Jikle en alt kapalı, orta yarım, üst tam açıktır.
Tek silindir 200 CC bir motorun egzosunu açmayın bence, 3000-4000 devire kadar sorun olmaz ama sonra komik ve tiz bir ses alırsınız.
ben yine o zaman eski stil en alt konumda devam ederim yoluma
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------
kılavuzu artık başka dillerde de arıyorum ispanyolca almanca falan yinede sonuç alamıyorum.
jigle durumunuz konusunda ben karbüratör ve sibob ayarlarınızda problem olduğu şüphesine kapıldım.Servisinizin kalitesini yada samimiyetini bilemem ama cidden jigle ortada kapalı altta açık filan diyorsa şahsen uzak dururum o servisden.Servisinizden memnun değilseniz size kendi sevisimi önerebilirim,dilerseniz oraya gidip genel bir bakımda yaptırabilirsiniz.
egsoz olayında çok abartıya kaçmamak lazım,@shadowmaster dediği gibi belli bir devir sonrası sesin garip gelmesi durumları yaşanabilmekde,bunuda deneme-yanılma yolu ile doğru noktayı bulmak mümkün.
Dostum bende bu ara egzoza kafayı takmış durumdayım. Delme işine pek sıcak bakmıyordum ama abartılmadığı sürece güzel oluyor sanıyorum. Senden rica etsem egzozun delinen kısımlarından fotograf yükleyebilir misin.Evde matkapım var uçları da var eğer zor bişey değil ise deneyeceğim.
egsozun ortasındaki tahliye deliği büyüklüğünde bir uç alın ve ortadaki deliğin yanlarına ilk etapda 2şer delik açın bir deneyin alt ve üst devirlerde egsoz sesini.sonrasında ses tatmin etmesse birer birer delik açın,şarjlı matkap işinizi görecekdir metal matkap ucu ile bu işe girerseniz.
delme işlemi biraz sıkıntı çünkü baya zor delindi matkap ucu kırdı bir kaç sefer evde yapmanızı tavsiye etmem çünkü sakat bişey elinize ciddi zarar verebilirsiniz bide iki kişi olmak gerekiyor motoru birisinin tutup sabitlemesi. bütün arkadaşlarımın götürdüğü bir usta var oraya gidicem en yakın zamanda ümraniye sanayide ergun usta. bütün arkadaşlarım çok memnunlar, bütün ayarlarını bi gözden geçirticem.
teşekkürler bende doğrusunu bu biliyodum fakat çok kafamı karıştırdı servis. garantisi zaten ocak ayında bitiyor benim motorun o yüzden kendi ustamıza götürücem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------
bir sorum olucak vites yağı değiştirme diye bişey var mı?
Conta denemeleri başarısız oldu. Plastik conta o kadar basınca dayanamıyor ve parçalanıyor.
ne contaymış be
ben anladım mevzuyu farklı bir malzeme kullanılması lazım,bende ayna değişmesi yapacam bulursam o contayı paylaşırım.
internette buldum burada vites kutusundaki yağ diyor o sebepten sorma ihtiyacı hissettim
http://www.ekilavuz.com/kilavuz/b594...-pe/motosiklet
bulduğum kılavuz
bende portekizcesi var.Uğraşarak bulmuştum. Mail adresini yazarsan müsait olduğumda gönderirim.
üst egzoz
alt egzoz
toplam 12 delik açıldı ses alt devirlerde çok tatli motoru düşük devirde kullandırtıyo ama yüksek devirlerde biraz rahatsız ediyo kaskınız iyi değilse rahatsız eder benim kendi agv k3 kaskımda biraz rahatsız ediyo ama alıştım fakat s&s artçı kaskımda çok güzel hiç rahatsız etmiyor inanılmaz bir ses yalıtımı yapmışlar.
üst devirde rahatsız ediyor derken homurtudanmı yoksa tiz bir sesten ötürümü?
homurtudan değil ama hayal edildiği gibi tiz bir ses değil o sebepten tizlikten demiyorum. ama o alt devirlerdeki tatlı ton kayboluyor. kesinlikle 2 zamanlı motorların egzozu gibi olmuyo ses yada başka bir 125-200 gibi tiz değil. dinlemek gerek
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------
http://www.motosikletparcalari.com.t...h=gidon&page=2 bu gidon sizce nasıl olur. ölçüleri bilmiyorum alırsam ölçüp alıcam zaten. yada seyhan, caracal gidonu sizce nasıl olur biraz daha yüksek oldukları için
şurdan soner bey ile iletişime geçin.
http://www.onewaycustoms.net/Products.aspx?Grup=1
25mm lik gidon sipariş edeceksiniz.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)