www.motolastik.com/michelin-city-grip-pmk16391?rnd=16391&gclid=CPDfmbm71sYCFWX4wgodX-kEeA
Bu adreste olan lastiklerden hangisi sl200 için uygun?
Bir sorum daha olacak kıyafet ve ekipman konusunda alışveriş yapabileceğim güvenilir, uygun fiytatlı bir site lazım. Var mıdır aklında olan bir yer?
@Maric; o lastikler ıslak zeminde 30-40km/h süratte bile kızaklıyor, aksesuar vs işlerini erteleyin, önce ekipmanları tamamlayın sonra ilk iş lastik olsun, çıkanları da saksı olarak kullanın
Alıveriş konusu ise @BlakGhost'un yazdığı gibi ...
Bir de hem BlackGost hem de benim imzamda yer alan facebook sayfasına da üye olmanızı öneririm
Sayfayı takipteyim zaten
Michelin satan arkadaşım var onunla görüşeyim, uygun fiyata getiririm insallah.
Kıyafet konusunda mont belirledim sanırım, eldiven de aldım mı tamamdır.
Öncelikli olarak güvenlik için gerekli ekipmanları alacağım.
Berk motor fiyat verdi, vale motor ile de görüşeyim mi?
Extra indirim yaptırabilir miyiz?
Tanışıklık varsa yani
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-3-aylik-full-bakimli-makine-221485967/detay
evet arkadaşlar full bakımlı olduğu için Superlight 150 ' e 7 bin tl biçmiştir ilan sahibi..
çook ucuz almak istyen varsa benim gibi, kaçırmayn :D
Sevgili arkadaşlar,
6200 tl'ye diyarbkır bayi ile anlaştık.
Yarın plaka ve ruhsat işlemleri tamamlanıp teslim edilecek.
Ayrıca yarın lastik için motolastik ile görüşüp sipariş vereceğim.
Motolastikte michelin için 110-70-16 ve 130-70-16 ölçüleri yok.
Bunun yerine
110-80-16 55S
140-70-15RF 69P var
Almamız gereken lastikler bunlar mı?
Yardımcı olabilir misiniz?
lastikler city gripmidir?
Evet michelin city grip
Baktığım adres şu.
Kontrol edebilirsen blackghost,
Yanlış alamamış olurum gidip gelmesin.
Teşekkürler.
http://www.motolastik.com/michelin-city-grip-pmk16391?ob=0&syf=1
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)