fena değil,yıl sonu olmuş olsa o fiyat 4500 filan olurdu,maalesef yaz ayı tarifesine göre güzel fiyat diyebiliriz.
ben geçen kasımda sıfırır 5400e almışdım şimdi o fiyata ikinci el alıyor olmuşsuz...acımasız kapitalizmin darbeleri ne yazkıkki..
fena değil,yıl sonu olmuş olsa o fiyat 4500 filan olurdu,maalesef yaz ayı tarifesine göre güzel fiyat diyebiliriz.
ben geçen kasımda sıfırır 5400e almışdım şimdi o fiyata ikinci el alıyor olmuşsuz...acımasız kapitalizmin darbeleri ne yazkıkki..
Aynen ben bayadır takip ediyorum bu fiyata 0 alınabiliyodu 2-3 ay öncesine kadar.Şimdi motoru ustaya göstermek kesin gerekir dimi, sahibi herşeyini anlattı çünkü.Hatta ben pek tecrübem yok dedim o zaman scooter al bunu satmam ben sana bunla hemen trafiğe çıkamazsın dedi Niyeyse güvendim ben adama
Bende aynı dertle ugrasiyordum. Sesin aynalardan geldiğini farkettim ama görünürde gevşek hicbiryer bulamadim. En sonunda ayna camlarını tornavida ile kırdım. Silikonla yapıştırmışlar ve iç kısmı tutan iki vidanin biri boşta. Vidayi sıktım ve ayna camlarını değiştirdim şimdi rahatım. Bir bak derim sen de.
evin çevresi baya sakin 1-2 ay buralarda takılmayı düşünüyorum trafiğe çıkmam zaten. Bu süre sonunda hala tam hazır hissetmezsem eğitim almayı düşünüyorum ama motordu ekipmandı derken birden baya para çıkacak o yüzden eğitimi erteledim.
Usta konusunda bi yorumun olur mu?İlla gitmek gerekir mi? Yani sırf ekstra masraf çıkmasın diye göstermeyecem ustaya ama motor temiz de olsa kafada soru işareti olmasın diye göstermekte istiyorum kararsız kaldım.
Şu anda bu fiyata "normal" demek durumundayız gerçekten. Satın aldığın kişi bilinçliyse ki öyle görünüyor rodajı da düzgün yapmıştır. Şimdi olmasa da satın aldıktan sonra elbette götür, ustanla tanış, kaynaş bu her daim lazım sana. Masraftan bahsetmişken hatırlatayım, lastikleri değişmek durumundasın, bu da 500 TL civarı tutacak. Bu arada gerekirse lastiği ertele ama önce eğitim almanda fayda var. Evin etrafında takılmak fark etmez, eğitimsiz isen önüne kedi çıkar panik fren yaparsın ön tarafı kilitlersin vs vs. Tatsız konulardan konuşmayalım ama kazaların büyük çoğunluğu da eve yakınken olur. Diyeceğim o ki, yakınlarda sürüp öğrenirim, pratik yaparım diye düşünme ve mutlaka eğitimini tamamla. Şimdiden hayırlı olsun.
performans ve yakıtta bir değişim olmadı ben performans düşüşü ve yakıt artışı bekliyodum ama ikiside olmadı bişey değişmedi yani
Arkadaşlar bu motorları parlatırken hangi ürünü kullanıyorsunuz ? Nasıl uyguluyorsunuz ? Mat boya olan yerler için ayrı parlak kısımlar için ayrı cila mı almam gerekiyor ?
Mat bölümleri şampuanlı su ile yıkayıp durulamak ve kurulamak yeterli. Parlak parçaların birçoğu plastik ama ben yine de oto cilası sürüp kuru bezle parlatıyorum güzel duruyor, aynı şekilde jantları da cilalıyorum yıkama sonrasında. Mat bölümlere cila ya da deri parlatıcı sürmeyin iz yapıyor hem boya hem de zeminin plastik olması nedeniyle.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...a-ve-gezi.html
Arkadaşlar Antalya'dan olan motorcu arkadaşlarımızın konuya girip yazmalarını rica ediyorum.. Antalya'dan kaç kişiyiz öğrenmek için ve ilerleyen günlerde buluşma ve gezi yapmamız için açmış olduğum bir konudur..
Herkesin tekeri düz bassın..
Arkadaşlar Merhaba,
motoru sıfır olarak 2 hafta önce aldım. aldığımdan beri kendime göre sağını solunu ayarladım. bi aynalara takıldım. aynalar çok içeride aynadan kendi kollarımı görüyorum. arkamdakini görmek için kollarımı aşağı eğmem gerekiyor. bende aynayı biraz dışa eğeyim dedim. sonuç tahmin edebileceğiniz gibi kırdım . zaten yeni ayna almayı göze alarak yaptığım bir haraketti. farklı tarzda uzun ayna kullananınız varmı ? önerileriniz nelerdir ? bu arada aynasız kullanmak çok zor sürekli arkamı dönmek zorunda kalıyorum. yarın yeni bir ayna alıcam nasip olursa.
saygılar...
Herkese fikir vermesi açısından pm'i burada paylaşıyorum.
pitbullcu adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar,nihayet 3 haftalık uzun bekleyişden sonra makineyi teslim aldım servisimden.
Çok uğraştırıcı ve sabır isteyen işlemlerden geçti motor.Ben kısaca yapılan ve yapılmayan işlemleri sıralayım,artık gerisinide pazar günüki gezimizde canlı olarak görme fırsatınız olur
Yapılan işlemler;
-T gidon değişimi oldu,bunun için orjinal ayak kelepçeleri 20 cm uzatıldı tornacıda.
-fairing takıldı ve far ile bütünleşik monte edildi.Çok fazla geriye yatırma imkanımız yok çünki birebir yatırma olursa fairing kontak kısmına takılıyor ve daha fazla geriye gitmiyor.harleyin v-rod fairingi ancak bu şekilde monte edilebildi
-gösterge paneli değişti.gerçektne benim çok hoşuma giden bir panel oldu bu ancak bu montajda büyük sıkıntılar çektik oda şu sebebden ötürü,orjinal km saati anagol olfuğu için km saat teli ile benim aldığım dijital saat uymuyor,dijital saat için manyetik km rediktörü denilen bir parça lazım üniversal olanlardan.ben onu bulamadım ama sanıyorum yurtdışından getirticem.şuan servsideki ustamın büyük emekleri ve hayal gücü ile km saatine bir rediktör uydurup çalıştırabildik.km saati güzle çalışıyor şuan.sinyal göstergeleri uzun-kısa far ve boş sorunsuz işliyor.depo ve vites göstergeleri boşda kaldı sadece,vitese birşey yapamıyoruz,depo içinse orjinal depo göstergersini iptal etmemiz lazımdı bende bozmadım onu.
-motorun tüm kaporta elemanları sıfırdan boyandı.mat siyah ve üsütne mat cilası atıldı.depom dizlik kullandığımdan çok çizilmiş ve deponun boyasını attırmışdı bende boyatmak istedim ancak orjinal boya rengini bulamadığımızdan bizde kaliteli bir mat siyah uygulaması yaptık.sonuç çok güzel oldu.
-ön siper camı iptal ettim fairing takıldığı için.
-hem kullanmadığımdan hemde görsel bir farklılık olsun diye kickstart ayaklığı söktüm
-normal motor bakımlarımı yaptırdım.
-egzos ise yani nasıl söyleyeyim harbi açık oldu bizim ustalar her iki egzosun içindeki yuvarlak kısmı kaynak ile delip iptal ettiler,iç ortada olan susturucuyuda yine kaynaklama ile delip motorun içindeki canavarı çıkardılar.yüksek devirlerde asla tizleme hissetmedim.resmen homurdana homurdana gidiyor alet,bayıldım.tabi görüp dinlemeniz lazım,ses kayıt yapmadım problem oluyor,gezi zamanı bakarsınız artık
Yapılamayan işlemler;
-18inç olan arka teker dişlisini 16lık olarka değiştirip vites geçişlerini uzatıp performans sağlama düşüncemiz vardı fakat 16lık dişli siparişimiz hep yanlış geldi ve onuda vakitimiz daraldığından şuan için iptal ettirmek zorunda kaldım.
-hava filitresini açık yapacaktım onada vakit ayıramadım.artık dişli ile birlikde değişimi yapacağım.
-tekli sele düşüncemide aynı şekilde erteledim bir süre.
-koruma demirini boyatamadım nikelaj olduğu için,kaplamada tutmaz diyorlar.bende egzoza takılan sargı bezlerinden alıp koruma demirini kaplamak istiyorum,bu makineye daha bir retro havası katacakdır.
-sinyal ve arka stop lambasınıda yapmadım şimdilik.
-aliexpressden getirdiğim dikiz aynalarım kırıldığı için onlara yeni ayna kestirmem lazım,bir yerle görüştüm hafta içi onları halledeceğim.
ileriki planlar;
bayram sonrası yapılmayan listemi tamamlamak istiyorum.Benim açımda motor çok güzel ve uygun bir maliyetle (1200 tl tuttu ihçilik vs dahil) custom hale geldi.İddia etmiyorum ama keeway-kuba sl200 modeller arasında T gidon (dragbar olarakda geçer) uygulaması yapılan ender makinelerden birisi oldu.Kullanımını sracak olursanız inanın ben bile inanamıyorum çok keyifli ve rahat oldu.iyi yaptırmışım dedim trafikde.
Aklımdaki tasarım şu şekildeydi;
Şuanki makinenin hali ise şöyledir;
aklımdaki makine dediğim resimdeki fairing uzun boylu kapalı bir fairing modelidir ama T gidon uzunluk ve stil ayndır.
Umarım bekleyen arkadaşlarımız için güzel bir alternatif custom düşüncesi vermiş olmuşumdur.benim yaptığım benim tarzımı yansıtması bakımından oluşturduğum bir çalışma oldu,sizler bunu kendi hayal gücünüzle birleştirip istediğiniz tarzda kendi makinenizi şekillendirebilir,custom mod olarak güzel sonuçlar elde edebilirsiniz....
Artık geri kalan kısmıda gezide
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------
fairing çalışmasını merak edenler için;
çok güzel olmuş güve güle kazasız binin, egzoz resminide atarsanız çok iyi olur.
egzos orjinal egsoz zaten sadece iç susturucuda kaynaklama ile bazı iptaller ve delikler açıldı.Sizin yaptığınız dış susturucu delme işlmeninden daha farklı oldu bu işlem.Motorun egsozunda hala susturucu var ama dip kısmındaki son parça duruyor buda motor sesini inanılmaz artırıyor.
fotoğraf paylaşırım,ama kabaca egsozun en dışdaki susturucu plakası kaynakla söküldü,bundan sonra ikinci bir susturucu plakası daha var egsozun ortasında,onada kaynakla yarı yarıya kesilip hava akışı sağlandı,ses komple değişdi alette.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------
evet arkadaşlar,yarınki gezimiz için listemiz güncelleniyor,muhtemelen forum moderatörümüzde aramıza katılacak
gelemeyecek olan arkadaşımız olacaksa lütfen bildirsin.
Güncel Listemiz
@BlackGhost
@barisilgas + 1 motorcu arkadaşı ile gelecek
@shadowmaster
@pitbullcu
@okumayanhgs
@haqan1987
@8.makinaci
@MoKo777
@Exzina
@Kaldorein
@BearBiker
@CamelBiker
@mesut81
@Deltaeagle
@ilker a.
@1rebel
@necipalperen
@protoss46
@owlcruiser
@helmettolga
@Olcay Avşar
31 mayıs gezisi listesine dahil edilmiştir.Katılımların devamını bekliyoruz.
Arkadaşlar Minigun Eksoz arıyorum, yardımcı olabilir misiniz?
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)