Kuba Motor Superlight 200
-
02 Haziran 2015, 15:39
#821
yani 6000 tl yüksek fiyat bence ama yaz ayı olunca ister istemez fiyatlar şişiriliyor.normalde 5000 tl derdim ama o fiyata inermi bilemem.
Reklamlar
-
02 Haziran 2015, 15:55
#822
bence güzel motor, ben de daha önce gördüm, aklımdan geçirdim alayım diye ama, selenin tek olması ve gidonun alçak olması fikrimi değiştirdi. Ama güzel makine [COLOR="Silver"]
BlackGhost'un da dediği gibi fiyat biraz yüksek malesef
-
02 Haziran 2015, 15:55
#823
bizim motorlarda en güzel kullanım şekli yüksek ve geniş gidondur.Ben T gidon yaptırırken genişde tuttum gidonu ve virajlarda filan çok rahat ettim.alçak tipli olması kullanımı biraz zorlaştırır bu aleti bence.
-
02 Haziran 2015, 15:57
#824
BlackGhost adlı üyeden alıntı
bizim motorlarda en güzel kullanım şekli yüksek ve geniş gidondur.Ben T gidon yaptırırken genişde tuttum gidonu ve virajlarda filan çok rahat ettim.alçak tipli olması kullanımı biraz zorlaştırır bu aleti bence.
kesinlikle... gidonun alçak olması dönüş açısını azaltır diye düşünüyorum. ve bu motorda biraz depoya doğru yatman gerekebilir :D
-
02 Haziran 2015, 19:53
#825
Arkadaşlar, rölanti ve subap ayar vidasını resimleyip gönderecek var mı Servise götürmeden kendim ayarlamak istiyorum, yardımcı olursanız çok makbule geçer.
-
02 Haziran 2015, 21:45
#826
-
02 Haziran 2015, 22:02
#827
shadowmaster adlı üyeden alıntı
Şenol Bey teşekkür ederim. Sarı vida galiba rölanti için, subap için olanı göremedim.
Ayrıca riderscan gözlerden kaçmadı güzel görünüyor. O konuda da yorumumuzu bekliyorum
-
02 Haziran 2015, 22:07
#828
Evet, benim bildiğim dışarıdan erişilebilen başka bir ayar vidası yok. Zaten bildiğim sübap vida ile ayarlanan birşey değil, kapak altında ve ayar için filler çakısı denen anahtar gerekli.
Gündüz performansı çok çok iyi mükemmel bir açıda görüş var. Gece aynalar olmazsa görüş çok zayıf. İlk başlarda ağaçlı yolda yanına birşey geldi sanıyorsun sonra alışıyor insan. Geçen Pazar sağıma dalmaya çalışan iki sürücüyü fark etmemi sağladı ki çok önemliydi ikisini de önceden görmem. Sürekli ona bakılmıyor tabii ama orada bir leke olunca arkada bir şey var diyor insan. Tam sırtımızın arkası dışında her yer görüntüde...
-
02 Haziran 2015, 22:35
#829
shadowmaster adlı üyeden alıntı
Evet, benim bildiğim dışarıdan erişilebilen başka bir ayar vidası yok. Zaten bildiğim sübap vida ile ayarlanan birşey değil, kapak altında ve ayar için filler çakısı denen anahtar gerekli.
Gündüz performansı çok çok iyi mükemmel bir açıda görüş var. Gece aynalar olmazsa görüş çok zayıf. İlk başlarda ağaçlı yolda yanına birşey geldi sanıyorsun sonra alışıyor insan. Geçen Pazar sağıma dalmaya çalışan iki sürücüyü fark etmemi sağladı ki çok önemliydi ikisini de önceden görmem. Sürekli ona bakılmıyor tabii ama orada bir leke olunca arkada bir şey var diyor insan. Tam sırtımızın arkası dışında her yer görüntüde...
Ben de bu ara araştırıyordum riderscani, baya faydalı görünüor. Fakat ben ön camı kullanmadığım için montajda sıkıntı yaşar mıyım onu bilemiyorum.
-
02 Haziran 2015, 23:08
#830
burakcvck adlı üyeden alıntı
Ben de bu ara araştırıyordum riderscani, baya faydalı görünüor. Fakat ben ön camı kullanmadığım için montajda sıkıntı yaşar mıyım onu bilemiyorum.
Gidona monte edilmiş örnekleri de var internette, belki kilometre göstergelerinin altından esetik bir uzatma yapılıp hemen üstüne takılabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
Bir de tabii ön cam olmayınca güneş ışınlarının göze yansıması meselesi de ortaya çıkacaktır. Gerçi nasıl bir malzeme bilmiyorum ama sır altına ne kapladılarsa gidon saatinden ışık yansıyor bazen ama bundan yansımıyor üzerine dik açıyla gelse de...
-
02 Haziran 2015, 23:09
#831
Arkadaslar motorum ici fairing dusunuyorum sizce guzel dururmu? Ve turkiye icinden nerden temin edebilirim ?
-
02 Haziran 2015, 23:14
#832
fairingi türkiyede bulman biraz zor,bulsanda çok pahalı.en iyisi netten yurtdışı alışveriş yapmak ebay yada aliexpress gibi yerlerden.
-
02 Haziran 2015, 23:18
#833
Arkadaşlar, İstanbul içinde düzgün bir kromaj ustası bilen var mı ?
Tuzla tersaneler bölgesinde olduğunu biliyorum, ama oraya gitmeden motordan anlayan biri olursa ne istediğimi daha iyi anlar.
Benim sisybar yerli üretim olduğundan ergonomisi bozuk, arkaya çok yatık ve seleden çok uzakta kalıyor. Hem açıyı dikleştirmek, hem de aradan parça keserek selenin bitiş noktasına yaklaştırmak istiyorum.
-
03 Haziran 2015, 00:05
#834
shadowmaster adlı üyeden alıntı
Gidona monte edilmiş örnekleri de var internette, belki kilometre göstergelerinin altından esetik bir uzatma yapılıp hemen üstüne takılabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
Bir de tabii ön cam olmayınca güneş ışınlarının göze yansıması meselesi de ortaya çıkacaktır. Gerçi nasıl bir malzeme bilmiyorum ama sır altına ne kapladılarsa gidon saatinden ışık yansıyor bazen ama bundan yansımıyor üzerine dik açıyla gelse de...
Biraz daha yakından araştırmak gerekecek sanırım, teşekkürler.
-
03 Haziran 2015, 12:42
#835
Arkadaşlar SL200 için 7500 km normal mi? 2013 model 7500 km fiyatı ne kadar olabilir?
-
03 Haziran 2015, 13:21
#836
Eddie_Smoke adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar SL200 için 7500 km normal mi? 2013 model 7500 km fiyatı ne kadar olabilir?
4000-4500 civarı olabilir bence.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
-
03 Haziran 2015, 13:42
#837
BlackGhost adlı üyeden alıntı
4000-4500 civarı olabilir bence.
Anladım hocam,çok sağolun.
Km çok mu yüksek?
-
03 Haziran 2015, 14:24
#838
modeline göre biraz fazla gibi ama bakmak lazım tabi.
-
04 Haziran 2015, 00:27
#839
Whats-up ve facebook devreye girince başlık biraz duruldu mu ne
-
04 Haziran 2015, 12:31
#840
Ben hep buradayım. Her mesajı okuyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)