Kuba Motor Superlight 200
Reklamlar
-
20 Haziran 2015, 22:15
#961
Hoşgeldin RoadWalker hayırlı olsun. O lastiklerle nemli zemine çok dikkat et, sulama falan yapılan alanlara. Aynaları uzattıysan zaten görüş düzeliyor, bende de riderscan var onun faydasını uzun yolda göreceksin daha çok. Arada tüm vidaları kontrol etmeyi ve sıkmayı unutma 😊
Reklamlar
-
20 Haziran 2015, 22:21
#962
Eyvallah, hoşbulduk. Aynen vidaları arada kontrol etmek gerek, daha ilk başlarda egzoz koruma demiri düşmüştü. Allah'tan fark edip taktık tekrar. Yağmurlu havalarda kullanmıyorum zaten yaz olduğu içinde 1 2 ay idare etsin şimdilik
-
20 Haziran 2015, 23:55
#963
@gkhn03 Ben motoru alalı aşağı yukarı bi ay falan oldu. Bayiiler elindeki 2015 modelleri bitirmek için ucuzdan veriyordu ben aldığımda 5900tl ye Galeri İlyastan almıştım. Bi sor istersen belki ellerinde hala bu fiyatlara yakın olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------
shadowmaster adlı üyeden alıntı
@opie ;
Zincirini kirli ve yağsız bırakma, önceki sayfalarda sıkılması gereken vidaları yazdım onları kontrol etmen iyi olur, egzost boru ağızlarını çamurlu bırakma temizle ve kurula mutlaka, hidrolik ve motor yağı tam mı her sürüşte kontrol etmende fayda var, her zaman elinde siyah boyan olsun ve şaside küçük de olda boya atma, pas görürsen temizleyip rötuş yap yolda taş bile gelse boya atabiliyor, lastik basınçlarını düzenli kontrol et, motorunu sev haftada bir sabunlu suyla yıka, durula, kurula, onunla sohbet et 😊
Maalesef bu motorun türkçe bi kullanım kılavuzu yok o yüzden ben açıkçası çoğu şeyi nasıl yapacağımı bilmiyorum mesela Zincir nasıl yağlanır temizlenir,hidrolik ve motor yağına nasıl bakılır lastiklerin havası nasıl olmalı hangi vidalar sıkılmalı vs.
Bu işlemleri nasıl yapabiliriz daha önce hiç yapmamış biri için görsel ya da videolu bi anlatım yapma şansınız var mı acaba?
-
21 Haziran 2015, 00:00
#964
orjinal lastiklerin havası ön-arka 33psi olması gerekiyor.
zincir yağlama ve bakım için aşşağıdaki videoya bakabilirsin.standart her motor için aynı işlemler zaten.
motor yağını ise motorun arka fren tarafındaki motor bloğunda yuvarkak bir şeffaf yağ göstergesi vardır,motor orta ayakda iken bu göstergeye bakarsanız yağ durumunu görebilirsiniz,her 1000 km de bir yağ değişimi yapmak yerinde olur.
-
21 Haziran 2015, 02:00
#965
Blackghost
33 psi biraz fazla gibi , kitapçıkta da 30 psi öneriliyor.
-
21 Haziran 2015, 02:14
#966
Doğrudur, bizim tubeless michelin city grip'ler için ön:31 psi arka:34 psi
Fabrika Lastikleri için : Ön/Arka : 30 psi
Bu arada sis farı işi ne oldu Burak ?
-
21 Haziran 2015, 03:41
#967
shadowmaster adlı üyeden alıntı
Doğrudur, bizim tubeless michelin city grip'ler için ön:31 psi arka:34 psi
Fabrika Lastikleri için : Ön/Arka : 30 psi
Bu arada sis farı işi ne oldu Burak ?
Mercekli sis farları yüksek akım çektiği için bizim 12v6ah akulerle uzun vadede sorun çıkarabileceği şeklinde uyarılar alınca biraz askıya aldım o işi. Galiba siz de ekstra aydınlatma düzenleyecektiniz bir gelişme var mi?
-
21 Haziran 2015, 10:50
#968
Ben ana far yanına iki dekoratif far takmıştım, şu anda ilave düşünmüyorum, akü ve konjektör için problem diyor benim ustam da. Taktığım farların ufak watt LED olanları var, belki bir ara onlardan alacağım koruma demirine görsel bütünlük için.
-
21 Haziran 2015, 14:47
#969
458-25-243 çok güzel fiyata almissin ben afyonda yasiyorum buradaki bütün bayilerde sordum hiçbirinde yok sipariş verip getirtiriz diyorlar oda yeni fiyattan oluyor il disindan sipariş versem kargosuyla ustaya birleştirmesiyle ugrasmam gerekecek oradan alip gelsem zaten git gel masraf olacak ve acemiyim okadar yolu getiremem herhalde 6700 TL verip alicam artik çünkü falcon freedom 250den vazgecmis gibiyim tamam fiyati çok uygun ama çok az kiside var servisi yedek parcasi ve 2.elde satmasi zor olacak gibi geliyor bana bakalim artik bi tercih yapicam
-
21 Haziran 2015, 22:17
#970
Armode ar-501 çantanın sanayide yaptırdığım ayak resimleri;
-
21 Haziran 2015, 22:57
#971
Arkadaşlar merhaba ; ben motoru yeni aldım alışmaya çalısıyorum sorum şu ; sizler motoru yormamak için,düşük yakıt tüketimi gibi konular için motoru hangi devirlerde kullanıyorsunuz? örneğin ben şu anda 5 ile 6 arası kullanıyorum ama siz ne dersiniz??
-
21 Haziran 2015, 23:00
#972
tapa gaz gitmediğin sürece sorun yok.ideal hızlar 70-90 km dir,bu hızları aşmassan yakıtta problem olmaz,zaten genel itibiri ile az yakan bir makine o yüzden üst limit hızlarınızı çok fazla aşmassanız 1 depo benzin ile 400km yol yapabilirsiniz.
-
21 Haziran 2015, 23:02
#973
EİNSOF1385 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba ; ben motoru yeni aldım alışmaya çalısıyorum sorum şu ; sizler motoru yormamak için,düşük yakıt tüketimi gibi konular için motoru hangi devirlerde kullanıyorsunuz? örneğin ben şu anda 5 ile 6 arası kullanıyorum ama siz ne dersiniz??
Benim motorum da aynı şekilde rodaj döneminde sana tavsiyem 70'in üstünü görmemen devir olarak çok emin olamasam da ben de aşağı yukarı 5-6 arası kullanıyorum fakat ara ara yüklendiğim de oluyor. Bu arada yakıt tüketimin ne durumda bilmiyorum ama benim şuan için 5 litre benzin yaklaşık olarak 150 km götürdü diyebilirim sen ne durumdasın
-
21 Haziran 2015, 23:07
#974
458-25-243 adlı üyeden alıntı
Benim motorum da aynı şekilde rodaj döneminde sana tavsiyem 70'in üstünü görmemen devir olarak çok emin olamasam da ben de aşağı yukarı 5-6 arası kullanıyorum fakat ara ara yüklendiğim de oluyor. Bu arada yakıt tüketimin ne durumda bilmiyorum ama benim şuan için 5 litre benzin yaklaşık olarak 150 km götürdü diyebilirim sen ne durumdasın
Teşekkürler.. aynen işte bende o devirlerde kullanıyorum.. yakıt konusunda henüz ölçme fırsatım olmadı en kısa zamanda ölçüp paylaşırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
BlackGhost adlı üyeden alıntı
tapa gaz gitmediğin sürece sorun yok.ideal hızlar 70-90 km dir,bu hızları aşmassan yakıtta problem olmaz,zaten genel itibiri ile az yakan bir makine o yüzden üst limit hızlarınızı çok fazla aşmassanız 1 depo benzin ile 400km yol yapabilirsiniz.
Çok teşekkür ederim .. Bu arada bizim motorlar yakıt konusunda maşallah çok cimri )
-
21 Haziran 2015, 23:10
#975
Benim de sormak istediğim bişey var. Motorun kromaj kısımlarını mat siyah yapmak istiyorum ama bu mümkün mü, maliyeti bana ne olur garanti kapsamından çıkar mı bu konularda bilgim yok özellikle koruma demiri, gidon , amortisör vs. ayrıca depo üzerindeki superlight yazısını da çıkarmak istiyorum bu mümkün müdür acaba
-
21 Haziran 2015, 23:47
#976
Koruma demiri gerçek krom kaplamadır, onu asite daldırıp krom kaplamayı çürütmeden boya tutmaz.
Hava filtresinin sağındaki yuvarlak metal kapak , yan sehpa, zincir koruyucu da aynı şekilde. Yanlardaki parçalar plastik onları zımpara yapp boyaman mümkün. Boya garantiyi bozmaz.
Rodajda 3/4 gazı geçmeden 90 görün arkadaşlar ama çok zorlamadan. Önemli olan farklı devirlerde tüm vitesleri kulanın. Örneğin kalktık, 30km 2, 50 -3, 70 -4, 80-5 ve 80-4, 60-3, tekrar 80-4, vb vb vb
Boşa takmak konusunu çok kasmayın ben 2.650'deyim hala nazlı
Uzun gidecekseniz saat başı 10 dk mola ve 500km'de mutlaka yağ değişin, kendi yağınızı götürün motul. ya da i-phone ... yarı sentetik 10w-40 ya da 15w-50 (yağ konusunda her usta farklı görüşte gerçi) kitap 10w-40 diyor ben ikisini de denedim, çok farklı değiller.
Bir de depoyu yarımın altına düşürmeyin 20tl-10tl ilave edin, malum enjeksiyon yok bizde bir de boğaza kadar fullemeyin bu mevsimde e hava yapıp taşma yapabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------
P.S ; karartma işinden @BlackGhost anlar malum nick'den belli
-
21 Haziran 2015, 23:56
#977
plastik kapakları zımpara ile boyasını söküp sonra astarlı bir boya yaptırman lazım.ustalık isteyen bir işlem ama direkt üstüne boyama yaparsan 1 aya kalmaz çıkar o boya.
seledeki yazıyı sökmen için benzin kullanabilirsin yada asetonda olabilir.hemen çıkar.
depodaki yazıyı sökersen izi kalacakdır biraz,bunuda gidermeye çalışırsan boya aşınacakdır o yüzden kamufle edebilceğiniz alternatifler düşünün derim.
koruma demirine ise asitli sökme zaten handikap,onun yerine yeni koruma demiri alın daha iyi.sanıyorum bizim motorların siyah koruma demiri var satılıyor araştırmanzı lazım.
-
22 Haziran 2015, 00:34
#978
BlackGhost adlı üyeden alıntı
plastik kapakları zımpara ile boyasını söküp sonra astarlı bir boya yaptırman lazım.ustalık isteyen bir işlem ama direkt üstüne boyama yaparsan 1 aya kalmaz çıkar o boya.
seledeki yazıyı sökmen için benzin kullanabilirsin yada asetonda olabilir.hemen çıkar.
depodaki yazıyı sökersen izi kalacakdır biraz,bunuda gidermeye çalışırsan boya aşınacakdır o yüzden kamufle edebilceğiniz alternatifler düşünün derim.
koruma demirine ise asitli sökme zaten handikap,onun yerine yeni koruma demiri alın daha iyi.sanıyorum bizim motorların siyah koruma demiri var satılıyor araştırmanzı lazım.
Çok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz ben de deneyimlerimi paylaşıcam ilerleyen günlerde bu konuda.
-
22 Haziran 2015, 09:53
#979
ubim adlı üyeden alıntı
Hocam teşşekkür ederim.
Böyle avm tarzı yerlere gittiğimde kask ve ceket taşımak sıkıntı oluyor. Çok ciddi yaptımayı düşünüyorum bende. Saygılar.
-
22 Haziran 2015, 16:13
#980
Şuan benim makina 1500 km'ye geldi;
Toplamda 2 kez yağ değiştirdim.(castrol 10-40 ve 10-50)
Rodajında makinayı hırpalamadım.
Zinciri her 200 km de würth kuru yağ ile yağladım.
KIsacası makinamı hiç ihmal etmedim.
Ama nasıl oluyor ise yakıt tüketimini 100km/4lt'nin altına indiremedim. Öneri ve yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)