teşekkürler mail attım.
teşekkürler mail attım.
Daha önce kullandığım motorların yan sehpasının yere değdiği uzantısı daha genişti ve yere tam olarak tutunuyordu. SL 200'ün yan sehpa uzantısı başından beri bana çok güven vermedi, bir de motoru oldukça eğimli bir zeminde park ediyorum geceleri. Bu yüzden yere bastığı alanı genişletmek için bir parça aldım. Parçayı sehpaya yapıştırmayı ya da kaynak ettirmeyi düşünüyorum. Satınalma, Aliexpress üzerinden, parça 4.99 USD, ilgilenenler için link : http://tr.aliexpress.com/item/Univer...461922030.html
abi farları yaptırırken kaynak ettir gitsin,uğraşma derim.
bende listeye aldım bu parçayı,ufak bir ayrıntı gibi gözüksede güzel bir ürün.
Ben de öyle düşünüyorum, yalnızca bir ara ayağı kapattığımda bir yere değecekmi onu kontrol edeceğim. En iyisi düz bir zeminde kaynak, belki kaynak ederken yönünü değişebilirim. Benim servise gitme işi haftaya Cumartesi olacak sanırım, hafta arası full doluyum eğer 19 Mayıs'ta açık değillerse
http://www.motosiklet.net/forum/members/116383-albums3447.html
Lastik işini hallettim arkadaşlar. 440 tl lastikler 20 tl servis (servis söktü-taktı lastikçi sadece lastiği janta takıyormuş, nasıl iş anlamadım motosiklet üzerinden sökmüyorlar) ve 30 tl lastikçi yeni siboplar dahil. toplam 490 tl tuttu.
hayırlı olsun,bizde aynı fiyatlara yaptırmışdık aynı işlemleri.
teşekkür ederim. diğer lastiklerle diken üstündeydik mecbur kaldık değiştirmeye, bunlar iyi olacak diye umuyorum. 1600km kullanılmış oldu orjinal lastikleri. onları satabilir miyiz acaba
para etmez,ben aldığım yere bıraktım.
para etmezse evde çürüsün o zaman )
o lastik ebatını kullanan başka bir motor yok ,ancak lastiği kazara patlamış olupda ihtiyacı olana verebilirsiniz.belki sahibinden.com dan satış yapın teklif olur belki.
Ben eski lastikleri saksı olarak kullanıp fotoğraflayarak üretici firmaya yollayacaktım, ama eve getirmeye üşendim açıkçası
Hayırlı olsun lastikler, 150-200 km "sakin" gidin üst tabaka aşınsın.
Teşekkür ederim. Jantlar için bant aldım. Daha doğrusu servis hediye etti, yapabilir miyim bilmiyorum. Netten baktım ama zor iş gibi. Kawasaki vulcan gibi yeşil aldım biraz daha açık rengi ama aynı tonda yoktu
Eğer bant kendinden kavisli türden değilse oldukça zor. Motoru sehpaya almadan yapmak mümkün değil neredeyse. Şahsen siyah ve krom lekelerle bezeli bir motora ben olsam yeşil şerit çekmem ama bu da kişisel bir karar tabii benim şeritlerim kırmızı ve ben seviyorum ama misal @BlackGhost "gıcık oluyor"
zevk meselesi tabi
özel jant şeridi değilse janta kavisli şerit çekmek sıkıntı,ben olsam farklı yerlere uygulama yapardım ama görünebilirlik olayı her zaman kullanımla alakalı bir durumdur,iki şerit çekmekle görünür olunmaz.
Hocam merhaba,
İnternet üzerinden uzatma aparati ve ayna dişlisinden aldım. Vida konusunda bizim buralarda bir kaç civata satan yere gittim fakat aparata uyumlu vida bulamadım. İnternet üzerinde hirdavat ürünleri satan bir firma buldum burada bulunan vidalardan metrik imbus adıyla geçen vidalarin uyumlu olacağını sanıyorum. Yalnız vida uzunluğu konusunda size danışmak istedim. Kör tıpa tipi somun kullanmışsiniz uyumlu ve düzgün gözüksün diye. 8 cm uzunluğunda vida alsam yeterli midir? Sizin aldığınız vidanin uzunluğu ne kadardı? Her iihtimale karsi normal somunda alip kullanırım ama düzgün gözükmesi daha güzel olur. Teşekkür ederim.
Şu an evde değilim vida boyunu ölçemiyorum ama Bauhaus'dan aldım ben, yat/tekne reyonundan paslanmaz çelik vida ve somun. Ucu kapalı somun kontra görevi de görüyor aynı zamanda çift somun olmazsa gevşer titreşimden mutlaka 2 somun takın her durumda. Aparatı motorda elciğe elle tutup uzunluğu ölçebilirsiniz, ya da ben akşam yazarım
Kolay gelsin.
@BlackGhost, ben görünürlüğünde değilim ki, bakınca görünüşünü seviyorum kırmızı şeritlerin
Egzoza 4 er tane delik açtım ses guzellesti, haliyle rolanti ayarı bozuldu. Ayarı nereden yapıyorduk arkadaşlar?
karbüratörde 2 vida var,uzun uçlu tornavida ile ayarlanıyor yerleride biraz tersdir çok oynanmasın diye öyle ayarlanmış.
@burakcvck
Güle güle kullan, uygun bir vakitte sesi çekip yollar mısın 3000-5000-8000 devir şeklinde, yorumlarını da bekleriz
Bu arada bozulan gaz değil hava tahliye ayarı tabii ayarı yaptıktan sonra yığılma olursa neyle oynadıtsan onu biraz kapatıp gazı yükseltmek gerekebilir.
yüksek devirdeki ses bozulması ayar bozulmasından kaynaklıda olabilir,bazı arkadaşlar alt devirlerde değilde,üst devirlerde motor sesinin biraz bozulduğunu söylüyorlardı,bu konu karbüratör hava-gaz ayarlı ilede ilgilide olabilir,bakmak lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------
şimdi arkadaşlar şöyle bir video paylaşdı portekzli sl200 kullanan bir kullancı
hava filitresi ile alakalı bir çalışma yapmış,şöyleki orjinal hava filitresi büyük,kendisi ufak boyutlu bir performans filitresi takmış,orjinal egsoz kullanıyor ve aynı delme işlemlerini oda uygulamış.filitrenin takıldığı yer dar olduğu için büyük boyutlu orjinal filitre dar alanda yeterli havayı çekemediğinden,ufak dar filitre ile değeişim yapıp hava çekmesinin daha iyi olduğunu ve bununda egsoz sesine yansıdığını ifade ediyor.Küçük filitre konulduğu yerde ufak bir hava alma alanıda bulduğundan güzel iş görüyor.tabi v-twin bir motor olmadığından dışa filitre geçirme bizde maalesef yok zira karbüratör yana değil arkaya doğru konumlandırılmış bizim makinelerde o yüzden arkaya doğru bir filitre takılmak zorunda.
herkez bir baksın derim.
NOT: bu arkadaş benim fairing işleminide uygulamış ama önden bir görüntü çekememiş keko
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)