Kuba Motor Superlight 200
-
23 Ekim 2019, 21:07
#5081
Arka Lastiğim patladığı için böyle bir sorun yaşıyormuşum yalnız şuan şöyle bir problem yaşıyorum arkadaşlar bende micheal city grip 140/70/15 edebatında yeni aldığım lastik var fakat bu ben bu lastiğin ebatına uygun iç lastik bulamıyorum internete baktım yinede bulamadım bu bu iç lastiği nereden bulacağız ne yaşadığım yerde ne de internette var bu ebeta uygun iç lastik bilen arkadaşlar link falan verirse çok iyi olur yada ne yapmam gerektiğini belirtirseniz cok memnun olacağım
Reklamlar
-
23 Ekim 2019, 22:28
#5082
Arkadaşlar sl 200 ve bajaj avenget street 150 arasında kaldım? İkinci motorum olucak fazla bir tecrübem yok,hangisini önerirsiniz?
-
31 Ekim 2019, 16:40
#5083
Sadece Superlight ile ilgili degil, genel olarak sifir motorlarla ilgili bir sorum olacak. Bazen ilanlarda 2017 model sifir motosikletler goruyorum. Ornegin tracer 700 un 2019 sifir 60 bin, 2017 sifir 49 bin, 2016-2017 10 bin km altinda ikinci elleri ise yaklasik 42-43 bin lira. Mantikli düşününce 2017 sifiri almak dah akillica olur. Ama yaklasik 3 sene bayinin elinde kullanilmadan beklemis bir motor alindiginda sorun cikarir mi? Yoksa Yeni uretilmis bir sifir km motor gibi kusursuz calisir mi? yamaha tracerin fiyatlarini bildigim icin bunu ornek verdim ama Superlight da dahil tum marka modellerde bayiler ellerinde kalan 2-3 yasindaki motorlari bu sekilde uygun fiyata satiyor. Ne kadar sağlıklı durumdadir bu motorlar? Fikri, bilgisi olan var mi?
-
31 Ekim 2019, 19:28
#5084
Claxs adlı üyeden alıntı
Arka Lastiğim patladığı için böyle bir sorun yaşıyormuşum yalnız şuan şöyle bir problem yaşıyorum arkadaşlar bende micheal city grip 140/70/15 edebatında yeni aldığım lastik var fakat bu ben bu lastiğin ebatına uygun iç lastik bulamıyorum internete baktım yinede bulamadım bu bu iç lastiği nereden bulacağız ne yaşadığım yerde ne de internette var bu ebeta uygun iç lastik bilen arkadaşlar link falan verirse çok iyi olur yada ne yapmam gerektiğini belirtirseniz cok memnun olacağım
buzz motora sorabilirsiniz,michlein olmasada uygun bir iç lastik önerisi sunacaktır.
RazorBack adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sl 200 ve bajaj avenget street 150 arasında kaldım? İkinci motorum olucak fazla bir tecrübem yok,hangisini önerirsiniz?
sl200 daha ekonomiktir.
la_mancha adlı üyeden alıntı
Sadece Superlight ile ilgili degil, genel olarak sifir motorlarla ilgili bir sorum olacak. Bazen ilanlarda 2017 model sifir motosikletler goruyorum. Ornegin tracer 700 un 2019 sifir 60 bin, 2017 sifir 49 bin, 2016-2017 10 bin km altinda ikinci elleri ise yaklasik 42-43 bin lira. Mantikli düşününce 2017 sifiri almak dah akillica olur. Ama yaklasik 3 sene bayinin elinde kullanilmadan beklemis bir motor alindiginda sorun cikarir mi? Yoksa Yeni uretilmis bir sifir km motor gibi kusursuz calisir mi? yamaha tracerin fiyatlarini bildigim icin bunu ornek verdim ama Superlight da dahil tum marka modellerde bayiler ellerinde kalan 2-3 yasindaki motorlari bu sekilde uygun fiyata satiyor. Ne kadar sağlıklı durumdadir bu motorlar? Fikri, bilgisi olan var mi?
bir sorun olmaz,10 yıllık olsada fark etmiyor.Ambalajından çıkmamış bir ürün her zaman sıfırdır.
Zaten esasında sl200 2013 yılından bu yana hep aynı şekilde üretildi.Sadece bazı modellerinin rüzgarlık camı koyu yada açık şekilde satıldı.Bunun haricinde ne motor bloğunda nede makyajında hiçbir değişim yapılmadı dolayısıyla 2013 model ile 2018 model arasında hiçbir fark yok.2013 model öncesi olan modellerde balansör olmadığı için titreşim fazlalığı vardı,bu 2013 modellerle çözüldü,bunun haricinde herhangi bir teknolojik değişimi olmadı sl200.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
-
02 Kasım 2019, 09:52
#5085
Hocam bu motorun ikinci eli neden bu kadar pahalı, yani sıfırını 11.800 e bulabildiğin birşeyin ikinci elinin 2014 model 25.000 de haline 7500 falan istemek nasıl kafalar anlamıyorum ben, çok uçuk geldi yani piyasa yoksa almak istiyordum bu motoru da. Facebook'ta grup falan var mı satanların. Sarı sitede olanlar pahalı geldi bilmiyorum
-
02 Kasım 2019, 20:41
#5086
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 1 yıldır motosiklet kullanıcısıyım. Yaklaşık 7 ay kadar önce Mondial marka 180lik naked bir motosiklet aldım. Ancak motosiklete başlama hikayem sl200'ü gördüğümde başlamıştı. O yüzden sıfır aldığım mondiali satıp ikinci el bir sl200 almaya karar verdim. 2015 model 9000kmde bir tane buldum. İkinci el fiyatlarının da gerçekten pahalı olduğunu düşünüyorum. Arkadaşlarım sıfır motor satılıp 2015 model motor mu alınır diye beni eleştiriyorlar ancak dediğim gibi bu motosiklete karşı bir zaafım var. Bulduğum motosiklet diri duruyor ve üzerinde , forumda da çokça bahsedilen michelin city grip lastikler var. Benim birkaç sorum olacak izninizle:
1- Öncelikle bu lastik tubeless midir yoksa iç lastikli bir model midir?
2- Alacağım motosikletin önceki sahibi ufak bir kaza sonucu ön maşayı değiştirdiğini ifade ediyor. Hafif bir yamukluk vardı rahatsız oldum sıfır alıp taktım diyor. Buna ne kadar takılmalıyım?
3- Yukarıda bahsettiğim kararım sizce çok mu radikal? Yani sıfır motoru satıp sl200 almak?
4- Az çok anladığım kadarıyla motoru kendim muayene edip alacağım. İlk nerelerine bakmalıyım? Tramer ve Tüv sorgusu yaptım hepsi temiz çıktı.
Şimdilik bu kadar😇
-
03 Kasım 2019, 00:48
#5087
Tosunpaşa adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 1 yıldır motosiklet kullanıcısıyım. Yaklaşık 7 ay kadar önce Mondial marka 180lik naked bir motosiklet aldım. Ancak motosiklete başlama hikayem sl200'ü gördüğümde başlamıştı. O yüzden sıfır aldığım mondiali satıp ikinci el bir sl200 almaya karar verdim. 2015 model 9000kmde bir tane buldum. İkinci el fiyatlarının da gerçekten pahalı olduğunu düşünüyorum. Arkadaşlarım sıfır motor satılıp 2015 model motor mu alınır diye beni eleştiriyorlar ancak dediğim gibi bu motosiklete karşı bir zaafım var. Bulduğum motosiklet diri duruyor ve üzerinde , forumda da çokça bahsedilen michelin city grip lastikler var. Benim birkaç sorum olacak izninizle:
1- Öncelikle bu lastik tubeless midir yoksa iç lastikli bir model midir?
2- Alacağım motosikletin önceki sahibi ufak bir kaza sonucu ön maşayı değiştirdiğini ifade ediyor. Hafif bir yamukluk vardı rahatsız oldum sıfır alıp taktım diyor. Buna ne kadar takılmalıyım?
3- Yukarıda bahsettiğim kararım sizce çok mu radikal? Yani sıfır motoru satıp sl200 almak?
4- Az çok anladığım kadarıyla motoru kendim muayene edip alacağım. İlk nerelerine bakmalıyım? Tramer ve Tüv sorgusu yaptım hepsi temiz çıktı.
Şimdilik bu kadar
lastikler tubelesdir.
ön maşa hasarı var ise önden ağır hasarlı kaza yapmıştır,tramere işletmemişdir ve değişmiştir.Değişen parça sıfır ise sorun olmaz.
motor tarzı değiştirmek bir zevk konusudur.1 yıllı motorunu satıo 20 yıllık motor alanda var.İçinize sinmeyen motoru zaten kullanamassınız.
motora bir bakın,sürün.Mekanik anlamda sorun yoksa alınır.
Fiyatlara gelince;
sl200 sanıyorum dünya genelinde üretimi bitiriliyor ve yerine k-lite 200 modeli sürülecek.Her modelin bir sonu oluyor en nihayetinde ve neredeyse 10 yıldır piyasada keyifle kullanılan bir model olan sl200 artık üretilmeyecek.Ancak bu durum yedek parça konusunda problem yaratmayacaktır.
Şuan depolarda rezerv kalan 2017-18 çıkışlı sl200 ler halen satılıyor ancak bu yıl 2019 itibariyle sl200 getirilmedi sebebide işte bu k-lite 200 modelini artık piyasaya sürmek sebebinden kaynaklı.K-lite 200 de motor bloğu sl200 ile aynı ama daha soprtif çizgilerde ve makyajda bir motor.bir iron 883 tarzında üretmişler.En son sl200 resmi sayfasında 14 bin seviyesinde bir rakama satılıyordu (k-lite 200 modeli aynı fiyatlarda) ama küba resmi sayfası fiyatları kaldırmış.2020 yılı itibariylede sl200 yeni modellerin getirileceğini sanmıyorum.Büyük ihtimalle sl200 efsanesi eldeki depoda kalan rezevr motorların tükenmesiyle sona erecek ve giriş seviyesi olarak rks nin k-lite 200 motoruna chopper severler yönelmeye başlayacak.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
-
03 Kasım 2019, 09:26
#5088
ZİNCİR
Merhabalar herkese. Motor 20bin kmye geldi ve zincir ve dişli yavaştan değişmek istiyor gibi. Forumda daha önce konuşulmuştu ama bulamadım sayfayı. Bizim motora uygun zincir hangisidir ve nereden temin edilir? Bilgisi olan varsa yardım edebilir mi?
-
03 Kasım 2019, 10:09
#5089
BlackGhost adlı üyeden alıntı
lastikler tubelesdir.
ön maşa hasarı var ise önden ağır hasarlı kaza yapmıştır,tramere işletmemişdir ve değişmiştir.Değişen parça sıfır ise sorun olmaz.
motor tarzı değiştirmek bir zevk konusudur.1 yıllı motorunu satıo 20 yıllık motor alanda var.İçinize sinmeyen motoru zaten kullanamassınız.
motora bir bakın,sürün.Mekanik anlamda sorun yoksa alınır.
Fiyatlara gelince;
sl200 sanıyorum dünya genelinde üretimi bitiriliyor ve yerine k-lite 200 modeli sürülecek.Her modelin bir sonu oluyor en nihayetinde ve neredeyse 10 yıldır piyasada keyifle kullanılan bir model olan sl200 artık üretilmeyecek.Ancak bu durum yedek parça konusunda problem yaratmayacaktır.
Şuan depolarda rezerv kalan 2017-18 çıkışlı sl200 ler halen satılıyor ancak bu yıl 2019 itibariyle sl200 getirilmedi sebebide işte bu k-lite 200 modelini artık piyasaya sürmek sebebinden kaynaklı.K-lite 200 de motor bloğu sl200 ile aynı ama daha soprtif çizgilerde ve makyajda bir motor.bir iron 883 tarzında üretmişler.En son sl200 resmi sayfasında 14 bin seviyesinde bir rakama satılıyordu (k-lite 200 modeli aynı fiyatlarda) ama küba resmi sayfası fiyatları kaldırmış.2020 yılı itibariylede sl200 yeni modellerin getirileceğini sanmıyorum.Büyük ihtimalle sl200 efsanesi eldeki depoda kalan rezevr motorların tükenmesiyle sona erecek ve giriş seviyesi olarak rks nin k-lite 200 motoruna chopper severler yönelmeye başlayacak.
İlk olarak sizden cevap bekliyordum yanıltmadığınız için teşekkür ederim. K-lite modelini de inceledim ancak o modelin ruhu yok yani tarzı tam olarak yansıtmıyor diye düşünüyorum. Üretimi artık durmuş bir modelin sahibi olmak avantajlı da olabilir dezavantajlı da. Nihayetinde ülkemizdeki araç alışveriş mantığı biraz farklı. Sanırım motosiklet hoşuma giderse alacağım. Çok sağ olun.
-
03 Kasım 2019, 16:51
#5090
sanırım birçok arkadaşımız sl ile 30 40 bin kmleri rahat görmüş. peki 2012 2013 yıllarına sahip 30 -35 bin kmlik yavruları 6-7 bin tl lere alınır mı? gezdirip tozdurur mu yoksa yavaştan ömrünü tamamlamış ve ilkl günkü performansından epey uzaklaşmış mıdır?
-
05 Kasım 2019, 11:18
#5091
Sakcahas adlı üyeden alıntı
sanırım birçok arkadaşımız sl ile 30 40 bin kmleri rahat görmüş. peki 2012 2013 yıllarına sahip 30 -35 bin kmlik yavruları 6-7 bin tl lere alınır mı? gezdirip tozdurur mu yoksa yavaştan ömrünü tamamlamış ve ilkl günkü performansından epey uzaklaşmış mıdır?
Benim Rıfkı 2014 Model 2016 da 2.el aldığımda daha 700 km yi doldurmamıştı bile şimdi 50.000 oldu maşallah saat gibi. Ufak tefek sorunlar elbet çıkıyor ama fiyat performans olarak bakmak lazım sonuçta bi japon değil. Standart olarak yağına hava filtresine zincirine düzgün baktığın sürece motora bir şey olmaz. Tabi altında ki makinanın 200 cc 13 beygir olduğunu unutmayıp sürekli zorlamadığın sürece. Ben sl 200 ile artcımla 12 gün istanbul muğla arası kamp yapa yapa gidip geldim 1 gün bile sorun çıkarmadı. Motorun limitlerini bildiğiniz sürece size önemli bir problem çıkarmayacaktır.
-
08 Kasım 2019, 12:40
#5092
Bugün ufak bir tartışmaya girdim de sizlerinde fikrini almak istedim.
Bende rodajı düzgün yapılmış 162 cc vulture var. 14 beygir / 12 tork
Arkadaşın eski motoru sl200 , 12,7 beygir 14 Tork.
Hız için gerekli olan beygir benden düşük ancak torku biraz yüksek.
Benim alet 85 - 90 km.'den sonra zangır zangır titrerken temiz ve düz yolda 100 ü gördüğünde "allahım sana geliyorum" diyip böbrek taşlarımı düşürtüyor ve düz yolda daha fazla hızlanmıyor.
Arkadaşın iddiasına göre beygiri benim motordan düşük olan sl200 sabit hız 95/100 km ile gidebiliyor ve titreşimi az oluyor ve aralardan gecmek istediğinde vs. kısa süreli 120-125 leri görebiliyormuş.
Benim alet daha kücük ve yüksek beygirli olmasına rağmen 100ü gecemiyor.
Mantıgını anlatacak var mıdır? Arkadaş yalan atıyor ise rezil etmeyi planlıyorum (kendisi 10 + yıllık motorcu)
-
08 Kasım 2019, 14:09
#5093
Neredeyse 4 yıldır sl200 kullanıcısı olarak söyleyeyim 95 100 km hızla stabil gidiyor ama 100 ün üstünde titreşim hissedilir derecede artıyo ama 95 100 de sizin anlattığınız gibi allahım sana geliyorum olmuyor. Ben Max 115 gördüm çok da zorlama taraftarı olmadığımdan daha üstelemedim ama 120 yapar fakat anlık yani o şekil yarım saat gideyim deseniz gidemezsiniz. sl200 ün kendini en rahat hissettiği aralık 80 95 km arasıdır bence.
-
08 Kasım 2019, 14:24
#5094
Victim adlı üyeden alıntı
Neredeyse 4 yıldır sl200 kullanıcısı olarak söyleyeyim 95 100 km hızla stabil gidiyor ama 100 ün üstünde titreşim hissedilir derecede artıyo ama 95 100 de sizin anlattığınız gibi allahım sana geliyorum olmuyor. Ben Max 115 gördüm çok da zorlama taraftarı olmadığımdan daha üstelemedim ama 120 yapar fakat anlık yani o şekil yarım saat gideyim deseniz gidemezsiniz. sl200 ün kendini en rahat hissettiği aralık 80 95 km arasıdır bence.
o zaman doğru söylemiş ancak bana beygir / tork gücü ile sabit hızda 100 ile gitme kısmını çözemedim. ya da o beygir ile 120 görebilmesi garip geldi.
bir tane bulup denemem lazım
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
09 Kasım 2019, 23:18
#5095
BlackGhost adlı üyeden alıntı
buzz motora sorabilirsiniz,michlein olmasada uygun bir iç lastik önerisi sunacaktır.
sl200 daha ekonomiktir.
bir sorun olmaz,10 yıllık olsada fark etmiyor.Ambalajından çıkmamış bir ürün her zaman sıfırdır.
Zaten esasında sl200 2013 yılından bu yana hep aynı şekilde üretildi.Sadece bazı modellerinin rüzgarlık camı koyu yada açık şekilde satıldı.Bunun haricinde ne motor bloğunda nede makyajında hiçbir değişim yapılmadı dolayısıyla 2013 model ile 2018 model arasında hiçbir fark yok.2013 model öncesi olan modellerde balansör olmadığı için titreşim fazlalığı vardı,bu 2013 modellerle çözüldü,bunun haricinde herhangi bir teknolojik değişimi olmadı sl200.
bir sorum daha olacak debriyaj ve gaz telini her sene değiştirmek mantıklımı yoksa sadece yağlasak yetermi ? birde benim motorum 2015 model 10 bin km oldu ben herhangi bir bakım uygulamadım şuana kadar gaz teli ve debriyaj teline bunları yağlayayımmı yoksa direk değiştirip öylemi bakım yapayım ?
-
10 Kasım 2019, 01:03
#5096
arndiol adlı üyeden alıntı
Bugün ufak bir tartışmaya girdim de sizlerinde fikrini almak istedim.
Bende rodajı düzgün yapılmış 162 cc vulture var. 14 beygir / 12 tork
Arkadaşın eski motoru sl200 , 12,7 beygir 14 Tork.
Hız için gerekli olan beygir benden düşük ancak torku biraz yüksek.
Benim alet 85 - 90 km.'den sonra zangır zangır titrerken temiz ve düz yolda 100 ü gördüğünde "allahım sana geliyorum" diyip böbrek taşlarımı düşürtüyor ve düz yolda daha fazla hızlanmıyor.
Arkadaşın iddiasına göre beygiri benim motordan düşük olan sl200 sabit hız 95/100 km ile gidebiliyor ve titreşimi az oluyor ve aralardan gecmek istediğinde vs. kısa süreli 120-125 leri görebiliyormuş.
Benim alet daha kücük ve yüksek beygirli olmasına rağmen 100ü gecemiyor.
Mantıgını anlatacak var mıdır? Arkadaş yalan atıyor ise rezil etmeyi planlıyorum (kendisi 10 + yıllık motorcu)
yalan usta bunlar. mantığı falan yok. tvs apache 150 ile ideal sürüş hızı 90km/h. yokuş aşağı 120 son hız (bende biraz kiloluyum. 130 yapanlar varmış). öyle anlık hızlanmaymış kısa süreyliymiş yok öyle bir dünya. 80'den sonra hızlanması saatler sürüyor.
not: apache 14 hp, 12 nm tork.
-
10 Kasım 2019, 02:20
#5097
Bu konuda bir mesajım bulunsun istiyorum, bir gün SL 200 sahibi olabilirsem bu mesajı alıntılayacağım
-
10 Kasım 2019, 02:33
#5098
Çap/strok
63.5 X 62.2
Sıkıştırma orani 8.3:1
9.5:1 olsa idi bu çap ve kurstan 16-17hp alinirdi.
Zaten olmasi gerekende buydu..
Sl200 kullanan arkadaşlar,arka dişliyi 2 diş kucultmeyi denediniz mi?
Keeway eagle..
Birde çift silindirli 250cc farkli bir modeli cikmiş.
Buda 13hp,buyur buradan yak..
Yapin kardeşim en kötü 20beygir..
Yoksa ne anladim 250cc den.
Mondial kt150 ye binerim oda 12 hp..
https://mexico.keeway.com/product/patagonian-eagle-250
-
11 Kasım 2019, 08:31
#5099
ulkerhan adlı üyeden alıntı
yalan usta bunlar. mantığı falan yok. tvs apache 150 ile ideal sürüş hızı 90km/h. yokuş aşağı 120 son hız (bende biraz kiloluyum. 130 yapanlar varmış). öyle anlık hızlanmaymış kısa süreyliymiş yok öyle bir dünya. 80'den sonra hızlanması saatler sürüyor.
not: apache 14 hp, 12 nm tork.
mesela bu konuyu araştırıyorum, bilgili abimizden birisi öncekı sayfalarda "sl200'ün en güzel sabit hızı 90-110 arasıdır" demiş.
Dediğin gibi yokus asagı falan anca diye düşünüyorum.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
11 Kasım 2019, 12:53
#5100
sl200 ideal ortalama hızı 90-110 arasıdır.200 cc bir motorun zaten ideal ortalama performansı budur.Giriş seviyesi motorlarda genelde de bu böyledir.Beygir gücü düşük olmasıda motor yapısı itibariyle normal bir durumdur.Yeni başlayanlar 15-20 bin km yaptıkdan sonra elbette motorun performansından memnuniyetsizlik duyamaya başlayabilir.Bu noktada 250-650 cc bandına motor yükseltmek mantıklı olabilir ancak 200 cc motorun performansını artırmak için arkaplanda mekanik mühendisliği yapmayada gerek yok.Ne kadar ekmek o kadar köfte misali bir denklemi vardır bu işin.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)