Kuba Motor Superlight 200
-
09 Temmuz 2015, 13:04
#1161
BlackGhost adlı üyeden alıntı
çalışan bir sistemmi? çalışıyor ise videolu bir paylaşım güzel olurdu.elinize sağlık.
ben bunun egzos tiplisini düşünmüştüm ama sonradan vazgeçtim.
Bende zaten egzos tiplerini görünce neden böyle birşey olmasın dedim; hesapta çalışacaktı, yolda giderken rüzgar etkisi ile dönmesini planlıyordum, ama dönmüyor bir yerde (rulmanlar parçalar vs.) kasma yaptı bir ara düzeltmem lazım @shadowmaster makineli tüfekler sırf şekil olsun diye yoksa kötü bir niyetimiz yok ,
Reklamlar
-
09 Temmuz 2015, 18:36
#1162
-
09 Temmuz 2015, 18:46
#1163
değişiklik olarak ne yapacaksınız?
-
09 Temmuz 2015, 20:21
#1164
Sibop kapaklarını değiştirdim, plakayı kendi plakalığı ölçüsünde yaptırdım, tekerlere anes motorda kırmızı parçalı şerit çekildi, çantalar değişti. aliexpress.comdan siyah gidon saati, sağ-sol siyah yeni elcikleri, siyah manetler, siyah yeni aynaları, motorun yanında 200 yazan yazının yerine kabartma 3D stickerlerin siparişini verdim. Ön far ve arka stopta karartma yaptıracağım. @shadowmaster'ın taktığı ikili sis farından ve kaşlarından da takılacak. Siparişler geldiğinde bu değişiklikleri de yapınca bir de ön cama Batman'daki Jokerin şeffaf bir silüetini giydirme yapıp amortisör körüğü taktıracağım. Tüm değişiklikler bittikten sonra aklımda gidonu bir tık yükseltmek var ama bakalım.
-
09 Temmuz 2015, 22:40
#1165
herşeyi anladımda,sibob kapağını değiştirdim dediniz,o ne içindi? performansa bir etkisimi var acaba?
-
09 Temmuz 2015, 23:34
#1166
@BlackGhost Hayır, performansa bir etkisi yok. Plastik çok sade bir kapaktı ben de balans istemeyen hafif ama daha güzel bir sibop kapağı ile değiştirdim. Dikkat edersen plakalığındaki vida başlıklarıda değişti Sırf görsel, performans veya başka birşeye etkisi yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------
Arkadaşlar bu Cumartesi motosiklet.net üyeleri Çınarcık'ta iftar organize ediyorlar. Ben ve bir arkadaşım katılacağız aralarına. Gelmek isteyen arkadaşlarımız olabilir diye bilgi vermek istedim. Forumda etkinlik dururuları başlığı altında yalova iftar buluşması var.
-
10 Temmuz 2015, 09:35
#1167
HaktanAksu adlı üyeden alıntı
Sibop kapaklarını değiştirdim, plakayı kendi plakalığı ölçüsünde yaptırdım, tekerlere anes motorda kırmızı parçalı şerit çekildi, çantalar değişti. aliexpress.comdan siyah gidon saati, sağ-sol siyah yeni elcikleri, siyah manetler, siyah yeni aynaları, motorun yanında 200 yazan yazının yerine kabartma 3D stickerlerin siparişini verdim. Ön far ve arka stopta karartma yaptıracağım. @shadowmaster'ın taktığı ikili sis farından ve kaşlarından da takılacak. Siparişler geldiğinde bu değişiklikleri de yapınca bir de ön cama Batman'daki Jokerin şeffaf bir silüetini giydirme yapıp amortisör körüğü taktıracağım. Tüm değişiklikler bittikten sonra aklımda gidonu bir tık yükseltmek var ama bakalım.
Amortisor körüğü bizim motorlara göre yok. Yurtdışından sipariş geçmek gerekiyor. Kaç mm'lik olanından aldınız siz?
-
10 Temmuz 2015, 12:39
#1168
Amortisöre körük niye ki , ben @BlackGhost'a inat parlatıp parlatıp biniyorum
-
10 Temmuz 2015, 15:58
#1169
körüğe bencede gerek yok,orjinal hali daha hoş duruyor bencede ama zevk meselesi tabiki.
-
10 Temmuz 2015, 17:42
#1170
Beyler, motor orjinal haliyle 100km hızda giderken kaç devir çeviriyo ? Orta halli yokuşlarda 5. vites rahat çekiyor mu ? Cg modifiye yapıcam da ideal dişli oranlarını bulmak için araştırma yapıyorum.
-
10 Temmuz 2015, 19:57
#1171
@Mengu16 Ben rodaj aşamasındayım ama 100 kmye yakın bastığımda 5.vitese geçmem için motor zorlamaya başlıyo heralde yanlış tahmin etmiyosa 6-7bin devirlerde olması lazım. Yokuşlar bana göre biraz sıkıntılı motor çok net hissedilir biçimde hız kesiyor mesela 80le yokuş çıkıyosam hissiyat olarak 50-60 basıyor gibi. Zaten bir süre sonra ibre de 50-60lara geliyor zorlarsam vites yükseltmeden motor gaz almıyor,elcik tamamen boş oynuyor hissi veriyor
-
10 Temmuz 2015, 21:24
#1172
Herkese iyi akşamlar beyler size bi sorum olucak bu motorun ayaklik kismi cikarilip degistirilirmi yapan varmi?
-
10 Temmuz 2015, 21:44
#1173
@mengu16; 100-110km/h, 5.vites 7.000-8.000 arası, İstanbul'dan çıktığımda en son gişelerde 4 ile geçip 5'e alınca İzmit gişelerde 4'lüyorum. Tek kişi full depo, 90kg sürücü ile
-
10 Temmuz 2015, 22:04
#1174
Henüz körük almadım ama araştırıp uygun ölçüyü bulacacağım. Motorun her yeri siyah olsun istiyorum 😎
-
11 Temmuz 2015, 01:07
#1175
berk motordan alan arkadaş motoru geldimi
?
-
11 Temmuz 2015, 02:00
#1176
@Melih Çağın ; şimdilik duymadım ama kaynakla kesip değiştirmek mümkün elbette.
Bir her yer siyahçı daha çıktı başımıza @Haktan
-
11 Temmuz 2015, 02:03
#1177
Şuan 350 kmlerdeyim nasipse haftaya artık ilk bakımına Kadıköy Motozere götürücem motoru aklımda şimdilik olan problemler şunlar
*Bazen 2 ile 3 arasında boşa düşüyor.
*Çok yakıyor. 500 kmde aşağı yukarı 100 liralık benzin yiyor.
*Vites geçişleri tıkırtılı diskler aşınıcak diye içim gidiyor.
*Yüksek viteşlerden düşerken (bi anda durma gibi durumlarda) Vites kilitleniyor. Yani sanki 1.vitese almışım gibi oluyor ama aslında 2 ya da 3. debriyajı bırakıp tekrar sıkıp indirmemle falan düzeliyor.
*Motorun orijinal çantalarını çıkardım vidaları yerine takarken uzun geldi bu yüzden sıkışmadı ve müthiş iğrenç bi tıkırtı yapıyor.
*Rölanti 2000 civarında mümkünse düşürmek var aklımda.
*Artçı için amörtisör ayarlarına bir daha baktıracağım.
Bu sorunların dışında aklımda yaptırmak istediğim belli başlı ufak şeyler var
*Bujiyi NGK DPR7EA-9 ile değiştireceğim.
*Yağ olarak aklımda motul 15w40 var.
*Lastiklerin havasına baktıracağım özellikle.
Genel olarak yaşadığım problemler bunlar belki aranızda bakıma girecek varsa yardımcı olur bunun dışında şunlara da mutlaka baktır diyebilceğiniz bişey varsa lütfen beni aydınlatın.
NOT: Acil planlarım arasında olmasa da aklımda seleyi teklemek ve kromaj kısımların çoğunu mat siyah yapmak gibi görsel değişiklikler var. Eğer tanıdığınız bu işlemleri yapabilecek custom ile uğraşan bir yer varsa lütfen benimle özelden irtibata geçin.
-
11 Temmuz 2015, 02:12
#1178
Usta yapmak istemese de ;
1-zinciri temizlet, gergi kontrolünü unutma,
2-arka fren ayarı düşmüştür, toparlasınlar,
3-şanzıman tarafındaki yağ filresini söktür ve temizlet (metaldir benzinle yıkanacak)
4-debriyaj ayarını kontrol etsinler eğer vitesler halen aynı ise dişli kutusu senkromeç ayarları yapılsın,
5- lastik basınç ölçerin olsun her zaman, servisten servise basınç ayarı çok seyrek bir periyod,
6- egzost manifolt çıkış somunları sıkılsın,
7- sağ arka maşa/fren blok bağlantı somunu (13) gevşediyse sıkılmalı,
Siyah boya için Black Ghost ile irtibata geçersen iyi olur onun boyacısı var...
-
11 Temmuz 2015, 09:21
#1179
Bir her yer siyahçı daha çıktı başımıza @Haktan [/QUOTE]
Bizde böyleyiz napalım 😎
@458-25-243 Eğer orjinal çantalarını çıkartıp vidaları üzerinde bıraktıysan veya yerine başka birşey takılıpta vidalar içeriye doğru yine uzun kalacaksa artçı oturduğunda çukura girince lastiğe değebiliyor. Bunu sakın ihmal etme. Lastik patlatabilirsin. Ben serviste videları kestirip uçlarını yeniden açtırdım.
-
11 Temmuz 2015, 11:45
#1180
458-25-243 adlı üyeden alıntı
Şuan 350 kmlerdeyim nasipse haftaya artık ilk bakımına Kadıköy Motozere götürücem motoru aklımda şimdilik olan problemler şunlar
*Bazen 2 ile 3 arasında boşa düşüyor.
*Çok yakıyor. 500 kmde aşağı yukarı 100 liralık benzin yiyor.
*Vites geçişleri tıkırtılı diskler aşınıcak diye içim gidiyor.
*Yüksek viteşlerden düşerken (bi anda durma gibi durumlarda) Vites kilitleniyor. Yani sanki 1.vitese almışım gibi oluyor ama aslında 2 ya da 3. debriyajı bırakıp tekrar sıkıp indirmemle falan düzeliyor.
*Motorun orijinal çantalarını çıkardım vidaları yerine takarken uzun geldi bu yüzden sıkışmadı ve müthiş iğrenç bi tıkırtı yapıyor.
*Rölanti 2000 civarında mümkünse düşürmek var aklımda.
*Artçı için amörtisör ayarlarına bir daha baktıracağım.
Bu sorunların dışında aklımda yaptırmak istediğim belli başlı ufak şeyler var
*Bujiyi NGK DPR7EA-9 ile değiştireceğim.
*Yağ olarak aklımda motul 15w40 var.
*Lastiklerin havasına baktıracağım özellikle.
Genel olarak yaşadığım problemler bunlar belki aranızda bakıma girecek varsa yardımcı olur bunun dışında şunlara da mutlaka baktır diyebilceğiniz bişey varsa lütfen beni aydınlatın.
NOT: Acil planlarım arasında olmasa da aklımda seleyi teklemek ve kromaj kısımların çoğunu mat siyah yapmak gibi görsel değişiklikler var. Eğer tanıdığınız bu işlemleri yapabilecek custom ile uğraşan bir yer varsa lütfen benimle özelden irtibata geçin.
Hocam,
Vitesle ve rolanti ile ilgili sıkıntı bende de vardı. Ani vites düşürmede vites kilitleniyor ve seninkinin aksine ben 1 den 2 ye alırken boşa düşüyordu. Rolanti ise bazen 3000 bine dayanıyordu. 500 km sonrası bu sıkıntılar geçti. Şu an ise 2 den 3 e geçişlerde bazen sıkıntı yaşıyorum. Ben bana yakın diye kartal soğanlık ta yüksel motor var oraya getireceğim. İlk bakımı yetkili servis harici yerde yaptırmıştım. Usta içime sinmedi. Benzer sorunları yaşıyoruz servise götürürsen motorun sonucu için özel veya konu üzerinden dönüş yaparsan sevinirim. Saygılar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)