Malesef daha fazla geriye yaslayamıyorum çünkü fairingin far kısmındaki çıkıntıları buna müsade etmıyor :/
Aslında büyük bile ama fardan kaynaklı tam oturmuyor. Haliyle biraz küçük gibi duruyor.
farı küçük alacaz anlaşıldı,onada bir bakarız angeleye filan tarzına dönüştürürüz olayı
Aynen @BlackGhost resimde ki hale gelebilmesi için farın da değişmesi gerekiyor.. Sanırım değişmeyen bi şasesi kaldı motorun ^^
Tecrübeli de olsanız fark etmez, dar alanda sağa keskin ve U dönüş, her zaman sola dönüşe oranla zordur. İnsanın sağ kolu uzun gelir Birkaç mesaj önce anlattığım tekniğe boş alanda çalışmanızı öneririm, güvenli ve pratiktir...
Eveeeeeet şimdi gelelim benim modifikasyona. Ben tabi yaş 49 öyle sizin gibi fairing / mairing değil, daha klasik işler peşindeyim. Bir gün cruser/chopper tarzı motorum olursa ön görünümü nasıl olur diye hayal ettiğim şeyi nihayet tamamladım. Beklediğimden zor oldu, çünkü gelen parçanın vidalama yerleri ancak korna altına uygundu. Ben böyle hallederim diye düşünürken ustam bir konuda haklı olarak uyardı beni. "Fren yapıp ön esneyince bunlar çamurluğa değecek" dedi. Haklıydı da. Bu durumda aldık matkabı elimize ana farın bağlandığı gidona iki delik açtık ve taşıyıcıyı tutturduk. Sonrasında da ben nihayi kararımı orjinal sinyallerin kalması yönünde verdim. Feyizoğlu'ndan 2 ay önce aldığım kaşı da ana fara monte ettik, takım olarak bence hoş oldu. Yan farlar ana fardan bağımsız olarak ek bir anahtarla devreye girebiliyor. Elektriği kontak çıkışından aldığımız için dilersem yalnız onları da yakmam mümkün. İşte sonuçlar :
Bu da reklam boyutu olsun
sana fairing in geniş tiplisi lazım
onuda takarsan zaten motor sl200 den çıkacak honda-harley tarzına dönecek
farlar güzel olmuş,sırıtan tek şey çantalar,benim çantalardan alırsan çok afilli olacak...
bende bu farlardan alabilirim belki sonraki partide,bakalım karar vericem bunada.
@shadowmaster gayet hoş olmuş. Ön farların ampullerini led ampulle değiştirirseniz zifiri karanlıkta gündüz gibi aydınlatır.
@BlackGhost hepsinin farlar ufak ama Chips'in aynalar mükemmel
@BlackGhost; Aman Harley'e benzemesin
Çantalar için biraz bekleyeceğim bütçe durumlarından
@BarışIlgaz; teşekkürler sen de keyifle kullan. Ben senin modifikasyonda yerinde olsam gidonu değişirim bir sonraki aşamada, hem gidın aynaların hem fairing toparlayacak o zaman. Ampul olayını düşüneyim, beyaz led sevmiyorum sıcak ışık olursa takabilirim gerçi ek röle gerekir mi bilemiyorum onun için.
@shadowmaster Gidon var elimde 25mm düz bar ama biraz fazla uzun. Kesmeye kesilir de orjinalliğini bozmak istemiyorum ki düz bardan ziyade mopedlerin ki gibi gidon bakıyorum hafif s li ama 25mm bulmak biraz zor. ileri bi zamanda zaten tam bi revizyona giricek. Çamurluk kısaltma , gidon kısaca olabildiğince harley 750 street modeline benzetme niyetindeyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------
Ben takmis oldugum beyaz led icin role kullanmadim. Gayet iyi bir sekilde aydinlatma yapiyor. eve gectigim zaman resmini atarim. Ayrica daha sicak rengi de illa ki mevcuttur. arastirmak lazim.
o gidon orjinal hal değil , o noktaya takılma.
yapan firma uzun tutuyorki zevke ve stile göre iki uçdan kesilecekse pay olsun düşüncesi ile gidon üretiliyor.youtube da bakarsan,T gidonu kısa kullananda çok mesela dolayısı ile kesmeyeyim düşüncesine girme,zevkine göre ideal boyu neyse ona göre tak gidonu.orjinal ebat uygunsa öyle tak ama uzun hissediyorsanda kafana göre kestir.
Benim bir düşünceme göre de sanki dar gidon ile dönüşler daha iyi olabilir gibime geliyor.geniş olunca kolu uzatmakda zor oluyor bazen ama kısa gidonla bu vucut pozisyonu ile sanki çözülebilir,denemek görmek lazım aslında bir yerde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
fairingin orjinal pozisyonu şu şekilde olmalı
benim fairingli T gidon işleminden sonra şöyle bir pozisyonda olacka makine
custom olayına bir girildimi olay bütçe ve hayal gücüne kalıyor.bu pahalısı yada ucuz motoru için fark etmiyor.
ama aklımdakini gerçeğe dönüştürebilirsem inşallah,güzel bir sürüş keyfi yaşacağım gibime geliyor.
Smdi benim aynalar gidon ucu oldugu icin onunda etkisi oluyor. kesme islemi sknti olmaz ama en kotu bib5 cm yukseltmek gerekir. Aksi halde depoyla paneller fazla hasir nesir olur o yuzden pek sknti etmiyorum Gidon konusunu. Dar gidon daha iyi olur cunku mantikli dusunucek olursak kisa oldugunda hakimiyet konusunda az hareket ile daha cok yanit alinir. Tipki ayni viraji normal binek otomobil ile kamyonetin donmesi gibi. Fairingi az once arkaya olabildigince yasladim. Ama ne yazikki farin ebadindan dolayi saatler tam kapanmiyor. Yinede bu haliyle bile cezbedici.
Detaya girmeden bu konudaki fikrimi belirteyim, bizim motorlara çok dar gidon olmaz. Çünkü tekerlek açıları ve yapıları gereği yatış pozisyonları kısıtlı zaten dönüşü kendilerine has olan makineler. Gidonu ne kadar kısaltırsanız manevra için o kadar fazla yatırmak gerekecek motoru. BMW GS 1150'de yayla gibi gidon vardı benim ama dönüşlerde zerre zorlanmadım tasarımı gereği. Kısa ve dar gidon daha çok SS'lere göre. Çok konumuzla ilgili olmasa da örnek tamamlayıcı olacaktır. İngiltere'de aldığım eğitimin yarım gününü, gidonu hiç dönmeyen ( sabit ) motorlarla yapmıştık. Hocaların göstermek ve teknik olarak vermek istedikleri ders, bacaklarla depoyu tutup, yalnızca kontra ile motora yön verilmesi üzerineydi. Biz çok beceremesek de hocalarımız o şekilde U dönüyorlardı
dar T gidonla seyehat..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------
bu tercih meselesi bence,seçenekler arasında olan bir durum.
http://www.motosiklet.net/forum/members/116383-albums3452.html
bugün yeşil bant uygulaması yaptım. Yoldan geçenlerin tepkileri güzeldi. Sizce nasıl Olmuş? ;) bir süre sonra gri bi bant gördüm onunla değiştirme fikrim de var.
@BlackGhost ;
Bu videoda kamera açısı ve mercek ölçüsü gereği optik bir yanılsama da mevcut. Gidon bu açıdan bakıldığı kadar dar değil diye düşünüyorum.
@ogeday35 ben linklerini URL yapayım da gece gece arkadaşlar iyi dilekler sunmasınlar sana
http://www.motosiklet.net/forum/memb...cture12899.jpg
http://www.motosiklet.net/forum/memb...cture12901.jpg
http://www.motosiklet.net/forum/memb...cture12900.jpg
http://www.motosiklet.net/forum/memb...cture12903.jpg
cevap veriyorum, kıyafetin ve birkaç yeşillikle desteklemezsen yavan duruyor şu anda, ben kawadaki örneğini de sevmemiştim ayrıca, kawa kendi kurumsal yeşili diye yapmış ama ben siyaha yeşil çok yakıştıramıyorum, olmaz mı olur, ama o zaman biraz daha yeşil güle güle kullan ...
Resim Yükleme işini kıvıramadım. Gerçi kıvırmak erkek adama yakışmaz da :D teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------
Bak bunu iyi dedin. Kıyafette yeşil olsa iyi bir görüntü olur.
valla kamera işinden sen daha iyi anlarsın abi ama böyle birkaç video daha gördüm,go pro larda böyle bir göz yanılsaması olurmu bilemiyorum,paylaşayım istedim.
yeşil renkli şeride gelince,buda bir zevk meselesi tabi,ben sadelikden yana oldum hep ama aklım değişirse sana uyarsam kırmızı şerit yaptırırım belki
Elbette o kadar dar olmaz ama yayla gibide olmaz. Nasil her motorun belli bi yatma limite varsa gidon genisligininde vardir illaki. Asil olay iste o ince ayari tutturabilmek. Egitiminde illaki faydasi olur orasi ayri konu.
Bana gore yesil degilde gri yada beyaz serit kullanirdim sahsen.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)